რონალდინიო ბარსელონაში დაბრუნებას აპირებს

  • 4-08-2020, 09:35
  • რონალდინიო ბარსელონაში დაბრუნებას აპირებს

    "ბარსელონასა" და მსოფლიო ფეხბურთის ლეგენდა რონალდინიო პარაგვაიში შინაპატიმრობიდან გათავისუფლების შემდეგ, კატალონიის დედაქალაქში დაბრუნებას და ლიონელ მესის მეზობლად დასახლებას აპირებს.

    ESPN-ის ინფორმაციით, 40 წლის ფეხბურთელი აპირებს იმ ქალაქს დაუბრუნდეს, სადაც კარიერის საუკეთესო წლები გაატარა. რონალდინიოს სურს, ბარსელონას მდიდრულ გარეუბანში, კასტელდეფელსში დასახლდეს. სწორედ ამ დასახლებაში ცხოვრობენ ლიონელ მესი და ლუის სუარესი. იმავე წყაროს ცნობით, რონალდინიო ლეოს მეზობელი იქნება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: რონალდინიო
    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    სპარტაკი გულშემატკივარი [?]

    6 აგვისტო 2020 10:36

    Gaucho she bebero..

    0
    გასულია
    mesi_10 Culé [?]

    4 აგვისტო 2020 23:49

    გლდანში თუ იკადრებს კი იყიდება ბინა ჩემს მეზობლად...

    1
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    4 აგვისტო 2020 18:55

    კაცი ლეგენდა. მაგრად მევასებოდა ამის თამასის ყურება.

    6
    გასულია
    rijkaard გულშემატკივარი [?]

    4 აგვისტო 2020 17:48

    მესის ადრე მეზობლებმა რო უჩივლეს ხმაურის გამო ყველას სახლი იყიდა და მიცემს რომელიმეს არ აქვს თუ რა :დდ

    2
    გასულია
    beso312 გულშემატკივარი [?]

    4 აგვისტო 2020 16:45

    ასეტი დებილი რომ იკნები კაცი როგორი ფეხბურთი იტამაშა და გამის გასათევი არ აქვს ტიპს. პასპორტზე აგარ ვლაპარაკობ. მესის მიაკიტხა მეოტხე შვილად მაგის კმაკოფაზე იცხოვრებს ბიჭები მაინც ავარჯიშოს ფეხბურთში.თუ არადა გაყიდოს ქუდი დარჩენია გასაკიდი 😀

    4
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    4 აგვისტო 2020 16:02

    კლუბში დაასაქმეთ რამე თანამდებობაზე თამაშის წინ ბიჭებს გაამხნევებს და დადებით მუხტს შეიტანს გუნდში

    0
    გასულია
    ფლოკი წევრი [?]

    4 აგვისტო 2020 15:06

    დიდი სიამოვნებით ვიხილავდი ამას ხავის ინიესტას ფარეგასს და დავიდ ვილიას ბარსელონაში, მინიმუმ დემბელეს დეიონგს რაკიტიჩს ვიდალს და გრიზმანს მაინც აჯობებენ

    4
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    4 აგვისტო 2020 14:41

    მოდი დემბელეს მაგივრად

    5
    გასულია
    romani23 Culé [?]

    4 აგვისტო 2020 10:48

    მეეჭვება რომ რონი მდიდრულ სასახლეს შეიძენს ბარსელონაში და ზოგადად ის ძველებურად მდიდრულად გააგრძელებს ცხოვრებას ერთი მარტივი მიზეზის გამო... ის უკვე კაი ხანია რაც მთლიანად თუ არა თითქმის მთლიანად მაინც გაკოტრებულია. ძმამ დაღუპა რონი...მისმა უტვინო ძმამ.

    3
    გასულია
    Alien 👽 წევრი [?]

    4 აგვისტო 2020 10:13

    მშვენიერია

    2
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    4 აგვისტო 2020 10:08

    პასპორტი??

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV