არტურმა დაგვაღალატა და ის აღარ დაბრუნდება - ბართომეუ

  • 1-08-2020, 22:02
  • არტურმა დაგვაღალატა და ის აღარ დაბრუნდება - ბართომეუ

    როგორც იცით, არტური ამჟამად სამხრეთ ამერიკაში იმყოფება და ბარსელონაში სავარჯიშოდ ჩასვლას არ აპირებს. აღნიშნულის შესახებ კომენტარს "ბლაუგრანას" პრეზიდენტი, ჟოზეპ მარია ბართომეუ აკეთებს:

    "არტურმა "ბარსელონა" და მისი თანაგუნდელები დააღალატა. ის ბრაზილიაში იმყოფება და აღარ დაბრუნდება", - ციტირებს ბართომეუს სიტყვებს Sport.

    ამავე წყაროს ცნობით, ორშაბათს არტურისა და "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" წარმომადგენლები ერთმანეთს შეხვდებიან და სადამსჯელო საკითხზე ისაუბრებენ.


    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    2 აგვისტო 2020 13:27

    ციტატა: Lautaro Martínez
    ეს აღარაა ჩვენი იუვეს რატოღა მოვუხოდოთ არ ვათამაშებო და იყოს კაცო რა პრობლემაა არც წამოვიდოდა ტიპი არ მიდიოდა და გააგდეს ძალით (პიანიჩი მაგრა მევასება) ახლა ეუბნებიან არ გათამაშებ შენ სხვა გუნდის იგროკი ხარ უკვეო და თან საყვედურობენ რატო არმოდიხარ ვარჯიშზეო ეს როგორ გავიგო მე არ მესმის ყოველშემთხვევაში ისე კი ამის დრო ჯობია ახალგაზრდებს დაეთმოს და ვინც ჩვენთან რჩება ის მოვხოდოთ იუვეს ფეხბურთელზე კი საუბარი აღარ მსურს ვინ მტყუანია ვინ მართალი არ დავეძებ უბრალოდ ის ჩვენი აღარაა და ვსიო
    ხოლო რაც შეეხება ბართომეოს ეგ ღალატზე რა ნამუსით საუბრობს მაშინ როცა გუნდის პირველი და მთავარი მოღალატე თითონაა

    გააგდეს? როგორც გავიგეთ, არტურს უთქვავს რო შემოთავაზებები ქონდა და ხელფასის მომატებას ითხოვდა, იუვემ სამმაგი მისცა რასაც ბარსაში იღებდა. და მორჩა მაგის კაი კაცობაზე ლაპარაკი და კულეობაზე, ჩვეულებრივი ფულზე დახარბებული ბრაზილიელია რა ეგ რა ნეიმარი. იმედია როგორც ბარსა ააყვავა ისე ააყვავებს იუვესაც.

    1
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    2 აგვისტო 2020 00:53

    ეს აღარაა ჩვენი იუვეს რატოღა მოვუხოდოთ არ ვათამაშებო და იყოს კაცო რა პრობლემაა არც წამოვიდოდა ტიპი არ მიდიოდა და გააგდეს ძალით (პიანიჩი მაგრა მევასება) ახლა ეუბნებიან არ გათამაშებ შენ სხვა გუნდის იგროკი ხარ უკვეო და თან საყვედურობენ რატო არმოდიხარ ვარჯიშზეო ეს როგორ გავიგო მე არ მესმის ყოველშემთხვევაში ისე კი ამის დრო ჯობია ახალგაზრდებს დაეთმოს და ვინც ჩვენთან რჩება ის მოვხოდოთ იუვეს ფეხბურთელზე კი საუბარი აღარ მსურს ვინ მტყუანია ვინ მართალი არ დავეძებ უბრალოდ ის ჩვენი აღარაა და ვსიო
    ხოლო რაც შეეხება ბართომეოს ეგ ღალატზე რა ნამუსით საუბრობს მაშინ როცა გუნდის პირველი და მთავარი მოღალატე თითონაა

    2
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    FloweN გულშემატკივარი [?]

    2 აგვისტო 2020 00:52

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: FloweN
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: FloweN
    ბიჭო როგორ ამართლებთ არტურს მართპა მაინტერესებს)))))

    ორი კაცის გამო, 2 კაცის გამო მთელ გუნდს აღალატებს და პატივს არ სცემს)))

    ჯერ ის ოფიციალურად არავის არსად უთქვამს, არტურს აღარ ვათამაშებთო და ჭორის დონეზეა მაგაზე საუბარი ვაფშე)))
    ჩვეულებრივო ბუტია ბრაზილიელი)))

    ყველანაირად პატივს ვცემდი, ორმაგად გამახარა ფეხბურთელებს რო პირობა მისცა, მეთქი საღოლ ტო, მარა ტიპმა გუნდს კიარა, საკუთარ თავს არ სცა პატივი და საკუთარ სიტყვას გადაუსვა ხაზი))))

    რაღა ჭორის დონეზე რაც იუვეში გადავიდა მინდორს აღარ გააკარა სეტიენმა და პლიუს პრესკომფერენციაზე თქვა რო ლიგაზე აღარ ვათამაშებო და რისთვის უნდა გამოცხადებულიყო ვარჯიშებზე? რა ჭორი რის ჭორი

    მარტო ეგ წაიკითხე ჩემს კომენტარში?

    ჭორიც რომ არ იყოს, მართლა რომ ეთქვა, მართლაც რო არ ეთამაშებინათ, კლუბს არ უნდა მოქცეოდა ასე... და თუ კლუბი დაიკიდა რითაც ჩემს თვალში არაკაცად ჩამოყალიბდა, საკუთარი თავი არ უნდა დაეკიდებინა და საკუთარ სიტყვას არ უნდა გადასვლოდა.

    ფეხბურთელებს რო პირობა მისცა და არ შეასრულა, მაგასაც აპრავებს ბართომეუს და სეტიენის ქმედება?
    აი ტიპმა ლეოს ან სხვებს თვალებში როგორ უნდა ჩახედოს არ მესმის))))

    ქვემოთ მოიყვანეს მაგალითად რაბიო, ტიპი სადამდე დაიყვანა ფულის ტომარამ, მაგრამ მაინც თამაშობდა)))

    მერე მაგ პირობის ასრულება ვინ აცადა ვარჯიშებზე დავიხარჯებიო კი არ უთქვამს

    კარგი🥴

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    2 აგვისტო 2020 00:36

    ციტატა: FloweN
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: FloweN
    ბიჭო როგორ ამართლებთ არტურს მართპა მაინტერესებს)))))

    ორი კაცის გამო, 2 კაცის გამო მთელ გუნდს აღალატებს და პატივს არ სცემს)))

    ჯერ ის ოფიციალურად არავის არსად უთქვამს, არტურს აღარ ვათამაშებთო და ჭორის დონეზეა მაგაზე საუბარი ვაფშე)))
    ჩვეულებრივო ბუტია ბრაზილიელი)))

    ყველანაირად პატივს ვცემდი, ორმაგად გამახარა ფეხბურთელებს რო პირობა მისცა, მეთქი საღოლ ტო, მარა ტიპმა გუნდს კიარა, საკუთარ თავს არ სცა პატივი და საკუთარ სიტყვას გადაუსვა ხაზი))))

    რაღა ჭორის დონეზე რაც იუვეში გადავიდა მინდორს აღარ გააკარა სეტიენმა და პლიუს პრესკომფერენციაზე თქვა რო ლიგაზე აღარ ვათამაშებო და რისთვის უნდა გამოცხადებულიყო ვარჯიშებზე? რა ჭორი რის ჭორი

    მარტო ეგ წაიკითხე ჩემს კომენტარში?

    ჭორიც რომ არ იყოს, მართლა რომ ეთქვა, მართლაც რო არ ეთამაშებინათ, კლუბს არ უნდა მოქცეოდა ასე... და თუ კლუბი დაიკიდა რითაც ჩემს თვალში არაკაცად ჩამოყალიბდა, საკუთარი თავი არ უნდა დაეკიდებინა და საკუთარ სიტყვას არ უნდა გადასვლოდა.

    ფეხბურთელებს რო პირობა მისცა და არ შეასრულა, მაგასაც აპრავებს ბართომეუს და სეტიენის ქმედება?
    აი ტიპმა ლეოს ან სხვებს თვალებში როგორ უნდა ჩახედოს არ მესმის))))

    ქვემოთ მოიყვანეს მაგალითად რაბიო, ტიპი სადამდე დაიყვანა ფულის ტომარამ, მაგრამ მაინც თამაშობდა)))

    მერე მაგ პირობის ასრულება ვინ აცადა ვარჯიშებზე დავიხარჯებიო კი არ უთქვამს

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    getsby Culé [?]

    2 აგვისტო 2020 00:26

    ამის ცინიკოსი დედას .. ვინ უნდა ენდოს ამ ჩამოსხმას ტფუი, სირცხვილია ასეთი რამეების გატარება , ასეთი ჩმორი ხალხი თუ იყოს ბარსელონაში არ მეგონა

    1
    გასულია
    FloweN გულშემატკივარი [?]

    2 აგვისტო 2020 00:18

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: FloweN
    ბიჭო როგორ ამართლებთ არტურს მართპა მაინტერესებს)))))

    ორი კაცის გამო, 2 კაცის გამო მთელ გუნდს აღალატებს და პატივს არ სცემს)))

    ჯერ ის ოფიციალურად არავის არსად უთქვამს, არტურს აღარ ვათამაშებთო და ჭორის დონეზეა მაგაზე საუბარი ვაფშე)))
    ჩვეულებრივო ბუტია ბრაზილიელი)))

    ყველანაირად პატივს ვცემდი, ორმაგად გამახარა ფეხბურთელებს რო პირობა მისცა, მეთქი საღოლ ტო, მარა ტიპმა გუნდს კიარა, საკუთარ თავს არ სცა პატივი და საკუთარ სიტყვას გადაუსვა ხაზი))))

    რაღა ჭორის დონეზე რაც იუვეში გადავიდა მინდორს აღარ გააკარა სეტიენმა და პლიუს პრესკომფერენციაზე თქვა რო ლიგაზე აღარ ვათამაშებო და რისთვის უნდა გამოცხადებულიყო ვარჯიშებზე? რა ჭორი რის ჭორი

    მარტო ეგ წაიკითხე ჩემს კომენტარში?

    ჭორიც რომ არ იყოს, მართლა რომ ეთქვა, მართლაც რო არ ეთამაშებინათ, კლუბს არ უნდა მოქცეოდა ასე... და თუ კლუბი დაიკიდა რითაც ჩემს თვალში არაკაცად ჩამოყალიბდა, საკუთარი თავი არ უნდა დაეკიდებინა და საკუთარ სიტყვას არ უნდა გადასვლოდა.

    ფეხბურთელებს რო პირობა მისცა და არ შეასრულა, მაგასაც აპრავებს ბართომეუს და სეტიენის ქმედება?
    აი ტიპმა ლეოს ან სხვებს თვალებში როგორ უნდა ჩახედოს არ მესმის))))

    ქვემოთ მოიყვანეს მაგალითად რაბიო, ტიპი სადამდე დაიყვანა ფულის ტომარამ, მაგრამ მაინც თამაშობდა)))

    1
    გასულია
    Barca1980 გულშემატკივარი [?]

    1 აგვისტო 2020 23:46

    გამპერის სიყვარულითა და რუდუნებით შექმნილ 100 კლუბს , კლუბს რომელმაც უამრავი დასამახსოვრებელი წუთი და მოგონება აჩუქა ზოგადად ფეხბურთს , რომ აღარაფერი ვთქვათ კრუიფზე და მესიზე და იმ სათამაშო ესთეტიკის დამკვიდრებასა და მოდად ქცევაზე , აი ასეთ კლუბს რომ ეს ორღობის ვირთხა დედა....ნული სათვალერიანი სერი ანადგურებს , გავარტყი ყველა მოქმედ ფეხბურთელსაც , კლუბის ყველა წევრსაც და თანამშრომელსაც , რომ დგანან და ასე პირღია შეჰყურებენ , როდის ამოუშვებენ კამპ-ნოუზე საბოლოვოდ შავ კვამლს , ნიშნათ იმისა რომ ბარსელონა აღარ არსებობს .

    1
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    1 აგვისტო 2020 23:32

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Pirat❤️💙
    და რატო უნდა ათამაშოს არტური? რითაა პუჩზე და რაკიტიჩზე უკეთესი? ვიდალის ნაცვლად შეიძლებოდა მაგრამ ჩვენსაკუთრებაში აღარაა და ტყუილად რატო დასვას ვიდალი რაკიტიჩი და პუჩი სკამზე?

    და მაშინ რაღატო უნდა დაბრუნდეს, განაცხადი შეავსოს? ურჩევნია ეს დრო ტურინში გაატაროს. არტურმა კი არა ბართომეუმ დააღალატა ეს ბიჭი, ბაზარი არაა არც ტოპ დონე იყო ჯერ და არც ამის საქციელები მომწონდა მარა გრემიოში თამაშის დროს ბარსას მაისური რო ჩააცვეს, ტრანსფერზე ზეწოლა მოახდინა გუნდზე ბარსას ხათრით, ოცნება აისრულა გადმოვიდა და რა? 23 წლის ასაკში მიასაღეს ბებერი ნახევარმცველის ხურდაში. აი ეგაა დაღალატება. ხმა არავინ რო არ ამოიღო გუნდიდან ეგეც, გუნდს რო პირობა მისცა, მერე რო სეტიენმა 10-10 წუთიც ვეღარ გამოუყო და სკამზე იდო ზა პორსტა ეგაა დაღალატება. და არა ის რო ამოასხა და წავიდა. თორე არტურს არ ვამართლებ, კონტრაქტს პატივი უნდა სცეს და რო არ სცა გაიქცევა ეს კრისა და უჩივლებს და სასამართლოს მოუგებს, მაგაში მამაა, ერთ ორ მილიონსაც დაზოგავს მაგის ხელფასისას და ეგ იქნება მარა ჯერ ეგ ბიჭი დააღალატა პრეზიდენტმა მწვრთნელმა გუნდმა და მერე მაგან სხვები. თუ მართლა ამხელა პალაჟენია აქვს გუნდს 1-მა რატო არ თქვა რას აკეთებთო? ისე ეყიდათ ეგ პიანიჩი, არტურის კონკურენტად მოეყვანათ და დაეყიდან რაკიტიჩი ვიდალები. ეხლა როო გენდუზის ეჩალიჩებიან სასაცილო არაა? მაგრად შემეცოდა. ტიპი ომობდა რო დარჩენილიყო და წიხლით გააგდეს. რამდენი გადაიმტერა უკვე ბართომეუმ? მთელი ლივერპული, მთელი ატლეტიკო, დორტმუნდი, სევილია ლეგანესი, კოუტინიო, ნეიმარი დანი ალვეში არტური. სძულთ მაგათ ბარსა და კარგს არავინ იტყვის ამათზე. სამარცხვინოა ეგ ყველაფერი, თან იმის ფონზე რო აშკარად ძალით აკეთებს. მალე მიასუხარებს უმტიტის იგივე სტილით, კოუს გრიზმანს და უყუროს იქაურმა პიტალო ფანობამ გუნდის ნგრევის პროცესს. მე რა შემიძლია

    კარგი რა რა დაღალატებაზე საუბრობ რაბიო მეორე გუნდში გადააგდეს კონტრაქტს რო არ ანახლებდა და ერთი ვარჯიშიც არ გაუცდენია. არტურს არავინ გაყიდდა მაგარი რომ ყოფილიყო ან ფულის მიღების საჭიროება არ მდგარიყო

    3
    გასულია
    Bola Culé [?]

    1 აგვისტო 2020 23:29

    ბარსელონა რომ არასწორად მოექცა არტურს და თან რა უაზრო გადაწყვეტილება მიიღეს..მაგაზე არავინ დაობს. უბრალოდ ფეხბურთელებმა უნდა გაანალიზონ ერთხელ და სამუდამოდ რომ როცა ვამბობთ სიტყვა ბარსელონას.. ან ნებისმიერი კლუბის სახელს.. ეს არ არის ის კონკრეტული პრეზიდენტი რომელიც იმ მომენტშია და აკეთებს ამ საქციელს.. ეს არის 100 წელზე მეტი წლის კლუბი... კონკრეტულად ის პრეზიდენტი წავა და არც არავის გაახსენდება რატო მოხდა არტურის მხრიდან ესეთი რამ... ცუდ საქციელად დაამახსოვრდება ყცელას. ხოდა ადამიანურად რომ დავუკვირდეთ გულშემატკივრებს მოსწონდათ არტური... ამხნევებდნენ და პრობლემა არ ქონდათ... ხოდა კიიი მოხდა ესეთი ცუდი ფაქტი მაგრამ გამოქლიავებული ბართომეუს გამო კლუბი არ უნდა დააღალატო. ბოლომდე პროფესიონალი უნდა იყო და დახმარება ერთი წუთითაც თუ შეგიძლია გუნდისთვის და დანარჩენი თამაშებიდან სულ სკამზე იყო.. ის ერთი წუთიც დიდი დროა ფეხბურთში და საჭირო. სამაგიეროდ კარგად დაამახსოვრდებოდა ყცელას. ამ გადაწყვეტილებით რასაც არტური აკეთებს ... იმდენად დიდ აგრესიას არ იღებს იმიტო რო ვიცით რაც გაუკეთეს.. მარა მაინც გულისწყვეტას იწვევს ფანებში და აკნინებს მას

    4
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    1 აგვისტო 2020 22:54

    ციტატა: Pirat❤️💙
    და რატო უნდა ათამაშოს არტური? რითაა პუჩზე და რაკიტიჩზე უკეთესი? ვიდალის ნაცვლად შეიძლებოდა მაგრამ ჩვენსაკუთრებაში აღარაა და ტყუილად რატო დასვას ვიდალი რაკიტიჩი და პუჩი სკამზე?

    და მაშინ რაღატო უნდა დაბრუნდეს, განაცხადი შეავსოს? ურჩევნია ეს დრო ტურინში გაატაროს. არტურმა კი არა ბართომეუმ დააღალატა ეს ბიჭი, ბაზარი არაა არც ტოპ დონე იყო ჯერ და არც ამის საქციელები მომწონდა მარა გრემიოში თამაშის დროს ბარსას მაისური რო ჩააცვეს, ტრანსფერზე ზეწოლა მოახდინა გუნდზე ბარსას ხათრით, ოცნება აისრულა გადმოვიდა და რა? 23 წლის ასაკში მიასაღეს ბებერი ნახევარმცველის ხურდაში. აი ეგაა დაღალატება. ხმა არავინ რო არ ამოიღო გუნდიდან ეგეც, გუნდს რო პირობა მისცა, მერე რო სეტიენმა 10-10 წუთიც ვეღარ გამოუყო და სკამზე იდო ზა პორსტა ეგაა დაღალატება. და არა ის რო ამოასხა და წავიდა. თორე არტურს არ ვამართლებ, კონტრაქტს პატივი უნდა სცეს და რო არ სცა გაიქცევა ეს კრისა და უჩივლებს და სასამართლოს მოუგებს, მაგაში მამაა, ერთ ორ მილიონსაც დაზოგავს მაგის ხელფასისას და ეგ იქნება მარა ჯერ ეგ ბიჭი დააღალატა პრეზიდენტმა მწვრთნელმა გუნდმა და მერე მაგან სხვები. თუ მართლა ამხელა პალაჟენია აქვს გუნდს 1-მა რატო არ თქვა რას აკეთებთო? ისე ეყიდათ ეგ პიანიჩი, არტურის კონკურენტად მოეყვანათ და დაეყიდან რაკიტიჩი ვიდალები. ეხლა როო გენდუზის ეჩალიჩებიან სასაცილო არაა? მაგრად შემეცოდა. ტიპი ომობდა რო დარჩენილიყო და წიხლით გააგდეს. რამდენი გადაიმტერა უკვე ბართომეუმ? მთელი ლივერპული, მთელი ატლეტიკო, დორტმუნდი, სევილია ლეგანესი, კოუტინიო, ნეიმარი დანი ალვეში არტური. სძულთ მაგათ ბარსა და კარგს არავინ იტყვის ამათზე. სამარცხვინოა ეგ ყველაფერი, თან იმის ფონზე რო აშკარად ძალით აკეთებს. მალე მიასუხარებს უმტიტის იგივე სტილით, კოუს გრიზმანს და უყუროს იქაურმა პიტალო ფანობამ გუნდის ნგრევის პროცესს. მე რა შემიძლია

    3
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    1 აგვისტო 2020 22:53

    ბართომ მთლად გარეკა,რატო დააღალატა,ჯერ ფინიასავით მოისროლეს,მერე რამდენ თამაში ათამაშებს?? არცეთში,ხო და არ ზის სახლში და ისვენებს

    2
    გასულია
    Pirat❤️💙 წევრი [?]

    1 აგვისტო 2020 22:39

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: FloweN
    ბიჭო როგორ ამართლებთ არტურს მართპა მაინტერესებს)))))

    ორი კაცის გამო, 2 კაცის გამო მთელ გუნდს აღალატებს და პატივს არ სცემს)))

    ჯერ ის ოფიციალურად არავის არსად უთქვამს, არტურს აღარ ვათამაშებთო და ჭორის დონეზეა მაგაზე საუბარი ვაფშე)))
    ჩვეულებრივო ბუტია ბრაზილიელი)))

    ყველანაირად პატივს ვცემდი, ორმაგად გამახარა ფეხბურთელებს რო პირობა მისცა, მეთქი საღოლ ტო, მარა ტიპმა გუნდს კიარა, საკუთარ თავს არ სცა პატივი და საკუთარ სიტყვას გადაუსვა ხაზი))))

    რაღა ჭორის დონეზე რაც იუვეში გადავიდა მინდორს აღარ გააკარა სეტიენმა და პლიუს პრესკომფერენციაზე თქვა რო ლიგაზე აღარ ვათამაშებო და რისთვის უნდა გამოცხადებულიყო ვარჯიშებზე? რა ჭორი რის ჭორი

    და რატო უნდა ათამაშოს არტური? რითაა პუჩზე და რაკიტიჩზე უკეთესი? ვიდალის ნაცვლად შეიძლებოდა მაგრამ ჩვენსაკუთრებაში აღარაა და ტყუილად რატო დასვას ვიდალი რაკიტიჩი და პუჩი სკამზე?

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    1 აგვისტო 2020 22:24

    ციტატა: FloweN
    ბიჭო როგორ ამართლებთ არტურს მართპა მაინტერესებს)))))

    ორი კაცის გამო, 2 კაცის გამო მთელ გუნდს აღალატებს და პატივს არ სცემს)))

    ჯერ ის ოფიციალურად არავის არსად უთქვამს, არტურს აღარ ვათამაშებთო და ჭორის დონეზეა მაგაზე საუბარი ვაფშე)))
    ჩვეულებრივო ბუტია ბრაზილიელი)))

    ყველანაირად პატივს ვცემდი, ორმაგად გამახარა ფეხბურთელებს რო პირობა მისცა, მეთქი საღოლ ტო, მარა ტიპმა გუნდს კიარა, საკუთარ თავს არ სცა პატივი და საკუთარ სიტყვას გადაუსვა ხაზი))))

    რაღა ჭორის დონეზე რაც იუვეში გადავიდა მინდორს აღარ გააკარა სეტიენმა და პლიუს პრესკომფერენციაზე თქვა რო ლიგაზე აღარ ვათამაშებო და რისთვის უნდა გამოცხადებულიყო ვარჯიშებზე? რა ჭორი რის ჭორი

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    1 აგვისტო 2020 22:19

    კიდე არტურმა დააღალატა :)

    1
    გასულია
    FloweN გულშემატკივარი [?]

    1 აგვისტო 2020 22:19

    ბიჭო როგორ ამართლებთ არტურს მართპა მაინტერესებს)))))

    ორი კაცის გამო, 2 კაცის გამო მთელ გუნდს აღალატებს და პატივს არ სცემს)))

    ჯერ ის ოფიციალურად არავის არსად უთქვამს, არტურს აღარ ვათამაშებთო და ჭორის დონეზეა მაგაზე საუბარი ვაფშე)))
    ჩვეულებრივო ბუტია ბრაზილიელი)))

    ყველანაირად პატივს ვცემდი, ორმაგად გამახარა ფეხბურთელებს რო პირობა მისცა, მეთქი საღოლ ტო, მარა ტიპმა გუნდს კიარა, საკუთარ თავს არ სცა პატივი და საკუთარ სიტყვას გადაუსვა ხაზი))))

    1
    გასულია
    Feel My Style გულშემატკივარი [?]

    1 აგვისტო 2020 22:07

    ვამართლებ არტურს ამ შემთხვევაში, წადით და მეც მიჩივლეთ :)

    4
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    1 აგვისტო 2020 22:06

    არტურმა დაგვაღალატაო 😂😂😂😂😂 ტიპი ნაგავივით მოისროლეთ და მიუხედავად მაგისა მაინც აპირებდა 100%-ით დახარჯვას და გამოხვდედით და უთხარით იჯექი სკამზე აღარ გათამაშებდოთ და კიდე არტურმა დაგაღალატათ? თქვენი უნამუსო დედები მივაცენზურე მე

    10
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    GIo-GxP-FCB Culé [?]

    1 აგვისტო 2020 22:05

    ეს ბრაზილიელები ყველა ერთი . ... როგორ ხართ გაკეთებულები

    0
    --------------------
    5:0
    Messi 600
    პარტნიორები
    Flashscore.ge