2 გზა, თუ როგორ შეიძლება გამოიყენოს სეტიენმა ფილიპე კოუტინიო

  • 1-08-2020, 22:27
  • 2 გზა, თუ როგორ შეიძლება გამოიყენოს სეტიენმა ფილიპე კოუტინიო

    კიკე სეტიენი ფილიპე კოუტინიოს სათამაშო სტილით მოხიბლულია და უთქვამს კიდეც, რომ მის დაბრუნებას მიესალმება. ბრაზილიელი "ბარსელონაში" ჩემპიონთა ლიგის დასრულებისთანავე დაბრუნდება, რის შემდეგაც კლუბს ბევრი რამის გათვალისწინება მოუწევს, სანამ მის მომავალს გადაწყვეტს. ახლა კი, Tribuna.com გვთავაზობს 2 ვარიანტს, თუ, "ბლაუგრანაში" დარჩენის შემთხვევაში, როგორ უნდა გამოიყენოს გამოცდილმა სპეციალისტმა 28 წლის ნახევარმცველი, რათა მან ჩვეული ფორმა დაიბრუნოს.

    ცენტრალურ ნახევარმცველად დაყენება

    "ფილი" თავდაპირველად ანდრეს ინიესტას შემცვლელად მოიაზრებოდა, თუმცა, კატალონიელთა იმჟამინდელმა მთავარმა მწვრთნელმა, ერნესტო ვალვერდემ ხსენებულ გეგმას ზურგი აქცია და კოუტინიოს ფლანგზე გამოყენება გადაწყვიტა, ხოლო მისი თანამემამულე, არტურ მელო მარცხენა ცენტრალურ ნახევარმცველად გაამწესა.

    მიუხედავად ამისა, ამ უკანასკნელის (არტურის) "იუვენტუსში" გადაბარგების შემდეგ, ნახევარდაცვაში ადგილი გათავისუფლდა, რომელიც, შესაძლოა, ფილიპემ შეავსოს. უსმან დემბელეს ფლანგზე ყოფნისას, ბრაზილიელი სივრცეების საკმაო რაოდენობას წააწყდება, რაც მას საკუთარი შესაძლებლობების გამოვლენისა და შესანიშნავი დარტყმის განხორციელების საშუალებას მისცემს. მოგეხსენებათ, ამ ასპექტში (შორიდან დარტყმები) "ბარსა" არც ისე ძლიერია, მისი გაუმჯობესება კი, თავდაცვაზე ორიენტირებულ გუნდებთან, კატალონიური გრანდისთვის დამატებითი იარაღი იქნება.

    შემტევი ნახევარმცველის პოზიციაზე გამწესება

    კიკე სეტიენმა 4-4-2 სქემა უკვე გამოიყენა და, შეიძლება ითქვას, ამ ტაქტიკამ უფრო გაამართლა, ვიდრე - პირიქით.
    ამ ფორმაციაში ორ გამოკვეთილ თავდამსხმელებს ლეო მესი და ანტუან გრიზმანი წარმოადგენენ, მათ უკან კი ფილიპე კოუტინიო იმოქმედებს, რომელიც შეტევას გააძლიერებს.

    მაშინ, როცა წინა ხაზში მოასპარეზე ფეხბურთელებს ზურგს სოლიდური ნახევარდაცვა (სერჟიო ბუსკეტსის, მირალემ პიანიჩისა და ფრენკი დე იონგის შემადგენლობით) გაუმაგრებს, ისინი თავს უფრო მშვიდად იგრძნობენ, შავ სამუშაოზე არ იფიქრებენ და გოლის გასატანად მეტი ვარიანტი ექნებათ.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    2 აგვისტო 2020 21:55

    როგორ უნდა გამოიყენოს გამოცდილმა სპეციალისტმა 28 წლის ნახევარმცველი,

    ეს კიკეა ბარსას დონის გამოცდილი სპეციალისტი? 😕 კარგად ღადაობთ..

    0
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    2 აგვისტო 2020 17:56

    ციტატა: nika 54
    კიკე სეტიენმა 4-4-2 სქემა უკვე გამოიყენა და, შეიძლება ითქვას, ამ ტაქტიკამ უფრო გაამართლა, ვიდრე - პირიქით.
    პირიქით რომელია 2-4-4 ?

    ციტატა: Arthur008
    მე-2 უმაგრესია

    ანუ კოუტინიო უკვე სუარესის ადგილს დაიკავებს? და მაინც თავდასხმაში?

    მდაჰ წაკითხულს ვერ იაზრებ შენოა ძროთმეორე სქემაში კოიტინიოს სიარესის ადგილას დგას? დაზევით რომ დაწერე ჩაბს რომ იუმორშიც ძან სუსტი ხარ ისევე როგორც ფეხბურთში ❤ და ადღეც გიყხარი შენ მოძებნე სტატიები დაშენ დაფეთუ მწერლებს ასეყველა სტატია უნდა ჩაუსწორო ცოტა იმათი კუთხიდანაც გადმოხედე წვალობენ მტელი დღე სიხლეებს ეძებენ თარჰმნიან გიდებენ და ვიღაც nika 54 გამოდის კომენტარებში და სტტიას უსწორებს

    0
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    2 აგვისტო 2020 13:21

    კიკე სეტიენმა 4-4-2 სქემა უკვე გამოიყენა და, შეიძლება ითქვას, ამ ტაქტიკამ უფრო გაამართლა, ვიდრე - პირიქით.
    პირიქით რომელია 2-4-4 ?

    ციტატა: Arthur008
    მე-2 უმაგრესია

    ანუ კოუტინიო უკვე სუარესის ადგილს დაიკავებს? და მაინც თავდასხმაში?

    0
    გასულია
    Messi,suaresu,neimari ახალბედა [?]

    2 აგვისტო 2020 10:03

    4-3-1-2 განლაგება
    ტერშტო
    რობერტო,პიკე,ლანგლე,ალბა
    პიანიჩი,დეიონგი,კოუ
    მესი
    სუარესი,გრიზი

    0
    გასულია
    DyBaLa21 ფანი [?]

    2 აგვისტო 2020 02:59

    მეორე იმენა ოცნებაა, სამივე გაუცვლიან ადგილებს ერთმანეთს და დადებილდება დაცვა. მარგრამ მარჯვენა მცველი. გვინდა ცოტა ალბასნაირი რომ ფლანგზე აიწიოს, ვფიქრობ დესტი საუკეთესო ვარიანტი იქნება. ასევე თუ ლაუტარო მოვა შეიძლება მესი და კოუ გვერდიგევრდ და ლაუტაროზე ააწყონ, ყველამ ვიცით რომ ზურგით კარისკენ ერთ ერთი ყველაზე კაია ლაუტარო. მოკლედ კოუს დარცენა მინდა ყველა ვარიანტში, ამაზე კაის ვის მოიყვანენ ამ ფასად, მირცევნია დემბელე წავიდეს,

    1
    გასულია
    Arthur008 წევრი [?]

    2 აგვისტო 2020 01:44

    მე-2 უმაგრესია

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    1 აგვისტო 2020 23:49

    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: M10 S9 D11
    რათქმაუნდა კოუ თუ დატოვეს პიანიჩი დე იონგი კოუტინიოს ცენტრი უნდა დადგეს
    შტეგენი
    სემედუ პიკე ლენგლე ალბა
    პიანიჩი დე იონგი კოუტინიო
    მესი
    გრიზმანი სუარესი

    შტეგენი
    სემედუ პიკე ლენგლე ალ*აბა
    რობერტო დე იონგი კოუტინიო
    მესი
    ლაუტარო გრიზმანი

    სკამზე: სუარესი, ფატი , პედრი, ბუსი, პუჩი , არაუხო , ალბა

    პიანიჩი სად მოტეხე სკამისთვის არავის მოუყვანია ეგ

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    NEYBarca ფანი [?]

    1 აგვისტო 2020 23:45

    ციტატა: M10 S9 D11
    რათქმაუნდა კოუ თუ დატოვეს პიანიჩი დე იონგი კოუტინიოს ცენტრი უნდა დადგეს
    შტეგენი
    სემედუ პიკე ლენგლე ალბა
    პიანიჩი დე იონგი კოუტინიო
    მესი
    გრიზმანი სუარესი

    შტეგენი
    სემედუ პიკე ლენგლე ალ*აბა
    რობერტო დე იონგი კოუტინიო
    მესი
    ლაუტარო გრიზმანი

    სკამზე: სუარესი, ფატი , პედრი, ბუსი, პუჩი , არაუხო , ალბა

    0
    გასულია
    Pirat❤️💙 წევრი [?]

    1 აგვისტო 2020 22:42

    4-2-3-1 უნდა დააყენოს
    სემედუ პიკე ლენგლე ალბა
    დეიონგი ბუსი-პიანიჩი
    მესი კოუ დემბო
    სუა -გრიზმანი

    5
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    1 აგვისტო 2020 22:29

    რათქმაუნდა კოუ თუ დატოვეს პიანიჩი დე იონგი კოუტინიოს ცენტრი უნდა დადგეს
    შტეგენი
    სემედუ პიკე ლენგლე ალბა
    პიანიჩი დე იონგი კოუტინიო
    მესი
    გრიზმანი სუარესი

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge