მზად ვართ, რომ მოვიგოთ და ჩვენი გულშემატკივრები გავახალისოთ - კიკე სეტიენი

მზად ვართ, რომ მოვიგოთ და ჩვენი გულშემატკივრები გავახალისოთ - კიკე სეტიენი

კატალონიის "ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელი, კიკე სეტიენი "ნაპოლისთან" დაპირისპირებამდე პრესკონფერენციას მართავს.

"გამათავისუფლებენ, თუ ხვალინდელ მატჩს არ მოიგებ? ვიცოდი, რომ ამ კითხვას დამისვამდით. ახლა ამ თემაზე არ ვფიქრობ და სიმშვიდეს ვინარჩუნებ. გვჯერა, რომ ფინალამდე მიღწევას შევძლებთ.

"ნაპოლი" ბოლო პერიოდში ძალიან განვითარდა, მათი სიტუაცია თავიდან ბოლომდე შევისწავლეთ.

რიკი პუჩი და ანსუ ფატი ჩემპიონთა ლიგის მატჩის დასაწყებად მზად არიან. როცა კი მათ ითამაშეს, შესანიშნავი შთაბეჭდილება დატოვეს.

აკადემიიდან ბევრი ისეთი მოთამაშე გვყავს, რომლებიც, საჭიროების შემთხვევაში, ზურგს გაგვიმაგრებენ.

არტური? სანამ წავიდოდა, მასთან ვისაუბრე, თუმცა შემდეგ ამის საშუალება აღარ მომცემია. ნეტავ სხვაგვარად მოქცეულიყო.

უსმან დემბელე? მის განაცხადში შეყვანაზე ვფიქრობდი, თუმცა დიდ რისკზე ვერ წავედი. საკუთარ თავში ჯერ კარგად დარწმუნებული ვერ არის. შემდეგ ეტაპზე გასვლის შემთხვევაში, ამ საკითხზე კიდევ დავფიქრდები.

"ბარსელონას" ფილოსოფია, თვითმყოფადობა და დნმ არ დაუკარგავს. გვქონია მომენტები, როდესაც დავალებებს თავი კარგად გავართვით. მზად ვართ, რომ მოვიგოთ და ჩვენი გულშემატკივრები გავახალისოთ.", - აცხადებს სეტიენი.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #12 7 აგვისტო 2020 19:33
    1
    3-1მოვიგებთ
    წევრი [?]
    #11 7 აგვისტო 2020 19:18
    2
    იმედია ვერ მოვიგებთ რომ იქნებ მაშინ მაინც დაგაპანჩურონ. თორე თუ ნაპოლს გავცდით წარმოდგენაც არ მინდა მერე რა გველის
    ფანი [?]
    #10 7 აგვისტო 2020 18:56
    3
    კიკე ვაი შენი ტყავის ბრალი რამე იაღლიში რომ მოგივიდეს.
    წევრი [?]
    #9 7 აგვისტო 2020 17:49
    1
    სეტიენს ზოგადად სულ ასეთი სახე აქვს, რომ არ იცის რას აკეთებს და არათავდაჯერებულია? თუ ბარსაში გადმოსვლის მერე აქვს ესეთი გამომეტყველება
    გულშემატკივარი [?]
    #8 7 აგვისტო 2020 17:38
    4
    მაგაზე არ იჯავრო ფერმერო.უკვე გვახალისებ შენი თამაშის სტილით
    ფანი [?]
    #7 7 აგვისტო 2020 17:22
    1
    ციტატა: katalomia
    Sitis tamashs vin ras fiqrobt bichebo da gogoebo? Mgoni burts gaagorebs siti tavidanve ar miaxteba, daaprovacirebs reals, reals aqvs gasatani da ar mgonia sitim miaxdes. Arada isic aris ro realis winaamghdeg gvardia da egreve miajachvos karebs golis gasatanad da tu dachra egreve reali mere amotenos saertod 4-5 burti sheugdos.

    ჩემი აზრით ფრე იქნება . გააჩნია დაცვაში თუ ფერნანდინიო არ ყავდა შეიძლება სწრაფ გოლზეც ითამაშოს სიტიმ ..რეალი უეჭველი მაგარ დამდგარ ფეხბურთს ითამაშებს რო გახსნას სიტი კონტრზე უეჭველი ამოტენის მარა რას გაიგებ გვარდი და ზიზუ არიან შეიძლება სიტი ტოტენჰემი განმეორდეს
    ფანი [?]
    #6 7 აგვისტო 2020 16:58
    0
    Sitis tamashs vin ras fiqrobt bichebo da gogoebo? Mgoni burts gaagorebs siti tavidanve ar miaxteba, daaprovacirebs reals, reals aqvs gasatani da ar mgonia sitim miaxdes. Arada isic aris ro realis winaamghdeg gvardia da egreve miajachvos karebs golis gasatanad da tu dachra egreve reali mere amotenos saertod 4-5 burti sheugdos.
    გულშემატკივარი [?]
    #5 7 აგვისტო 2020 16:23
    1
    გახალისება კი ოღონდ მადრიდისტების 😂
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 7 აგვისტო 2020 15:54
    6
    ნაპოლის მოვუგებთ უპრობლემოდ მთავარია ბაიერნთან მოვიკლათ თავი და მოვიგოთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #3 7 აგვისტო 2020 15:47
    2
    3-1 ან 4-1 ს ვიგებთ ხვალ. ლეოს დუბლი და გრიზის და ფატის გოლები 💘
    ფანი [?]
    #2 7 აგვისტო 2020 15:27
    2
    Is tu gyavs kai xasiatze is? Magas ar awyenino da liga misia.
    წევრი [?]
    #1 7 აგვისტო 2020 14:45
    8
    მიდი კიკე ეს შენი ბოლო შანსია და იმედია გამოიყენებ თუ არადა დაუბრუნდები შენს ფერმას