ერიკ გარსია "სიტისთან" კონტრაქტს არ ახანგრძლივებს

ერიკ გარსია "სიტისთან" კონტრაქტს არ ახანგრძლივებს

"მანჩესტერ სიტის" მცველი, ერიკ გარსია კონტრაქტს არ ახანგრძლივებს, მიუხედავად იმისა, რომ პეპ გვარდიოლა სათამაშო დროს დაჰპირდა.

"ბარსელონას" აღზრდილს კონტრაქტი 2021 წელს ეწურება, შესაბამისად მისი გაყიდვა, წესით და რიგით, "სიტის" გეგმებში უნდა შედიოდეს, რადგან თუ ამ ზაფხულს გარსია "ბარსაში" არ გადმოვა, მომავალ ზაფხულს ამას უფასოდ გააკეთებს.

გვარდიოლას დაცვის ცენტრში პრობლემები აქვს და ესპანელის დატოვება სურს, მაგრამ ანალოგიური პრობლემების ქვეშ არის "ბარსაც", რომელსაც თავიდან სჭირდება დაცვის ცენტრის ჩამოყალიბება, რადგან პიკე და ალბა უკვე ასაკში არიან, ხოლო უმტიტი და ლანგლე, ხშირად ტრავმიანობენ.

მცირე ხნის წინ, ბართომეუმ განაცხადა, რომ კრიზისის გამო ვარსკვლავებს ვერ შეიძენს, ამ პირობებში გარსიას გადმობირების შანსი იზრდება, რადგან "ბარსა" აქცენტს ახალგაზრდებზე გააკეთებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #10 3 აგვისტო 2020 23:26
    0
    ძლივს რაღაც პოზიტივი ეს ბიჭი უნდა მოიყვანონ დაცვაში
    გულშემატკივარი [?]
    #9 3 აგვისტო 2020 18:31
    0
    ციტატა: nikusha
    ლენგლე როდიდან გახდა ტრამვიანი?

    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა. ეს შეცვალე რა თორე ჩემს თავზე პასუხს არვაგეგ პუჩი ბარსას მომავალი კი არა ბარსას სული იქნება ნახევარ დაცვაში
    ფანი [?]
    #8 3 აგვისტო 2020 16:54
    3
    მაგარი იქნება ეს თუ დავიმატეთ და ათამაშდა ცოტას ამოისუნთქებს დაცვის ცენტრი.
    ფანი [?]
    #7 3 აგვისტო 2020 15:49
    0
    ციტატა: NEYBarca
    კარგია , წესით იაფად უნდა გაყიდონ. ისე კარგი სტრატეგიაა გადახვიდე უკეთ განვითარებისთვის სხვა გუნდში და მერე 5 წელიწადში უკან სახლში დაბრუნდე იაფად ან უფასოდ :დ

    პიკეს უქნეს ეგრე :D და მთელი რეალი ეგრეა თითქმის
    ფანი [?]
    #6 3 აგვისტო 2020 15:41
    0
    ჯიგააარ
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 3 აგვისტო 2020 15:16
    0
    ესეიგი ვითრევთ ამას
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #4 3 აგვისტო 2020 14:55
    2
    მე თუ მკითხავ_ ეს ან უზომოდ შეყვარებული უნდა იყოს ბარსასზე ნა იდიოტი უნდა იყოს სიტიდან წახვიდე ბარსაში მცველი როხარ თან :დდდდ სიტი პროგრეისრებადი გუნდია სადაც დაბალანსებულია ყველა რგოლი, დაცვის გარდა და თუ ამ ბიჭს აქვს დაცვაში თამაშის პოტენციალი იქ რა დროს ბარსაა .. განვითარების მხრივ ვამბობ რა
    Culé [?]
    #3 3 აგვისტო 2020 14:35
    5
    ლენგლე არ ტრამვიანობს
    ლენგლე არის პერიოდულად "პრახადნოი დვორი"
    ვფიქრობ, მოუმატებს, მაგრამ დანარჩენებს რაც შეეხება, უმთითი მკვდარია და პიკე ცოტა ხანში წასულებში იქნება მოსახსენიებელი
    რჩება ლენგლე-არაუხო, ამიტომ გასარისკი არაფერია, ეს ბიჭი მოსაყვანია
    მწერალი [?]
    #2 3 აგვისტო 2020 14:33
    0
    ციტატა: nikusha
    ლენგლე როდიდან გახდა ტრამვიანი?


    ლანგლეს ქრონიკული მიკრო ტრავმები აქვს.
    უმტიტის ქრონიკული მძიმე ტრავმები აქვს : )
    ფანი [?]
    #1 3 აგვისტო 2020 14:27
    0
    ლენგლე როდიდან გახდა ტრამვიანი?
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა