ერიკ გარსიას ტრანსფერი, შესაძლოა, იანვრამდე გადაიდოს

  • 8-08-2020, 09:45
  • ერიკ გარსიას ტრანსფერი, შესაძლოა, იანვრამდე გადაიდოს

    MD-ის ინფორმაციით, "ბარსელონა" "სიტის" იმდენივეს არ გადაუხდის, რამდენიც "ქალაქელებმა" ფერან ტორესის ტრანსფერზე დახარჯეს.

    "ვალენსიადან" შემტევი ნახევარმცველის დამატება მანჩესტერულ გრანდს 35 მილიონი ევრო დაუჯდა.

    კატალონიელები ერიკ გარსიასთვის დაახლოებით 10 მილიონ ევროს გამოყოფენ და იმ შემთხვევაში, თუ მეორე კლუბისაგან თანხმობას ვერ მიიღებენ, ყოფილი "ლა მასიელის" ტრანსფერს იანვარში, ზამთრის სატრანსფერო ფანჯარაზე მიუბრუნდებიან.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    8 აგვისტო 2020 13:02

    ციტატა: ani-barca10
    პეპ გუარდიოლამ „ბაიერნში“ მუშაობის ეპოქა გაიხსენა...
    „როდესაც „რეკორდმაისტერს“ ვედექი სათავეში, ზინედინ ზიდანი რამდენიმე დღით მიუნხენში იმყოფებოდა და „ბაიერნის“ წვრთნებს ეცნობოდა. ფრანგს მასტერ-კლასებს ვუტარებდი და საკუთარ ფილოსოფიას ვაცნობდი

    კიდევ ერთხელ ჩაუტარა მასტერ კლასები გუარდიოლამ ზიდანს :დდდ დაჟე თამაშის მერეც დარჩნენ ლაპარაკობდნენ :დდდდდ ერთი 2 წელი ასისტენტად უნდა აიყვანოს ზიდანი :დ

    კიდევ კაი ხეზე ასვლა არ ასწავლა ალჟირელს.

    0
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    8 აგვისტო 2020 12:45

    მერე გადაიდოს, უფრო მოიხოდება, თუმცა გუშინ ეგ მე არ მინახავს არც მინდორზე და მგონი განაცხადშიც არ იყო. უფრო გაიაფდება ზაფხულში კი ვაბშემც უფასოდ მოვა.

    3
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    8 აგვისტო 2020 11:53

    ციტატა: kingarturo
    აი რაზე ვკაიფობ ვარანი აქამდე საუკეთესო მცველი იყო, თამაშამდე სიტის უგებდნენ კი არა ანგრევდნენ და უცბად დაიწყო მიზეზების კორიანტელი დდდ ჩახადა თამაშით პეპმა დაჟე უფრო დიდი ანგარიშით უნდა მოეგოთ, თამაშს ვინც უყურა აი ყველანაირად დედა მოუხნა გუნდმა და დაიმსახურა მოგება. ჰო და კარიუსის და ულრაიხის საჩუქრებზე ამბობდნენ რო გვკიდიაო, ჰოდა ახა სიტის და პეპს მაგრად კიდიათ ვარანი თუ დასლევდა დდდ ვოტ ტაკ დდდ

    დაიკიდე მოგეშვება ძმაო 😂 😉 😉 😍

    1
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    8 აგვისტო 2020 11:17

    ციტატა: gio 001
    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: ferreira10
    აბა პეპმა მოჩინჩლა ზიზუ ))

    კაი რეებს იძახი რა მოჩინჩლა? ვარანმა აჩუქათ გოლები, ზიდანს მოსწყინდა ლიგა და დაუთმო რა მოტივაცია არ ჰქონდა რეალს თორე დედას მოუხნავდა დდდ არ გეკადრება მასეთები შენ, ვერ ნახე რო იდგა რეალი და არ თამაშობდა? დდდ

    პეპმა იმენა შუბლზე გადაარტყა:დ

    ტვლიპინა თავზე ურახუნა 😂

    4
    გასულია
    gio 001 წევრი [?]

    8 აგვისტო 2020 11:16

    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: ferreira10
    აბა პეპმა მოჩინჩლა ზიზუ ))

    კაი რეებს იძახი რა მოჩინჩლა? ვარანმა აჩუქათ გოლები, ზიდანს მოსწყინდა ლიგა და დაუთმო რა მოტივაცია არ ჰქონდა რეალს თორე დედას მოუხნავდა დდდ არ გეკადრება მასეთები შენ, ვერ ნახე რო იდგა რეალი და არ თამაშობდა? დდდ

    პეპმა იმენა შუბლზე გადაარტყა:დ

    3
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    8 აგვისტო 2020 11:09

    აბა პეპმა მოჩინჩლა ზიზუ ))

    დეპაიმ რონალდო:)))

    1
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    8 აგვისტო 2020 11:02

    10 მილიონი და პეპი ამოგიგდებთ სამში გრძელს, ბარემ გაჩუქოთ და პირშიც აღოს არ გინდათ

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    8 აგვისტო 2020 10:31

    რა იანვრამდე ზაფხულში დაიდოს ეს ბიჭი

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    8 აგვისტო 2020 09:56

    35 მილიონი კაცში, რომელიც ძირითადის მოთამაშე არაა ჩემი აზრით ძალიან ძვირია.

    3
    გასულია
    Geo_Barca ფანი [?]

    8 აგვისტო 2020 09:54

    კარგად გამოჩნდა გუშინ იუვეს თამაშში *ლე მწვრთნელი რას ნიშნავს. სარი სეტიენი ერთი *ლეა.ასეთი მწვრთნელების გამო აგებენ გრანდები ლიონის მსგავს გუნდებთან. დალშე იმედია დღეს ნაპოლის ვიხმართ თან გუშინდელი შედეგების მერე კაი ხასიათზე უნდა იყოს გუნდი

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV