ლაუტარო მარტინესი მზადაა, 2021 წლამდე მოიცადოს, რათა "ბარსელონას" შეუერთდეს

  • 29-07-2020, 19:38
  • ლაუტარო მარტინესი მზადაა, 2021 წლამდე მოიცადოს, რათა "ბარსელონას" შეუერთდეს

    Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, კორონავირუსით გამოწვეული პანდემიის გამო, "ბარსელონას" ეკონომიკა ძლიერად დაზარალდა, ამრიგად, კატალონიელები ამ სეზონში ლაუტარო მარტინესის შეძენას ვერ მოახერხებენ. 

    თუმცა, მიუხედავად ამისა, არგენტინელი თავის მხრივ მზადაა, "ინტერში" კიდევ ერთი წლით ითამაშოს და "ბარსელონას" 2021 წლის ზაფხულში შეუერთდეს. 

    "ნერაძურიმ" თავდამსხმელს გაუმჯობესებული პირობებით ახალი კონტრაქტი შესთავაზა, თუმცა მარტინესი გახანგრძლივებას არ ჩქარობს, მისი მთავარი მიზანი "ბარსელონაში" გადასვლა და თანამემამულე მესისთან თამაშია. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    14 აგვისტო 2020 12:59

    არც ისეთი მაგარია გაპიარებული როგორცაა.

    0
    გასულია
    პენდრაგონი გულშემატკივარი [?]

    30 ივლისი 2020 11:43

    ციტატა: M10 S9 D11
    ძაან კაი იმედია 2021 წლამდე ხელმძღვანელობა გადაიფიქრებს ამის მოყვანას

    რატო შეე*ი ამ ლაუტაროს:დდ ბევრად უკეთესი ვარიანტებიც არსებობს მაგრამ მთლად ისეთი იგროკიც არაა ამის დანახვა არგინდოდეს გუნდში :დ

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    29 ივლისი 2020 22:41

    ძაან კაი იმედია 2021 წლამდე ხელმძღვანელობა გადაიფიქრებს ამის მოყვანას

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Gaucho86 გულშემატკივარი [?]

    29 ივლისი 2020 20:25

    ამდენი ჭორის მოსმენას სჯობს მესი ინტერში გავუშვათ,გრიზი და დე იონგი პსჟ-ში.მერე დავსხდეთ კულეები და ისეთ ბარსას ვუგულშემატკივროთ,მე რომ დავიწყე ყურება (მეოთხე ადგილისთვის რომ ვიბრძოდით ლა ლიგაში) 🤣 🤣

    2
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    29 ივლისი 2020 20:07

    ციტატა: Pirat❤️💙
    იმდია 2021 ვერნერს მოვიყვანთ დ

    საიდან მოიყვან ეგ ჩელსიმ იყიდა და მოგვცემენ აბა რა თან შეგვიფუთავენ

    4
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Mes cue un club 1899 წევრი [?]

    29 ივლისი 2020 20:06

    ჯობია მოიცადოს სუარესისთვის მაინც ბოლო წელია. წელს სულაც რო არიყიდონ ფორვარდი არაფერი დაშავდება გრიზმანი თუ ათამაშდა და დემბელეც მთელი სეზონი ჯანმრთელი იქნება სასწაული შემადგენლობა გვეყოლება პლიუს ტრინკაო და ფატი იფრენენ ტიპები

    0
    გასულია
    Pirat❤️💙 წევრი [?]

    29 ივლისი 2020 20:00

    იმდია 2021 ვერნერს მოვიყვანთ დ

    2
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    29 ივლისი 2020 19:46

    ჯიგაარ

    1
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV