ერიკ აბიდალი არტურ მელოს დაუკავშირდა

  • 29-07-2020, 13:37
  • ერიკ აბიდალი არტურ მელოს დაუკავშირდა

    როგორც მოგეხსენებათ, "ბარსელონას" ნახევარმცველი, არტურ მელო სათანადო დაფასებისა და პატივისცემის ვერმიღების გამო, კლუბს აუჯანყდა და შვებულების დრო "გაიხანგრძლივა", შესაბამისად, იგი ვარჯიშზე არ გამოცხადდა, რაც კონტრაქტით გათვალისიწნებული პირობების დარღვევაა.

    Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, ბრაზილიელის აზრის შეცვლა კატალონიელთა სპორტულმა დირექტორმა, ერიკ აბიდალმა სცადა, თუმცა არაფერი გამოუვიდა. წყაროს თანახმად, ფრანგმა მელოს შეახსენა, რომ ერთ-ერთი სავარჯიშო სესიის წინ მან თანაგუნდელები შეკრიბა და პირობა დადო, რომ სეზონის ბოლომდე 100%-ით დაიხარჯებოდა.

    გავრცელებული ცნობების თანახმად, არტურის ქმედების გამო "ლურჯ-ბროწეულისფერები" დისციპლინარულ ზომებს სწავლობენ, რაც, დიდი ალბათობით, მის დასჯაში აისახება.

    შეგახსენებთ, "ბლაუგრანამ" 23 წლის ფეხბურთელი მირალემ პიანიჩის ბარტერში ჩართო, მაგრამ ისინი სეზონის დასრულებამდე ამჟამინდელ კლუბებში უნდა დარჩნენ, ამ დროს კი მელო დროს ბრაზილიაში ატარებს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Ronaldinho. გულშემატკივარი [?]

    30 ივლისი 2020 17:32

    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: Ronaldinho.
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: vereli
    ციტატა: dembelle
    მამენტ კაია რო გაყიდა და საერთოდ ეს ბრაზილიელები არასაიმედოებიარიან

    ჰო აბარა ფრანგების იმედად უნდა იყოს ბარსა - აბიდალი, უმტიტი, დემბელე, გრიზმანი და ............
    რომარიო, ალვეში, რივალდო, რონალდო(კიჭა), რონალდინიო - ?????????????????????????????

    ნიჭით ბრაზილიელები ჯობიან მარა ვინც ჩამოთვალე რომელს არ ქონდა პრობლემა დისწიპლინასთან, ერთგულებასთან და კაცობასთან? გნიდა ნეიმარი, კიჭა ცუდად გაუშვეს მარა ბოღმის მფრქვეველი გახდა. რონალდინიომ 2-3 წელი გაგვახარა და მერე მეძავები არჩია ფეხბურთს, რომა და დანი იყვნენ პროფესიონალები, რივა იმენა კოუ 2 იყო ხასიათით. და ალვეშმაც კი დაიწყო ბარსას და არა ბართომეუს, იმენა ბარსას კბენა რო გაუშვეს. თორე დონით ფრანგებს არც შევადრი

    არ გეწყინოს მაგრამ რამდენი წლის ხარ? რაის რივალდო კოუ იყო ხასიათით? ეტყობა არ უყურებდი რუვალდოს დროს ბარსას თამაშებს. ტიპი იმინა მარტო ათრევდა გუნდს. ეხლა რომ ვართ მესისე დამოკიდებულები იმაზე უფრო ვიყავით მაშინ რუვალდოზე. დამიჯერე მაგიც ცალი პრტყელფეხა ტერფი ჯობდა მთლიანად კოუტინიოს.

    კი მართალი ხარ რივალდოს არც უნდა შეადარო კოუ ალბათ ერთერთი დასაფასებელი ფეხბურთელია რივალდო ბარსას იტორიაში ,2 ჯერ მოიგო ლალიგა როგორც მახსოვს,ოქროს ბურთი აქვს ბოლობოლო 99 ში და რავიცი ვანგაალთან დაძაბულობიის გამო წავიდა თორე ექნებოდა ლიგაც წამოეწეოდა 2004 და 05 ში რონი და მაგრა კი მეწყინა)
    იმენა მარტო ათრევდა მართლა გუნდს და მოკლედ არ ეკუთვნის ეგ შეფასება.

    ვინც რივალდოს დამსახურებას და გას ვერ ხვდებით გირჩევთ იუთუბში ჩაწეროთ ვალენსია ბარსელონა 2-3 და ისიამოვნოთ. მოკლედ რომ გითხრათ ბოლო რური იყო, ვალენსიას ( ეს ისტორიაში საუკეთესო ვალენსია იყო) ფრეც აწყობდა მეოთხე ადგილზე გასასვლელად, ჩვენ მარტო მოგება, ხოდა რივალდომ დახატა ჰეტრიკი, ბოლო გოლი კი მაკრატელა იყო საჯარიმოს გარედან. მოკლედ ერთი მსახიობის სოლიო იყო სასწაული. პატარებო უყურეთ და ისიამოვნეთ რივალდოს ბენეფისით და ნუღარ დაწერთ აქ მსგავს უაზრობებს.

    ჯერ ერთი იგივე დავწერე და პატარებო რა მიმართვაა ბაღში გაიზარდე ჩემი ძმა?
    რივალდოს დედასაც იქ შე... მსგავსი მიმართვა მეორეჯერ წამოაწვინე
    ვა რანაირი ხალხია ეს კაროჩე რა

    0
    გასულია
    რივალდო-მესი გულშემატკივარი [?]

    30 ივლისი 2020 01:53

    ციტატა: Ronaldinho.
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: vereli
    ციტატა: dembelle
    მამენტ კაია რო გაყიდა და საერთოდ ეს ბრაზილიელები არასაიმედოებიარიან

    ჰო აბარა ფრანგების იმედად უნდა იყოს ბარსა - აბიდალი, უმტიტი, დემბელე, გრიზმანი და ............
    რომარიო, ალვეში, რივალდო, რონალდო(კიჭა), რონალდინიო - ?????????????????????????????

    ნიჭით ბრაზილიელები ჯობიან მარა ვინც ჩამოთვალე რომელს არ ქონდა პრობლემა დისწიპლინასთან, ერთგულებასთან და კაცობასთან? გნიდა ნეიმარი, კიჭა ცუდად გაუშვეს მარა ბოღმის მფრქვეველი გახდა. რონალდინიომ 2-3 წელი გაგვახარა და მერე მეძავები არჩია ფეხბურთს, რომა და დანი იყვნენ პროფესიონალები, რივა იმენა კოუ 2 იყო ხასიათით. და ალვეშმაც კი დაიწყო ბარსას და არა ბართომეუს, იმენა ბარსას კბენა რო გაუშვეს. თორე დონით ფრანგებს არც შევადრი

    არ გეწყინოს მაგრამ რამდენი წლის ხარ? რაის რივალდო კოუ იყო ხასიათით? ეტყობა არ უყურებდი რუვალდოს დროს ბარსას თამაშებს. ტიპი იმინა მარტო ათრევდა გუნდს. ეხლა რომ ვართ მესისე დამოკიდებულები იმაზე უფრო ვიყავით მაშინ რუვალდოზე. დამიჯერე მაგიც ცალი პრტყელფეხა ტერფი ჯობდა მთლიანად კოუტინიოს.

    კი მართალი ხარ რივალდოს არც უნდა შეადარო კოუ ალბათ ერთერთი დასაფასებელი ფეხბურთელია რივალდო ბარსას იტორიაში ,2 ჯერ მოიგო ლალიგა როგორც მახსოვს,ოქროს ბურთი აქვს ბოლობოლო 99 ში და რავიცი ვანგაალთან დაძაბულობიის გამო წავიდა თორე ექნებოდა ლიგაც წამოეწეოდა 2004 და 05 ში რონი და მაგრა კი მეწყინა)
    იმენა მარტო ათრევდა მართლა გუნდს და მოკლედ არ ეკუთვნის ეგ შეფასება.

    ვინც რივალდოს დამსახურებას და გას ვერ ხვდებით გირჩევთ იუთუბში ჩაწეროთ ვალენსია ბარსელონა 2-3 და ისიამოვნოთ. მოკლედ რომ გითხრათ ბოლო რური იყო, ვალენსიას ( ეს ისტორიაში საუკეთესო ვალენსია იყო) ფრეც აწყობდა მეოთხე ადგილზე გასასვლელად, ჩვენ მარტო მოგება, ხოდა რივალდომ დახატა ჰეტრიკი, ბოლო გოლი კი მაკრატელა იყო საჯარიმოს გარედან. მოკლედ ერთი მსახიობის სოლიო იყო სასწაული. პატარებო უყურეთ და ისიამოვნეთ რივალდოს ბენეფისით და ნუღარ დაწერთ აქ მსგავს უაზრობებს.

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    29 ივლისი 2020 21:40

    ციტატა: Iniesta_8
    ცუდად მოიქცნენ რო უშვებენ მაგრამ თვითონაც პრო ჭულად მიდის ამიტომ წარმატებასაც აღარ ვუსურვებ.

    რატო მიდის? კაცმა თქვა ბოლომდე დავიხარჯებიო და სეტიენმა აღარ გათამაშებ არც ლა ლიგაში და არც ლიგაზეო მარა ვარჯიშებზე მაინც უნდა იაროო აი რატო უნდა იაროს არაფრად ჩააგდრს მასტი

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    29 ივლისი 2020 18:19

    ცუდად მოიქცნენ რო უშვებენ მაგრამ თვითონაც პრო ჭულად მიდის ამიტომ წარმატებასაც აღარ ვუსურვებ.

    1
    გასულია
    Ronaldinho. გულშემატკივარი [?]

    29 ივლისი 2020 16:18

    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: vereli
    ციტატა: dembelle
    მამენტ კაია რო გაყიდა და საერთოდ ეს ბრაზილიელები არასაიმედოებიარიან

    ჰო აბარა ფრანგების იმედად უნდა იყოს ბარსა - აბიდალი, უმტიტი, დემბელე, გრიზმანი და ............
    რომარიო, ალვეში, რივალდო, რონალდო(კიჭა), რონალდინიო - ?????????????????????????????

    ნიჭით ბრაზილიელები ჯობიან მარა ვინც ჩამოთვალე რომელს არ ქონდა პრობლემა დისწიპლინასთან, ერთგულებასთან და კაცობასთან? გნიდა ნეიმარი, კიჭა ცუდად გაუშვეს მარა ბოღმის მფრქვეველი გახდა. რონალდინიომ 2-3 წელი გაგვახარა და მერე მეძავები არჩია ფეხბურთს, რომა და დანი იყვნენ პროფესიონალები, რივა იმენა კოუ 2 იყო ხასიათით. და ალვეშმაც კი დაიწყო ბარსას და არა ბართომეუს, იმენა ბარსას კბენა რო გაუშვეს. თორე დონით ფრანგებს არც შევადრი

    არ გეწყინოს მაგრამ რამდენი წლის ხარ? რაის რივალდო კოუ იყო ხასიათით? ეტყობა არ უყურებდი რუვალდოს დროს ბარსას თამაშებს. ტიპი იმინა მარტო ათრევდა გუნდს. ეხლა რომ ვართ მესისე დამოკიდებულები იმაზე უფრო ვიყავით მაშინ რუვალდოზე. დამიჯერე მაგიც ცალი პრტყელფეხა ტერფი ჯობდა მთლიანად კოუტინიოს.

    კი მართალი ხარ რივალდოს არც უნდა შეადარო კოუ ალბათ ერთერთი დასაფასებელი ფეხბურთელია რივალდო ბარსას იტორიაში ,2 ჯერ მოიგო ლალიგა როგორც მახსოვს,ოქროს ბურთი აქვს ბოლობოლო 99 ში და რავიცი ვანგაალთან დაძაბულობიის გამო წავიდა თორე ექნებოდა ლიგაც წამოეწეოდა 2004 და 05 ში რონი და მაგრა კი მეწყინა)
    იმენა მარტო ათრევდა მართლა გუნდს და მოკლედ არ ეკუთვნის ეგ შეფასება.

    1
    გასულია
    რივალდო-მესი გულშემატკივარი [?]

    29 ივლისი 2020 15:43

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: vereli
    ციტატა: dembelle
    მამენტ კაია რო გაყიდა და საერთოდ ეს ბრაზილიელები არასაიმედოებიარიან

    ჰო აბარა ფრანგების იმედად უნდა იყოს ბარსა - აბიდალი, უმტიტი, დემბელე, გრიზმანი და ............
    რომარიო, ალვეში, რივალდო, რონალდო(კიჭა), რონალდინიო - ?????????????????????????????

    ნიჭით ბრაზილიელები ჯობიან მარა ვინც ჩამოთვალე რომელს არ ქონდა პრობლემა დისწიპლინასთან, ერთგულებასთან და კაცობასთან? გნიდა ნეიმარი, კიჭა ცუდად გაუშვეს მარა ბოღმის მფრქვეველი გახდა. რონალდინიომ 2-3 წელი გაგვახარა და მერე მეძავები არჩია ფეხბურთს, რომა და დანი იყვნენ პროფესიონალები, რივა იმენა კოუ 2 იყო ხასიათით. და ალვეშმაც კი დაიწყო ბარსას და არა ბართომეუს, იმენა ბარსას კბენა რო გაუშვეს. თორე დონით ფრანგებს არც შევადრი

    არ გეწყინოს მაგრამ რამდენი წლის ხარ? რაის რივალდო კოუ იყო ხასიათით? ეტყობა არ უყურებდი რუვალდოს დროს ბარსას თამაშებს. ტიპი იმინა მარტო ათრევდა გუნდს. ეხლა რომ ვართ მესისე დამოკიდებულები იმაზე უფრო ვიყავით მაშინ რუვალდოზე. დამიჯერე მაგიც ცალი პრტყელფეხა ტერფი ჯობდა მთლიანად კოუტინიოს.

    3
    გასულია
    kushinho წევრი [?]

    29 ივლისი 2020 15:25

    ნეტა ისე მოხდეს რო ლიგაზე მოუწიოს თამაში ბარსაში წელს, და ისე ითამაშოს რო მაგრად ანანოს ბართომეუს

    0
    გასულია
    dembelle გულშემატკივარი [?]

    29 ივლისი 2020 15:24

    ციტატა: vereli
    ციტატა: dembelle
    მამენტ კაია რო გაყიდა და საერთოდ ეს ბრაზილიელები არასაიმედოებიარიან

    ჰო აბარა ფრანგების იმედად უნდა იყოს ბარსა - აბიდალი, უმტიტი, დემბელე, გრიზმანი და ............
    რომარიო, ალვეში, რივალდო, რონალდო(კიჭა), რონალდინიო - ?????????????????????????????

    აი მაგათ დონემდე რომივა არტური მერე ვილაპარაკოთ ზოგადად ყველაზე მეტი ტალანტი ბრაზილიელებს უფუჭდებათ და მიზეზი თვითონაც გეცოდინება😉

    1
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    29 ივლისი 2020 15:21

    ციტატა: vereli
    ციტატა: dembelle
    მამენტ კაია რო გაყიდა და საერთოდ ეს ბრაზილიელები არასაიმედოებიარიან

    ჰო აბარა ფრანგების იმედად უნდა იყოს ბარსა - აბიდალი, უმტიტი, დემბელე, გრიზმანი და ............
    რომარიო, ალვეში, რივალდო, რონალდო(კიჭა), რონალდინიო - ?????????????????????????????

    ნიჭით ბრაზილიელები ჯობიან მარა ვინც ჩამოთვალე რომელს არ ქონდა პრობლემა დისწიპლინასთან, ერთგულებასთან და კაცობასთან? გნიდა ნეიმარი, კიჭა ცუდად გაუშვეს მარა ბოღმის მფრქვეველი გახდა. რონალდინიომ 2-3 წელი გაგვახარა და მერე მეძავები არჩია ფეხბურთს, რომა და დანი იყვნენ პროფესიონალები, რივა იმენა კოუ 2 იყო ხასიათით. და ალვეშმაც კი დაიწყო ბარსას და არა ბართომეუს, იმენა ბარსას კბენა რო გაუშვეს. თორე დონით ფრანგებს არც შევადრი

    1
    გასულია
    vereli Culé [?]

    29 ივლისი 2020 14:31

    ციტატა: dembelle
    მამენტ კაია რო გაყიდა და საერთოდ ეს ბრაზილიელები არასაიმედოებიარიან

    ჰო აბარა ფრანგების იმედად უნდა იყოს ბარსა - აბიდალი, უმტიტი, დემბელე, გრიზმანი და ............
    რომარიო, ალვეში, რივალდო, რონალდო(კიჭა), რონალდინიო - ?????????????????????????????

    6
    გასულია
    dembelle გულშემატკივარი [?]

    29 ივლისი 2020 14:13

    მამენტ კაია რო გაყიდა და საერთოდ ეს ბრაზილიელები არასაიმედოებიარიან

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge