რა მოხდა ლეო მესისა და კოსტას მანოლასს შორის მატჩის შემდეგ

  • 9-08-2020, 02:09
  • რა მოხდა ლეო მესისა და კოსტას მანოლასს შორის მატჩის შემდეგ

    ჩემპიონთა ლიგის მერვედფინალის განმეორებით მატჩში "ბარსელონამ" "ნაპოლის", ანგარიშით, 3:1 სძლია და შემდეგ ეტაპზე გავიდა, სადაც "ბაიერნს" დაუპირისპირდება.

    აღსანიშნავია, რომ Onda Cero-ს ინფორმაციით, თამაშის დასრულების შემდეგ, "ბარსას" კაპიტანმა, ლიონელ მესიმ სტუმართა ბერძენ ცენტრალურ მცველს, კოსტას მანოლასს ხელი არ ჩამოართვა.

    გარდა ამისა, კამერებს არ გამორჩენია, რომ ეს უკანასკნელი მოედნიდან საკმაოდ გაბრაზებული და უკმაყოფილო სახით გავიდა.

    შეგახსენებთ, "ბლაუგრანასა" და "რომას" შორის 3 წლის წინ გამართულ შეხვედრაში გატანილი გოლის შემდეგ, მანოლასი კატალონიური კლუბის მიმართ ცინიკური განცხადებებითა და ქმედებებით გამოირჩეოდა.

    შესაბამისად, ლოგიკურია, რომ ბერძენმა "ბარსელონასა" და თავად მესის გაღიზიანება გამოიწვია, რამაც მათ შორის ურთიერთობა დაძაბა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    12 აგვისტო 2020 20:50

    ციტატა: nika 54
    და ამას რა სდომებია:
    "რომას" ცენტრალურ მცველს, კოსტას მანოლასს, კატალონიის "ბარსელონაში" გადასვლა სურს. ამ ინფორმაციას Mundo Deportivo ავრცელებს.
    წყაროს ცნობით, იტალიური გრანდის ერთ-ერთი წამყვანი ფეხბურთელი დაინტერესებულია ერნესტო ვალვერდესთან ერთად მუშაობით. 27 წლის მცველი და კატალონიური გუნდის მთავარი მწვრთნელი "ოლიმპიაკოსიდან" ერთმანეთს კარგად იცნობენ.
    კატალონიელი ჟურნალისტების ინფორმაციით, მანოლასის აგენტი "ბარსელონას" უკვე დაუკავშირდა და კლუბის ხელმძღვანელობას თავისი კლიენტის სურვილის შესახებ შეატყობინა.

    ეტყობა ნა-ხუი გაუშვეს და იმიტომ იძახდა თამაშის წინ მესი ჩვეულებრივი მოთამაშეაო.

    ძალიან კარგი, ლეო უზრდელებს უპასუხოდ არ ტოვებს ხოლმე..

    0
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    9 აგვისტო 2020 13:46

    რაო ტოტიმ კარგად ვერ გაამხნევა კოსტაია?

    1
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    9 აგვისტო 2020 10:57

    და ამას რა სდომებია:
    "რომას" ცენტრალურ მცველს, კოსტას მანოლასს, კატალონიის "ბარსელონაში" გადასვლა სურს. ამ ინფორმაციას Mundo Deportivo ავრცელებს.
    წყაროს ცნობით, იტალიური გრანდის ერთ-ერთი წამყვანი ფეხბურთელი დაინტერესებულია ერნესტო ვალვერდესთან ერთად მუშაობით. 27 წლის მცველი და კატალონიური გუნდის მთავარი მწვრთნელი "ოლიმპიაკოსიდან" ერთმანეთს კარგად იცნობენ.
    კატალონიელი ჟურნალისტების ინფორმაციით, მანოლასის აგენტი "ბარსელონას" უკვე დაუკავშირდა და კლუბის ხელმძღვანელობას თავისი კლიენტის სურვილის შესახებ შეატყობინა.

    ეტყობა ნა-ხუი გაუშვეს და იმიტომ იძახდა თამაშის წინ მესი ჩვეულებრივი მოთამაშეაო.

    0
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    9 აგვისტო 2020 10:45

    გამოიღოს ეხა. ეეჰ ვალვერდე ამათი დასაცინი როგორ გაგვხადე ბიჭო. ლივერპულთან კიდე ჰო ჯანდაბას მარა რომასთან 3 ბურთიანი ფორა როგორ გაფლანგე აი როგორ თან ისე რო მომენტი არ შეგვიქმნია.

    0
    გასულია
    KING_BARCA Culé [?]

    9 აგვისტო 2020 10:07

    საკადრისი პასუხი უნდა მიიღოს ყველამ,რასაც ჩაიდენს...ან სიტყვით ან საქციელით....რაც დათესა ის მოიმკო....

    0
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული მარცხი....
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    9 აგვისტო 2020 10:06

    რასაც დასთეს იმას მოიმკი
    დაგვასკვანტალოს მისი გაბრაზება ვარანზე
    ბრავო მესი კაცია და კაცურად მოიქცა

    0
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    9 აგვისტო 2020 08:20

    ამის ბერძენი დედა მივაცენზურე რაო არ გ ეშინიაო ხო მესისიო? გამოილაგეთ ახლა შენ და ოსპინამ არგენტინული

    9
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    9 აგვისტო 2020 08:06

    ძალიანც კარგი.

    7
    გასულია
    tigresa Culé [?]

    9 აგვისტო 2020 07:56

    გოლი გაიტანა 2 წლის წინ და თავი ღმერთი გონია, ნამეტანი აუვარდა თავში ის გოლი.

    5
    გასულია
    Lasha71 Culé [?]

    9 აგვისტო 2020 02:59

    კაცია და კაცურად მოიქცა

    7
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV