არტურ მელომ "ბარსელონას" მოთხოვნა დააკმაყოფილა - Marca

  • 7-08-2020, 23:42
  • არტურ მელომ "ბარსელონას" მოთხოვნა დააკმაყოფილა - Marca

    მოგეხსენებათ, დღეს არტურ მელო ბარსელონაში დაბრუნდა, რათა კატალონიის "ბარსელონასთან" კონტრაქტის გაწყვეტის თაობაზე შეთანხმებას მიაღწიოს.

    თუმცა, კლუბმა მას ჯერ COVID-19-ის ტესტის ჩატარება მოსთხოვა. Marca-ს მიერ გავრცელებული ინფორმაციით, 23 წლის ფეხბურთელი თავის ძმასთან, პაულოსთან ერთად ბარსელონას ერთ-ერთ ლაბორატორიაში იმყოფებოდა, სადაც PCR ტესტი გაიკეთა.

    წყაროს თანახმად, "ბარსას" სპორტულ დირექტორ ერიკ აბიდალთან და დირექტორ რამონ პლანესთან შეხვედრამდე (რომელიც სავარჯიშოზე ბაზაზე შედგება), ბრაზილიელი ხსენებული ტესტის შედეგს დაელოდება.

    შეგახსენებთ, "იუვენტუსთან" გაფორმებული ხელშეკრულებისა და მირალემ პიანიჩის ბარტერში ჩართვის შემდეგ, არტურს "ბლაუგრანას" რიგებში არ უთამაშია, რამაც იგი გაანაწყენა და ვარჯიშებზე გამოცხადება არ ისურვა. საპირისპიროდ, თავად კლუბმა ახალგაზრდა მოთამაშის წინააღმდეგ დისციპლინარული სარჩელი აღძრა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: არტური
    კომენტარები [ 14 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    8 აგვისტო 2020 13:07

    ციტატა: Alien messi
    ციტატა: Bakero
    ეგ ვარანია თუ კალაძე 😂 🤣 😂 🤣 😂

    😂😂😂😂

    რუსმა კომენტატორმა, ფუტბოლზე, მაგრად წაიღადავა თამაშის ბოლოს. "მე მგონი დღეს რაც სიტის პრემიალურები ეკუთვნის ამ თამაშის მოგებისთვის, მთლიანად ვარანს უნდა გადასცენ-ო"

    0
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    8 აგვისტო 2020 09:33

    ეხლა კიდე ფული ხარჯეთ ამის ტესტირებაში, ჭამა სმაში და სასტუმროში, რა სიკვდილათ უნდოდათ რას მოათრევდნენ საერთოდ, ამოარტყან უკანალში პანჩური და დავაი დასვიდანია.

    1
    გასულია
    barcinio გულშემატკივარი [?]

    8 აგვისტო 2020 04:36

    ციტატა: Bakero
    ციტატა: davidus2020
    ისე როგორ ფიქრობთ ,ბარსა სიტიზე და ლიონზე ცუდად თამაშობს? რა იყო ნეტა წელს ყველას კორონა ჭირს???ამ თამაშებს თუ შევხედავთ ბარსა არც ისე ცუდი შანსი აქვს ლიგის მოგების

    სიტის ჰყავს პეპი და პეპს ცენტრში ჰყავს დე ბრუინი და გიუნდოგანი და ჩვენ ვინ გვყავს ცენტრში ? (მეძროხეზე აღარაფერს ვამბობ უბრალოდ არ არსებობს გინდ ყოფილა გინდ არა)

    გიუნდოგანის რა გითხრა მაგრამ აი დებრუინის ნაირი რომ ძალიან იშვიათია გვაჩვენა დღეს,ასეთი უშეცდომო თამაში ცენტრში კარგახანია არ მინახავს, დებრუინი რომ გვყავდეს, წარმოდგენაც კი არ მინდა ისეთ მაგარ პასებს გააკეთებდა შეტევაში და მესი და დებრუ, ყველას და ყველაფერს აიღებდნენ :D

    2
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    8 აგვისტო 2020 01:10

    ციტატა: davidus2020
    ისე როგორ ფიქრობთ ,ბარსა სიტიზე და ლიონზე ცუდად თამაშობს? რა იყო ნეტა წელს ყველას კორონა ჭირს???ამ თამაშებს თუ შევხედავთ ბარსა არც ისე ცუდი შანსი აქვს ლიგის მოგების

    სიტის ჰყავს პეპი და პეპს ცენტრში ჰყავს დე ბრუინი და გიუნდოგანი და ჩვენ ვინ გვყავს ცენტრში ? (მეძროხეზე აღარაფერს ვამბობ უბრალოდ არ არსებობს გინდ ყოფილა გინდ არა)

    1
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    8 აგვისტო 2020 01:01

    ისე როგორ ფიქრობთ ,ბარსა სიტიზე და ლიონზე ცუდად თამაშობს? რა იყო ნეტა წელს ყველას კორონა ჭირს???ამ თამაშებს თუ შევხედავთ ბარსა არც ისე ცუდი შანსი აქვს ლიგის მოგების

    2
    გასულია
    Dat- გულშემატკივარი [?]

    8 აგვისტო 2020 01:01

    ციტატა: Alien messi
    ციტატა: Bakero
    ეგ ვარანია თუ კალაძე 😂 🤣 😂 🤣 😂

    😂😂😂😂

    ვარანმა იკაცა. იუვე ლიონმა რო გააგდო მაგას იფიქრებდა კაცი. სად ლიონის ხალხი და სად იუვე. ლიონში ერთი დეპაი ვიცი ისიც ჰოლანდიის გამო დალშე ვინ ვინაა აზრზე არ ვარ ე )))

    3
    --------------------
    № 10
    გასულია
    Alien messi ფანი [?]

    8 აგვისტო 2020 00:57

    ციტატა: Bakero
    ეგ ვარანია თუ კალაძე 😂 🤣 😂 🤣 😂

    😂😂😂😂

    5
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    8 აგვისტო 2020 00:38

    ეგ ვარანია თუ კალაძე 😂 🤣 😂 🤣 😂

    7
    გასულია
    jack slater Culé [?]

    8 აგვისტო 2020 00:29

    პეპმა გადაუკიდა ზიდანს გლანდებამდე.

    3
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    8 აგვისტო 2020 00:29

    ნეტა რამდენი გადაუხადეს ვარანს?სითის თუ სინდისი აქვს იყიდოს უნდა ვარანი

    2
    გასულია
    BaKuRa Culé [?]

    8 აგვისტო 2020 00:28

    ვარანი ისევ იმ პერსპექტიულ ბიჭად დარჩენილა😏😂😂😂

    0
    გასულია
    Alien messi ფანი [?]

    8 აგვისტო 2020 00:27

    ვარანს რაღა მოუვიდა😂 არადა ღადაობის გარეშე ჩემი ერთ-ერთი ფავორიტი მცველია

    0
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    7 აგვისტო 2020 23:58

    პეპი გაიგდებს თავს ისე ჩანს :დდ რაღაც ჟინი ვაბშე არ ეტყობათ ,რა უსულო გუნდიცაა იმად დარჩება სულ , მიაყარე კრუიფი გვარსიოლა მიხელსი თუგინდა

    1
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    7 აგვისტო 2020 23:52

    პენალდო რაო ლიონიც გაგდებს ოეი გოლი აქვთ ამ უბედურებს გასატანი შანსი არაა რომ გაიტანონ xD სიტი მიდით ბიჭებო ეს თამაშიც უნდა მოიგოთ დღეს ორი ბო****შვილი გუნდი უნდა გავარდეს და კანფეტ!

    3
    --------------------
    შტეგენის წყევლა - 2016 წლიდან დღემდე!
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV