Ara: არტურს "ბარსელონას" დატოვება არ სურდა

  • 2-08-2020, 20:06
  • Ara: არტურს "ბარსელონას" დატოვება არ სურდა

    კატალონიური გამოცემა Ara-ს ინფორმაციით, არტურ მელოს გარემოცვა არ ეთანხმება "ბარსელონას" პრეზიდენტის მიერ გაკეთებულ კომენტარს, რომლის მიხედვითაც "იუვენტუსში" ტრანსფერი თავად ბრაზილიელი ფეხბურთელის ინიციატივა იყო. 

    წყაროს ცნობით, არტურმა ტურინული კლუბის შემოთავაზებაზე თავიდან უარი თქვა და გუნდის დატოვების გადაწყვეტილება მხოლოდ "ბარსას" მხრიდან ზეწოლის შედეგად მიიღო. 

    როგორც იცით, 23 წლის ნახევარმცველი ოფიციალურად ჯერ კიდევ "ბლაუგრანას" წევრია, თუმცა ახლა ბრაზილიაში ისვენებს და ჩემპიონთა ლიგისთვის კლუბში დაბრუნებას არ აპირებს. გუშინ, ჟოზეპ მარია ბართომეუმ მისი ქმედება არადისციპლინურობის მიუღებელ გამოვლინებად მონათლა

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    3 აგვისტო 2020 22:52

    ბართო რატომ არ კვდები შე ნაგავო.

    1
    გასულია
    RIVALDO ET RONALDO ახალბედა [?]

    3 აგვისტო 2020 18:20

    ბარსელონას კრიზისის მსხვერპლია არტური

    0
    გასულია
    mesito წევრი [?]

    3 აგვისტო 2020 13:40

    ციტატა: Alien 👽
    რომ იყოს ისეთი როგორც ბარსას სურს, არ გაუშვებდნენ, ესეიგი რაღაც აკლია და ეგ ბარსაში უკეთ დაინახეს.ჩილელი მეომარი რომ გვყავს (ვიდალი) ეგ რომ 25 წლის იყოს, პუჩი, დეიონგთან ერთად 🔥🔥🔥

    ჩილელი მეომარი რა ბარსელონა სამურაის შკოლა კი არ არის, მაგას უინტელექტო ფეხბურთელი არ მინახავს, სუფთა ნაჯახი. ეგეც გასაშვებია სასწრაფოდ

    0
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    3 აგვისტო 2020 00:36

    ციტატა: Albicelecte
    ბევრი საუბარი მიდის ამ ბიჭზე, გააგდეს-არგააგდეს, უნდოდა წასვლა-არ უნდოდა...
    მოედნის ცენტრის კონტროლის და სწრაფი, აგრესიული თამაშის მაგივრად, გამწვავების მაგიერ უკან და გვერდზე პასების ოდენობით დაგვამახსოვრა თავი
    გუნდის ისედაც შენელებულ ტემპს კდევ უფრო ანელებდა და გეგონება, რომ 35-36 წლის ვეტერანი იყოს
    ძალიანაც კარგი, უფასოდ ხომ არ წასულა?
    გუნდმა მიიღო 1 მაღალი კლასის, კარგი ფიზიკური მომზადების შუახაზელი, 15 ლიმონი და სათამაშო დრო ისეთი ლა მასიელებისათვის, როგორიც რიკი პუჩია, ამიტომ მე უფრო დადებითს ვხედავ ამის წასვლაში

    წასვლა ერთია მაგრამ უნდა აღიარო რომ შენ გაყიდე და არა თითონ წავიდა თორე პიანიჩი ამას მეც მირჩევნია ბევრად აქ იმაზეა საუბარი ბართო რო აწმინდავს ხელს მე არ მინდოდა გაყიდვა და ის ფულის და უკეთესი პირობების გამო წავიდაო და მერე ვიჩალიჩეთ პიანიჩზეო როცა თითონაც და დედამისიც რო იძახდა არსად მივდივართო ესაა კამათის თემა რო აღიაროს რო თითონ გაყიდა და ეს არ წასულა თავისით ფულის გამო თორე პიანიჩი მეც მირჩევნია და მეც მომწონს და არტურის ნაკლოვანებებსაც ვხედავდი და უფრო მეტად გამიხარდა პუჩიზე გაცემული სათამაშო დრო ბრწყინვალე ტალანტი გვეზრდება პუჩის სახით

    0
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Alien 👽 წევრი [?]

    2 აგვისტო 2020 21:57

    რომ იყოს ისეთი როგორც ბარსას სურს, არ გაუშვებდნენ, ესეიგი რაღაც აკლია და ეგ ბარსაში უკეთ დაინახეს.ჩილელი მეომარი რომ გვყავს (ვიდალი) ეგ რომ 25 წლის იყოს, პუჩი, დეიონგთან ერთად 🔥🔥🔥

    2
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    2 აგვისტო 2020 21:38

    ბევრი საუბარი მიდის ამ ბიჭზე, გააგდეს-არგააგდეს, უნდოდა წასვლა-არ უნდოდა...
    მოედნის ცენტრის კონტროლის და სწრაფი, აგრესიული თამაშის მაგივრად, გამწვავების მაგიერ უკან და გვერდზე პასების ოდენობით დაგვამახსოვრა თავი
    გუნდის ისედაც შენელებულ ტემპს კდევ უფრო ანელებდა და გეგონება, რომ 35-36 წლის ვეტერანი იყოს
    ძალიანაც კარგი, უფასოდ ხომ არ წასულა?
    გუნდმა მიიღო 1 მაღალი კლასის, კარგი ფიზიკური მომზადების შუახაზელი, 15 ლიმონი და სათამაშო დრო ისეთი ლა მასიელებისათვის, როგორიც რიკი პუჩია, ამიტომ მე უფრო დადებითს ვხედავ ამის წასვლაში

    4
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    2 აგვისტო 2020 21:04

    ესეც მე ვარ?

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    2 აგვისტო 2020 20:28

    გამოდის ის ოთხვალა და არტურს აწმინდავს თავის ბინძურ ხელებს

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    2 აგვისტო 2020 20:10

    კითხე აბა იმ ოჯახმჟავეს არტურს აწმენდს ხელს ყველაფერში თან დედამისიც იძახდა აქ ბედნიერია არ მიდისო მარა ამ ნაბი?ვრებმა იმდენი უქნეს კაცი ძალით გააგდეს და ეხლა თავს იმართლებს და ეს გვყავს პრეზიდენტად ეს უსინდისო კაცი ეს

    0
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    პარტნიორები
    Flashscore.ge