"ბარსა ბ" მე-2 დივიზიონში დაწინაურებისთვის ბრძოლას განაგრძობს

  • 24-07-2020, 00:49
  • "ბარსა ბ" მე-2 დივიზიონში დაწინაურებისთვის ბრძოლას განაგრძობს

    რამდენიმე წუთის წინ, ესპანეთის ჩემპიონატის მე-2 დივიზიონში გადასასვლელი ფლეი ოფის ეტაპის 1/2-ფინალური შეხვედრა დასრულდა, რომელშიც "ბარსელონა ბ" "ბადახოსს" დაუპირისპირდა.

    კიკე სეტიენის მოთხოვნით, "ბარსელონა ბ-ს" მთავარმა მწვრთნელმა, გარსია პიმიენტამ, განაცხადში რიკი პუჩი და ანსუ ფატი არ შეიყვანა. სამაგიეროდ, კიკემ რონალდ არაუხო დათმო და ახალგაზრდა ურუგვაელმა გუნდს დაცვაში ულიდერა.

    პირველმა ტაიმმა კატალონიელების დიდი უპირატესობით ჩაიარა, მაგრამ მეკარის შესანიშნავი თამაშის წყალობით, "ბადახოსმა" კარის მშრალად შენახვა მოახერხა, მე-40 წუთზე კი, "ბლაუგრანას" დაცვის ჩავარდნით ისარგებლა და ცარიელ კართან დარჩენილმა გუზმანმა ანგარიში გახსნა.

    შესვენების შემდეგ, "ბარსას" უპირატესობამ იკლო, მაგრამ ახალგაზრდა კატალონიელებმა ანგარიშის გათანაბრება მაინც მოახერხეს. გუნდის ლიდერმა, კონრად დე ლა ფუენტემ, მარცხენა ფლანგიდან საჯარიმო ჩააწოდა, სადაც უმეთვალყურეოდ მყოფმა რეი მანაიმ თავით ძალიან ზუსტად დაარტყა. ეს ყველაფერი 82-ე წუთზე მოხდა და თამაში დამატებით ტაიმებში გადავიდა.

    დამატებით 30 წუთში გუნდებმა გოლის გატანა ვერ მოახერხეს და საქმე თერთმეტმეტრიანებამდე მივიდა.

    პენალტების სერიაში, სერხიო აკიემემ, რონალდ არაუხომ, ხორხე კუენკამ, რეი მანაიმ და კაპიტანმა მონჩუმ ხუთივე დარტყმა ზუსტად შეასრულეს, თანაგუნდელებს ერთი სეივით დაეხმარა ინიაკი პენია და "ბარსა ბ-მ" 5-3 მოიგო.

    გარსია პიმიენტას გუნდს, 2-წლიანი პაუზის შემდეგ სეგუნდა დივიზიონში დაბრუნებამდე ერთი მოგება აშორებს. ფლეი ოფის ფინალური დაპირისპირება კვირას გაიმართება, მეტოქე კი ცნობილი ხვალ იქნება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ბარსელონა ბ
    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    24 ივლისი 2020 10:59

    ციტატა: nika 54
    ციტატა: Lautaro Martínez
    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: Lautaro Martínez
    გაუბაბანა უდინეზემ იუვენტუსს 2:1 ..ნესტეროვსკი 1:0....დელიჰტი 1:1....ფოფანა 2;1
    ლაციო კალიარი 2:1...სიმეონე 0:1...მილინკოვიჩ სავიჩი 1:1...იმობილე 2:1


    ოქროს ბუცის პრეტენდენტები


    ლევანდოვსკი 34
    იმობილე 31
    რონალდუ 30

    ბუნდესლიგა დასრულდა იტალიაში კი სამი ტურია დარჩენილი

    ლაციო რო გუნდი იყოს წელს მოიგებდა სერია ას. ამნაირი არასტაბილური იუვე წლებია არ მახსოვს

    იტალიის ჩემპიონატი იუვე ლაციო სულ ცალფეხზე მკიდია უბრალოდ იმ რამოსის გაკე
    თებულმა არ მინდა მოიგოს ბუცი

    პირველი იუვემ გაიტანა დე ლიხტი-42 წუთი. მერე ნესტეროვსკი 52წ. და ბოლოს ფოფანა 90წ.

    ლივერპულის განცხადება:
    ""კოუტინიოს გაყიდვა კლუბის ისტორიაში საუკეთესო გარიგებაა", - ლივერპულის ექს-მწვრთნელი
    თარიღი: ივლისი 23, 2020, 21:20
    "ლივერპულის" ექს-მწვრთნელმა, გრემ სუნესმა მერსისაიდელთა სატრანსფერო პოლიტიკაზე ისაუბრა.

    "როცა საქმე ყველაზე მნიშვნელოვან შენაძენს ეხება, ვფიქრობ, წარსულს უნდა გავხედოთ, როცა "ლივერპული" კარგი გუნდიდან ბრწყინვალე გუნდად იქცა".
    "ლივერპულმა" კოუტინიო გაყიდა და დაახლოებით 160 მილიონი ფუნტი მიიღო (ტრანსფერის ღირებულება - 106 მილიონი + ბონუსები), ალისონი და ვან დეიკი დაიმატეს, ფულიც დარჩათ".
    "რა თქმა უნდა, კლუბის ისტორიაში ეს საუკეთესო გარიგებაა", - ციტირებს სუნესის სიტყვებს GOAL.COM.

    აი ამას თუ კითხულობს, ბართომეუ და აბიდალი, ეს დებილები.

    შედეგი ერთია
    ბართომეუ ? კი მარა კიდია ეგაა ბიზნესმენი აი სხვა თუ კითხულობს და არ იღებს ხმას ამ მასონების წინააღმდეგ ეგაა საზიზღრობა

    0
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    24 ივლისი 2020 10:07

    ციტატა: Lautaro Martínez
    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: Lautaro Martínez
    გაუბაბანა უდინეზემ იუვენტუსს 2:1 ..ნესტეროვსკი 1:0....დელიჰტი 1:1....ფოფანა 2;1
    ლაციო კალიარი 2:1...სიმეონე 0:1...მილინკოვიჩ სავიჩი 1:1...იმობილე 2:1


    ოქროს ბუცის პრეტენდენტები


    ლევანდოვსკი 34
    იმობილე 31
    რონალდუ 30

    ბუნდესლიგა დასრულდა იტალიაში კი სამი ტურია დარჩენილი

    ლაციო რო გუნდი იყოს წელს მოიგებდა სერია ას. ამნაირი არასტაბილური იუვე წლებია არ მახსოვს

    იტალიის ჩემპიონატი იუვე ლაციო სულ ცალფეხზე მკიდია უბრალოდ იმ რამოსის გაკე
    თებულმა არ მინდა მოიგოს ბუცი

    პირველი იუვემ გაიტანა დე ლიხტი-42 წუთი. მერე ნესტეროვსკი 52წ. და ბოლოს ფოფანა 90წ.

    ლივერპულის განცხადება:
    ""კოუტინიოს გაყიდვა კლუბის ისტორიაში საუკეთესო გარიგებაა", - ლივერპულის ექს-მწვრთნელი
    თარიღი: ივლისი 23, 2020, 21:20
    "ლივერპულის" ექს-მწვრთნელმა, გრემ სუნესმა მერსისაიდელთა სატრანსფერო პოლიტიკაზე ისაუბრა.

    "როცა საქმე ყველაზე მნიშვნელოვან შენაძენს ეხება, ვფიქრობ, წარსულს უნდა გავხედოთ, როცა "ლივერპული" კარგი გუნდიდან ბრწყინვალე გუნდად იქცა".
    "ლივერპულმა" კოუტინიო გაყიდა და დაახლოებით 160 მილიონი ფუნტი მიიღო (ტრანსფერის ღირებულება - 106 მილიონი + ბონუსები), ალისონი და ვან დეიკი დაიმატეს, ფულიც დარჩათ".
    "რა თქმა უნდა, კლუბის ისტორიაში ეს საუკეთესო გარიგებაა", - ციტირებს სუნესის სიტყვებს GOAL.COM.

    აი ამას თუ კითხულობს, ბართომეუ და აბიდალი, ეს დებილები.

    1
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    24 ივლისი 2020 09:45

    საღოლ ბავშვებს, 1:0 აგებდნენ და მოუგიათ.

    0
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    24 ივლისი 2020 09:36

    რა გამისწორდა გუშინ პენალდოს იუვეს რომ ჩაუდო უდინესემ რა იყო პენო არ დაგიდეს პენალტი და ვერ გაიტანე გოლი ერთი ესაა საუკეთესო და მეორე ბენზემა ოღონდ პენალტების დარტყმაში xD

    3
    --------------------
    შტეგენის წყევლა - 2016 წლიდან დღემდე!
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    24 ივლისი 2020 09:09

    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: Lautaro Martínez
    გაუბაბანა უდინეზემ იუვენტუსს 2:1 ..ნესტეროვსკი 1:0....დელიჰტი 1:1....ფოფანა 2;1
    ლაციო კალიარი 2:1...სიმეონე 0:1...მილინკოვიჩ სავიჩი 1:1...იმობილე 2:1


    ოქროს ბუცის პრეტენდენტები


    ლევანდოვსკი 34
    იმობილე 31
    რონალდუ 30

    ბუნდესლიგა დასრულდა იტალიაში კი სამი ტურია დარჩენილი

    ლაციო რო გუნდი იყოს წელს მოიგებდა სერია ას. ამნაირი არასტაბილური იუვე წლებია არ მახსოვს

    იტალიის ჩემპიონატი იუვე ლაციო სულ ცალფეხზე მკიდია უბრალოდ იმ რამოსის გაკე
    თებულმა არ მინდა მოიგოს ბუცი

    0
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    ხავი ლეგენდა გულშემატკივარი [?]

    24 ივლისი 2020 04:19

    ამათ გვარდიოლა ჭირდება ეხლა და დედის მსერავ გუნდს ჩამოაყალიბებს. ფრანკი დე იონგი და დე ბრუინე დაუმატე და ახალ საოცრებას ჩამოაყალიბებს გვარდი.

    ციტატა: Griezzy7
    აუ თამაშებს გადავხედე და ძაან მაგარი ბიჭები არიან კოლადო მომწონს ძაან ტიპი ნახევარმცველია და 13 თამაშში 10 გოლიაქ 😨 😨

    ინიაკი პენია. მირანდა. არაუხო. მორიბა. მონჩუ. კოლადო. კიკე სავერიო. დე ლა ფუენტე. რიკი პუჩი. ფატი.
    ეს ჩვენი აღზრდილები და ამათ პლიუს ტრინკაო. პედრი. ტოდიბო. გუსტავო მაია. მატეუს ფერნანდეში. ეხლა კიდე ხოვიყიდეთ ესპანელი ფორვარდი ფაბიან ლუცი
    აუ რაღაც სასწაულიი ახალგაზრდობა მოდისსს ბარსაში თან ამდენი ერთადდ. ასე რომმ იმედი მაქვს რომ ნახევარიმაინც გაამართლებს აქიდან. 💘 💘 💘 💘

    ხანდრო ორელიანა და ჰოლანდიელიელია კიდე ნახევარმცველი გვარი დამავიწყდა ესენიც მაგრად ყომარობენ. ორელიანა 19 წლის არის.

    1
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    24 ივლისი 2020 03:23

    ატალანტა იმსახურებს ჩემიპიონობას ❤

    2
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    24 ივლისი 2020 02:14

    აუ თამაშებს გადავხედე და ძაან მაგარი ბიჭები არიან კოლადო მომწონს ძაან ტიპი ნახევარმცველია და 13 თამაშში 10 გოლიაქ 😨 😨

    ინიაკი პენია. მირანდა. არაუხო. მორიბა. მონჩუ. კოლადო. კიკე სავერიო. დე ლა ფუენტე. რიკი პუჩი. ფატი.
    ეს ჩვენი აღზრდილები და ამათ პლიუს ტრინკაო. პედრი. ტოდიბო. გუსტავო მაია. მატეუს ფერნანდეში. ეხლა კიდე ხოვიყიდეთ ესპანელი ფორვარდი ფაბიან ლუცი
    აუ რაღაც სასწაულიი ახალგაზრდობა მოდისსს ბარსაში თან ამდენი ერთადდ. ასე რომმ იმედი მაქვს რომ ნახევარიმაინც გაამართლებს აქიდან. 💘 💘 💘 💘

    0
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    24 ივლისი 2020 01:47

    ციტატა: Lautaro Martínez
    გაუბაბანა უდინეზემ იუვენტუსს 2:1 ..ნესტეროვსკი 1:0....დელიჰტი 1:1....ფოფანა 2;1
    ლაციო კალიარი 2:1...სიმეონე 0:1...მილინკოვიჩ სავიჩი 1:1...იმობილე 2:1


    ოქროს ბუცის პრეტენდენტები


    ლევანდოვსკი 34
    იმობილე 31
    რონალდუ 30

    ბუნდესლიგა დასრულდა იტალიაში კი სამი ტურია დარჩენილი

    ლაციო რო გუნდი იყოს წელს მოიგებდა სერია ას. ამნაირი არასტაბილური იუვე წლებია არ მახსოვს

    2
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    24 ივლისი 2020 01:40

    გაუბაბანა უდინეზემ იუვენტუსს 2:1 ..ნესტეროვსკი 1:0....დელიჰტი 1:1....ფოფანა 2;1
    ლაციო კალიარი 2:1...სიმეონე 0:1...მილინკოვიჩ სავიჩი 1:1...იმობილე 2:1


    ოქროს ბუცის პრეტენდენტები


    ლევანდოვსკი 34
    იმობილე 31
    რონალდუ 30

    ბუნდესლიგა დასრულდა იტალიაში კი სამი ტურია დარჩენილი

    1
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    24 ივლისი 2020 00:58

    ეგრე რა კაი ნიუსია ნამდვილად <3 სეგუნდაში კონკურენცია საკაიფოდ იქნება ესპანიოლი; მალიორკა ლეგანესიც შეემატებიან, ეს დეპორტივო იქიდანაც გავარდა ეჰ

    კაია ინიაკი პენიასაც პირველივე პენალტი მოუგერიებია, სერიოზული ფსიქოლოგიური უპირატესობაა +1

    1
    გასულია
    Mes cue un club 1899 წევრი [?]

    24 ივლისი 2020 00:56

    ფაქტია რომ ძაან მაგარ ფეხბურთს ათამაშებს პიმიენტა კარგი იქნება თუ დაწინაურდება ლა ლიგა 2 ში ასე უფრო
    მეტ გამოცდილებას მიიღებენ ფეხბურთელები
    კონრად დელაფუენტე და ილაიხ მორიბა ძაან კარგი ბიჭები არიან მალე ძირითად გუნდშიც ითამაშებენ

    5
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV