ბარსელონა-ნაპოლი 3:1

  • 8-08-2020, 11:50
  • ბარსელონა-ნაპოლი 3:1

      ბარსელონა (4-3-3) ნაპოლი (4-3-3)
    ტერ შტეგენი, სემედუ, პიკე, ლანგლე, ალბა, დე იონგი, რაკიტიჩი, ს. რობერტო, მესი, სუარესი, გრიზმანი ოსპინა, დი ლორენცო, მანოლასი, კულიბალი, რუი, რუისი, დემე, სილინსკი, კალიეხონი, მერტენსი, ინსინიე
    ნეტუ, პენია, ფირპო, პუჩი, ფატი, არაუხო, მონჩუ, მინგესა, დე ლა ფუენტე, რეისი, ხანდრო კარნეზისი, მერეტი, ალანი, ელმასი, ჰიუსაი, ლიორენტე, ლობოტკა, ლოსანო, ლუპერტო, მაქსიმოვიჩი, მილიკი, პოლიტანო
    კიკე სეტიენი ჯენარო გატუზო

     1-0 ლანგლე 10', 2-0 მესი 22', 3-0 სუარესი 45' 3-1 ინსინიე 45+5',


     გრიზმანი - მონჩუ 83'

     სუარესი - ფირპო 90'

     კალიეხონი - პოლიტანო 69'

     სილინსკი - ლოსანო 70'

     რუისი - ელმასი 78'

     ინსინიე - მილიკი 79'

      სუარესი 90',

     სილინსკი 60',

    კამპ ნოუ
    ჯიუნეით ჩაქირი (თურქეთი)
    დემბელე, უმტიტი, ვიდალი, ბუსკეტსი, ბრეითუეიტი, არტური ოსიმენი

    სილქ უნივერსალი, silksport.ge, sportv.ws

    სტატისტიკა
    47% ბურთის ფლობა 53%
    დარტყმა  16
    ზუსტი დარტყმა  2
    კუთხური  6
    თამაშგარე

     4

    სეივი  1
    ჯარიმა  16
    გაფრთხილება  1
    567  პასი  566

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ნაპოლი
    კომენტარები [ 202 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    becool ფანი [?]

    11 აგვისტო 2020 23:48

    გოლებს რომ გაიტანენ ბაიერნთან, მთავარია არ გაჩერდნენ და ისე არ ჩადგნენ დაცვაში როგორც ნაპოლისთან გააკეთეს, თორემ კატასტროფა გარდაუვალი იქნება...

    0
    გასულია
    philipe coutinho ფანი [?]

    9 აგვისტო 2020 01:13

    ციტატა: M10 S9 D11
    გილოცავთ 1/4 ფინალში გასვლას და ურთულესი თამაში გველოდება მარა მე მჯერა რო გადავლახავთ ბაიერნის ბარიერს

    რაც შეეხება თამაშს მეორე ტაიმში არ შეატევინა გუნდს ამ მეძროხემ და იმედია ბაიერნთანაც ამ სისულელეს არ გააკეთებს თორე გაგვბერავენ დალშე სამ ფეხბურთელა გამოვარჩევდი მესი სემედუ და ლენგლე ამათმა ითამაშეს ყველაზე კარგად სემედუ მშვენივრად ამწვავებდა ლენგლე პიკეს საქმესაც აკეთებდა და პა ბალშომუ სუარესის საქმეც გააკეთა შეტევაში და ნუ მესი მესია


    პირველ რიგში ბაირნთან თუ 3-1 წავიყვანთ თამაშს არც უნდა შევუტიოთ...ამხელა უპირატესობა ქონდა გუნდს და რატო უნდა შეეტია შეეკლა თავი და გაეხსნა უსწრაფესი ნაპოლისთვის სივრცეები?!
    ასერომ არა ბაიერნთან ასე არ ვითამაშებთ,
    საუკეთესოებს რაც შეეხება ფრენკი აშკარად გამოსარჩევია სასწაული მატჩი ჩაატარა ყოჩაღ 🔥

    სეტიენის დედაც მო***ან რიკი პუჩის არ თამაშისთვის

    2
    --------------------
    Forca Barca!!!
    გასულია
    rivaldo80 ფანი [?]

    9 აგვისტო 2020 01:12

    აუ ნუ გახადეთ ეს ბავარია რაღაცა სასწაული რაა...იფრინონ ეგრე ზუსტად ჩვენთან ჩვენც ეგ გვინდა... საქმეც მაგაშია ეგრე არ იფრენს ერთი თამაშია და ჩაიკეთება ბავარიაც

    5
    გასულია
    MisterD ფანი [?]

    9 აგვისტო 2020 01:10

    ციტატა: basa7
    რანაირი ვალვერდე თამაში იყო ეს

    სეტიენს გაკრა მთელმა კატალონიამ მაგრამ ვალვერდეს ასე ხარისხიანად რომ გაეკეთებინა იგივე, მინიმუმ წინა წლის ჩემპიონები ვიქნებოდით.

    3
    --------------------
    მეტი, ვიდრე კლუბი! Visca el Barca
    გასულია
    philipe coutinho ფანი [?]

    9 აგვისტო 2020 01:07

    აუუ რიკი პუჩ შენ იყო უთავმოყვარეო თუარ წახვიდე ამ გუნდიდან ძმაო....ესენი ვინ არიან ბიჭო ტიპი მსოფლიო დონის ტალანტია და არ ათამაშებენ არ შეიძლება მასე....წავიდეს ძმაო გუნდის მეტს რას ნახავს, თუუნდა რეალში წავიდეს და წავიდეს და ითამაშოს ის ფეხბურთი რაც ეკადრება და რაც შეუძლია ამათი დედაც, მონჩუ შემოიყვანა, რომელიც ჩამშლელი არაა და რომც იყოს არ ჭირდება ჩამშლელი დეიონგი-რაკიტიჩია მოედანზე, და ტიპი ბურთს სულ ორჯერ შეეხო ერთხელ გააკეთა ნორმალური პასი, აიი ისე გული მტკივა რიკი პუჩზე რო არვიცი, აწი თამაშებში საერთოდ არ მოუწევს თამაში აქ ძირითადში დასაწყები იგრა ქონდა და 5 წუთიც არ ათაამაშეს :/

    4
    --------------------
    Forca Barca!!!
    გასულია
    MisterD ფანი [?]

    9 აგვისტო 2020 01:07

    რა გაუკეთეს ლონდონელებმა ბაიერნს ისეთი რომ 7 გოლს არ ჩამოცილდნენ რამდენჯერაც შეხვდნენ 🤣 🤣 ჩვენ კიდე ურთულესი თამაში გველოდება წინ

    2
    --------------------
    მეტი, ვიდრე კლუბი! Visca el Barca
    გასულია
    Sigur Rós Culé [?]

    9 აგვისტო 2020 01:04

    ძაან არ მინდა მართალი ვიყო, მარა საკმაოდ სწრაფი გუნდია ბაიერნი და რავიცი აბა, ჩვენებს რო ვუყურებ მგონია ვეტერანების მატჩია და ვერ გავუქაჩავთ ტემპში.

    5
    --------------------
    6-1 ❤
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    9 აგვისტო 2020 01:04

    აი იმის იმედით უნდა ვითოთ რომ ბაირნი სივრცეებს გაცსნის და ის სლე დემბელეც გამოგვადგება აი ამ რაღაცეების და ვიღაცეების იმედათ უნდა ვიყოთ 1.შტეგენი 2.მესი 3.ბაირნის გახსნიკი სივრცეების ათვისება 4. დემბელეს სიჩქარე 5.ახალგაზრდები

    3
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    9 აგვისტო 2020 01:03

    გილოცავთ 1/4 ფინალში გასვლას და ურთულესი თამაში გველოდება მარა მე მჯერა რო გადავლახავთ ბაიერნის ბარიერს

    რაც შეეხება თამაშს მეორე ტაიმში არ შეატევინა გუნდს ამ მეძროხემ და იმედია ბაიერნთანაც ამ სისულელეს არ გააკეთებს თორე გაგვბერავენ დალშე სამ ფეხბურთელა გამოვარჩევდი მესი სემედუ და ლენგლე ამათმა ითამაშეს ყველაზე კარგად სემედუ მშვენივრად ამწვავებდა ლენგლე პიკეს საქმესაც აკეთებდა და პა ბალშომუ სუარესის საქმეც გააკეთა შეტევაში და ნუ მესი მესია

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    9 აგვისტო 2020 01:03

    ამისთვის არ გაუშვა დახლეებულმა სეტიენმა ფატი და პუჩი ბარსა ბში

    1
    გასულია
    პენდრაგონი გულშემატკივარი [?]

    9 აგვისტო 2020 01:03

    რას გეტყვით იცით?:დ რამოსი არ მოგვჭამოს ბაიერნმა <3 ბარსას ფანები ვართ ცოტა თავი დავიჭიროთ რაის შუაზე გაგვარღვევენ :დდ ბოატენგი ვოლ 2 უნდა ჩავუტაროთ

    5
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    9 აგვისტო 2020 01:02

    რანაირი ვალვერდე თამაში იყო ეს

    0
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    9 აგვისტო 2020 01:02

    Mokled ravi gilocavt mogebas magram gundma iseti usaxuri me-2 taimi itamasha rom ravici ki gasagebia titqosda shenarchuneba ginda angarishis magram elementaruli swori cvlilebebis gaketaba unda sheedzlos mwvrtnels rac kikes arsheudzlia mokled bichebo dzaan cud dgeshivart baierntan ase tu vitamashet.

    2
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    9 აგვისტო 2020 01:01

    ფრენკის კარგი მატჩი ქონდა ძაან 😍

    11
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    9 აგვისტო 2020 01:01

    გილოცავთ ალ
    ბაიერნის გაძუყვნას გისურვებთ

    7
    გასულია
    tigresa Culé [?]

    9 აგვისტო 2020 00:59

    აუ ბაიერნი:(( ცუდი წინათგრძნობა მაქვს, თან ეს მეოთხედფინალები ციდად გვაქვს რა დაცდილი.. არა მგონია ასეთი თამაშით ბაიერნს გავცდეთ

    3
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    9 აგვისტო 2020 00:59

    ლენგლე იყო დღეს პიკეც და ლენგლეც

    21
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    rivaldo80 ფანი [?]

    9 აგვისტო 2020 00:57

    რაც გინდა რაკეტა არ მოგწონდეს და ცუდი გეგონოს დღეს ეგ რომ არა რა გვეშჳელებოდა მაგაზე დაფიქრდით...რაც შეჩლცდომა ქონდა სამჯერ მეტი გაკეთა

    9
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    9 აგვისტო 2020 00:57

    ციტატა: M10 S9 D11
    ანუ მეორე ტაიმში არ შეატევინა გუნდს ამ დაქლიავებულმა ეს რო ბაიერნთან გააკეთოს გაგვარღვევენ შუაზე

    Getanxmebi

    4
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    9 აგვისტო 2020 00:56

    ანუ მეორე ტაიმში არ შეატევინა გუნდს ამ დაქლიავებულმა ეს რო ბაიერნთან გააკეთოს გაგვარღვევენ შუაზე

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV