არასდროს იცი, რა მოხდება - პოჩეტინო "ბარსელონას" შეურაცხყოფას იხსენებს

  • 2-08-2020, 14:51
  • არასდროს იცი, რა მოხდება - პოჩეტინო "ბარსელონას" შეურაცხყოფას იხსენებს

    მოგეხსენებათ, "ბარსელონა" წარსულში, მთავარი მწვრთნელის პოსტზე, მაურუსიო პოჩეტინოს კანდიდატურას განიხილავდა. ამასთან დაკავშირებით კი, 2018 წელს, მან განაცხადა, რომ "ბარსას" ჩაბარებას, სამშობლოში საკუთარ ფერმაში მუშაობა ურჩევნია.

    ახლა კი, El País-თან ინტერვიუში, სპეციალისტმა აზრი შეიცვალა:

    "ეს სიტყვები კარგად ვერ ახსნეს. მაშინ ბარსელონაში ვიმყოფებოდი და ბართომეუს ბარში შევხვდი, სადაც ერთმანეთს მივესალმეთ და 5 წუთის განმავლობაში ვსაუბრობდით, რადგან ბავშვები ერთ სკოლაში დაგვყავდა.

    ამან ჭორების აგორება გამოიწვია, რადგან ბევრი კლუბი გახლდათ დაინტერესებული, მე კი ამ ყველაფრის გადაწყვეტა მსურდა. "ბარსელონას" შეურაცხყოფა არ მინდა. ბევრი რამის თქმა განსხვავებულად შეიძლება.

    "ესპანიოლის" დამსახურებაა, რასაც დღეს წარმოვადგენ. მაგრამ, ამპარტავანი არ ვარ და მსგავსი განცხადებების გაკეთება არ მიყვარს. ალბათ, მსგავს რამეს აღარ გავაკეთებ, რადგან ცხოვრებაში არასდროს იცი, რა მოხდება".

    გარდა ამისა, აღსანიშნავია, რომ ამავე ინტერვიუში არგენტინელმა "საუთჰემპტონში" გატარებული პეროდი გაიხსენა:

    "კლუბში მისვლისას პრეზიდენტმა მითხრა, რომ სურდა, მის გუნდს "დრიმ თიმივით" ეთამაშა, შემდეგ კი "ბარსას" ვიდეო მაჩვენა. "ეს ჩემი ფილოსოფიაა", - ვუპასუხე მას".

    შეგახსენებთ, პოჩეტინო "ბარსელონა" მიმართ გულგრილად იმის გამოა განწყობილი, რომ სწორედ "ესპანიოლის" ყოფილი ფეხბურთელი და მწვრთნელია. თუმცა, ხსენებული სიტყვებიდან ჩანს, რომ მაურისიო "კამპ ნოუსთვის" კარს აღარ ხურავს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    njanka1977 Culé [?]

    3 აგვისტო 2020 19:08

    უკან ანალში არავის გაერჭო შენც და შენი ესპანიოლიც... ხომ დაახვევინეს ჯანსაბაში, იმედია ვერასოდეს ამოვა სეგუნდასან და მალე ტერსერაში გვენახოს და ბოლოს დაკეტილი ეგ სტადიონიც კი. პოჩეტინო შე ანანისტო

    1
    გასულია
    JUZI გულშემატკივარი [?]

    3 აგვისტო 2020 17:02

    რაო ბიჭი? მოგინდა სუპერ კლუბის გაწვრთნა?

    2
    გასულია
    Justin Kluivert გულშემატკივარი [?]

    2 აგვისტო 2020 23:11

    ჯობია ეს არგენტინის მწვრთნელად წავიდეს,ყველაზე კარგი ეგ იქნება

    0
    --------------------
    "ლიონელ მესი ჩვენი თამაშის მოცარტია. დანარჩენები? ისინი ბანჯოზე უკრავენ," - როი ჰადსონი
    ,,მინდა, რომ რეალი მარცხდებოდეს. მარცხდებოდეს ყოველთვის!" -პიკე
    გასულია
    sandro barca წევრი [?]

    2 აგვისტო 2020 20:03

    ციტატა: CHEPE
    ებიჭო რაის ნაკრები მოდიი აქ ბარსაში მოდიი არ გავკარი არგენტინაას...
    ეგ კიარა ჩემი ესპანეთი როდის გაიბრწყინებს მაგას წლები ვერ ვეღირსები ალბათ😁😁😁

    კი ესპანეთი კარგა ხანს ვეღარაფერ მოიგებს დიდ ფორუმებზე.რაც მოიგო ლომის წილი ბრსას მოთამაშეებზე მოდის განსაკითრებით ხავი -ინიესტაზე

    5
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    2 აგვისტო 2020 17:05

    ვაზელინი

    1
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    2 აგვისტო 2020 16:45

    ებიჭო რაის ნაკრები მოდიი აქ ბარსაში მოდიი არ გავკარი არგენტინაას...
    ეგ კიარა ჩემი ესპანეთი როდის გაიბრწყინებს მაგას წლები ვერ ვეღირსები ალბათ😁😁😁

    3
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    2 აგვისტო 2020 15:52

    წადი რა ნაკრებში წადიი

    0
    გასულია
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    2 აგვისტო 2020 15:33

    ციტატა: Lautaro Martínez
    ესპანიოლის" დამსახურებაა, რასაც დღეს წარმოვადგენ. მაგრამ, ამპარტავანი არ ვარ და მსგავსი განცხადებების გაკეთება არ მიყვარს. ალბათ, მსგავს რამეს აღარ გავაკეთებ, რადგან ცხოვრებაში არასდროს იცი, რა მოხდება"

    ხო ვამბობდი ბევრს უთქმია მარა მერე სხვაგვარად მოქცეულან თქო აჰა ამანაც შეიცვალა უკვე აზრი არადა რას დაგვხატავდა კანფეტ პროსტა ყველაფერიაქ აბსოლუტურად ბარსას გასაწვრთნელად და ფანების გასახარებლად აი ყველაფერი დიდი სიამოვნებით ვიხილავდი ამას ბარსას მწვრთნელად..

    მადლობა ციცი კარგი და საინტერესო ინფორმაციებისათვის
    და ყოველ მწერალს გიხდით მადლობას და სრულიად ბარსამანიას კარგები ხართ მეგობრებო

    😍 🥰 მადლობა თქვენ, ერთგულებისათვის!!

    7
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    2 აგვისტო 2020 15:26

    ესპანიოლის" დამსახურებაა, რასაც დღეს წარმოვადგენ. მაგრამ, ამპარტავანი არ ვარ და მსგავსი განცხადებების გაკეთება არ მიყვარს. ალბათ, მსგავს რამეს აღარ გავაკეთებ, რადგან ცხოვრებაში არასდროს იცი, რა მოხდება"

    ხო ვამბობდი ბევრს უთქმია მარა მერე სხვაგვარად მოქცეულან თქო აჰა ამანაც შეიცვალა უკვე აზრი არადა რას დაგვხატავდა კანფეტ პროსტა ყველაფერიაქ აბსოლუტურად ბარსას გასაწვრთნელად და ფანების გასახარებლად აი ყველაფერი დიდი სიამოვნებით ვიხილავდი ამას ბარსას მწვრთნელად..

    მადლობა ციცი კარგი და საინტერესო ინფორმაციებისათვის
    და ყოველ მწერალს გიხდით მადლობას და სრულიად ბარსამანიას კარგები ხართ მეგობრებო

    5
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    2 აგვისტო 2020 15:25

    ციტატა: Tsitsi
    ციტატა: katalomia
    Ra gchirt ras ewevit mwerlebo? Shecdomebs migvachviet mara es daumtavrdbeli news - ebi ra pontia??

    ბიოს 😂 🤣


    Ragha dros bioa 2020 welia))

    3
    გასულია
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    2 აგვისტო 2020 15:14

    ციტატა: katalomia
    Ra gchirt ras ewevit mwerlebo? Shecdomebs migvachviet mara es daumtavrdbeli news - ebi ra pontia??

    ბიოს 😂 🤣

    2
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    2 აგვისტო 2020 15:10

    Ra gchirt ras ewevit mwerlebo? Shecdomebs migvachviet mara es daumtavrdbeli news - ebi ra pontia??

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge