მირალემ პიანიჩისთვის ჩემპიონთა ლიგა დასრულებულია

  • 8-08-2020, 01:28
  • მირალემ პიანიჩისთვის ჩემპიონთა ლიგა დასრულებულია

    "ბარსელონას" ახლადშეძენილი ბოსნიელი ნახევარმცველი, მირალემ პიანიჩი, ჩემპიონთა ლიგას ნაადრევად გამოეთიშა.

    ტურნირის მერვედფინალში მეტოქე გუნდთან შედარებით ყველაზე გამოკვეთილ ფავორიტად სწორედ ტურინის "იუვენტუსი" მიიჩნეოდა, თუმცა, ორი მატჩის ჯამში "ბებერი ქალბატონი" სტუმრად გატანილი გოლის წესით დამარცხდა.

    პიანიჩს არცთუ ისე შთამბეჭდავი შეხვედრა ჰქონდა.

    მან მოედანზე მხოლოდ 60 წუთი დაჰყო, პასების სიზუსტე კი 93%-იანი ჰქონდა.

    Sofascore-მა ფეხბურთელის ნაჩვენები თამაში 7 ქულით შეაფასა. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    8 აგვისტო 2020 12:42

    ციტატა: Iniesta_8
    რაც რონალდო მივიდა უკან და უკან წავიდა იუვე. ადრე ფინალში გადიოდნენ და სერია A-ს 15 ქულით იგებდნენ, ახლა კიდე მერვედ ფინალში გავარდნენ და სერია A ერთი ქულით მოიგეს

    ევროსპორტზე წავიკითხე, ბოლო ორ სეზონში რაც რონალდუ მივიდა პლეი ოფებში 7 გოლი გაუტანია. ანუ სუყველა.

    "Роналду забил все 7 мячей «Ювентуса» в двух последних плей-офф ЛЧ
    Дибала, Игуаин, Бернардески, Коста, Куадрадо, как дела?
    Нападающий «Ювентуса» Криштиану Роналду сделал в Лиге чемпионов все, что от него требовалось.
    После перехода в Турин из мадридского «Реала» 35-летний португалец забил все семь мячей итальянского клуба в плей-офф ЛЧ.
    В сезоне-2018/19 Роналду сделал хет-трик в ответном матче 1/8 финала против мадридского «Атлетико», а также вознил по одному мячу в каждой четвертьфинальной встрече с амстердамским «Аяксом».
    В текущем розыгрыше Криштиану не нанес ни одного удара в створ в первой игре с «Лионом», зато сделал дубль в ответной – точно выстрелил с пенальти и поразил цель дальним ударом.
    Таким образом, на счету Роналду семь мячей из семи голов «Ювентуса» в плей-офф Лиги чемпионов двух последних сезонов."
    ესე იგი, ორი სეზონია, რონალდუ პლეი ოფში ყველა გოლს იტანს(ძირითადად პენალტებს და კარის წინ დაგორებულებს) და გუნდი რომელიც მის მისვლამდე ჩემპიონი პირველ წრეში ხდებოდა 7 წელი ზედიზედ, ახლა ჩემპიონატს 1 ქულით იგებს. ლიგაზე ორი წელი ფინალში გადიოდა ახლა კი მეოთხედფინალში და მერვედფინალებში ვარდება.
    ახლა ამიხსენით რა მოიგო იუვემ რონალდუს მისვლით? მაისურები გაყიდა მეტი? და რა მიიღო რონალდუმ? თურმე იუვენტუსის საუკეთესო გამტანი გამხდარა ერთ სეზონში ბოლო წლებში. ევროსპორტზე ეწერა, ყველა გოლი რონალდუმ გაიტანა-ო პლეი ოფში და მოკითხვა: დიბალას, იგუაინს, ბერნარდესკის, კოსტას, და კუარდადოსო. დალოცვილებო ყველა პენალტს და ჯარიმას მაგას არტყმევინებთ, საჯარიმომდე ეგ თავს არ იღლის და ეხლა სხვებმა როგორ გაიტანონ, როცა ერთ გატანილ გოლზე(მეკარის მოგერიებულზე, რომელიც კოსტამ დაასწრო რონალდუს დამატებაზე) კოსტამ ბოდიში მოუხადა რონალდუს რო არ მიუშვა და თვითონ გაიტანა. გესმით რა ხდება? როგორ იქმნის სახელს ქრისტინა. რაის მესი და დე ბრუინე, აგერ დასეირნობს კაცი, მოვა დრო და გაატანინებენ და არის ლეგენდა. მერე რა თუ იუვემ გუნდურობა დაკარგა და საერთოდ გუნდსაც აღარ გავს რეალი-2 გახდა.

    5
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    8 აგვისტო 2020 11:56

    ციტატა: JUZI
    ძალიან კარგი რომ დამთავრდა და უტრამვოდ მოდის ჩვენთან.

    ციტატა: jack slater
    ჩაუდეს ქრისტინას სველი ხახაში ბაყაყის ჭამიებმა.😁😁😁😁

    მარტო კი არ ჩაუდეს, აზლუქუნეს კიდეც. 😥 😪 😥 😪 😁 😁 😁

    აზლუქუნეს? წკმუტუნს უფრო გავდა 😉

    6
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    8 აგვისტო 2020 09:44

    ძალიან კარგი რომ დამთავრდა და უტრამვოდ მოდის ჩვენთან.

    ციტატა: jack slater
    ჩაუდეს ქრისტინას სველი ხახაში ბაყაყის ჭამიებმა.😁😁😁😁

    მარტო კი არ ჩაუდეს, აზლუქუნეს კიდეც. 😥 😪 😥 😪 😁 😁 😁

    7
    გასულია
    Gio Mzarelua წევრი [?]

    8 აგვისტო 2020 09:01

    მე ახალი ვარ. ჩუუდეს ქრისტინას და მონებს. გილოცავთ

    4
    გასულია
    jack slater Culé [?]

    8 აგვისტო 2020 07:21

    ჩაუდეს ქრისტინას სველი ხახაში ბაყაყის ჭამიებმა.😁😁😁😁

    9
    გასულია
    ხავი ლეგენდა გულშემატკივარი [?]

    8 აგვისტო 2020 05:22

    შიგ შიგ შიგ შუა გულ ზიდანში შევიდა სამართალი და ნამდვილი ფეხბურთი.
    გვარდიოლას პასტაიანკა გახდა ზიდანი,სადაც დაიჭირა იქ მიართვა წინიდან და უკნიდან.

    ლა ლიგაშიც მსაჯები რომ არა ვალენსიასთან სოსიედადთან ბილბაოსთან და ხეტაფესთან 100% დაკარგავდნენ ქულებს.

    16
    გასულია
    Henry წევრი [?]

    8 აგვისტო 2020 03:17

    ციტატა: Iniesta_8
    რაც რონალდო მივიდა უკან და უკან წავიდა იუვე. ადრე ფინალში გადიოდნენ და სერია A-ს 15 ქულით იგებდნენ, ახლა კიდე მერვედ ფინალში გავარდნენ და სერია A ერთი ქულით მოიგეს

    ეგ სარიში გეშლება შენ დაარბენინებს ამ რონალდუს ხან მარჯვნივ ხან ცენტრში. მარჯვენა მცველად კუადრადოს ათამაშებს რომელიც როგორც მცველია არაფერია, დაცვის ცენტრში რა ხდება კაცმა არ იცის და იმდენი ნახევარმცველი ყავს რა როტაციებს აკეთებს თვითონაც არ იცის.
    რაც შეეხება სიტი რელას ნებისმიერ მცველს შეილება მოუვიდეს ის რაც ვარანს მოუვიდა და დგას ეხლა ბოდიშებს იხდის. რეალურად მანჩესტერ სიტი რომელიც პრესინგს გეთამაშება ჯიუტად არ იშორებ ბურთს და ცდილობ პასებით ამოსვლას რაც პირდაპირ ზიდანის დავალება იქნებოდა სავრაუდოდ. დღეს ზიდანი იყო გამოსული ლიჟბი 5 გოლი არ გამიტანოს გვარდიოლას გუნდმა და გავარდნაზე თანახმა იყო. გარსიას რო 35 წლის საყრდენი ნახევარმცველი ამჯობინა დაცვის ცენტრში ნახავდით ყველა. დაჟე ცვლილებაზეც რო არ გამოიყვანა ოტამენდით ჩაანაცვლა გვატენის გვარდიოლა მაგ ბიჭს იცოდეთ 23 მილიონად თვითონ რა ენაღვლება აკეო 40 მილიონად ეხლა კულიბალიო და ჩვენ გარსია ზატო ბარსას დნმ აქ ძმაო. მოკლედ ამ სიტის ბაიერნი ან მესი თუ გაიახალგაზრდავებს თავს ეგ თუ გააჩერებს თორე არც ატლეტიკო არც პსჟ ამათ ვერაფერს უზავს ზედმეტად მაღალი დონის ნახევარდცა და შეტევა ყავთ.

    8
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    8 აგვისტო 2020 02:09

    რაც რონალდო მივიდა უკან და უკან წავიდა იუვე. ადრე ფინალში გადიოდნენ და სერია A-ს 15 ქულით იგებდნენ, ახლა კიდე მერვედ ფინალში გავარდნენ და სერია A ერთი ქულით მოიგეს

    13
    გასულია
    Alien messi ფანი [?]

    8 აგვისტო 2020 01:55

    კიდევ ვერ ვხვდები ამაში 70🍋 როგორ მიცეს😴

    5
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    8 აგვისტო 2020 01:39

    სეტიენზე და ვალვერდეზე დებილი ტრენერი თუ იარსებებდა რას წარმოვიდგენდი რა დღეში ჩააგდო იმ სიგარეტების ქარხანამ იუვე

    9
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Clever liar გულშემატკივარი [?]

    8 აგვისტო 2020 01:37

    არადა რავარი 2 გოლი გაუტანია გამოწვევიჩას :))

    4
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    8 აგვისტო 2020 01:37

    ციტატა: kingarturo
    ჯერ ჰააგმა დაა.ა თავზე ახა მისმა მასწავლებელმა დდდ ვაი სეტიენს მოუხან ყველაფერი რო ამ გუნდს ლა ლიგა მოაგებინა რა, იმენა საფარჩაკეთია. გვარდიოლაო გაპიარებულიაო, ჰოდა იხმარა თუ არა მაგ გაპიარებულმა ყველა პოზაში? იღბალი ზურგს აქცევდა ხოლმე შარშან ლიგი პეპისა იყო ლორენტეს რო დავას.ი ზედ.

    მაგათთან როგორ წავაგეთ თუნდაც 1 თამაში თან ისე რო სეზონში გოლი ვერ გავუტანეთ. ეგეთი რაღაცა მომხდარა საერთოდ როდესმე ? მაგაზეც კარგად ეტყობა რა დღეში ჩააგდეს გუნდი.

    5
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV