უარი ბარსელონას, “ინტერმა“ ლაუტაროს მაისური ახალი გასვლითი ფორმის წარდგენისას გამოიყენა

  • 2-08-2020, 00:00
  • უარი ბარსელონას, “ინტერმა“ ლაუტაროს მაისური ახალი გასვლითი ფორმის წარდგენისას გამოიყენა

    მილანის "ინტერმა" მომავალი სეზონის გასვლითი ფორმის წარდგენისას ლაუტარო მარტინესის 10-ნომრიანი მაისური გამოიყენა.

    "ნერაძურის" ეს ჟესტი, შესაძლოა, არგენტინელის "ჯუზეპე მეაცაზე" დარჩენას გულისხმობდეს.

    ლაუტაროს "ბლაუგრანაში" გადაბარგებაზე საკმაოდ დიდი ხნის განმავლობაში იწერებოდა. თუმცა, უკანასკნელი ინფორმაციით, ჟოზეპ მარია ბართომეუმ, ფინანსური რესურსის დეფიციტის გამო,  აღნიშნული ტრანსფერის დროებით დაპაუზება გადაწყვიტა.

    Mundo Deportivo-ს ცნობით, კი "ინტერის" ათიანი მზადაა მილანში კიდევ 1 სეზონით მოიცადოს და შემდეგ მიიღოს გადაწყვეტილება, თუ სად გააგრძლებს კარიერას.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    2 აგვისტო 2020 13:08

    ციტატა: Lautaro Martínez
    ნეიმარი რაა ჯერ ნეიმარიიიიი ეგ კი წელს არც გვინდოდა

    ნეიმარი და ობამეანგი. იდეალური იქნება თუ ნეიმარში ჰოსპიტლის ზანგები შევტენეთ პსჟ-ს, როგორც ითხოვდნენ. ობამეანგმა გუშინ ფინალშიც გაუტანა ჩელსის ორი გოლი, მწვრთნელმა კი თქვა თუ მას ბარსაში წასვლა უნდა ხელს არ შევუშლითო. კონტრაქტი კი მომავალ წელს უთავდება მე მგონი.

    0
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    2 აგვისტო 2020 08:33

    ააწყვეტიეს ჰეითერებს😁😁😁 გყავდედ დებილი ზანგი ბარსელონაში და იოცნებეთ ხოლმე კოპაზე ალავესებს რომ გადაეყაროს ფინალში მაინც...
    შემაძულეს ბარსელონა დღითიღღე

    2
    გასულია
    Dat- გულშემატკივარი [?]

    2 აგვისტო 2020 01:20

    მგონი გადარჩა გუნდი მორიგ ლეობას 🤪 იბრა რა ხოდზეა ტიპი 38 წლის ასაკში რას უბაბანებს შეტენა ბურთი რასაც ქვია )))

    2
    --------------------
    № 10
    გასულია
    Pirat❤️💙 წევრი [?]

    2 აგვისტო 2020 00:59

    იმედია არ გადმოვა

    5
    საიტზეა
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    2 აგვისტო 2020 00:57

    ნეიმარი რაა ჯერ ნეიმარიიიიი ეგ კი წელს არც გვინდოდა

    2
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    2 აგვისტო 2020 00:40

    უუჰ ძალიან კარგი იმედია კიდე დიდხანს დარჩება ინტერში ნუ ინტერში თუ არა სხვაგან წავიდეს ლიჟბი ბარსაში არ მოვიდეს

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Feel My Style გულშემატკივარი [?]

    2 აგვისტო 2020 00:32

    :D მესის წაიყვანენ აქეთ და შეუწყვილებენ. ერიკსენი მაინც ვერ თამაშობს :v

    1
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    2 აგვისტო 2020 00:24

    ობა მოიყვანეთ 1 წლით, ჰა 2 ით. მაინც მოხუცებულთა თავშესაფარია და აზრი? ერთი ბებრით ნაკლები თუ მეტი. ზატო შეტევაში რესურსი და ვარიაცია გაიზრდება, ლიგა დავდოთ იქნებ. მარცხენა ფლანგსაც ჩაიბარებდა ობა და სუარესსაც შეცვლიდა რო რამე.

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge