ლოთარ მათეუსი: "ბაიერნმა" ძალიან ბევრი შეცდომა უნდა დაუშვას, რომ წააგოს

ლოთარ მათეუსი: "ბაიერნმა" ძალიან ბევრი შეცდომა უნდა დაუშვას, რომ წააგოს

ლეგენდარული გერმანელი ფეხბურთელი, ლოთარ მათეუსი, Sky Sport-სთან ინტერვიუში "ბარსელონასა" და "ბაიერნს" შორის გასამართ დაპირისპირებას აფასებს. მისი აზრით, გერმანული კლუბი ნახევარფინალში გასვლის აშკარა ფავორიტია.

"ბარსელონას ერთ მატჩში საუკეთესო თამაშის ჩვენების უნარი შესწევს, თუმცა, ვფიქრობ, რომ "ბაიერნმა" ძალიან ბევრი შეცდომა უნდა დაუშვას, ამ "ბარსელონასთან" რომ წააგოს.

ერთმატჩიან დაპირისპირებებში ყველაფერი ხდება, შეიძლება, იმ დღეს თამაში უბრალოდ არ წაგივიდეს. ორმატჩიან სისტემაში შეცდომის გამოსწორების საშუალება გაქვს", - თქვა 59 წლის მათეუსმა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #20 9 აგვისტო 2020 22:47
    0
    ბურთი მრგვალია, ჯერ გადახტი და ჰოპლა მერე დაიძახე.
    Culé [?]
    #19 9 აგვისტო 2020 18:35
    3
    სამწუხაროდ მართალია ჰერ ლოთარი.
    გულშემატკივარი [?]
    #18 9 აგვისტო 2020 17:53
    7
    იმ ბარსას დდშვც ვინმესთან რომ აუტსაიდერი იქნება სულ რომ კახა კაჭარავა იყოს მწვრთნელი :დ
    ფანი [?]
    #17 9 აგვისტო 2020 17:49
    10
    არცერთი გუნდი არ შეხვედრია ამ სეზონში ბაიერნს 50/50 რო ყოფილიყო შანსები ყველა ძალიან დაბალი დონის გუნდს ეთამაშა რაც არაა საზომი ბაიერნის სრული ფორმის გასაგებად დაცვაში და ცენტრში ბაიერნსაც ძალიან დიდი ხვრელი აქვთ დამიჯერეთ ბოატენგი და ალაბა არ არიან ის ცენტრალური მცველები რო უშანსოდ იყოს ბარსა არც გორეცკა და ალკანტარა არიან თამაშის ბედის გადამწყვეტები ..მიულერი ლევანდოვსკის მესსი სუა რომელსაც წაუვა თამაში ის მოიგებს ამ 4 დან
    წევრი [?]
    #16 9 აგვისტო 2020 17:43
    13
    ბარსას საიტია თუ ბავარიის, რა შემართებაა რა არის, ჯერ აქედან დავიწყოთ ბარსასთან შეცდომის არ დაშვება გამორიცხული ამბავია, როდესაც მოსაგებად გადის გუნდი მოედანზე სულ სხვა ფეხბურთს გვანახებენ, აგერ ნახავთ რა თამაშს გაცხებენ, არ გიტყდებათ ეგეთი შეშინებულები როხართ?
    გულშემატკივარი [?]
    #15 9 აგვისტო 2020 17:33
    4
    არავის აღარ ეშინია ბარსელონასი. ბაიერნთანახ აუცაიდერრბი ვართ და გუ გავედით სიტისთანაც აუცსიდერები ვიქნებით. მაგრამ გვყავს ერთი კაცი რომლის არ დაფასებაც დიდი შეცდომაა.
    გულშემატკივარი [?]
    #14 9 აგვისტო 2020 17:07
    8
    არშეიძლება ესე ლაპარაკი... ჯერეგერთი ბარსასთან ულაპარაკო ფავორიტი არავინ და არაფერია, მეორეც უშუალო აუტსაიდერებიც რომ ვიყოთ ბოლომდე უნდა გვჯეროდეს მოგების და მაგ პათოსით ვუყუროთ იგრას
    ფანი [?]
    #13 9 აგვისტო 2020 16:53
    6
    2-1ვიგებთ ჯიგრები,ნაპოლთან ვამბობდი 3-1!!ასეც მოხდა,
    [?]
    #12 9 აგვისტო 2020 16:12
    4
    წესით ბაიერნი ყველაფრით, რესურსით, ტაქტიკურად, ფიზიკურად და ინდივიდუალურადაც ბევრად გამართული გუნდია, გუნდური, ყოველგვარი კრიზისის გარეშე. ჩვენთან კიდე მილიონი პრობლემაა. მწვრნთელი, პრეზიდენტი, კონფლიქტები, ურთიერთშეუთანხმებლობა. არც მოთამაშეები არიან ფორმაში, სუარესი კატასტროფაა. ფრენკი და ლეო თუ იზაენ რამეს. შანსი 15% ია. მთავარია არ გავფარჩაკდეთ და ბრძოლა იყოს
    გულშემატკივარი [?]
    #11 9 აგვისტო 2020 15:50
    1
    ბაიერნთან დიდი იმედები არც მე მაქვს,
    კარგ ფორმაში არიან ჩვენგან განსხვავებით,
    თუ გავედით და იქეთ სიტია გამგელებული ...
    მაგრამ იმედია მოიგებენ და ვცდები :))
    წევრი [?]
    #10 9 აგვისტო 2020 15:14
    2
    ფლოკი,
    Eg ho tavistavad realma wels.presingit mougo 2-0 barsas mara bayerns tu gacda imxela motivacida stimuli da tvitdajereba sheemateba rom ravici. Mara akvea meore paktori: setieni da sxva moedanze tamashi dziritadad barsas tamashebi uchirs gasvlaze
    ფანი [?]
    #9 9 აგვისტო 2020 14:41
    7
    მერე დაუშვას რა პრობლემაა? ოღონდ ბაიერნი დამარცხდეს რაც გინდა ის მოხდეს.
    წევრი [?]
    #8 9 აგვისტო 2020 14:35
    3
    Sauketeso gundis fani,
    პეპის სიტი რა მარტივად ჩამოწერე :დ ჯერ ბაიერნს გავცდეთ და თუ გავცდით უარესი, ფაქტიურად ჯოჯოხეთური 90 წუთიანი შეუჩერებელი პრესინგის დაძლევა მოგვიწევს სიტისთან, ასე მგონია სანამ სამბურთიანი ჰანდიკაპით წინ არ გავლენ იქამდე ბარსა ბურთს ფიზიკურად ვერ დაიჭერს, ამათ ბურთის ფლობა მაშინ ეხერხებათ მეტოქე რო აძლევს ამის საშუალებას თორე სწორი და დაუღალავი პრესინგისას რაც მოხდება ამას ბაიერნთანაც ვნახავთ და სიტისთან ხო მითუმეტეს
    წევრი [?]
    #7 9 აგვისტო 2020 14:28
    5
    Karoche barsa bayerns tu gacda chatvalet ligasac moigebs
    Culé [?]
    #6 9 აგვისტო 2020 13:57
    4
    მესი დაგავიწყდა სირო
    Culé [?]
    #5 9 აგვისტო 2020 13:20
    2
    მგონი ლოგიკაში აურია არა? ჩამოყალიბდით ბატონო
    Culé [?]
    #4 9 აგვისტო 2020 13:07
    3
    ეს მათეუსი, ლეოს ფანია. თბილისში რო იყო ლუდის ქარხნის გახსნაზე(მე მგონი ნატახტარის) სტუდიაშიც ყავდათ მოყვანილი, რეკლამებშიც ბლომად გადაიღეს ლუდის ბაკლით ხელში.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 9 აგვისტო 2020 13:05
    13
    მიდით მიდით იტლიკინეთ ამოუვა მესისაც ყელში ამდენი ტლიკინი და დაგიხვრიტავთ უკანალებს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #2 9 აგვისტო 2020 12:49
    18
    აუ მესი ამათ თუ ბურთი ბენზემაში არ გაუკეთო შენიყო მამადუ სახო
    ფანი [?]
    #1 9 აგვისტო 2020 12:35
    4
    ლოთარ - ზაპოი მათეუსი სწორსამბობს
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.