ლანგლე და გრიზმანი "ნაპოლისთან" იქნებიან, დემბელეს თამაში სარისკოა

  • 30-07-2020, 01:10
  • ლანგლე და გრიზმანი "ნაპოლისთან" იქნებიან, დემბელეს თამაში სარისკოა

    AS-ის მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, კლემან ლანგლე და ანტუან გრიზმანი, რომლებიც სარეაბილიტაციო კურსს გადიან, "ნაპოლისთან" სათამაშოდ მზად იქნებიან, უსმან დემბელეს მოედანზე გასვლა კი, ჯერჯერობით, ისევ გამორიცხულია.

    წყაროს ცნობით, ლანგლე და გრიზმანი 8 აგვისტომდე გამოჯანრთელებას მოასწრებენ. რაც შეეხება დემბელეს, მისი მოედანზე გასვლა ჯერ ძალიან ადრეა, რადგან უსმანს გუნდთან ერთად ვარჯიშებიც არ განუახლებია.

    ESPN-ის ინფორმაციით, დემბელეს თამაში მომდევნო შაბათს ძალიან სარისკოა, ამიტომ "ბლაუგრანა" ფრანგ ფეხბურთელს არ აჩქარებს. კლუბში შესანიშნავად იციან, რომ ახალგაზრდა შემტევი სრულად უნდა გამოჯანრთელდეს.

    ივარაუდება, რომ კატალონიელები, ჩემპიონთა ლიგის 1/8-ფინალში "ნაპოლის" დამარცხების შემთხვევაში, 23 წლის მოთამაშეს ევროპის ყველაზე პრესტიჟული საკლუბო ტურნირის მომდევნო ეტაპებზე გამოიყენებენ.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    30 ივლისი 2020 14:19

    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: vitorborbafereira
    ამის ბოლომდე გამოჯანმრთელებას რას ეძახიან მე ჯერ ვერ გავიგე, 9 ჯერ გამოჯანმრთელდა ბოლომდე მაგრამ ისევ ლაზარეთში აგდია

    საღოლ👌😁😁😁 მაგას ვიძახი უკვე 3 წელია დადგება მე 4 წელი თუ არ შეტენეს ვინმეს კაპიკებში მანამდე ხოდა კიდე 5 ტრამვას მიიღებს იძახონ მერე დეეემბოოოო დემბუზააა

    ხო მეოთხე "ახუიტელნი" წელი უკვე ჯიბეზეც დაეტყობა ბარსელონას.

    ციტატა: Lautaro Martínez
    ციტატა: Dat-
    ოქროს ბუცი ჩიროს, ოქროს ჩუსტი ლევანას. ))

    ოქროს ყ.ე რონალდუს

    ყველაზე სასაცილოა, რო მეორე გოლი ჯოვანი სიმეონემ გაუტანა, ბებერ ბუფონს.(დიეგო ალბათ მაღარიჩს იკისრებდა)

    0
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    30 ივლისი 2020 11:23

    ციტატა: Dat-
    ოქროს ბუცი ჩიროს, ოქროს ჩუსტი ლევანას. ))

    ოქროს ყ.ე რონალდუს

    3
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    ozbeta Culé [?]

    30 ივლისი 2020 09:19

    და როდის არ არის ამისი თამაში სარისკო? მემგონი ჯობია პირდაპირ ბარსას მუზეომში დადონ დემბელი, უნიკალური ექსპონატია

    11
    გასულია
    Dat- გულშემატკივარი [?]

    30 ივლისი 2020 09:16

    ოქროს ბუცი ჩიროს, ოქროს ჩუსტი ლევანას. ))

    3
    --------------------
    № 10
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    30 ივლისი 2020 08:24

    ციტატა: vitorborbafereira
    ამის ბოლომდე გამოჯანმრთელებას რას ეძახიან მე ჯერ ვერ გავიგე, 9 ჯერ გამოჯანმრთელდა ბოლომდე მაგრამ ისევ ლაზარეთში აგდია

    საღოლ👌😁😁😁 მაგას ვიძახი უკვე 3 წელია დადგება მე 4 წელი თუ არ შეტენეს ვინმეს კაპიკებში მანამდე ხოდა კიდე 5 ტრამვას მიიღებს იძახონ მერე დეეემბოოოო დემბუზააა

    6
    გასულია
    vitorborbafereira ფანი [?]

    30 ივლისი 2020 07:57

    ამის ბოლომდე გამოჯანმრთელებას რას ეძახიან მე ჯერ ვერ გავიგე, 9 ჯერ გამოჯანმრთელდა ბოლომდე მაგრამ ისევ ლაზარეთში აგდია

    6
    გასულია
    Justin Kluivert გულშემატკივარი [?]

    30 ივლისი 2020 02:11

    ვინმემ თუ იცით კამპ ნოუს რესტავრაცია როდის იწყება?

    3
    --------------------
    "ლიონელ მესი ჩვენი თამაშის მოცარტია. დანარჩენები? ისინი ბანჯოზე უკრავენ," - როი ჰადსონი
    ,,მინდა, რომ რეალი მარცხდებოდეს. მარცხდებოდეს ყოველთვის!" -პიკე
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    30 ივლისი 2020 02:03

    როგორც ანი იტყოდა "პენო შენ იმობილეს ბულკო" :)))

    6
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    30 ივლისი 2020 01:37

    არაა საჭირო გარისკვა ერთხელ და სამუდამოდ უნდა მოირჩინოს ეს ტრამვა და ათამაშედეს

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    30 ივლისი 2020 01:23

    პენოს არ უნიშნავენ პენალტს და ვერ გააქ გოლი წინაზე დაუნიშნეს და შტანგას გაარტყა xD

    7
    --------------------
    შტეგენის წყევლა: 2016 წლიდან დღემდე!
    გასულია
    Griezzy7 გულშემატკივარი [?]

    30 ივლისი 2020 01:23

    ხო დემბელეზე არგავრისკოთ ჯერ თორე თუ შეუბრუნდა ტრამვა მერე მართლა გასაშვებიაუკვე

    2
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    30 ივლისი 2020 01:12

    Midi Dembo wlevandeli liga shen unda dado.

    5
    პარტნიორები
    Flashscore.ge