მარკ-ანდრე ტერ შტეგენს კაპიტნობა სურს

  • 28-07-2020, 23:49
  • მარკ-ანდრე ტერ შტეგენს კაპიტნობა სურს

    El Chiringuito TV-ის ინფორმაციით, კატალონიის "ბარსელონას" გერმანელ მეკარეს, მარკ-ანრე ტერ შტეგენს კლუბის გასახდელ ოთახში უფრო დიდი სახელი უნდა რომ ჰქონდეს და ამის გამო, კაპიტნობა სურს.

    28 წლის ვარსკვლავს მიაჩნია, რომ ზოგიერთი ლიდერი თავის საქმეს შესაბამისად ვერ ასრულებს. როგორც იცით, ამჟამად "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" კაპიტნები არიან: ლეო მესი, სერჟიო ბუსკეტსი, ჟერარ პიკე და სერჟი რობერტო.

    გერმანელი ფეხბურთელი "ბლაუგრანასთან" ამჟამად კონტრაქტის ახალი პირობების თაობაზე მოლაპარაკებებს აწარმოებს. ის სეზონის განმავლობაში 5 მილიონ ევროს გამოიმუშავებს, რაც სხვა მსოფლიო კლასის მეკარეების ხელფასთან შედარებით, სასაცილოდ დაბალია.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    14 აგვისტო 2020 13:04

    ეკუთვნის კიდეც ვიცე კაპიტნობა.

    0
    გასულია
    მსლ წევრი [?]

    29 ივლისი 2020 13:08

    ციტატა: MALUMA
    ყცელა მნიშვნელოვან მატჩში 2016 წლიდან მოყოლებული დღემდე ჩაა*ა და ფულს რომ უხდიან საერთოდ მადლობელი იყოს კიდე ვინც რობერტოს კაპიტნობა მიანიჭა იმის დდც რა! ალბა უფრო იმსახურებს კაპიტნ9ბას ვიდრე სერხი რომუერტო!

    Შენ ვაფშე უყურებ ბარსას თამაშებს? მესის მერე ყოველა მატჩში ეგაა საუკეთესო!

    0
    გასულია
    პიკე81 წევრი [?]

    29 ივლისი 2020 09:18

    ბუსი არაა იმ ასაკში რო მესის მერე ყოფილიყო და ამიტო შტეგო უნდა იყოს

    9
    გასულია
    NEYBarca ფანი [?]

    29 ივლისი 2020 05:19

    ციტატა: MALUMA
    ყცელა მნიშვნელოვან მატჩში 2016 წლიდან მოყოლებული დღემდე ჩაა*ა და ფულს რომ უხდიან საერთოდ მადლობელი იყოს კიდე ვინც რობერტოს კაპიტნობა მიანიჭა იმის დდც რა! ალბა უფრო იმსახურებს კაპიტნ9ბას ვიდრე სერხი რომუერტო!

    ლივერპულში მაგარი გოლები ყლაპა ისე

    1
    გასულია
    DyBaLa21 ფანი [?]

    29 ივლისი 2020 04:33

    ციტატა: MALUMA
    ყცელა მნიშვნელოვან მატჩში 2016 წლიდან მოყოლებული დღემდე ჩაა*ა და ფულს რომ უხდიან საერთოდ მადლობელი იყოს კიდე ვინც რობერტოს კაპიტნობა მიანიჭა იმის დდც რა! ალბა უფრო იმსახურებს კაპიტნ9ბას ვიდრე სერხი რომუერტო!

    ძალიან გელშება

    5
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    29 ივლისი 2020 01:09

    ყცელა მნიშვნელოვან მატჩში 2016 წლიდან მოყოლებული დღემდე ჩაა*ა და ფულს რომ უხდიან საერთოდ მადლობელი იყოს კიდე ვინც რობერტოს კაპიტნობა მიანიჭა იმის დდც რა! ალბა უფრო იმსახურებს კაპიტნ9ბას ვიდრე სერხი რომუერტო!

    1
    --------------------
    შტეგენის წყევლა - 2016 წლიდან დღემდე!
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    29 ივლისი 2020 01:01

    ას პროცენტიან, ბუსკეტზე და რობერტოზე უფრო მეტად იმსახურებს კაპიტნობას ხასიათიდან გამომდინარე

    ციტატა: Iniesta_8
    ამ ოთხი კაპიტნიდან ისევ მესი მირჩევნია დანარჩენებს. პიკე არასერიოზული და ყბედია კაპიტნისთვის, პუსკეცი და რობერტო კიდე ერთმანეთზე უარესი მკვდარი სულები არიან. მესის ავტორიტეტი მაინც აქვს. შტეგენი კი უნდა გახდეს მეორე კაპიტანი

    გეთტანხმები

    5
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    29 ივლისი 2020 00:26

    რობერტო რო კაპიტანი იქნება და ეს არა იმ ბარსას დედა მივაცენზურე მე

    8
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    jack slater Culé [?]

    29 ივლისი 2020 00:19

    მომხრე ვარ.

    8
    გასულია
    o.dembele11 გულშემატკივარი [?]

    29 ივლისი 2020 00:14

    Იმსახურებს

    9
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    29 ივლისი 2020 00:03

    ამ ოთხი კაპიტნიდან ისევ მესი მირჩევნია დანარჩენებს. პიკე არასერიოზული და ყბედია კაპიტნისთვის, პუსკეცი და რობერტო კიდე ერთმანეთზე უარესი მკვდარი სულები არიან. მესის ავტორიტეტი მაინც აქვს. შტეგენი კი უნდა გახდეს მეორე კაპიტანი

    9
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV