დემბელე დისკომფორტს ისევ გრძნობს

  • 30-07-2020, 21:30
  • დემბელე დისკომფორტს ისევ გრძნობს

    AS-ის ინფორმაციით, უსმან დემბელემ სამშაბათსა და ოთხშაბათს, სარეაბილიტაციო ვარჯიშების დროს დისკომფორტი იგრძნო.

    დღეს კი მას დატვირთვის თავიდან არიდება მოუწია.

    ფრანგს ლისაბონში გამგზავრება სურს, თუმცა, ამ ტემპით გაუმჯობესების შემთხვევაში, ეს რთული იქნება.

    უსმანმა ტრავმა თებერვლის დასაწყისში, ვარჯიშის დროს მიიღო, რის გამოც მას ქირურგიული ჩარევა დასჭირდა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 30 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    miqens ფანი [?]

    31 ივლისი 2020 22:33

    დემბო წადი რა ბროლის ჭაღების მაღაზია გახსენი

    1
    საიტზეა
    Magician Culé [?]

    31 ივლისი 2020 14:19

    ყველაფერს თავისი საზღვარი აქვს. ოდნავ შევა ფორმაში, ტრავმას მიიღებს და ისევ ლაზარეთში...მოკლედ, მგონია, რომ სერიოზული ტრავმის მიღების შემთხვევაში გუნდი აუცილებლად უნდა დატოვოს. არანაირი კომპრომისი.

    2
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    31 ივლისი 2020 12:18

    აღარ მჯერა მე ამის დამღალა უკვე ამისმა ტრავმებმა ე ბიჭო მიეცით პსჟს უმტიტსა და 50 მლნ ევროსთან ერთად და მოვა ნეიმარი რაც შეეხება კოუტინიოს ის უნდა დარჩეს ბრეითვაიტი გაიყიდება ან ლეგანესში დაბრუნდება იჯარით შემტევი ტრიო უნდა იყოს მესი ნეიმარი გრიზმანი სუა სკამზე დაჯდება ასე რომ აღარ არის საჭირო ლაუტაროს მოსვლა კოუტინიო? მესის კონკურენტად უნდა დარჩეს ხან ძირითადში შეცვლის მესის ხანაც სკამზე გრიზმანი კოუტინიო ნეიმარის ტრიო დამანახა ერთი რა შეტევა იქნება ჩემიიი ცოცხლად ტოოო

    5
    საიტზეა
    lukicha-barca Culé [?]

    31 ივლისი 2020 11:39

    ატრაკებ დემბუზ რა!!! მოიხოდე შეჩემა დაუმტკიცე ყველას შენი კლასი. ძალიან ნიჭიერია და უბედურად სწრაფია . ეს კლოპს მიეცი ან გვარდის და ნახავთ რას გამოთლიან. ტიპმა სტერლინგისგან ბობარდირი გამოთალა:)))))

    2
    საიტზეა
    getsby Culé [?]

    31 ივლისი 2020 09:52

    ამას რატო შესც.. ვერ ვხვდები, წავიდეს და ბიზნესით დაკავდეს ფეხბურთი არ ყოფილა ამის ბედი.დ

    3
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    31 ივლისი 2020 09:49

    ციტატა: JasoN
    ციტატა: M10 S9 D11
    დისკომფორტს იგრძნობს აბა რა იქნება ამდენი ხანი გაუცდა და ეხლა ხანს დაიწყო დატვირთვები მთაბარია დროულად მიაქციონ ყურადღება და ისევ სერიოზულში არ გადაეზარდოს თორე დალშე მოევლება

    Sheni optimizmi maocebs

    რა ვქნა ესეთი ოფტიმისტი ვარ

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    საიტზეა
    რიკი პუჩი წევრი [?]

    31 ივლისი 2020 07:42

    მოიხოდე დემბუზ

    2
    --------------------
    პერესმა ჩააწყო
    ვალვერდე კაცი იყო
    არ უნდა ჩათვლილიყო
    მესუ განძუ კრიშტუ ბანძუ
    უეჭვ მოსაყვანია
    დემბუზ მოიხოდე
    ნეი დააბრუნეთ
    ფერმიდან მოვდივარ
    #აჭკარიკout
    საიტზეა
    MESSI 2017 ფანი [?]

    31 ივლისი 2020 04:32

    ციტატა: jack slater
    "ხოდიაჩი მერტვეცებში" მაინც გაუშვან,ზომბის როლში,პატარა სარგებელს ნახავს გუნდი.

    ხო "ხოდიაჩი მერტვეცებში" 😑 მაგრად გაასწორებდა. კაი ხუმრობა იყო მაგრამ ეს ხოდიაჩი მერტვეცები არ მოუხდა 🙄❤

    2
    გასულია
    sandrinho წევრი [?]

    31 ივლისი 2020 02:39

    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    Codo xar shenc mara mogi..Tkan deda... Zed bartomeus deda migikole da coutinhosi kide

    😂😂😂

    2
    გასულია
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    31 ივლისი 2020 02:21

    Codo xar shenc mara mogi..Tkan deda... Zed bartomeus deda migikole da coutinhosi kide

    2
    გასულია
    NeymardaSilva წევრი [?]

    31 ივლისი 2020 01:49

    კედელთაან:)))

    3
    საიტზეა
    CuleTillIDie გულშემატკივარი [?]

    31 ივლისი 2020 01:34

    My Webpage ინვალიდი

    2
    --------------------
    #infinit8iniesta
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    31 ივლისი 2020 00:48

    ციტატა: jack slater
    "ხოდიაჩი მერტვეცებში" მაინც გაუშვან,ზომბის როლში,პატარა სარგებელს ნახავს გუნდი.

    თან გრიმიც არ დასჭირდება სახეზე. კოჭლობით ისეც კოჭლობს

    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: GIo-GxP-FCB
    აი ამ არარაობის ყოფნას გუნდში და 12 მილიონიანი ხელფასის გადახდას არ ჯობია 2 კაი ბიჭი დააწინაურონ ბარცა ბ დან გამოცდილებასაც მოიკრეფენ და ნელნელა სასტავში ჩაჯდებიან 2 3 წელში აბა ეს გინდა ყოფილა გინდა არა

    12 მილიონი? კოუტინიოში გეშლება მთლად მაგხელა ხეფასიც არ აქვს 10 მილიონი აქვს თუ 11 🤣

    დიდი შეღავათი. ეგ ხელფასი ფატის კონრადს და პუჩს ერთად ეყოფათ

    3
    საიტზეა
    ferreira10 ფანი [?]

    31 ივლისი 2020 00:26

    ტიპებმა 150 მილიონად გვამი იყიდეს

    8
    გასულია
    jack slater Culé [?]

    30 ივლისი 2020 23:39

    "ხოდიაჩი მერტვეცებში" მაინც გაუშვან,ზომბის როლში,პატარა სარგებელს ნახავს გუნდი.

    1
    საიტზეა
    me da barca Culé [?]

    30 ივლისი 2020 23:31

    ისე ამ სურათზე მაკაკას არ გავს? 😆

    3
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    30 ივლისი 2020 23:14

    ერთი ორი წელი მაცალეთ გავყიდი რენდგენის ნახატებს (ქეაქ ოხრად) ავიწყობ ცხოვრებას და წავალ:დემბუუუზ



    დისკომფორტი და ნერვოზი აქეთ რო დაგვმართა ეგ არაფერი?

    6
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    საიტზეა
    MESSI 2017 ფანი [?]

    30 ივლისი 2020 23:12

    ციტატა: GIo-GxP-FCB
    აი ამ არარაობის ყოფნას გუნდში და 12 მილიონიანი ხელფასის გადახდას არ ჯობია 2 კაი ბიჭი დააწინაურონ ბარცა ბ დან გამოცდილებასაც მოიკრეფენ და ნელნელა სასტავში ჩაჯდებიან 2 3 წელში აბა ეს გინდა ყოფილა გინდა არა

    12 მილიონი? კოუტინიოში გეშლება მთლად მაგხელა ხეფასიც არ აქვს 10 მილიონი აქვს თუ 11 🤣

    1
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    30 ივლისი 2020 23:11

    კიდე რომ აპრავებენ ჩემი😏😠 ეხლა დაიწყო ხო ვარჯიში ეხლააა თორე მოედანზე ყოფნისას რამეს გააკეთებს სასარგებლოს დებილია იმენა და ვერ ხვდებით მაგდენს შემოტენილი საზარბაზნე ხორცები დორტმუნდიდან და ლივერპულიდან... 2021 წელს გაასხავს ბევრი ბარსადან

    4
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    30 ივლისი 2020 23:05

    ტიტუუ ეს რა მოსვლია რასამბობთ ტყუილი იქნება ეგ ეგ ხო დემბუზაა ის ხო მომავალია კლუბის არ მჯერა ეს ტყუილი იქნება 😜

    5
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    პარტნიორები
    Flashscore.ge