MD: "სიტი" სერჟი რობერტოსთვის იბრძოლებს

  • 1-08-2020, 12:40
  • MD: "სიტი" სერჟი რობერტოსთვის იბრძოლებს

    "ბარსელონას" 28 წლის ფეხბურთელი, სერჟი რობერტო, "მანჩესტერ სიტის" სატრანსფერო სამიზნეა, იტყობინება Mundo Deportivo.

    კატალონიური გამოცემა წერს, რომ "ქალაქელები", ფეხბურთელის ხელში ჩასაგდებად, ერიკ გარსიას ფაქტორის გამოყენებას აპირებენ, რომელიც "ბარსელონას" ინტერესთა სფეროში იმყოფება.

    "ბარსა" მზადაა, პეპ გვარდიოლას გუნდს ნელსონ სემედუ დაუთმოს, თუმცა "სიტის" სერჟი რობერტო სურს. თავის მხრივ, რობერტოს სურვილს კატალონიურ კლუბში დარჩენა წარმოადგენს.

    მხარეები მოლაპარაკებებს ჩემპიონთა ლიგის დასრულების შემდეგ შეუდგებიან.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Lasho წევრი [?]

    1 აგვისტო 2020 18:52

    და სემედუმ რა გააჯეთა ბარსასთვის რობერტოზე მეტი?

    ხო აქ უსუსტეს ფეხურთელად მიიჩნევენ და გვარდიოლას უნდა წაყვანა

    გვარდიოლაზე მეტი გვცოდნია😂

    1
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    1 აგვისტო 2020 16:51

    გაატანეთ სანამ სურვილი აქვთ

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    1 აგვისტო 2020 15:19

    ციტატა: Iniesta_8
    ციტატა: ზე ნა
    ჩემი აზრით არ უნდა გაუშვან ბარსაში ყველაზე ღირსეული ფეხბურთელია არც წუწუნი დაუწყია მე წავალ გუნდიდანო თუ არ დააყენებთ ჩე პოზიციაზეა აი ამას ქვია ფეხბურთელი არ დაუწყია წუწუნი

    რაზე უნდა დაიწუწუნოს? გუნდში ერთ-ერთი უსუსტესი ფეხბურთელია მაგრამ თამაშების 60%ზე მეტს თამაშობს და მეოთხე კაპიტანია. არცერთი გრანდი რობერტოს მსგავს არაფერს შესთავაზებდა


    Robertoa usustesi wertili gundshi? Robertosavit profesionali, da tavisi shesadzleblobis 200% warmochena vis sheudzlia kide? Aris maseti fexburteli bevri?? Me sxva ar meguleba. Turme roberto yofila yvelaze ( tu erterti ) susti rgoli barsashi. Tips sacxa daayeneben yvelgan yvelaze mets darbis da mushaobs. Arc semedu ar gaakara sastavs (misi survili sul araa dacvashi ro ayeneben, misi profesionalizmis da maghali klasis bralia magi) Karebshic ro daayenon tipma lamis shtego dasvas zamenaze iseti mondomebulia yvela poziciaze da roberto susti wertiliao. Es am saitze ro wavikitxe magari gamityda...

    9
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    1 აგვისტო 2020 13:52

    ციტატა: ზე ნა
    ჩემი აზრით არ უნდა გაუშვან ბარსაში ყველაზე ღირსეული ფეხბურთელია არც წუწუნი დაუწყია მე წავალ გუნდიდანო თუ არ დააყენებთ ჩე პოზიციაზეა აი ამას ქვია ფეხბურთელი არ დაუწყია წუწუნი

    რაზე უნდა დაიწუწუნოს? გუნდში ერთ-ერთი უსუსტესი ფეხბურთელია მაგრამ თამაშების 60%ზე მეტს თამაშობს და მეოთხე კაპიტანია. არცერთი გრანდი რობერტოს მსგავს არაფერს შესთავაზებდა

    2
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    1 აგვისტო 2020 13:31

    ციტატა: ზე ნა
    ჩემი აზრით არ უნდა გაუშვან ბარსაში ყველაზე ღირსეული ფეხბურთელია არც წუწუნი დაუწყია მე წავალ გუნდიდანო თუ არ დააყენებთ ჩე პოზიციაზეა აი ამას ქვია ფეხბურთელი არ დაუწყია წუწუნი

    100% ერთხელ არ დაუწუწუნია არაფერზე ბევრი სხვასგან განსხვავებით სემედო უკეთესია მაგრამ არჩევანზე რო მიდგეს საქმე რობერტოს ავირჩევდი მაინც

    7
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    1 აგვისტო 2020 13:27

    მე ლა მასას აღზრდილს და საკუთარ კაცს ასე იოლად არ შეველეოდი...
    პეპის მესმის, კატალონიურად საუბარი მოენატრა, მაგრამ ხომ ყავს 1-2 შინაური?

    5
    გასულია
    ზე ნა წევრი [?]

    1 აგვისტო 2020 13:25

    ჩემი აზრით არ უნდა გაუშვან ბარსაში ყველაზე ღირსეული ფეხბურთელია არც წუწუნი დაუწყია მე წავალ გუნდიდანო თუ არ დააყენებთ ჩე პოზიციაზეა აი ამას ქვია ფეხბურთელი არ დაუწყია წუწუნი

    9
    გასულია
    NEYBarca ფანი [?]

    1 აგვისტო 2020 12:48

    გარსია და კანსელუ დეიდოს და წაიყვათ

    3
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    1 აგვისტო 2020 12:44

    პეპე ფეხბურთი არ ესმის ,რათუნდა რობერტო!!!???

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge