ივან რაკიტიჩი, "ბარსაში" ჩატარებული მატჩებით, ლეგიონერებს შორის მე-4 ადგილს იკავებს

  • 2-08-2020, 12:43
  • ივან რაკიტიჩი, "ბარსაში" ჩატარებული მატჩებით, ლეგიონერებს შორის მე-4 ადგილს იკავებს

    კატალონიის "ბარსელონამ" ივან რაკიტიჩი 2014 წელს, ანდალუსიური "სევილიადან" შეიძინა, რის შემდეგაც 32 წლის ფეხბურთელმა არაერთი დაპირისპირების ჩატარება მოასწრო.

    Mundo Deportivo-ს ცნობით, ხორვატი "ბარსას" ისტორიაში, ჩატარებული მატჩების მიხედვით, ლეგიონერ მოთამაშეებს შორის, 309 შეხვედრით, მე-4 ადგილზეა. წყაროს თანახმად, ივანს შემდეგი ფეხბურთელები უსწრებენ: ლეო მესი (729), დანი ალვესი (391) და ხავიერ მასკერანო (333).

    ჩემპიონთა ლიგის ნახევარფინალის ეგიდით "ლივერპულთან" გამართულ მატჩში, რაკიტიჩმა - რონალდ კუმანი (264) და ამ სეზონში კი ფილიპ კოკუ (292) ჩამოიტოვა. იმ შემთხვევაში, თუ ხორვატი "ბლაუგრანაში" მომავალ სეზონშიც დარჩება, დიდი ალბათობით, მასკერანოს გადაასწრებს.

    შეგახსენებთ, "ლურჯ-ბროწეულისფერებს" უახლოესი მატჩი "ნაპოლისთან" აქვთ ჩასატარებელი, რომელშიც დისკვალიფიკაციის გამო, მონაწილეობას სერჟიო ბუსკეტსი და არტურო ვიდალი ვერ მიიღებენ. შესაბამისად, სავარაუდოა, რომ ხორვატს შეხვედრების რაოდენობის გაზრდის შანსი მიეცემა.

    როგორც მოგეხსენებათ, ივანს კატალონიურ გრანდთან ერთად ყველა შესაძლო ტიტული აქვს მოგებული, მათ შორის, 2015 წელს - ჩემპიონთა ლიგა, რომლის ფინალში გოლის გატანაც მოახერხა. ამასთანავე, "ბარსას" ევროპის უპრესტიჟულესი ტურნირის კიდევ ერთხელ მოგებამდე მხოლოდ 4 მატჩი აშორებს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    2 აგვისტო 2020 21:10

    მხოლოდ 4 მატჩი. როგორ უტოპიურად ჟღერს

    0
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    2 აგვისტო 2020 17:01

    ციტატა: Tramp
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Tramp
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: M10 S9 D11
    სირცხვილია ეს მძორი ამდენს რო თამაშობს

    შენ უნდა იყო ბარსამანიას ლეგენდა და რაკიტიჩია სირცხვილი? კაი რა 😁😁

    😂😂😂😂😂😂😂

    ვაი ვაი ვაი

    10 წლიანი აქ ყოფნის სტაჟი შენ არ გექნება, და მაგ 5000+ კომენტარიდან რაკიტიჩი რამდენში გალანძღე ? :დდდ

    2017 წლიდან სადაც მაგის სტატია შემხვდა ხველგან 😂😂😂😂

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    MisterD ფანი [?]

    2 აგვისტო 2020 16:47

    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: M10 S9 D11
    სირცხვილია ეს მძორი ამდენს რო თამაშობს

    შენ უნდა იყო ბარსამანიას ლეგენდა და რაკიტიჩია სირცხვილი? კაი რა 😁😁

    😆😆😆😆🤣🤣🤣🤣🤣

    3
    --------------------
    მეტი, ვიდრე კლუბი! Visca el Barca
    გასულია
    Tramp Culé [?]

    2 აგვისტო 2020 16:15

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Tramp
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: M10 S9 D11
    სირცხვილია ეს მძორი ამდენს რო თამაშობს

    შენ უნდა იყო ბარსამანიას ლეგენდა და რაკიტიჩია სირცხვილი? კაი რა 😁😁

    😂😂😂😂😂😂😂

    ვაი ვაი ვაი

    10 წლიანი აქ ყოფნის სტაჟი შენ არ გექნება, და მაგ 5000+ კომენტარიდან რაკიტიჩი რამდენში გალანძღე ? :დდდ

    2
    --------------------
    სხვებს ჰყავთ კაკა ან კრიშტიანო რონალდო , მე კი დავიდ ვილია – ვისენტე დელ ბოსკე 2008
    გასულია
    Ronaldinho. გულშემატკივარი [?]

    2 აგვისტო 2020 16:00

    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: M10 S9 D11
    სირცხვილია ეს მძორი ამდენს რო თამაშობს

    შენ უნდა იყო ბარსამანიას ლეგენდა და რაკიტიჩია სირცხვილი? კაი რა 😁😁

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    5
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    2 აგვისტო 2020 15:34

    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: M10 S9 D11
    სირცხვილია ეს მძორი ამდენს რო თამაშობს

    შენ უნდა იყო ბარსამანიას ლეგენდა და რაკიტიჩია სირცხვილი? კაი რა 😁😁


    MSD ar gagitydes da sezonis shutka ki gaadzro B.a.r.c.A - m.
    Raketa martla mxecia

    7
    გასულია
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    2 აგვისტო 2020 15:12

    Legenda❤️❤️❤️

    4
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    2 აგვისტო 2020 14:28

    დდდდდდდდდდდდდდდ

    3
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    2 აგვისტო 2020 14:08

    ციტატა: Tramp
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: M10 S9 D11
    სირცხვილია ეს მძორი ამდენს რო თამაშობს

    შენ უნდა იყო ბარსამანიას ლეგენდა და რაკიტიჩია სირცხვილი? კაი რა 😁😁

    😂😂😂😂😂😂😂

    ვაი ვაი ვაი

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Tramp Culé [?]

    2 აგვისტო 2020 13:54

    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: M10 S9 D11
    სირცხვილია ეს მძორი ამდენს რო თამაშობს

    შენ უნდა იყო ბარსამანიას ლეგენდა და რაკიტიჩია სირცხვილი? კაი რა 😁😁

    😂😂😂😂😂😂😂

    4
    --------------------
    სხვებს ჰყავთ კაკა ან კრიშტიანო რონალდო , მე კი დავიდ ვილია – ვისენტე დელ ბოსკე 2008
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    2 აგვისტო 2020 13:20

    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: M10 S9 D11
    სირცხვილია ეს მძორი ამდენს რო თამაშობს

    შენ უნდა იყო ბარსამანიას ლეგენდა და რაკიტიჩია სირცხვილი? კაი რა 😁😁

    უკაცრავად?

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    2 აგვისტო 2020 13:17

    ციტატა: M10 S9 D11
    სირცხვილია ეს მძორი ამდენს რო თამაშობს

    შენ უნდა იყო ბარსამანიას ლეგენდა და რაკიტიჩია სირცხვილი? კაი რა 😁😁

    12
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    2 აგვისტო 2020 13:05

    სირცხვილია ეს მძორი ამდენს რო თამაშობს

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge