"ბარსა" უსმან დემბელეს თაობაზე შეთავაზებებს განიხილავს - Sport

"ბარსა" უსმან დემბელეს თაობაზე შეთავაზებებს განიხილავს - Sport

Sport-ის ინფორმაციით, კატალონიის "ბარსელონამ" გადაწყვიტა, რომ ფრანგი შემტევის, უსმან დემბელეს თაობაზე შეთავაზებებს განიხილავს.

მსოფლიოს ჩემპიონმა "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" გაცემული ავანსები, ძირითადად ტრავმიანობის გამო, ვერ გაამართლა.

მიუხედავად იმისა, რომ "ბლაუგრანა" უსმანის შესაძლებლობებში სავსებით დარწმუნებულია, სარფიანი სატრანსფერო წინადადებების გამოჩენის შემთხვევაში, კლუბი მას გადაბარგების საშუალებას მისცემს.

ამასთან, წყარო დასძენს, რომ დემბელეს "კამპ ნოუდან" წასვლას ხელს ანსუ ფატი უწყობს, რომელმაც ნაჩვენები სანახაობით, ყველას იმედი გაუჩინა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #8 31 ივლისი 2020 21:16
    1
    ამას ვინ იყიდის თორე 50 მილიონიც მიღწევა იქნება ამ უვარგისში.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 31 ივლისი 2020 21:03
    0
    აქ კიდე ამას იცავენ . გაპარტახდა გუნდი. ეს კიდე სამი წელია მილიონებს იღებს. რაში? ზის სახლში ვიდეოთამაშებს თამაშობს და წელიწადში 12 მილიონი
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    ფანი [?]
    #6 31 ივლისი 2020 18:43
    1
    MD - s jeria exla. dawers exla ro barsa dembeleze shetavazebebs AR ganixilavso. Eazvebian ertmanets sporti da mundo.
    Chemi azrit aranairi recedivi araaqvs dembos da dembo iqneba zustad bavariastan chveni jokeri. Alabas gaushvebs "mawonze" dembo da mere vimsjelot ghirs alabaze 20 limonis gadaxda xelpasis tu demboa gasayidi.
    ფანი [?]
    #5 31 ივლისი 2020 17:42
    3
    მადლობა ფატი შენ ხარ ბარსას მომავალი და არა ეს ტრამვბელე
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    ფანი [?]
    #4 31 ივლისი 2020 17:10
    2
    ნაპოლი პრეზიდენტიან მწვრთნელიან გუნდიანად მაგარი შეშინებულია მარა ამ საიტზე მაინც ყველას გონია რომ დაანგრევს ბარსას...და დემბელეზე 3 თამაში ითამაშოს მარტო სამი თამაში მეტი არ გვინდა ბაიერნთან უეჭველი უნდა იყოს ...
    ფანი [?]
    #3 31 ივლისი 2020 16:49
    2
    ციცის მადლობა♥️♥️♥️♥️ ტრამვაზე არაფერია თორემ აქამდე გასაჯაროვდებოდა
    .
    ფანი [?]
    #2 31 ივლისი 2020 16:32
    3
    ნეეიმარის ტრანსფერში ჩართეთ


    ნეიმარი= დემბო +80 მლნ ან 50 მლნ + უმტიტი +დემბო
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    მწერალი [?]
    #1 31 ივლისი 2020 16:30
    4
    თუ მართალია, რომ პსჟ ნეიმარში დემბელეს + 80 მილიონზე თანახმაა, ერთი წამითაც არ დავფიქრდებოდი.
    --------------------
    🔵🔴