"ნაპოლის" პრეზიდენტი: ესპანეთში თამაში საშიშია

  • 30-07-2020, 17:05
  • "ნაპოლის" პრეზიდენტი: ესპანეთში თამაში საშიშია

    იტალიური "ნაპოლის" პრეზიდენტი, აურელიო დე ლაურენტისი, თვლის, რომ ჩემპიონთა ლიგის 1/8 ფინალური შეხვედრა "ბარსელონას" წინააღმდეგ ნეიტრალურ მოედანზე უნდა ჩატარდეს. 

    "როგორც ჩანს, ჩვენ სკოლაში ვართ. უეფაში არავინ არ იცის, როგორ აკეთოს ბიზნესი, თანაც ჩვენი ფულით. თუ მათ გადაწყვიტეს, რომ ჩემპიონთა ლიგა პორტუგალიაში ჩატარდებოდა, ჩვენც შეგვეძლო იქ გვეთამაშა. არ მესმის რატომ უნდა ჩავიდეთ ქალაქში, სადაც ამ მომენტისთვის დიდი პრობლემებია. უეფაში ყოველთვის ვრეკავ, თუმცა ეს სამარცხვინოა. რამდენი ხანი აპირებენ მოცდას, სანამ იტყვიან, რომ ჩვენ ვითამაშებთ პორტუგალიაში, გერმანიაში ან შვეიცარიაში?" - დე ლაურენტისის სიტყვებს Evening Standart ციტირებს.

    "ბარსელონას" და "ნაპოლის" განმეორებითი შეხვედრა კატალონიის დედაქალაქში 8 აგვისტოს უნდა გაიმართოს. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    31 ივლისი 2020 02:03

    Dedashenis uka.alshi gvetamashe tu ginda shen dzu.nav shen. Daxvewili aramzadaa tipi imena

    0
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    30 ივლისი 2020 23:24

    საკუთარ სტადიონზე, სასვსე ტრიბუნების ქვეშ კარგი იყო? განმეორებითიც ბარემ ნეაპოლში მოითხოვე, უეფას ნომერი უკვე გქონია და დარეკე.

    1
    გასულია
    romani23 Culé [?]

    30 ივლისი 2020 18:34

    ამის ნება რო იყოს ბარსასთვის სულაც ტექნიკური წაგების მინიჭებაზე უარს არ იტყოდა მაგრამ ეგრე სადაა ბოშააა?, 😃 ეგრე რეალიც გაიძახდა რომ ინგლისში სიტისთან საშიშიაო თამაში მაგრამ უეფა-მ უარი სტკიცა. თან რა სინქრონულად... დაზეპირებულად ჭიკჭიკებენ ეს და პერესი, ორივეს ეშიშება გასვლაზე თამაში, ორივემ სახში დატოვა ქულები და ორივე პორტუგალიაში თამაშზე ბურდღუნებენ.

    12
    გასულია
    ^Barca-Vision^ ფანი [?]

    30 ივლისი 2020 18:19

    აუ ამ კაცს რო ვერ ვიტან საფეხბურთო წამყაროში მენეჯერებში ისე მარტო ბართომეუ და პერესი მეზიზღება ალბათ. სუფტა უსინდისო ყველაფერზე წამსვლელია ტიპი.ჯერ მარტო ჯარლოს რაც უქნა იმის გამოა საგინებელი.

    2
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    30 ივლისი 2020 18:18

    იტალია იყო კორონას ბუდე ბარსა რო ჩავიდა მაშინ რატო არ იტლიკინა? აი მაგიტო სძულს მთელს იტალიას, საკუთარ ფეხბურთელებსაც კი, უპრინციპო კაცი. იუვე რო ახევს ყოველ წელს ხან ფეხბურთელს ხან მწვრთნელს. დგას და მერე ლანძღავს, იგუაინი საუკეთესო არგენტინელი ფეხბურთელიაო ადრე თქვა, მერე მოღალატე არაკაცი და უნიჭოაო. სარი კიდე გვარდიოლაზე უკეთესი მწვრთნელიაო როცა უცებ იუდა და გუნდის მტერი გახდა :D საკუთარ თავს არ ცემს ეს კაცი პატივს

    6
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    30 ივლისი 2020 18:06

    მაფიოზა ხოდზეა :)

    შენ ჯობია გატუზო გაუშვა თორე ოთხეულს ვერ ეღისრსები:)

    1
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    30 ივლისი 2020 17:12

    საინტერესოა, როცა იტალიაში ვითამაშეთ კარგი იყო? მთელი ორი ტაიმი სტვენა და გინება, ბარსამ ასე თუ ისე ხელსაყრელი სედეგი დააფიქსირა. და ახლა ამათ უმაყურებლო სტადიონზეც არ უნდათ თამაში? პორტუგალიაში? კარგია რა. ისევ ნეაპოლში ხო არ ჩამოვიდეთ? ეს უსინდისოები.

    7
    პარტნიორები
    Flashscore.ge