რაკიტიჩი + 30 მილიონი - "ბარსა" და "იუვე" მორიგ ბარტერს გეგმავენ - MD

  • 1-08-2020, 13:07
  • რაკიტიჩი + 30 მილიონი - "ბარსა" და "იუვე" მორიგ ბარტერს გეგმავენ - MD

    მირალემ პიანიჩისა და არტურ მელოს ბარტერის შემდეგ, კატალონიის "ბარსელონა" და "იუვენტუსი" მორიგ გაცვლას გეგმავენ. 

    Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, "ლურჯ-ბროწეულისფერები" როდრიგო ბენტანკურის, 23 წლის ურუგვაელი ნახევარმცველის გადაბირებით არიან დაინტერესებულნი. 

    Calciomercato-ს ცნობით, როდრიგოში "ბლაუგრანა" ივან რაკიტიჩსა და პლუს 30 მილიონ ევროს ჩამოდის.

    "ბარსა" ბენტანკურს სერჟიო ბუსკეტსის იდეალურ  ჩამნაცვლებლად განიხილავს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    1 აგვისტო 2020 16:54

    გამომაშტერებენ რაა დე იონგი გყავს გუნდში პლიუს მატეუს ფერნანდეში განათხოვრებული და ბუსკეცის შემცვლელს ეძებენ თან ვის ბენტანკურს აი ამათ ხერხემალზე თუ არ აწვებოდეთ მე ვიყო უნამუსო

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    საიტზეა
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    1 აგვისტო 2020 16:43

    რა უაზრო სატრანსფერო პოლიტიკას ეწევა ბართუმეუ ჯერ დე იონგს მოუყვანე ზამენა შე ჩემისავ და მერე სცადე რაკეტას გაშვება ბუსკეტის ჩანაცვლება თუ გინდა მიათხლიშე 30 მლნ ევრო იუვეს წამოიყვა ბენტანკური დე იონგმა ხო წინაზე ტრავმა მიიღო რაკეტას სკამზეც არ აქვს პრეტენზია შეეეეშვით რაა ივანს ტოოოო არ წაიღეს ტვინიი

    0
    გასულია
    Griezzy7 გულშემატკივარი [?]

    1 აგვისტო 2020 13:42

    რაკიტიჩი + 30 მილიონი ბევრია. 10 მილიონი მაინცდაუმატონ 30 რაამბავია ბენტანკურში.

    1
    საიტზეა
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    1 აგვისტო 2020 13:40

    ოფიციალურად უპამეკანომ 2023 წლამდე გაახანგრძლივა კონტრაქტი ლაიფციგთან

    კორონას ბრალია ეს ყველაფერი თუ ბარსაში მართლა ყ.ეები არიან ?
    მათაც გაცვალონ როგორც არტურში პიანიჩი რაამბავია 30 მ კიდე ზემოდან პირდაპირ ბარტერი მოჟნა კიდე ჯანდაბას თანხის დამატების გარეშე

    4
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Feel My Style გულშემატკივარი [?]

    1 აგვისტო 2020 13:30

    30 მილიონი აქეთ უნდა დაუმატოს იუვემ, რაკიტიჩთან შედარებით რა გაუკეთებია ბენტანკურს...ვარსკვლავებს რომ წყვეტდეს კიდე ჰო მარა სასტარტოს წევრიც არაა.

    17
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    1 აგვისტო 2020 13:20

    ბენტაკური არაა ბუსის პოზიცია მარა კარგი იქნება თუ მოვა. იქნებ ჩვენც მოვატყუოთ იუვე მარა ანიელი დებილი არაა ბებერი ახალგაზრდაში გაგვიცვალოს

    6
    საიტზეა
    Geo_Barca გულშემატკივარი [?]

    1 აგვისტო 2020 13:19

    კაი ვარიანტია. თან ბენტანკური კაი ჩამშლელია მთლად ბუსის სტილის არაა მარა ივარჯიშებს და ეგაა. არტურასგან განსხვავებით ეს კაი ბარტერი იქნება

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge