ლაუტარო “ინტერში“ რჩება, კიდევ ერთი მინიშნება ფანებს

  • 3-08-2020, 23:33
  • ლაუტარო “ინტერში“ რჩება, კიდევ ერთი მინიშნება ფანებს

    "ატალანტასთან" გასვლით შეხვედრაში მოპოვებული გამარჯვების შემდეგ ლაუტარო მარტინესმა ინსტაგრამის საშუალებით გულშემატკივარს მიმართა:

    "სერია A-ს დასრულებასთან ერთად, მინდა, მადლობა გადავუხადო თანაგუნდელებს, რომლებმაც ყველაფერი გაიღეს წარმატებისთვის და გულშემატკივრებს ჩვენთან ერთად ყოფნისთვის. ამ გუნდისთვის მაქსიმალურად შრომას ისევ გავაგრძელებთ. გაუმარჯოს "ინტერს".

    დიდი ალბათობით, არგენტინელი კარიერას ერთი წლით ისევ "ნერაძურიში" განაგრძობს.

    მის "ბარსელონაში" ტრანსფერზე ხშირად იწერებოდა, თუმცა, ჟოზეპ მარია ბართომეუს გადაწყვეტილებით 22 წლის თავდამსხმელის დამატებას კლუბი, ჯერჯერობით, აღარ შეეცდება.

    ლაუტარომ იტალიის ჩემპიონატის წლევანდელ გათამაშებაში 35 შეხვედრაში მიიღო მონაწილეობა. მის ანგარიშზე 14 გოლთან ერთად 5 ასისტია.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    4 აგვისტო 2020 17:12

    დარჩი ერთი კი არა თუგინდა სულ დარჩი ლიჟბი ბარსაში არ მოხვიდე

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    4 აგვისტო 2020 10:39

    სწორია აქ ეხლა სკამი მოუწევდა ერთი წლის შემდეგ კი იდეალური იქნება ახლა დაცვაა მოსაყომარებელი და ნეიმარი მოიყვანონ მშვენიერი იქნება

    0
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    საიტზეა
    nika 54 Culé [?]

    4 აგვისტო 2020 09:45

    ციტატა: Griezzy7
    ეს ჩემიაზრით იმას ნიშნავს რო სუას კიდე აძლევენ ბოლო წელს. და გრიზმანი ხელშეუხებელია.
    შემდეგ სეზონში სუა წავა და ლაუტარო მოვა. და ეგ და გრიზმანი კონკურენციაში იქნებიან რაც ლოგიკურია 💘 კარგი არჩევანია მომწონს

    ნეიმარი მოგვცენ და გრიზმანი ალალი იყოს პსჟ-თვის.

    ციტატა: Albicelecte
    სავარაუდოდ, სწორია რომ არ ჩქარობენ
    გუნდში ბევრი შემტევია, ჯეკა,გრიზი,ფატი... დემბელესაც შეუძლია 9-იანზე გადაწევა
    ლაუტაროს ბევრი კარგი თვისება აქვს, მაგრამ კიდევ უნდა აჩვენოს, რომ სწორედ გამორჩეული 9-იანი და გოლეადორია
    ერთი კარგი სეზონის შემდეგ პირდაპირ მოყვანა წნეხში მოაქცევს, საკმარისია 2-3 მატჩი ჩააგდოს, რომ....
    ფასი კიდევ საკმაოდ ძვირია და 80+უმთითი თუ 60+უმთითი ან 80+ფირპო თუ 111 ლიმონი ძალიან დიდი თანხაა
    რამდენად შეიძლება მისმა სატრანსფერო თანხამ მოიმატოს? შეიძლება არც კი, შეიძლება ოდნავ...
    2023 წელს ეწურება კონტრაქტი, 1 წლის შემდეგ 2 სეზონი ექნება დარჩენილი
    ვნახოთ მანამდე რა შედეგს აჩვენებს

    სატრანსფერო თანხამ რატო უნდა მოიმატოს? კონტრაქტს ხო არ აგრძელებს.

    0
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    4 აგვისტო 2020 09:11

    არადა კარგი იქნებოდა ამ ზაფხულშივე რომ დაგვეთრია.

    3
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    4 აგვისტო 2020 00:27

    Sastav xomaricit aris tuara informacia imis shesaxeb tu rodis shedgeba xali formis debiuti

    0
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    4 აგვისტო 2020 00:26

    ეს ჩემიაზრით იმას ნიშნავს რო სუას კიდე აძლევენ ბოლო წელს. და გრიზმანი ხელშეუხებელია.
    შემდეგ სეზონში სუა წავა და ლაუტარო მოვა. და ეგ და გრიზმანი კონკურენციაში იქნებიან რაც ლოგიკურია 💘 კარგი არჩევანია მომწონს

    0
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    4 აგვისტო 2020 00:08

    სავარაუდოდ, სწორია რომ არ ჩქარობენ
    გუნდში ბევრი შემტევია, ჯეკა,გრიზი,ფატი... დემბელესაც შეუძლია 9-იანზე გადაწევა
    ლაუტაროს ბევრი კარგი თვისება აქვს, მაგრამ კიდევ უნდა აჩვენოს, რომ სწორედ გამორჩეული 9-იანი და გოლეადორია
    ერთი კარგი სეზონის შემდეგ პირდაპირ მოყვანა წნეხში მოაქცევს, საკმარისია 2-3 მატჩი ჩააგდოს, რომ....
    ფასი კიდევ საკმაოდ ძვირია და 80+უმთითი თუ 60+უმთითი ან 80+ფირპო თუ 111 ლიმონი ძალიან დიდი თანხაა
    რამდენად შეიძლება მისმა სატრანსფერო თანხამ მოიმატოს? შეიძლება არც კი, შეიძლება ოდნავ...
    2023 წელს ეწურება კონტრაქტი, 1 წლის შემდეგ 2 სეზონი ექნება დარჩენილი
    ვნახოთ მანამდე რა შედეგს აჩვენებს

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV