კარგ კონდიციებში ვიმყოფები - კლემან ლანგლე

კარგ კონდიციებში ვიმყოფები - კლემან ლანგლე

"ბარსელონას" ცენტრალური მცველი, კლემან ლანგლე, რომელიც "ნაპოლისთან" მატჩის განაცხადში მოხვდა, მის მდგომარეობაზე საუბრობს.

"პერსონალურ დონეზე, კარგ კონდიციებში ვიმყოფები. ტრავმის მოშუშების შემდეგ, მთელი კვირა გუნდთან ერთად ვივარჯიშე, რის შემდეგაც, ფიზიკური თვალსაზრისით, კარგი შედეგები მაქვს", - ციტირებს ფრანგის სიტყვებს beIN SPORTS.

შეგახსენებთ, 19 ივლისს, "ალავესთან" მოგებულ შეხვედრაში (5:0), ლანგლემ საზარდულის არეში დაზიანება მიიღო და მეორე ტაიმის სტარტზევე შეცვალეს. საბედნიეროდ, კლემანმა გამოჯანმრთელება მოახერხა და ჩემპიონთა ლიგის მოახლოებულ მატჩშიც ითამაშებს. 

მოგეხსენებათ, "ბარსას" ხსენებულ დაპირისპირებაში სამუელ უმტიტი დააკლდება, რომელსაც მუხლის პრობლემები აწუხებს. რაც შეეხება რონალდ არაუხოს, მან კოჭზე არსებული დაზიანების შემდეგ (რომელიც "საბადელთან" შეხვედრისას მიიღო), ორ კვირაში დაბრუნება მოახერხა და მატჩისწინა განაცხადშიც მოხვდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #10 7 აგვისტო 2020 20:10
    0
    ციტატა: Alien messi
    ციტატა: nikusha
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: nikusha
    სასტავ ბარსა-ნაპოლი უნივერსალზეა? და დღეს სიტი-რეალი?

    კი

    მადლობა. ანუ ორივე უნივერსალზეა ხომ?

    კი

    გაიხარე
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    #9 7 აგვისტო 2020 19:33
    0
    ციტატა: nikusha
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: nikusha
    სასტავ ბარსა-ნაპოლი უნივერსალზეა? და დღეს სიტი-რეალი?

    კი

    მადლობა. ანუ ორივე უნივერსალზეა ხომ?

    კი
    ფანი [?]
    #8 7 აგვისტო 2020 18:59
    1
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: nikusha
    სასტავ ბარსა-ნაპოლი უნივერსალზეა? და დღეს სიტი-რეალი?

    კი

    მადლობა. ანუ ორივე უნივერსალზეა ხომ?
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    #7 7 აგვისტო 2020 18:57
    2
    აბა თქვენ იცით, გამოჩნდება მინდორზე რა კონდიციაში იქნები.
    Culé [?]
    #6 7 აგვისტო 2020 18:52
    1
    ციტატა: kortoxa23
    ვინ იფიქრებდა რო ლენგლე რომელიც თავიდანვე სკამისთვის იყო გამიზნული ახლა ბარსას ცენტრის ბურჯად იქცეოდა. ბარსას ადგილზე მოვიყვანდი კულიბალს 3-4 წელი უმაღლეს დონეზე ითამაშებდა შემდეგ გამოჩნდებოდა ვინმე
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    Culé [?]
    #5 7 აგვისტო 2020 18:20
    0
    ციტატა: nikusha
    სასტავ ბარსა-ნაპოლი უნივერსალზეა? და დღეს სიტი-რეალი?

    კი
    Culé [?]
    #4 7 აგვისტო 2020 17:24
    3
    ვინ იფიქრებდა რო ლენგლე რომელიც თავიდანვე სკამისთვის იყო გამიზნული ახლა ვარსას ცენტრის ბურჯად იქცა. ბარსას ადგილზე მოვიყვანდი კულიბალს 3-4 წეული უმაღლეს დონეზე ითამაშებდა შემდეგ გამოჩნდებოდა ვინმე
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    ფანი [?]
    #3 7 აგვისტო 2020 17:13
    1
    სასტავ ბარსა-ნაპოლი უნივერსალზეა? და დღეს სიტი-რეალი?
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 7 აგვისტო 2020 16:37
    4
    ბერვი რამე იქნება ამაზე დამოკიდებული დაცვაში
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]