ლეო მესის მატჩის შემდეგ ფეხი გაუსივდა

  • 9-08-2020, 02:38
  • ლეო მესის მატჩის შემდეგ ფეხი გაუსივდა

    "ნაპოლისთან" დაპირისპირებაში კატალონიის "ბარსელონას" კაპიტანი, ლეო მესი სერიოზულ ტრავმას გადაურჩა.

    არგენტინელ ფეხბურთელზე ხისტად კალიდუ კულიბალიმ ითამაშა, თუმცა საბედნიეროდ, დაზიანება იმდენად მტკივნეული არ აღმოჩნდა, რომ ლეოს "კამპ ნოუ" დაეტოვებინა. მეტიც, "ლა პულგამ" შეხვედრის სრულად ჩამთავრებაც კი შეძლო.

    ახლა კი, COPE ავრცელებს ინფორმაციას, რომ მატჩის შემდგომ, ლეოს ფეხი გაუსივდა. წყარო დასძენს, რომ დაზიანება, ჯერჯერობით, სერიოზულად არ აღიქმება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ლეო მესი
    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 20:54

    ციტატა: Iniesta_8
    ბაიერნს თუ გავცდით მერე დაგეშილი სიტი გველოდება.მაგათ პრესინგს რა გაუძლებს. წელს თითქმის წარმოუდგენელია ლიგის მოგება. შარშან ყველაფერი ჩვენდა სასიკეთოდ აეწყო მარა რად გინდა გაატანეს თასი ლუზერებს

    ხოდა იქნება ეხლა იყოს პირიქით..

    0
    გასულია
    jack slater Culé [?]

    9 აგვისტო 2020 11:32

    ციტატა: nika 54
    ბარათი იმიტომ არ მისცა, რო დარტყმა არ იყო წინასწარგანზრახულიო, ანუ კულიბალი უკვე ბურთს იცილებდა, მოქნეული ქონდა ფეხი. და ლეოს უცებ ჩადგმულ ფეხს ვერაფრით ააცილებდა. იგივე მოხდა ჩვენ საჯარიმოშიც

    მაგი ძმაო გასაგებია,მაგრამ რადგანაც პენალი დადო ე.ი.წესების დარღვევა იყო და ჟოლტი უნდა მიეცა.

    მერეც ეკუთვნოდა იმ "არათეთრ" შლანგს ბარათი.
    P.s.სხვანაირად რომ მოვიხსენიო ბანს მადებს ადმინი.😡😡🤬🤬🤬😠😠😠

    0
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    9 აგვისტო 2020 10:52

    ციტატა: jack slater
    ეტყობა ლეოსაც ფუტკარმა უკბინა, როგორც დე იონგს.😢
    მიკვირს სუდიამ ბარათი რატომ არ მისცა იმ ₾_&@მო₾&ულს. პენალტი რომ დადო ბარათი უნდა მიეცა პოლიუბომუ.
    p.s. მარა ლიბერასტების შეეშინდა ალბათ.რასიზმში დამდებენ ბრალსო იფიქრა დ#₾@მ+₾ნულმა.🤔😁😱

    ბარათი იმიტომ არ მისცა, რო დარტყმა არ იყო წინასწარგანზრახულიო, ანუ კულიბალი უკვე ბურთს იცილებდა, მოქნეული ქონდა ფეხი. და ლეოს უცებ ჩადგმულ ფეხს ვერაფრით ააცილებდა. იგივე მოხდა ჩვენ საჯარიმოშიც

    1
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    9 აგვისტო 2020 10:50

    ჩაქირის თურქი დედავატირე ბარათების ნაკლებობა ეწერა ეტყობა მაგ ახვარს თორე კულიბალის ან იმ მომენტში როგორ არ მისცა ყვითელი ფეხი მოაწყვიტა კინაღამ ლეოს და მაგის მერე 2-3 მომენტში იუხეშა და იქ შეეძლო კიდე ბარათის მიცემა. ყველაზე ახვარ* მსაჯია სადაც წესით არ უნდა იყოს საბარათე თამაში იქ ყველა ფოლზე ბარათს იღებს და ხანდახან კიდე პირიქით

    2
    გასულია
    KING_BARCA Culé [?]

    9 აგვისტო 2020 10:08

    იმედია არაფერი იქნება სერიოზული....

    2
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული მარცხი....
    გასულია
    jack slater Culé [?]

    9 აგვისტო 2020 09:29

    ეტყობა ლეოსაც ფუტკარმა უკბინა, როგორც დე იონგს.😢
    მიკვირს სუდიამ ბარათი რატომ არ მისცა იმ ₾_&@მო₾&ულს. პენალტი რომ დადო ბარათი უნდა მიეცა პოლიუბომუ.
    p.s. მარა ლიბერასტების შეეშინდა ალბათ.რასიზმში დამდებენ ბრალსო იფიქრა დ#₾@მ+₾ნულმა.🤔😁😱

    4
    გასულია
    Messi messi წევრი [?]

    9 აგვისტო 2020 09:19

    romastan da liverpultan mogebuli tamashebi ro ar wagvego sulelirad meore tamashebshi exa ori ligit meti gveqneboda da erti t meti oqro s burti Iniesta_8,

    0
    გასულია
    duggu ფანი [?]

    9 აგვისტო 2020 08:48

    მესის არ ყოფნა ძვირად დაუჯდა ბაიერნთან 2014 ში თუ გახსოვთ.... 7-0 ორი მატჩის ჯამში... ასე რომ მგელი ხოდზე გვჭირდება თორე ამ ბაიერნის გაჩერება მის გარეშე ისე იქნება როგორც რემბო ავტომატის გარეშე

    5
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    9 აგვისტო 2020 08:22

    იმედია სერიოზული არაფერია და მწყობრში იქნება უუუხ კულიბალი შენი დედა მივაცენზურე

    10
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    9 აგვისტო 2020 08:08

    ჯვარი გვწერია ამას რომ რამე სჭირდეს.

    6
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    9 აგვისტო 2020 03:03

    Ogond araferi schirdes

    10
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    9 აგვისტო 2020 02:43

    ბაიერნს თუ გავცდით მერე დაგეშილი სიტი გველოდება.მაგათ პრესინგს რა გაუძლებს. წელს თითქმის წარმოუდგენელია ლიგის მოგება. შარშან ყველაფერი ჩვენდა სასიკეთოდ აეწყო მარა რად გინდა გაატანეს თასი ლუზერებს

    23
    გასულია
    FloweN გულშემატკივარი [?]

    9 აგვისტო 2020 02:43

    ჰალაზე სერიოზულად ფიქრობენ რო თურქმა ბარსას გოლი აჩუქა🤣🤣 ლენგლეს გოლზე მაქვს საუბარი....
    კუთხურიდან გასული 100 გოლი ნახონ და 50+ ვინმე ძირს დაეცემა, მაისურზე დაქაჩავენ ან ზედ შეაფრინდებიან🤣
    კუთხურია დედამო*ყნული ბრძოლა მიდის, მითუმეტეს რაღაც განსაკუთრებული მომენტი არც ყოფილა.
    სამაგიეროდ მესის გაუუქმეს რაღაც სისულელის გამო გოლი🤣

    21
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV