ბართომეუ "ბაიერნს" - პედრი არ იყიდება!

  • 4-08-2020, 14:28
  • ბართომეუ "ბაიერნს" - პედრი არ იყიდება!

    მიუნხენის "ბაიერნის" მხრიდან "ბარსელონას" ტალანტით, პედრით დაინტერესება ისევ აქტუალური თემაა.

    ცნობილია, რომ 17 წლის ნახევარმცველი გერმანულ გუნდებს, "ბაიერნსა" და "გლადბახს" სურთ. მიონხენგლადბახელები მზად არიან ფეხბურთელს 2-წლიანი იჯარა შესთავაზონ, მიუნხენელები კი, როგორც ირკვევა, პედრის უფლებების სრულად შესყიდვით არიან დაინტერესებულნი.

    Mundo Deportivo-ს ცნობით, ცოტა ხნის წინ, "რეკორდმაისტერის" პრეზიდენტმა, კარლ ჰაინც რუმენიგემ "ბარსელონას" პრეზიდენტს, ჟოზეპ მარია ბართომეუს პირადად დაურეკა და პედრის ყიდვის პერსპექტივაზე გაესაუბრა. "ბარსელონას" პრეზიდენტის პასუხი კი მკაფიო იყო - "ბარსელონა" პედრის არ ყიდის!

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    4 აგვისტო 2020 21:32

    ციტატა: M10 S9 D11
    მომავალ სეზონში ეს კამანდა უნდა გვყავდეს

    მეკარე:შტეგენი პენია

    დაცვა: სემედუ პიკე ლენგლე ალბა დესტი გარსია/ტოდიბო არაუხო გრიმალდო

    ნახ დაცვა: პიანიჩი დე იონგი კოუტინიო პუჩი რობერტო ბუსკეცი პედრი

    შეტევა: მესი სუარესი გრიზმანი ფატი ტრინკაო დემბელე

    ალენია?

    0
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    4 აგვისტო 2020 21:16

    პედრი გაყიდეს არტურიც და პედრისა და ტრინკაუს არ გაყიდიან ვითომ?

    0
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    4 აგვისტო 2020 18:41

    ვინც ყავდათ იჯარით ის ეყიდათ მაგ დედა არღნიანებს.

    4
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    4 აგვისტო 2020 18:18

    ციტატა: M10 S9 D11
    მომავალ სეზონში ეს კამანდა უნდა გვყავდეს

    მეკარე:შტეგენი პენია

    დაცვა: სემედუ პიკე ლენგლე ალბა დესტი გარსია/ტოდიბო არაუხო გრიმალდო

    ნახ დაცვა: პიანიჩი დე იონგი კოუტინიო პუჩი რობერტო ბუსკეცი პედრი

    შეტევა: მესი სუარესი გრიზმანი ფატი ტრინკაო დემბელე

    იმედია არ იქნება ეგრე , თუ არავინ მოიყვანეს ცენტრალური მცველი და ფლანგის შემტევი მაგარი უკანალშია გუნდი ჩათვალე. დაჟე მარჯვენა მცველიც საყიდელია და ალბას ზანენაც

    0
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    4 აგვისტო 2020 17:26

    მომავალ სეზონში ეს კამანდა უნდა გვყავდეს

    მეკარე:შტეგენი პენია

    დაცვა: სემედუ პიკე ლენგლე ალბა დესტი გარსია/ტოდიბო არაუხო გრიმალდო

    ნახ დაცვა: პიანიჩი დე იონგი კოუტინიო პუჩი რობერტო ბუსკეცი პედრი

    შეტევა: მესი სუარესი გრიზმანი ფატი ტრინკაო დემბელე

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    4 აგვისტო 2020 16:38

    ციტატა: Albicelecte
    ანუ
    უკანა ხაზი:
    ლენგლე,არაუხო,მირანდა,ფირპო,კუენკა და პლუს ერიკ გარსია
    ცენტრი:
    დე იონგი,პუჩი,მონჩუ,ალენია,ტრინკაო,პედრი და კიდევ 2-3 სარეზერვო გუნდიდან კიდევ
    და შემტევები:
    ანსუ,დემბელე და პლუს დავაკვირდეთ სარეზერვო გუნდიდან რომელიმეს, მაგ. დე ლა ფუენტეს

    ანუ, ლა მასიას დომინირებით აწყობილი და შეთამაშებული გუნდი რაცაა, კი ვნახეთ 2009-15 წლებში
    რა თქმა უნდა ყველა დაესევა ახალგაზრდებს, რეალიც, ბავარიაც, იუვეს და ჩელსიც, მანიუც, ინტერიც და ვინ იცის კიდევ...
    32-33 წლის ხალხზე კი არავინ დაიჭრის ვენებს?

    აკიემე ჯობს მირანდას

    ციტატა: me da barca
    ციტატა: Griezzy7
    იჯარითაც არუნდა გავუშვათ თაობათა ცვლას არიწყებენ?????

    რაც შეიძლება მეტი დრო უნდა მიიღონა ამ ფეხბურთელებმა
    1.ინიაკი პენია
    2.არაუხო
    3.მირანდა
    4.პუჩი
    5.პედრი
    6.ტრინკაო
    7.ფატი

    ესენი კიდე გაანათხოვრონ ოღონდ უკან დაბრუნების კონტრაქტით
    1.მატეუს ფერნანდეში
    2.მონჩუ
    3.კოლადო
    4.ორიოლ ბუსკეცი

    ალენია???😊

    რათქმაუნდა ალენია უნდა იყოს

    0
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    4 აგვისტო 2020 16:14

    ანუ
    უკანა ხაზი:
    ლენგლე,არაუხო,მირანდა,ფირპო,კუენკა და პლუს ერიკ გარსია
    ცენტრი:
    დე იონგი,პუჩი,მონჩუ,ალენია,ტრინკაო,პედრი და კიდევ 2-3 სარეზერვო გუნდიდან კიდევ
    და შემტევები:
    ანსუ,დემბელე და პლუს დავაკვირდეთ სარეზერვო გუნდიდან რომელიმეს, მაგ. დე ლა ფუენტეს

    ანუ, ლა მასიას დომინირებით აწყობილი და შეთამაშებული გუნდი რაცაა, კი ვნახეთ 2009-15 წლებში
    რა თქმა უნდა ყველა დაესევა ახალგაზრდებს, რეალიც, ბავარიაც, იუვეს და ჩელსიც, მანიუც, ინტერიც და ვინ იცის კიდევ...
    32-33 წლის ხალხზე კი არავინ დაიჭრის ვენებს?

    0
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    4 აგვისტო 2020 15:21


    ციტატა: me da barca
    ციტატა: Griezzy7
    იჯარითაც არუნდა გავუშვათ თაობათა ცვლას არიწყებენ?????

    რაც შეიძლება მეტი დრო უნდა მიიღონა ამ ფეხბურთელებმა
    1.ინიაკი პენია
    2.არაუხო
    3.მირანდა
    4.პუჩი
    5.პედრი
    6.ტრინკაო
    7.ფატი

    ესენი კიდე გაანათხოვრონ ოღონდ უკან დაბრუნების კონტრაქტით
    1.მატეუს ფერნანდეში
    2.მონჩუ
    3.კოლადო
    4.ორიოლ ბუსკეცი

    ალენია???😊

    მირანდა გასაშვებია ისე აკიემე მირჩევნია

    1
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    4 აგვისტო 2020 15:20

    ციტატა: Griezzy7
    იჯარითაც არუნდა გავუშვათ თაობათა ცვლას არიწყებენ?????

    რაც შეიძლება მეტი დრო უნდა მიიღონა ამ ფეხბურთელებმა
    1.ინიაკი პენია
    2.არაუხო
    3.მირანდა
    4.პუჩი
    5.პედრი
    6.ტრინკაო
    7.ფატი

    ესენი კიდე გაანათხოვრონ ოღონდ უკან დაბრუნების კონტრაქტით
    1.მატეუს ფერნანდეში
    2.მონჩუ
    3.კოლადო
    4.ორიოლ ბუსკეცი

    ალენია???😊

    2
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    4 აგვისტო 2020 14:34

    იჯარითაც არუნდა გავუშვათ თაობათა ცვლას არიწყებენ?????

    რაც შეიძლება მეტი დრო უნდა მიიღონა ამ ფეხბურთელებმა
    1.ინიაკი პენია
    2.არაუხო
    3.მირანდა
    4.პუჩი
    5.პედრი
    6.ტრინკაო
    7.ფატი

    ესენი კიდე გაანათხოვრონ ოღონდ უკან დაბრუნების კონტრაქტით
    1.მატეუს ფერნანდეში
    2.მონჩუ
    3.კოლადო
    4.ორიოლ ბუსკეცი

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV