რატომ აირჩია არტურმა "იუვენტუსი" - ფეხბურთელის რეალური სახე

  • 2-08-2020, 12:22
  • რატომ აირჩია არტურმა "იუვენტუსი" - ფეხბურთელის რეალური სახე

    "ბარსელონას" ბრაზილიელი ნახევარმცველი, რომელიც მომავალი სეზონიდან "იუვენტუსის" რიგებს შეუერთდება, კატალონიელთა ვარჯიშებზე არ ცხადდება.

    აქამდე ჭორებიდან ვიცოდით, რომ ამბოხის მიზეზი კიკე სეტიენის საწყენი დამოკიდებულება იყო, რომელმაც ფეხბურთელს უთხრა, რომ ჩემპიონთა ლიგაზე თამაშის საშუალებას არ მისცემდა.

    ახლა კი აღნიშნულ თემასთან დაკავშირებით "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" პრეზიდენტი, ჟოზეპ მარია ბართომეუ კატალონიის რადიოსთან კრიტიკულ ინტერვიუს წერს და მიზეზებს ფარდას ხდის:

    აჟიოტაჟი არტურის "იუვენტუსში" გადასვლის შემდეგ დაიწყო?

    "ბლაუგრანას" დატოვების ინიციატივა თავად არტურმა გამოიჩინა. ვაპირებდით, რომ მისთვის კონტრაქტი გაგვეხანგრძლივებინა, თუმცა ცუდი ეკონომიკური სიტუაციის პირობებში, საქმე გართულდა. მან გვითხრა, რომ "ბებერი ქალბატონისაგან" კარგი შემოთავაზება ჰქონდა, ჩვენ კი აღმოვაჩინეთ, რომ იტალიელთა რიგებიდან "ბარსაში" გადასვლით პიანიჩი იყო დაინტერესებული. 

    არტური წავიდა, რადგან "კამპ ნოუზე" თავისი ადგილი ვერ დაიმკვდრა და თანაც, საკუთარი ხელფასის გასამმაგების შანსი ხელიდან არ გაუშვა . "

    "ბარსამ" მელო სეზონის დასრულებამდე დაკარგა...

    "ჩვენი შეთანხმება ითვალისწინებდა, რომ ჩემპიონთა ლიგის დასრულებამდე უნდა დაგვხმარებოდა, თუმცა გამოცხადება არ ინება, რაც საკმაოდ უდისციპლინო ქცევაა. ეს კი დასჯადია."

    არსებობდა თუ არა აჯანყებისათვის რამე მიზეზი?

    "ბრაზილიელმა აბიდალს დაურეკა, თუმცა რამე განსაკუთრებული არ მოუმიზეზებია. უბრალოდ, გადაწყვიტა, რომ მისი "ბარსელონური" დრო დასრულდა. ჩემი აზრით, ის უბრალოდ ბრაზილიაში გაემგზავრა და არდადეგები გაიხანგრძლივა".

    რას ნიშნავს დისციპლინარული სარჩელის აღძვრა?

    "აუცილებელია გაანალიზო, რა მოხდა და რამ გამოიწვია. თუ საპატიო მიზეზებს არ მოისმენ, სამართალი უნდა აღასრულო და ფინანსური ჯარიმა დაააკისრო."

    ამ ყველაფრის ფონზე ფიქრობთ, რომ არტურის "იუვენტუსში" გაშვება სწორი საქციელი იყო?

    "ეკონომიკურად, კარგი ოპერაცია განვახორციელეთ. სპორტული კუთხით, ყველაფერს ვნახავთ. თავდაპირველად ასე არ იყო გათვლილი, თუმცა როდესაც კონტრაქტის გახანგრძლივების პირობებში მისი სამყოფი თანხა ვერ ჩავწერეთ, წასვლა გადაწყვიტა და ყველაფერი ეკონომიკურ ოპერაციად გადაიქცა".


    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 26 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    2 აგვისტო 2020 22:12

    ციტატა: Tsitsi
    უდისციპლინოები არიან ეს ბრაზილიელები 😂 Arthur M€lo


    🤔 M€LO-მანი 🤔 😉

    0
    გასულია
    vereli Culé [?]

    2 აგვისტო 2020 16:21

    ციტატა: Alien messi
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: Tsitsi
    ციტატა: vereli
    ციტატა: Tsitsi
    ძალიან საწყენია, ფულში რომ ასეთ გუნდს ცვლი...<3 მაინც მადლობა ყველაფრისთვის

    ვისი გჯერა ამ პერესის აგენტის??????????????/
    და რა გგონიათ რატო ყვება ემ სისულელეს ეს დედა მშვენიერი ბართუშა რო ეს გარიგება არტურის ხელფასი კიარა მილიონებინი გარიგებააა რომელიც წასვლამდე მოასწრო, ერთ გარიგება ან გაცვლა მაინც მომიყვანეთ მაგალითად მსგავსი ახალგაზრდა სტარიკში გაეცვალოთ ტქვენ კიდე ვერ ხვდებით რა დედა აფეთქებულ ტიპთან აქვს გუნდს საქმე ტუ მესი სანამ არ იტყვის არ გჯერათ ტუ რა ხდება, ბოლო დრეები აქ ტიპს და ფულზე ხამდება გაუშვებენ ეხლა სემედუს და იტყვიან გაიქცაო და წავა აქ სემედუს დამარხვა კაროჩე დავიღალე იმ ფეხბურთელების ჩამოთვლით ვინც ბარსადან ძალით მოიშორეს, და ფიგუ დაიმახსოვრეთ ესე მიაგდეს და მერე ხელი შეახოცეს და აქ ვინმე თუ ხართ ისეთი რომელიც დიდ კარიერაზე და მილიონებზე უარ იტყვით მაშინ ...................................

    გინდ პერესის აგენტი ეძახე და გინდ პერესის ძმაკაცი. ფაქტია, ისეთი პრეზიდენტი ვერ არის, როგორიც საჭიროა. ამაში არავინ გედავება.

    კონკრეტულად ამ ინტერვიუსი ამ მომენტში, მჯერა, იმიტორო პირადად ვმუშაობ არტურის საკითხზე და ერთი ჭორი/სიმართლე არ გამომპარვია. დაველოდოთ რეაგირებას. არტურს დასაკარგი აღარაფერი აქვს ახლა, რატომ 1 წინადადებას არ წერს არსად? ძაან მარტივად, გამოვიდეს და უარყოს, წავიდეს პირდაპირ დაპირისპირებაზე. დაჯარიმებით, მაინც დააჯარიმებენ, გარდაუვალია. 13 წლის ბავშვი ხოარაა, აღარ უნდა და აღარ ჩამოდის ბრაზილიიდან. აგერ პიანიჩმა ბოლო თამაშები რა კარგად ჩაატარა.. თუ კლუბზეა ნაწყენი, რაც ბბართმეუს ინტერვიუდან გამორიცხულია, მაშინ გულშემატკივრებისთვის და გუნდელებისთვის უნდა ეცა პატივი სულ მცირე და ბოლო თამაშებში დახმარებოდა.
    ყველა ვარიანტში, ტყუის.
    არავინ არავის არ მარხავს, ვაფასებთ რაც გაუკეთებია, მაგრამ მადლიერების გრძნობით არ ვბრმავდებით და რეალობას თვალს ვუსწორებთ.

    ბართომეუს ერთადერთი შეცდომა რაც არის ვალვერდე რო არ გაუშვა რომის მერე ტიპმა ბარსელონას გასაძლიერებლად მილიონები იხადა და ფეხბურთელებმა რო ვერ გაამართლეს კლუბის პრეზიდენტის ბრალი არაა და რაც შეეხება მესსის ნათქვამს მესი ვალვერდეს გაშვების მერე იძახის და ლაპარაკობს თორე მანამდე კმაყოფილი იყო ყველაფრით გუნდის ყველაზე დიდი პრობლემა არის ის რომ გაყოფილია მესი და აბიდალი ბართომეუ ერთს თუ დაუჭერს მხარს მეორე გამოდის ენაგადმოგდებული მეორეს დაუჭერს და პირველი გამოგის ყველაფერი ბართომეუს ეწმინდება... ბართომეუ არაა კარგი პრეზიდენტი და არააქ იმხელა გავლენა გუნდზე რაც უნდა ქონდეს თორე ვისზეც ხელი დაუდეს გინდა ფეხბურთელებმა და გინდა ბორდმა ყველა მოიყვანა გუნდში

    ამ დროისთვის გუნდის ყველაზე დიდი პრობლემა არის მწვრთნელების ურთიერთობა ფეხბურთელებთან შევხედოთ კლოპს ზიდანს ან თუნდაც არტეტას გუშინდელ მატჩში როგორი მეგობრული განწყობაა გუნდში ბარსელონაში კი ფეხბურთელს რო ცვლიან მწვრთნელი სადღაც თავისთვის დგას და არც კი ელაპარაკება რავი მე ყველა მატჩში ასეთ რაღაცას ვუყურებ ვალვერდე სეტიენის ეპოქაში ლუჩოს დროის ბარსაში ვაფშე სხვა სიტოაცია იყო ახლა ვაფშე სხვაა ყველა მუშაობს მოვალეობის მოხდის და ფულის გამო ეს ეხება არამარტო სამწვრთნელო შტაბს არამედ ფეხბურთელების 95% საც!

    და პირადად რომ მუშაობ არტურის საკითხზე ის რატო დაგავიწყდა არტურმა რომ რამდენჯერმე დააფიქსირა ბარსაში დარჩენის სურვილი საჯაროდ და ეხლა რა რეაქციას ელოდები თავი იმართლოს რის გამო ამ ნაგვების გამო??? უვემ დღესაც იძახის რომ პიანიჩი ჩვენი გუნდის წევრიაო ერთი კარგად გამახსენე ტრანსფერის მერე სად გაქრა არტური ბარსას არცერთ წევრს და ტრენერებს აღარც ახსოვდათ ტიპი სათადარიგო სკამზე საქორწილო კუკლასავით დასვეს და კიკემ უარი უთხრა თამაშზე , და ეხლა ტრამვები არ მოიგონოთ ტრამვიან იგროკს მისდევენ სანქციებით არ ჭირდება გუნდს და შენი არვიცი ძმაო და მე იქ არ გავჩერდები სად აც ჩემი ადგილი არარი !!!!!!!!!!!!!!! არტური ---გ ა ყ ი დ ე ს -- ამ სიტყვის ყველა მნიშვნელობით ,( როგორც ნივთი) მისტვის არც უკითხიათ და უვესთან ისე შეათანხმეს ტრანსფერი და უეფას წეწსებით გუნდის ნებართვის გარეშე ფეხბურთელთან კონტრაქტს ვერ ათანხმებენ , როტო დაუშვა ბართომ სარფიანი შეთავაზება არტურის გაშვება თუ არ უნდოდათ, და ბარსას ბორდი არ იყო რო ამტკიცებდა არტურის ტრანსფერი ფინანსური ინტერესების გამო გადაწყდაო და 70 მილიონით თავს რომ იმართლებენ? და კარგი - ლოგიკა სად არი ? დაუშვად და ხელფასის გამო არტური უვეში გაიქცა და იუვემაც 70 მილიონი გადაიხადა --- პიანიჩი რატო მოყავთ 60 მილიონად??????????? არტურის საკიტხზე თუ მუშაობ კარგად გადახედე ევრო პრესას შტეგენის გარშემოც არასახარბიელო სიტუაციაა, იწერება უკვე რომ სტეგენთანაც ძაან ცუდად მიდის მოლაპარალებები და ბაიერნი და ჩელსი ჩასაფრებულები არიან, გაყიდის ბარტუშა შტეგენს , სემედუს, და ითყვის მერე ხელფასის მომატება უნდოდათო, კიდე ვიკითხავ და გულწრფელათ მიპასუხეთ : ბარსაში არ გაფასებენ, ხელფასი არა სათანადო გაქ, და სხვაგუნდი უფრო მეტ პრივილეგიებს გთავაზობს (მილიონებზეა ლაპარაკი - 15 20 მილიონი წელიწადში ) რა ბარსას შეაკვდებიტ აქ რომელიმე????????? ან რომელიმე გუნდს???????

    1
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    2 აგვისტო 2020 15:16

    ნეიმარიც ესე გამოიყვანე არაკაცად და შენ დარჩი белый и пушистый
    შენ ხო კაცი არ ხარ შე ოჯახმოთოხნილო ასწრებ ხო ფულების ქაფვას ქართულ ოცნებასავეთ შენი ახვარი პუტა მადრე სრულიად კულე სამყარომ და იმ იქაური კულეებისაც ამას ამდენს რო უთმენენ და აბედინებენ

    5
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    JUZI გულშემატკივარი [?]

    2 აგვისტო 2020 14:39

    ხო სულ ვიძახოდი ამ ტრიპერისნზე პრო...ია მეთქი.

    2
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    2 აგვისტო 2020 14:03

    ფუ რა ნაბო@ვარი ხარ ბართოუმე ისე მაგ სიმართლიდ იარე შე ყ@ეო

    2
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    2 აგვისტო 2020 14:00

    მეც ტყუილი მგონია. იქამდე რატო არ დაწერილა რო ხელფასის გაზრდას ითხოვდა? შტეგენზე დაიწერა და ფატიზეც მარა არტურის კონტრაქტის გაუმჯობესებაზე ლაპარაკიც არ ყოფილა. სხვა რითი გაამართლებს აბა ამ ბარტერს, თორე არც მე ვიყავი არტურის ფანი და პიანიჩი უფრო მევასება. პროსტა მატყუარა სახელგატეხილი არაკაცია ეს ბართომეუ. იმდენი იტყუა პრესის მეშვეობით, ტროლებით და შეკვეთილი სტატიებით ეს რატო უნდა იყოს სიმართლე. არტურის კლიჩკას კიდე რა ძებნა უნდა, სრული სახელწოდების მესამე სახელს შეხედეთ ყველაფერი ნათქვამია.

    3
    გასულია
    Alien messi გულშემატკივარი [?]

    2 აგვისტო 2020 13:52

    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: Tsitsi
    ციტატა: vereli
    ციტატა: Tsitsi
    ძალიან საწყენია, ფულში რომ ასეთ გუნდს ცვლი...<3 მაინც მადლობა ყველაფრისთვის

    ვისი გჯერა ამ პერესის აგენტის??????????????/
    და რა გგონიათ რატო ყვება ემ სისულელეს ეს დედა მშვენიერი ბართუშა რო ეს გარიგება არტურის ხელფასი კიარა მილიონებინი გარიგებააა რომელიც წასვლამდე მოასწრო, ერთ გარიგება ან გაცვლა მაინც მომიყვანეთ მაგალითად მსგავსი ახალგაზრდა სტარიკში გაეცვალოთ ტქვენ კიდე ვერ ხვდებით რა დედა აფეთქებულ ტიპთან აქვს გუნდს საქმე ტუ მესი სანამ არ იტყვის არ გჯერათ ტუ რა ხდება, ბოლო დრეები აქ ტიპს და ფულზე ხამდება გაუშვებენ ეხლა სემედუს და იტყვიან გაიქცაო და წავა აქ სემედუს დამარხვა კაროჩე დავიღალე იმ ფეხბურთელების ჩამოთვლით ვინც ბარსადან ძალით მოიშორეს, და ფიგუ დაიმახსოვრეთ ესე მიაგდეს და მერე ხელი შეახოცეს და აქ ვინმე თუ ხართ ისეთი რომელიც დიდ კარიერაზე და მილიონებზე უარ იტყვით მაშინ ...................................

    გინდ პერესის აგენტი ეძახე და გინდ პერესის ძმაკაცი. ფაქტია, ისეთი პრეზიდენტი ვერ არის, როგორიც საჭიროა. ამაში არავინ გედავება.

    კონკრეტულად ამ ინტერვიუსი ამ მომენტში, მჯერა, იმიტორო პირადად ვმუშაობ არტურის საკითხზე და ერთი ჭორი/სიმართლე არ გამომპარვია. დაველოდოთ რეაგირებას. არტურს დასაკარგი აღარაფერი აქვს ახლა, რატომ 1 წინადადებას არ წერს არსად? ძაან მარტივად, გამოვიდეს და უარყოს, წავიდეს პირდაპირ დაპირისპირებაზე. დაჯარიმებით, მაინც დააჯარიმებენ, გარდაუვალია. 13 წლის ბავშვი ხოარაა, აღარ უნდა და აღარ ჩამოდის ბრაზილიიდან. აგერ პიანიჩმა ბოლო თამაშები რა კარგად ჩაატარა.. თუ კლუბზეა ნაწყენი, რაც ბბართმეუს ინტერვიუდან გამორიცხულია, მაშინ გულშემატკივრებისთვის და გუნდელებისთვის უნდა ეცა პატივი სულ მცირე და ბოლო თამაშებში დახმარებოდა.
    ყველა ვარიანტში, ტყუის.
    არავინ არავის არ მარხავს, ვაფასებთ რაც გაუკეთებია, მაგრამ მადლიერების გრძნობით არ ვბრმავდებით და რეალობას თვალს ვუსწორებთ.

    ბართომეუს ერთადერთი შეცდომა რაც არის ვალვერდე რო არ გაუშვა რომის მერე ტიპმა ბარსელონას გასაძლიერებლად მილიონები იხადა და ფეხბურთელებმა რო ვერ გაამართლეს კლუბის პრეზიდენტის ბრალი არაა და რაც შეეხება მესსის ნათქვამს მესი ვალვერდეს გაშვების მერე იძახის და ლაპარაკობს თორე მანამდე კმაყოფილი იყო ყველაფრით გუნდის ყველაზე დიდი პრობლემა არის ის რომ გაყოფილია მესი და აბიდალი ბართომეუ ერთს თუ დაუჭერს მხარს მეორე გამოდის ენაგადმოგდებული მეორეს დაუჭერს და პირველი გამოგის ყველაფერი ბართომეუს ეწმინდება... ბართომეუ არაა კარგი პრეზიდენტი და არააქ იმხელა გავლენა გუნდზე რაც უნდა ქონდეს თორე ვისზეც ხელი დაუდეს გინდა ფეხბურთელებმა და გინდა ბორდმა ყველა მოიყვანა გუნდში

    ამ დროისთვის გუნდის ყველაზე დიდი პრობლემა არის მწვრთნელების ურთიერთობა ფეხბურთელებთან შევხედოთ კლოპს ზიდანს ან თუნდაც არტეტას გუშინდელ მატჩში როგორი მეგობრული განწყობაა გუნდში ბარსელონაში კი ფეხბურთელს რო ცვლიან მწვრთნელი სადღაც თავისთვის დგას და არც კი ელაპარაკება რავი მე ყველა მატჩში ასეთ რაღაცას ვუყურებ ვალვერდე სეტიენის ეპოქაში ლუჩოს დროის ბარსაში ვაფშე სხვა სიტოაცია იყო ახლა ვაფშე სხვაა ყველა მუშაობს მოვალეობის მოხდის და ფულის გამო ეს ეხება არამარტო სამწვრთნელო შტაბს არამედ ფეხბურთელების 95% საც!

    1
    გასულია
    გიორგი ჩანგელია ფანი [?]

    2 აგვისტო 2020 13:48

    ციტატა: Tsitsi
    ციტატა: გიორგი ჩანგელია
    თავიდნავე მშვიდად შევხვდი და აჟიოტაჟი არ ამიტეხავს ამ ბარტერის დროს, რადგან არც ისე კარგი პერფორმანსები ჰქონდა. რიკი პუჩმა უფრო მეტი გააკეთა "ატლეტიკოსთან" შეხვედრაში, ვიდრე არტურმა - 2 წელიწადში. ბევრად თამამია; გარდა ამისა, პიანიჩს, რომელიც მელოს ბევრად აღემატება, ჯერ კიდევ შეუძლია რამდენიმე წელი მაღალ დონეზე თამაში და ბევრად მრავალმხრივია, თუნდაც სტანდარტულების შესრულების კუთხით. განსაკუთრებით "რომაში" მომწონდა, გამორჩეულად კი "ლევერკუზენთან" გატანილი გოლი მახსოვს, სადაც გააშეშა ლენო. ამჟამინდელი მდგომარეობით, ის ბევრად დაგვეხმადება.

    გარდა ცუდი თამაშისა, არადისციპლინური ქმედებებიც ახასიათებდა, თუნდაც ნეიმარის დაბ. დღეზე წასვლა და ანდორაში მოგზაურობის ისტორია. ასევე, დაავადება რომ აიკიდა და პლუს, იდეალურ ფიზიკურ კონდიციებში ვერაფრით ჩადგა - "იდეალური" ხმამაღალი ნათქვამიც კია, - ჩვეულებრივ, ნორმალურ ფორმაში ვერ ჩადგა და მუდმივად შესაცვლელი იყო.

    ვითომ "ბარსაში" დარჩენა უნდოდა და თურმე რა ზრახვები ჰქონდა, ფულის გამო დაგვტოვა. თუ ეს მართალია, ძალიან მიხარია მისი ტრანსფერი. 10 მილიონი მოგებაც ვნახეთ. ვამბობდი, მირალემი ახლა დაგვეხმარება და თუ მომავალში არტური იქ ათამაშდა, დავიბრუნებთ, რადგან ბართომეუ წავა და ფანებზე არ უნდა იყოს ნაწყენი-მეთქი. მაგრამ, აღარ მინდა.

    მოკლედ რომ ვთქვა, არტური ნეიმარისგან აღარაფრით განსხვავდება. Moneymar-ს რომ ვეძახდით მას, მელოსაც მოვუფიქროთ რამე. ციცი, შენ იცი აბა, რამე კარგი მოუფიქრე.

    უდისციპლინოები არიან ეს ბრაზილიელები 😂 Arthur M€lo

    კარგია ❤️ 😂

    0
    --------------------
    LIONEL ANDRES LEO MESSI
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    2 აგვისტო 2020 13:38

    ციტატა: Tsitsi
    ციტატა: vereli
    ციტატა: Tsitsi
    ძალიან საწყენია, ფულში რომ ასეთ გუნდს ცვლი...<3 მაინც მადლობა ყველაფრისთვის

    ვისი გჯერა ამ პერესის აგენტის??????????????/
    და რა გგონიათ რატო ყვება ემ სისულელეს ეს დედა მშვენიერი ბართუშა რო ეს გარიგება არტურის ხელფასი კიარა მილიონებინი გარიგებააა რომელიც წასვლამდე მოასწრო, ერთ გარიგება ან გაცვლა მაინც მომიყვანეთ მაგალითად მსგავსი ახალგაზრდა სტარიკში გაეცვალოთ ტქვენ კიდე ვერ ხვდებით რა დედა აფეთქებულ ტიპთან აქვს გუნდს საქმე ტუ მესი სანამ არ იტყვის არ გჯერათ ტუ რა ხდება, ბოლო დრეები აქ ტიპს და ფულზე ხამდება გაუშვებენ ეხლა სემედუს და იტყვიან გაიქცაო და წავა აქ სემედუს დამარხვა კაროჩე დავიღალე იმ ფეხბურთელების ჩამოთვლით ვინც ბარსადან ძალით მოიშორეს, და ფიგუ დაიმახსოვრეთ ესე მიაგდეს და მერე ხელი შეახოცეს და აქ ვინმე თუ ხართ ისეთი რომელიც დიდ კარიერაზე და მილიონებზე უარ იტყვით მაშინ ...................................

    გინდ პერესის აგენტი ეძახე და გინდ პერესის ძმაკაცი. ფაქტია, ისეთი პრეზიდენტი ვერ არის, როგორიც საჭიროა. ამაში არავინ გედავება.

    კონკრეტულად ამ ინტერვიუსი ამ მომენტში, მჯერა, იმიტორო პირადად ვმუშაობ არტურის საკითხზე და ერთი ჭორი/სიმართლე არ გამომპარვია. დაველოდოთ რეაგირებას. არტურს დასაკარგი აღარაფერი აქვს ახლა, რატომ 1 წინადადებას არ წერს არსად? ძაან მარტივად, გამოვიდეს და უარყოს, წავიდეს პირდაპირ დაპირისპირებაზე. დაჯარიმებით, მაინც დააჯარიმებენ, გარდაუვალია. 13 წლის ბავშვი ხოარაა, აღარ უნდა და აღარ ჩამოდის ბრაზილიიდან. აგერ პიანიჩმა ბოლო თამაშები რა კარგად ჩაატარა.. თუ კლუბზეა ნაწყენი, რაც ბბართმეუს ინტერვიუდან გამორიცხულია, მაშინ გულშემატკივრებისთვის და გუნდელებისთვის უნდა ეცა პატივი სულ მცირე და ბოლო თამაშებში დახმარებოდა.
    ყველა ვარიანტში, ტყუის.
    არავინ არავის არ მარხავს, ვაფასებთ რაც გაუკეთებია, მაგრამ მადლიერების გრძნობით არ ვბრმავდებით და რეალობას თვალს ვუსწორებთ.

    ბართომეუს ერთადერთი შეცდომა რაც არის ვალვერდე რო არ გაუშვა რომის მერე ტიპმა ბარსელონას გასაძლიერებლად მილიონები იხადა და ფეხბურთელებმა რო ვერ გაამართლეს კლუბის პრეზიდენტის ბრალი არაა და რაც შეეხება მესსის ნათქვამს მესი ვალვერდეს გაშვების მერე იძახის და ლაპარაკობს თორე მანამდე კმაყოფილი იყო ყველაფრით გუნდის ყველაზე დიდი პრობლემა არის ის რომ გაყოფილია მესი და აბიდალი ბართომეუ ერთს თუ დაუჭერს მხარს მეორე გამოდის ენაგადმოგდებული მეორეს დაუჭერს და პირველი გამოგის ყველაფერი ბართომეუს ეწმინდება... ბართომეუ არაა კარგი პრეზიდენტი და არააქ იმხელა გავლენა გუნდზე რაც უნდა ქონდეს თორე ვისზეც ხელი დაუდეს გინდა ფეხბურთელებმა და გინდა ბორდმა ყველა მოიყვანა გუნდში

    1
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    2 აგვისტო 2020 13:33

    მგონი არტური რაიმე განცხადებას გააკეთებს, ძაან საეჭვოა გუნდს თითქოს ლიგის დასრულებამდე თამაშზე შეუთანხმდა და შემდგომ გადააგდო, ყოველ შემთხვევაში ბართომეუ რო პიარზე იმაზე დიდ ფულს ხარჯავს, ვიდრე ჩვენი ,,დიადი’’ პრემიერი ფაქტია და არ უნდა გვიკვირდეს მისგან ასეთი განცხადებები ანუ არაა გასაკვირი არტურს რომ აბრალებს ყველაფერს და ასეთი განცხადებაც, რა თქმა უნდა, საკუთარი საქციელის ,,გაპრავებისაკენ” მიდრეკილია.
    აბა იმას ხო არ იტყვის 23 წლის პერსპექტიული ბიჭი გავუშვი, რადგან ფინანსურად საბოლოოდ არ ჩაგვეჯვაო ? ფაქტი ერთია, დებილი პრეზიდენტია, რომელსაც არც სატრანსფერო პოლიტიკა უვარგა და არც მარკეტინგული. რასაც ეს აკეთებს არის თვალებში ნაცრის შეყრა, ნუთუ ვერ ხვდება რა ფეხბურთს თამაშობს ის ბარსელონა, რომელშიც უდიდესი ფინანსებია გადაყრილი.

    1
    გასულია
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    2 აგვისტო 2020 13:15

    ციტატა: vereli
    ციტატა: Tsitsi
    ძალიან საწყენია, ფულში რომ ასეთ გუნდს ცვლი...<3 მაინც მადლობა ყველაფრისთვის

    ვისი გჯერა ამ პერესის აგენტის??????????????/
    და რა გგონიათ რატო ყვება ემ სისულელეს ეს დედა მშვენიერი ბართუშა რო ეს გარიგება არტურის ხელფასი კიარა მილიონებინი გარიგებააა რომელიც წასვლამდე მოასწრო, ერთ გარიგება ან გაცვლა მაინც მომიყვანეთ მაგალითად მსგავსი ახალგაზრდა სტარიკში გაეცვალოთ ტქვენ კიდე ვერ ხვდებით რა დედა აფეთქებულ ტიპთან აქვს გუნდს საქმე ტუ მესი სანამ არ იტყვის არ გჯერათ ტუ რა ხდება, ბოლო დრეები აქ ტიპს და ფულზე ხამდება გაუშვებენ ეხლა სემედუს და იტყვიან გაიქცაო და წავა აქ სემედუს დამარხვა კაროჩე დავიღალე იმ ფეხბურთელების ჩამოთვლით ვინც ბარსადან ძალით მოიშორეს, და ფიგუ დაიმახსოვრეთ ესე მიაგდეს და მერე ხელი შეახოცეს და აქ ვინმე თუ ხართ ისეთი რომელიც დიდ კარიერაზე და მილიონებზე უარ იტყვით მაშინ ...................................

    გინდ პერესის აგენტი ეძახე და გინდ პერესის ძმაკაცი. ფაქტია, ისეთი პრეზიდენტი ვერ არის, როგორიც საჭიროა. ამაში არავინ გედავება.

    კონკრეტულად ამ ინტერვიუსი ამ მომენტში, მჯერა, იმიტორო პირადად ვმუშაობ არტურის საკითხზე და ერთი ჭორი/სიმართლე არ გამომპარვია. დაველოდოთ რეაგირებას. არტურს დასაკარგი აღარაფერი აქვს ახლა, რატომ 1 წინადადებას არ წერს არსად? ძაან მარტივად, გამოვიდეს და უარყოს, წავიდეს პირდაპირ დაპირისპირებაზე. დაჯარიმებით, მაინც დააჯარიმებენ, გარდაუვალია. 13 წლის ბავშვი ხოარაა, აღარ უნდა და აღარ ჩამოდის ბრაზილიიდან. აგერ პიანიჩმა ბოლო თამაშები რა კარგად ჩაატარა.. თუ კლუბზეა ნაწყენი, რაც ბბართმეუს ინტერვიუდან გამორიცხულია, მაშინ გულშემატკივრებისთვის და გუნდელებისთვის უნდა ეცა პატივი სულ მცირე და ბოლო თამაშებში დახმარებოდა.
    ყველა ვარიანტში, ტყუის.
    არავინ არავის არ მარხავს, ვაფასებთ რაც გაუკეთებია, მაგრამ მადლიერების გრძნობით არ ვბრმავდებით და რეალობას თვალს ვუსწორებთ.

    3
    გასულია
    getsby Culé [?]

    2 აგვისტო 2020 13:12

    როდესაც გამოისყიდის გუნდიდან ფეხბურთელს ეგ იმას ნიშნავს რომ გუნდის საწინააღმდეგოდ ხდება ყველაფერი როდესაც პიანიჩში ცვლი და ფულს ამატებინებ მემგონი უკვე ყველაფერი ნათელია და ბრმა უნდა იყოს ეს რომ ვერ დიანახო) და ბრაზილიელებს რომ უყვართ ფეხბურთი ასე არავის უყვარს მგონი.ცოტა გამოფხიზლდით რაუბედურებაა ასეთი გულუბრყვილობაც არშეიძლება.დ

    1
    გასულია
    vereli Culé [?]

    2 აგვისტო 2020 13:08

    ციტატა: Tsitsi
    ძალიან საწყენია, ფულში რომ ასეთ გუნდს ცვლი...<3 მაინც მადლობა ყველაფრისთვის

    ვისი გჯერა ამ პერესის აგენტის??????????????/
    და რა გგონიათ რატო ყვება ემ სისულელეს ეს დედა მშვენიერი ბართუშა რო ეს გარიგება არტურის ხელფასი კიარა მილიონებინი გარიგებააა რომელიც წასვლამდე მოასწრო, ერთ გარიგება ან გაცვლა მაინც მომიყვანეთ მაგალითად მსგავსი ახალგაზრდა სტარიკში გაეცვალოთ ტქვენ კიდე ვერ ხვდებით რა დედა აფეთქებულ ტიპთან აქვს გუნდს საქმე ტუ მესი სანამ არ იტყვის არ გჯერათ ტუ რა ხდება, ბოლო დრეები აქ ტიპს და ფულზე ხამდება გაუშვებენ ეხლა სემედუს და იტყვიან გაიქცაო და წავა აქ სემედუს დამარხვა კაროჩე დავიღალე იმ ფეხბურთელების ჩამოთვლით ვინც ბარსადან ძალით მოიშორეს, და ფიგუ დაიმახსოვრეთ ესე მიაგდეს და მერე ხელი შეახოცეს და აქ ვინმე თუ ხართ ისეთი რომელიც დიდ კარიერაზე და მილიონებზე უარ იტყვით მაშინ ...................................

    1
    გასულია
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    2 აგვისტო 2020 13:07

    ციტატა: გიორგი ჩანგელია
    თავიდნავე მშვიდად შევხვდი და აჟიოტაჟი არ ამიტეხავს ამ ბარტერის დროს, რადგან არც ისე კარგი პერფორმანსები ჰქონდა. რიკი პუჩმა უფრო მეტი გააკეთა "ატლეტიკოსთან" შეხვედრაში, ვიდრე არტურმა - 2 წელიწადში. ბევრად თამამია; გარდა ამისა, პიანიჩს, რომელიც მელოს ბევრად აღემატება, ჯერ კიდევ შეუძლია რამდენიმე წელი მაღალ დონეზე თამაში და ბევრად მრავალმხრივია, თუნდაც სტანდარტულების შესრულების კუთხით. განსაკუთრებით "რომაში" მომწონდა, გამორჩეულად კი "ლევერკუზენთან" გატანილი გოლი მახსოვს, სადაც გააშეშა ლენო. ამჟამინდელი მდგომარეობით, ის ბევრად დაგვეხმადება.

    გარდა ცუდი თამაშისა, არადისციპლინური ქმედებებიც ახასიათებდა, თუნდაც ნეიმარის დაბ. დღეზე წასვლა და ანდორაში მოგზაურობის ისტორია. ასევე, დაავადება რომ აიკიდა და პლუს, იდეალურ ფიზიკურ კონდიციებში ვერაფრით ჩადგა - "იდეალური" ხმამაღალი ნათქვამიც კია, - ჩვეულებრივ, ნორმალურ ფორმაში ვერ ჩადგა და მუდმივად შესაცვლელი იყო.

    ვითომ "ბარსაში" დარჩენა უნდოდა და თურმე რა ზრახვები ჰქონდა, ფულის გამო დაგვტოვა. თუ ეს მართალია, ძალიან მიხარია მისი ტრანსფერი. 10 მილიონი მოგებაც ვნახეთ. ვამბობდი, მირალემი ახლა დაგვეხმარება და თუ მომავალში არტური იქ ათამაშდა, დავიბრუნებთ, რადგან ბართომეუ წავა და ფანებზე არ უნდა იყოს ნაწყენი-მეთქი. მაგრამ, აღარ მინდა.

    მოკლედ რომ ვთქვა, არტური ნეიმარისგან აღარაფრით განსხვავდება. Moneymar-ს რომ ვეძახდით მას, მელოსაც მოვუფიქროთ რამე. ციცი, შენ იცი აბა, რამე კარგი მოუფიქრე.

    უდისციპლინოები არიან ეს ბრაზილიელები 😂 Arthur M€lo

    0
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    2 აგვისტო 2020 13:05

    ჟუნინიომ რაც თქვა ერთი ერთში გაარტყა ბრაზილიელებს მარტო ფული უყვართ ფაქტი სახეზეა თან არაერთი

    0
    გასულია
    getsby Culé [?]

    2 აგვისტო 2020 13:04

    ხალხი იმას ვერ იაზრებს რა ტრაკშია გუნდი.დ ქვეყანას რა ჭირდება მაგაზე ხო ზედმეტია საუბარი.დ

    1
    გასულია
    Magician Culé [?]

    2 აგვისტო 2020 13:03

    ციტატა: Tsitsi
    ციტატა: Magician
    თუ ეს სწორია, მაშინ გუნდიდან გასაშვები ყოფილა. იმისათვის, რომ ხელფასის მომატება მოითხოვო, რამე უნდა გქონდეს გაკეთებული. არტურმა თავი რამით დაგვამახსოვრა? დიდად არაფრით. "ბარსელონაში", პირველ რიგში, იდეისა და მისი ფილოსოფიის გარშემო ერთიანდებიან და ფინანსურ შემოსავალზე საუბარი მხოლოდ მეორეხარისხოვანია.

    აბსოლიტურად გეთანხმები. დგანან და ბართომეუს ლანძღავენ, მარტო ეს ხოარაა, მთელი შტაბი მუშაობს, მსოფლიოში რიგით მე-8 ყველაზე ძვირადღირებული კლუბია ბოლობოლო და მარტო ეკონომიკაზე ვინ იფიქრებს... ყველას გაუმარჯოს თავის გზაზე:))

    ბართომეუს შეიძლება ბევრი რამის თქმა სურს, თუმცა ვერ იტყვის, რადგან მაინც ეს გუნდი მაინც ოჯახად ითვლება. არტურის შემთხვევაში რაც თქვა (კიდევ ერთხელ ვიმეორებ და თუ მართალია), ნათლად ჩანს, რომ ბართომეუ ცდილობს მის გარშემო აგორებული ნეგატივის განეიტრალებას. კლუბის პრეზიდენტია და არტურის წასვლის ამბავი მას დაბრალდებოდა. ჰოდა, გამოვიდა და ყველაფერი თქვა. მეც, რაც არ უნდა თავად გამიკვირდეს, ბართომეუს ვეთანხმები. დანარჩენს დრო გვიჩვენებს.

    1
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    2 აგვისტო 2020 12:59

    არტურს 3 მილიონიც არ ქონდა ხელფასი წელიწდაში რაც ერთ ერთი ყველაზე დაბალი ხელფასი იყო და მეტს იმსახურებდა, მაგალითად კოუტინიოს არტურზე 4 ჯერ მეტი ქონდა მარა მაგაზე მეტი არაფერი გაუკეთებია მეტი კი არა ბევრად ჯობდა შარშან არტური კოუტინიოს

    1
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გასულია
    vereli Culé [?]

    2 აგვისტო 2020 12:59

    ციტატა: Tsitsi
    ციტატა: Magician
    თუ ეს სწორია, მაშინ გუნდიდან გასაშვები ყოფილა. იმისათვის, რომ ხელფასის მომატება მოითხოვო, რამე უნდა გქონდეს გაკეთებული. არტურმა თავი რამით დაგვამახსოვრა? დიდად არაფრით. "ბარსელონაში", პირველ რიგში, იდეისა და მისი ფილოსოფიის გარშემო ერთიანდებიან და ფინანსურ შემოსავალზე საუბარი მხოლოდ მეორეხარისხოვანია.

    აბსოლიტურად გეთანხმები. დგანან და ბართომეუს ლანძღავენ, მარტო ეს ხოარაა, მთელი შტაბი მუშაობს, მსოფლიოში რიგით მე-8 ყველაზე ძვირადღირებული კლუბია ბოლობოლო და მარტო ეკონომიკაზე ვინ იფიქრებს... ყველას გაუმარჯოს თავის გზაზე:))

    და თქვენ იმ კაცის გჯერად რომელმაც ეს გუნდი დაანგრია???????????????????????????????

    2
    გასულია
    getsby Culé [?]

    2 აგვისტო 2020 12:58

    სისულელეა, ძალით გაყიდეს ტიპი არსად წასვლა არ უნდოდა, ნაბოზარი ბართომეოს ოინებია ეს, მარტო ეგეთ ჭორებში იხდის ფულს და ძირს უთხრის გუნდს

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge