80 მილიონი ევრო და სამუელ უმტიტი ლაუტარო მარტინესის სანაცვლოდ

  • 31-07-2020, 14:30
  • 80 მილიონი ევრო და სამუელ უმტიტი ლაუტარო მარტინესის სანაცვლოდ

    Diario Sport-ის მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, "ინტერი" მზადაა, ლაუტარო მარტინესი 80 მილიონი ევროს სანაცვლოდ გაყიდოს, იმ შემთხვევაში თუ თანხასთან ერთად მოთამაშესაც მიიღებს. 

    ამჯერად საუბარია, სამუელ უმტიტიზე, რომლის კატალონიური კარიერა ყოველდღე დასასრულს უახლოვდება. ჟოზეპ მარია ბართომეუმ განაცხადა, რომ ამ მომენტისთვის ტრანსფერზე მოლაპარაკებები შეჩერებულია და ის სეზონის დასრულების შემდეგ განახლდება. 

    ლაუტარო მარტინესი ასევე მზადაა, "ინტერში" დარჩეს და "ბარსელონას" მომდევნო წლამდე დაელოდოს. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    levanoza ფანი [?]

    1 აგვისტო 2020 00:18

    10 ლიმონი კუპონებად, ხორენა ოგანესიანი და იაშარ მამედოვი არ მოსულა? ჰა-ჰა ნაზილაც დაგიმატოთ - სულეიმანოვი. არ ეხსნებათ მადა ბარსელონას გაგონებაზე?! მარა რა გინდა რა, შეაჩვია ოთხთვალამ მსოფლიო - ბარსა ძროხებს ყიდულობსო!!! იხარეთ ლონდრეებო, წინ ერთი წელია კიდევ!!!

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    31 ივლისი 2020 18:56

    არ გვჭორდება ეს ლაუტარო არაა შკრინიარი მოიყვანეთ თუ მაინც და მაინც ვინმეს მოყვანა გინდათ ინტერიდან

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    31 ივლისი 2020 17:36

    იდინა.უით რა მაკარონიჭამიებო

    ნამეტანს აფასებთ

    ციტატა: davidus2020
    60მილინი და უმტიტი,ეს მაქსიმალური ფასია

    კი ესე მოჟნა ოღონდ ჯერ ნემო და მომავალწელს ლაუტარო ორივე ერთად არარეალურია თორე კანფეტ

    0
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    31 ივლისი 2020 16:34

    ციტატა: Don_Andresito
    უმტიტის ფასი ყველაფრის გათვალისწინებით და მიუხედავად დღეს 40ზე ნაკლები არ არის. და გამოდის მორიგ 120 მილიონიან კაცს ვყიდულობთ ისევ, საეჭვო პოზიციით რეპუტაციით და დონით. თითონ მერე შკრინიარს მიყიდიან რეალს 80 ად და უმტიტის ლაუტაროს ხურდაში დაითრევენ? სასაცილოა. 60 მილიონზე მეტი არ ღირს ეს ლაუტარო. 20-30 და უმტიტი შესთავაზონ. მარა უმტიტის თუ ვყიდით ალაბა დავითრიოთ მაშინ.

    30 ღირს უმტო მეტი არა

    1
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    31 ივლისი 2020 16:27

    90 და ფირპოს ითხოვდნენ, ახლა 80-იო, ვაცალოთ და ჩამოვა 50-მდე.

    1
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    31 ივლისი 2020 15:48

    60მილინი და უმტიტი,ეს მაქსიმალური ფასია

    2
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    31 ივლისი 2020 15:47

    მშვენიერია, თუ უმტიტი პსჟ-მ არ წაიყვანა ნეიმარის ბარტერში, მაშინ გაისად 2021-ში ლაუტაროს გადმოვიყვანთ, კაცი ამბობს მოვიცდიო და ეს ბართომეუ რას ჩქარობს, ისევ დემბელე-კოუტინიო გვინდა?

    ციტატა: Don_Andresito
    უმტიტის ფასი ყველაფრის გათვალისწინებით და მიუხედავად დღეს 40ზე ნაკლები არ არის. და გამოდის მორიგ 120 მილიონიან კაცს ვყიდულობთ ისევ, საეჭვო პოზიციით რეპუტაციით და დონით. თითონ მერე შკრინიარს მიყიდიან რეალს 80 ად და უმტიტის ლაუტაროს ხურდაში დაითრევენ? სასაცილოა. 60 მილიონზე მეტი არ ღირს ეს ლაუტარო. 20-30 და უმტიტი შესთავაზონ. მარა უმტიტის თუ ვყიდით ალაბა დავითრიოთ მაშინ.

    მერე ალაბას 20 მილიონიანი ხელფასის გადამხდელები არიან ესენი? ან შტეგენს რას უშვრებით, ისევ 5 მილიონი ვაძლიოთ? თუ გავუშვათ?

    0
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    31 ივლისი 2020 15:35

    მწერლებს ვთხოვ თუ რაიმე ინფორმაცია არსებობს დემბელეზე საბოლოოდ აქვს თუარა ტრამვა დაწერეთ. მადლობა წინასწარ♥️

    2
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    31 ივლისი 2020 14:58

    40 მლნ და უმტიტი კაი პონტია

    2
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    31 ივლისი 2020 14:46

    უმტიტის ფასი ყველაფრის გათვალისწინებით და მიუხედავად დღეს 40ზე ნაკლები არ არის. და გამოდის მორიგ 120 მილიონიან კაცს ვყიდულობთ ისევ, საეჭვო პოზიციით რეპუტაციით და დონით. თითონ მერე შკრინიარს მიყიდიან რეალს 80 ად და უმტიტის ლაუტაროს ხურდაში დაითრევენ? სასაცილოა. 60 მილიონზე მეტი არ ღირს ეს ლაუტარო. 20-30 და უმტიტი შესთავაზონ. მარა უმტიტის თუ ვყიდით ალაბა დავითრიოთ მაშინ.

    9
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    31 ივლისი 2020 14:39

    40 მილიონი + ფირპო ნაღდი ფასია.80 მილიონი უმტიტის გარეშეც არ ღირს

    3
    გასულია
    Feel My Style გულშემატკივარი [?]

    31 ივლისი 2020 14:35

    რამდენად სანდოა ეს წყარო? კარგად არის ჩაცივებული?

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV