არტურმა სიტყვა შეასრულა - "ბარსა" ზომების მიღებაზე ფიქრს იწყებს

  • 28-07-2020, 12:10
  • არტურმა სიტყვა შეასრულა - "ბარსა" ზომების მიღებაზე ფიქრს იწყებს

    აქამდე Mundo Deportivo-ს გავრცელებული ინფორმაციით, არტურ მელო ბარსელონაში ჩასვლასა და "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" გვერდით ვარჯიშს აღარ აპირებდა.

    როგორც ხსენებული წყარო იუწყებოდა, ამის მიზეზი ბრაზილიელი ფეხბურთელისადმი უპატივცემულობა იყო, რაშიც კიკე სეტიენის ხელი ურევია.

    ახლა კი, Sport-ზე ვკითხულობთ, რომ არტურმა საკუთარ აჯანყებას არ გადაუხვია და კორონავირუსის ტესტის გასაკეთებლად არ გამოცხადდა. 

    ამისათვის ნახევარმცველს "ბარსასაგან" სპეციალური ნებართვა არ მიუღია და შესაბამისად, მან კონტრაქტის პირობები დაარღვია.

    წყარო დასძენს, რომ "ბლაუგრანამ" არტურს ვარჯიშზე გამოცხადება სთხოვა. კლუბი ამ შემთხვევაში მისაღებ დისციპლინარულ ზომებს სწავლობს. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: არტური
    კომენტარები [ 15 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    29 ივლისი 2020 19:11

    ციტატა: Wtf man
    ციტატა: Henry
    ციტატა: Wtf man
    10 მილიონის გულისთვის გაცვალეს 23 წლის ბიჭი 30 წლის ბებერ ფეხბურთელში და კიდე პრეტენზიები აქვთ ხელმძღვანელობას?

    30 წლის პიანიჩში რომელიც დღეს დღეისობით ბევრად აღემატება არტურს მომავალში რა იქნება კაცმა არ იცის. არტურს არ უნახებია აქ რაიმე განსაკუთრებული ფეხბურთი აი პიანიჩი მოედნის ხედვითაც სტანდარტულებითაც და ტვინითაც ბევრად აღემატება არტურს ვინც ადევნებს თვალყურს პიანიჩის თამაშს მიხვდება.

    მე პიანიჩზე არაფერი მაქვს დასაწუნი პროსტა ასაკი რა. 30 წლის არის და სხვა ჩემპიონატში გადმოდის კაცმა არ იცის როგორ ითამაშებს. პუჩი დეიონგი პიანიჩი უნდა იყოს შემდეგი წლიდან ძირითადი. ბუსკეცი ვიდალი პედრი ზამენა

    ჭკვიანო ალენია??

    0
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    28 ივლისი 2020 23:38

    შეიძლება არაპროფესიონალურად მოიქცა, მაგრამ გამართლებაც აქვს. ჯერ სურვილის საწინააღმდეგოდ ტიპი გაყიდეს, მერე დარჩენილ თამაშებში 1 წუთითაც არ ათამაშეს, მაშინ როცა პიანიჩს თამაში არ გაუმაზავს. მერე ეუბნები ჩემპიონთა ლიგაზე არ გათამაშებ, მაგრამ ვარჯიშებზე მაინც უნდა იარო და ეგდე ტრიბუნებზე და პირბადით უყურე სხვების თამაშს. ამას ფარჩაკებს უკეთებენ, რომლის მიმართ პატივისცემა არის ნული. ხოოდა დაგაზა ბრაზილიაში და მოგხვნიათ პატრონიო.

    2
    გასულია
    geobcn33 წევრი [?]

    28 ივლისი 2020 21:43

    ნაბიZვარი ბართომეუს და იმ მენახირეს ოჯახები მივაცენზურე! მაგათ აუცრუეს ტიპს თამაშზე გული, ჯერ გუნდიდან გააგდეს იმენა და შემდეგ დარჩენილ არცერთ თამაშში არ ათამაშა ამ მენახირემ! და ამის მერე თავმოყვარე ადამიანი როგორ უნდა დაემორჩილოს ამ ბოZის შვილებს? მითუმეტეს უკვე კონტრაქტი გაფორმებული აქვს იუვესთან, ვერც გადაუღუნავენ! შეეVეცი ამ ხელმძღვანელობას და ამათი მოთრევის საათი მოვTყან!

    0
    გასულია
    jack slater Culé [?]

    28 ივლისი 2020 18:04

    პიდორი.

    0
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    28 ივლისი 2020 17:10

    ციტატა: nika 54
    Sport.es: Артур сообщил руководству «Барселоны», что уже не сыграет за клуб
    https://www.eurosport.ru/football/liga/2019-2020/story_sto7818483.shtml
    Автор:Eurosport
    7 часов назад
    Футболист не видит смысла тренироваться и играть, имея на руках контракт другого клуба.
    Полузащитник «Барселоны» Артур Мело не вернулся в расположение команды для подготовки к Лиге чемпионов.
    После окончания чемпионата Кике Сетьен дал футболистам несколько дней отпуска, но полузащитник так и не вернулся из Бразилии к первому тренировочному сбору каталонцев. Как сообщает Sport.es, игрок заявил клубу, что уже не сыграет за «Барсу» и не собирается возвращаться – сделка по продаже в «Ювентус» уже согласована, к тому же, он почти не играл в последних матчах сезона.

    კაროჩე არ გამოცხადდა, და განუცხადებია: აღარ ვივარჯიშებ და მითუმეტეს არ ვითამაშებ-ო. კონტრაქტს უკვე მოვაწერე ხელიო. იდიტე ნახ-უიო. აი ამის ღირსები ვართ. პიანიჩი თავს იკლავს უკვე ყოფილ გუნდში და ამას ჩამოსვლაც არ უნდა, ვინ იცის როგორ გამოგვდგომოდა ლიგაზე. ისე კი საინტერესეოა, რო მოხდეს სასწაული და ლიგა მოვიგოთ მოითხოვს მედალს და პრემიას ეს უსინდისო?

    სეტიენმა უთხრა არ გათამაშებ ლიგაზეო და ამის ადგილას უარეს ვიზამდი

    1
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    28 ივლისი 2020 16:12

    Sport.es: Артур сообщил руководству «Барселоны», что уже не сыграет за клуб
    https://www.eurosport.ru/football/liga/2019-2020/story_sto7818483.shtml
    Автор:Eurosport
    7 часов назад
    Футболист не видит смысла тренироваться и играть, имея на руках контракт другого клуба.
    Полузащитник «Барселоны» Артур Мело не вернулся в расположение команды для подготовки к Лиге чемпионов.
    После окончания чемпионата Кике Сетьен дал футболистам несколько дней отпуска, но полузащитник так и не вернулся из Бразилии к первому тренировочному сбору каталонцев. Как сообщает Sport.es, игрок заявил клубу, что уже не сыграет за «Барсу» и не собирается возвращаться – сделка по продаже в «Ювентус» уже согласована, к тому же, он почти не играл в последних матчах сезона.

    კაროჩე არ გამოცხადდა, და განუცხადებია: აღარ ვივარჯიშებ და მითუმეტეს არ ვითამაშებ-ო. კონტრაქტს უკვე მოვაწერე ხელიო. იდიტე ნახ-უიო. აი ამის ღირსები ვართ. პიანიჩი თავს იკლავს უკვე ყოფილ გუნდში და ამას ჩამოსვლაც არ უნდა, ვინ იცის როგორ გამოგვდგომოდა ლიგაზე. ისე კი საინტერესეოა, რო მოხდეს სასწაული და ლიგა მოვიგოთ მოითხოვს მედალს და პრემიას ეს უსინდისო?

    0
    გასულია
    JUZI გულშემატკივარი [?]

    28 ივლისი 2020 16:11

    ამის უღირსი დედაც მოვ...ნ,, რატო ვიდალს და რაკიტიჩს არ აიძულებენ რომ გუნდიდან წავიდნენ? ამ პრო.ს კონკურენციის შეეშინდა და გაასხა გუნდიდან. არ დსმიწყოთ ეხლა ძალიან მაგარი იყო დს მაგრად თამაშობდაო. ამის წინ გაკეთებული პასი ბოლოს როდის ვნახე აღარ მახსოვს, ყველა შეტევას ატორმუზებდა ბურთი თუ ამასთან მოხვდებოდა და კლიენტი 90 წუთი ვერ ძლებდა, გამოდით ამის ფანები და მითხარით რა დავწერე ამ ტრიპერიანზე არა სწორი.

    8
    გასულია
    FloweN გულშემატკივარი [?]

    28 ივლისი 2020 15:27

    მართლა არ მესმის ამის საქციელებს როგორ ამართლებთ?
    არც ერთი ღირსეული კაცი არ მოიქცეოდა ისე, როგორც ეს იქცევა.
    "კლუბი" თუ არ მოგექცა სათანადოდ, შენ გააკეთე სხვაგვარად და დაუმტკიცე რო არ მოიქცნენ სწორად.
    ამის ასეთი ქცევები ზუსტად აპრავებს "კლუბის" გადაწყვეტილებას.
    ჩვეულებრივი ბუტია ბრაზილიელია, რომელიც კონკრეტული პირების გამო კლუბს არ სცემს პატივს!

    5
    გასულია
    ozbeta Culé [?]

    28 ივლისი 2020 14:56

    მიდი არტურ, შენსკენ ვართ. სათამაშო სტილთან ერთად ბარამ ღირსებაც დაკარგა. სასწრაფოდ მოსაშორებელია ეს ოთხთვალა ბართოლომეუ

    2
    გასულია
    რივალდო-მესი გულშემატკივარი [?]

    28 ივლისი 2020 14:49

    შეეშვით ღორის შვილებო. მიხედავს თავს და თუ ამის იმედი გქონდათ მაშინ დაგეფასებინათ კიდეც.

    3
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    28 ივლისი 2020 13:20

    ციტატა: Henry
    ციტატა: Wtf man
    10 მილიონის გულისთვის გაცვალეს 23 წლის ბიჭი 30 წლის ბებერ ფეხბურთელში და კიდე პრეტენზიები აქვთ ხელმძღვანელობას?

    30 წლის პიანიჩში რომელიც დღეს დღეისობით ბევრად აღემატება არტურს მომავალში რა იქნება კაცმა არ იცის. არტურს არ უნახებია აქ რაიმე განსაკუთრებული ფეხბურთი აი პიანიჩი მოედნის ხედვითაც სტანდარტულებითაც და ტვინითაც ბევრად აღემატება არტურს ვინც ადევნებს თვალყურს პიანიჩის თამაშს მიხვდება.

    მე პიანიჩზე არაფერი მაქვს დასაწუნი პროსტა ასაკი რა. 30 წლის არის და სხვა ჩემპიონატში გადმოდის კაცმა არ იცის როგორ ითამაშებს. პუჩი დეიონგი პიანიჩი უნდა იყოს შემდეგი წლიდან ძირითადი. ბუსკეცი ვიდალი პედრი ზამენა

    2
    საიტზეა
    Henry წევრი [?]

    28 ივლისი 2020 13:12

    ციტატა: Wtf man
    10 მილიონის გულისთვის გაცვალეს 23 წლის ბიჭი 30 წლის ბებერ ფეხბურთელში და კიდე პრეტენზიები აქვთ ხელმძღვანელობას?

    30 წლის პიანიჩში რომელიც დღეს დღეისობით ბევრად აღემატება არტურს მომავალში რა იქნება კაცმა არ იცის. არტურს არ უნახებია აქ რაიმე განსაკუთრებული ფეხბურთი აი პიანიჩი მოედნის ხედვითაც სტანდარტულებითაც და ტვინითაც ბევრად აღემატება არტურს ვინც ადევნებს თვალყურს პიანიჩის თამაშს მიხვდება.

    4
    გასულია
    გიორგი ჩანგელია ფანი [?]

    28 ივლისი 2020 12:41

    ციტატა: Wtf man
    10 მილიონის გულისთვის გაცვალეს 23 წლის ბიჭი 30 წლის ბებერ ფეხბურთელში და კიდე პრეტენზიები აქვთ ხელმძღვანელობას?

    არც მე გამიხარდა ეს ტრანსფერი, მაგრამ ისიც ფაქტია, ვერ თამაშობდა. რიკი პუჩმა ბევრად მეტი გააკეთა 1-2 მატჩში, ვიდრე მელომ - 2 წელიწადში.

    5
    --------------------
    LIONEL ANDRES LEO MESSI
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    28 ივლისი 2020 12:34

    10 მილიონის გულისთვის გაცვალეს 23 წლის ბიჭი 30 წლის ბებერ ფეხბურთელში და კიდე პრეტენზიები აქვთ ხელმძღვანელობას?

    3
    გასულია
    Ak47 გულშემატკივარი [?]

    28 ივლისი 2020 12:25

    სწორია ეს კაცი ისე მოექცნენ ბოლო დონის პუტანკას არ მოექცევა კაცი :)))))

    8
    პარტნიორები
    Flashscore.ge