ყველამ იცის, თუ ვინ არის საუკეთესო - "ბარსა" "ოქროს ბურთის" გაუქმებას ეხმაურება

  • 20-07-2020, 17:11
  • ყველამ იცის, თუ ვინ არის საუკეთესო - "ბარსა" "ოქროს ბურთის" გაუქმებას ეხმაურება

    როგორც იცით, France Football-მა გადაწყვიტა, რომ წელს "ოქროს ბურთის" მფლობელი არ გამოავლინოს. ამის მიზეზი COVID-19-ის პანდემიაა, რომელმაც ყველა სპორტს, მათ შორის, ფეხბურთსაც, უდიდესი ზიანი მიაყენა. 

    ხსენებული ინდივიდუალური ჯილდოს მფლობელი ყველაზე მეტჯერ კატალონიის "ბარსელონას" კაპიტანი, ლიონელ მესია, რომელმაც რიგით მე-6 "ოქროს ბურთი" კოლექციას გასულ წელს მიამატა.

    "ბლაუგრანა" "ოქროს ბურთის" წელს გაუქმებას Twitter-ის ოფიციალური გვერდით შემდეგნაირად ეხმაურება: 

    "ჩვენ ამ გადაწყვეტილების გვესმის.

    ამას გარდა, ყველამ იცის, თუ ვინ არის საუკეთესო"

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ლეო მესი
    კომენტარები [ 14 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Lasha71 Culé [?]

    21 ივლისი 2020 21:52

    იმ ფაქტს ვერსად გავექცევით რომ მესი უკვე მინიმუმ 7 წელი იქნება საუკეთესო

    0
    გასულია
    art
    art წევრი [?]

    21 ივლისი 2020 19:12

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: art
    თავის დროზე ოქროს ბურთი სნაიდერს უნდა აეწია.

    ??????? რა კარგად დაიწყე და ბოლოს სნეიდერი... ყველაზე სუსტი ლოგიკა მგონია ხოლმე როცა ამბობენ ოქრო ეკუთნოდაო, საიდან როგორ... სამეულშიც ვერ მოხვდა. ინტერში ჩვეულებრივი კაცი იყო, მილიტო იყო მანდ დამრტყმელი ძალა მთავარი და ცხოველი დაცვა ლუსიოს თაოსნობით. კარგი სეზონი ქონდა მარა ოქროს ბურთი? ინიესტას ეკუთნოდა 100000% ით 2012 წელს, აი ეგ იყო ქურდობა. არც ინდივიდუალურად ჩამოუარდა ვინმეს საკლუბო დონეზე და სანაკრებოზე ტოპ პერფორმანსი ქონდა. პირველად დამწყდა გული ლეოს ოქროს ბურთზე და ზუსტად 2012 ში.


    გეთანხმები მეგობარო რომ მილიტო უფრო გამოირჩეოდა მაგ ინტერიდან, თუმცა სნაიდერბმა მუნდიალზე გამოიჩინა ძალიან თავი. შემდეგ ფინალში გამოვარდა. ისევე როგორც რონალდუ უფრო გამოირჩეოდა მადრიდის რეალის 2018 წლის ჩემპიონთა ლიგის ასპარეზზე, თუმცე მოდრიჩმა მუნდიალზე გამოიჩინა ძალიან თავი. შემდეგ ფინალში გამოვარდა. ჯამში გვხვდება სიტუაცია სადაც 2010 წელს კაცი სამეულშიც არ იყო შეყვანილი, ხოლო 2018ში ანალოგიური შემთხვევის მაგივრად ოქროთი დარჩა მოდრიჩი. სნაიდერს ტრიპლეტი ქონდა თან მოგებული, 2018ში ლა ლიგა და კოპა ჩვენი იყო.

    მე მოხარული ვარ როგორც განვითარდა მოვლენები და გული არ მწყდება სნაიდერზე, თუმცა ისევ და ისევ არასტაბილურობაზე და მერყევ კრიტეტიუმებზე მიუთითებს ოქროს ბურთის გათამაშების, რაც ჩემთვის გასაგებია რატომაც არის გამაღიზიანებელი ფეხბურთის გულშემატკივართათვის.

    0
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    21 ივლისი 2020 01:51

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: art
    თავის დროზე ოქროს ბურთი სნაიდერს უნდა აეწია.

    ??????? რა კარგად დაიწყე და ბოლოს სნეიდერი... ყველაზე სუსტი ლოგიკა მგონია ხოლმე როცა ამბობენ ოქრო ეკუთნოდაო, საიდან როგორ... სამეულშიც ვერ მოხვდა. ინტერში ჩვეულებრივი კაცი იყო, მილიტო იყო მანდ დამრტყმელი ძალა მთავარი და ცხოველი დაცვა ლუსიოს თაოსნობით. კარგი სეზონი ქონდა მარა ოქროს ბურთი? ინიესტას ეკუთნოდა 100000% ით 2012 წელს, აი ეგ იყო ქურდობა. არც ინდივიდუალურად ჩამოუარდა ვინმეს საკლუბო დონეზე და სანაკრებოზე ტოპ პერფორმანსი ქონდა. პირველად დამწყდა გული ლეოს ოქროს ბურთზე და ზუსტად 2012 ში.

    ჰო, ინის ეკუთვნოდა, მაგრამ ეს ის სეზონია, იმ არანორმალურმა კალენდარულ წელში რომ 91 გოლი შეაგდო და როგორ გინდოდა, რომ არ მიგეცა?!
    2010 წელს სნეიდრზე და ინიზე არანაკლები შანსი იყო, რომ დიეგო ფორლანს აეწია ბალონ დ'ორო
    მუნდიალის საუკეთესო ფეხბურთელი და საკლუბო დონეზეც გამარჯვებული (ევროპალიგის ფინალში დუბლის ავტორი) მაგრამ ინდივიდუალურ დონეზე, რასაც აჩვენებდა, ლეო მაინც ბრწყინავდა

    2
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    21 ივლისი 2020 01:44

    ციტატა: art
    თავის დროზე ოქროს ბურთი სნაიდერს უნდა აეწია.

    ??????? რა კარგად დაიწყე და ბოლოს სნეიდერი... ყველაზე სუსტი ლოგიკა მგონია ხოლმე როცა ამბობენ ოქრო ეკუთნოდაო, საიდან როგორ... სამეულშიც ვერ მოხვდა. ინტერში ჩვეულებრივი კაცი იყო, მილიტო იყო მანდ დამრტყმელი ძალა მთავარი და ცხოველი დაცვა ლუსიოს თაოსნობით. კარგი სეზონი ქონდა მარა ოქროს ბურთი? ინიესტას ეკუთნოდა 100000% ით 2012 წელს, აი ეგ იყო ქურდობა. არც ინდივიდუალურად ჩამოუარდა ვინმეს საკლუბო დონეზე და სანაკრებოზე ტოპ პერფორმანსი ქონდა. პირველად დამწყდა გული ლეოს ოქროს ბურთზე და ზუსტად 2012 ში.

    0
    გასულია
    art
    art წევრი [?]

    21 ივლისი 2020 01:15

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    პეპ გუარდიოლა

    მესის რატო გადაწვდი ვახსენე მე მესი? :დ შენ რონალდოზე წერდი და მეც მაგაზე დაგიციტირე, რაღაც არამგონია არ გაინტერესებდეს რონალდო მემგონი მისი ფანი ხარ :დ მე შენ კომენტარზე გაგეცი პასუხი რო კრისტინას ერთი წელი მოპარეს და არა მესიზე, რატომ იმსახურებს ოქროს ბურთს ამ მონაცემებით ეგ მითხარი :დ ლიგაზე 2 თუ 3 გოლი აქვს გატანილი და მაგაზე 4 ჯერ მეტი აქვს ლევანდოვსკის, ყველაზე სუსტ გუნდთან პლეიოფში ლიონთან წააგო ისე რო არაფერი გაუკეთებია მეორე თამაშში რა მოხდება ეს არავინ იცის ახლა წაგებული აქვთ 1 თამაში, სერია აში ბომბარდირებში იმობილეა ჯერ ჯერობით 1ზე, თუ არ ვცდები 28 გოლი აქ პენოს გატანილი რაც დიდად განსაკუთრებული მაჩვენებელი არაა რო მაგის გამო ოქროს ბურთზე პრეტენზია გქონდეს, 2 ფინალი წააგო ამ სეზონში ნაპოლისთან და ლაციოსთან, მაგ 28 გოლიდანაც 12 პენალტია რაც საკმაოდ ბევრია ახლა მითხარი რა გააკეთა რო ამბობ ართმევენ წელსო :დდ იბრძოლა რას ქვია არტურო ვიდალი უფრო მეტად იბრძვის რონალდოზე და მისცენ ოქროს ბურთი :დ

    რონალდოს მოპარეს წელიო ამბობ და უმეტესს ნაწილს კომენტარისას მესის უთმობ გამოდის მესის ჰეითერი ხარ :დ მესიმ 25 გოლი გაიტანა და 20 საგოლე პასი გააკეთა გუნდში სადაც ბურთის გამთამაშებელი არ ყოლია ნორმალურად და ამხელა არეულობა იყო საუკუნეში მეორე შემთხვევააა 20 გოლს და 20 ასისტს რო აკეთებს ვინმე პროსტა მესია საუკეთესოა და ვითომც არაფერი თორე აბა მბაპეს ექნა ეგ :დ

    შენ აშკარად ჩემი პირველი კომენტატის აზრი ვერ გაიგე და განგიმარტავ, როცა ვთქვი რონალდოს წელი მოპარესთქო მანდ სიცილის სმაილი იყო თუ დააკვირდი, ანუ პირდაპირი გაგებით ეგ არ მითქვამს და არც ის არსად მითქვამს რომ რონისთვის უნდა მიეცათ ბურთი, მე სტატიიდან გამომდინარე შევადარე რონი და მესი ერთმანეთს.. რაც შეეხება წელის მოპარვას ამაში ვგულისხმობდი პორტუგალიელის ბრძოლოს უნარიანობას და მიზანდასახულობას, ანუ წელს ფრანცფუტბოლმა არ მისცა საშუალება ებრძოლა თავისი მიზნისკენ, თეორიული შანსი მოუსპო, რატომ არ ვთქვი მესის მოპარეს წელითქო? იმიტომ რომ "პენო" მესიზე გაცილებით ამბიციურია და მისი უპირველესი მიზანი პირადი ჯილდოები და რეკორდებია, მესი უფრო გუნდზე ორიენტირებულია აქედან გამომდინარე ვთქვი რონიზე რომ წელი მოპარესთქო.. პენლების თემას ნუ ეხები გთხოვ, მთავარი შედეგია ყოველთვის, საყურებლად რა თქმა უნდა საჯრიმოს გაერედან გატანილი გოლი ჯობს ან დრიბლინგიგ მაგრამ შედეგი ორივეს იგივე აქვს, ასე რომ ზოგი პენალიდან იტანს და ზოგი მცველის სიმაღლდზე ხტება და მაკრატელას ურტყამს. მე ლიგის დასრულებას გავუსვი ხაზი და ვთქვი რომ თუ ბარსა მოიგებდა მესი ფავორიტებში დაბრჰნდებოდა თუ იუვე - რონი იქნებოდა.. მესის ჰეიტერობაზე ბრალდება სასაცილოა მაგაზს რა პასუხი გაგცე.


    ჩაგერთვებით მეგობრებო თქვენი ნებართვით, რაღაც მომენტებში ორივეს გეთანხმებით. ის რომ რონალდუ ამ მომენტში ოქროს ბურთის სამეულში იყოს შესაყვანი არ მგონია აზრიანი გადაწყვეტილება. ანის დავეთანხმები და მეც მჯერა რომ იუვე კარგად მოსრიალებულია და აწი თუ გაუარესდება, მაგრამ პეპის არგუმენტიც არ არის ჩამოსაწერი. გვინახავს ჩვენ რონალდოს უცებ რომ მოეპრიანება ხოლმე და თავს გაიგიჟებს, ყოველწელს ვიძახი დაბერდა მოკვდა ეგ ჩემისათქო და მაინც მერე საიდანღაც რაღაცას გამონახავს, რეალი გაფარჩაკებული რომ იყო პესეჟეს რომ დაეჯახა ჩავუჯექი მაგათ სეირის საყურებლად და დამტოვა პირში ჩალა გამოვლებული. ატლეტიკომ რომ იუვენტუსი ამოტენა და ჩოლომ წაირტყა დიდისამბით ხელები "კალაკონჩიკებზე" მანდაც გამიხარდა, მიუხედავად კულეობისა ვთვლი რომ ატკლეტიკო ერთ ლიგას იმსახურებს ბოლო წლებში ნაჩვენები დახვეწის გამო. მაგრამ მანდაც, რათ გინდა. გაიგიჟა იმან თავი. ღმერთმა იცის როგორც უხარია გულს მესის ნიჭი რომ ფასდება და მის ხელში კიდე ერთ ოქროს ბურთს ვხედავ. ასევე კონკურენტუნარიანობა ხშირად ობიექტურობას მაკლებინებს ხოლმე და მიწევს თავს შევახსენო რომ მესი უფრო მიყვარს ბევრად ვიდრე რონალდუს ვერჩი, თუმცა, თავს ვერ მოვატყუებ, ისევე როგორც თქვენ. მოდრიჩის ოქროს ბურთი რონალდუს ეკუთვნოდა. იცი რა მომენტი არის, მესმის ლოგიკა რატომაც იმსახურებდა მოდრიჩი, მაგრამ არ შეიძლება ოქროს ბურთი ხან ერთ ლოგიკას მიუყვებოდე და ხან მეორეს. თუ ინდივიდუალურობას აფასებ შეაფასე ძმაო, მასე მივუდგებით, თუ გუნდურობას, ეგეც მოსულა. მარა ხან ერთით აპრავებდე და ხან მეორეთი არ არის გადასარევი. თუ ინდივიდუალურობით იყო შესაფასებელი, რონალდუსი იყო უდაოდ და იმედია დამეთანხმებით, თუკი გუნდურობით, მაშინ ობიექტური თუ ვიქნები, ერთით ნაკლებჯერ მოუწევდა ჩემ გულს სიხარული და თავის დროზე ოქროს ბურთი სნაიდერს უნდა აეწია.

    ჯამში სად დავიწყე აღარც მახსოვს, მაგრამ რონალდუს ნუ ჩამოწერთ, პენალდოც არი და ქათამიც მარა ჟილკიანი ქათამია. მე კი მაინც მგონია რომ ამჯერად მართლა გაფშიკა ფეხები, თუმცა ბევრს დაგვიშვია იგივე შეცდომა.

    ეს კიდე რა ხიხო განცხადება გაუკეთებია პიარის ჯგუფს. გასაგებია რომ მესი ცალკეა აღებული და მესი გასაოცარია სანამ ბუცებს არ ჩამოკიდებს მაგრამ გინდა არ გინდა ფეხბურთელი თავის გუნდთან ასოცირდება, შესაბამისად მის მიღწევებზეც. ასეთი ამპარტავანი განცხადება ასეთ სეზონში ნამდვილად უადგილოა. გუშინწინ გვაქვს იგივე ექაუნთით მადრიდის რეალისთვის ჩემპიონობა მილოცილი. პიარიც მისაყოლებელია ბართომეუს მემგონი.

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    20 ივლისი 2020 22:18

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    თუ იუვე მოიგებდა უეჭველი რონის მისცემდენ, ლევანაზე არვიცი რასიზავდენ. მოკლედ უსამართლოდ გაუქმდა.. კრისტინას 1 წელი მოპარესს

    :Dდდდდდდდდდდდდ

    მთელი წელია კუნძია პენალდო ლიგაზეც ლიონმა ათრია რაის ლიგის მომგებია იუვე ან ლიონი ჩატოვებთ ან სიტი გადაუვლით მეოთხედფინალში :დდდ ნუ სერია აში რაც გაიტანა ნახევარი პენალტით უმეტეს თამაში კუნძია :დ თასის ფინალები ლაციო ნაპოლისთან წააგო ლიგაზე მგონი 2 გოლი გაიტანა სულ ლიონთან ჩაისვარა მოკლედ რომც გათამაშებულიყო დღეს სამეულშიც კი არაა შესაყავანი პენალდო :დდდდდდდდდ

    დავიწყებ იმით რომ რონი მაგრად მკიდია და საერთოდ არავარ მაგის ფანი უბრალოდ ვაღიარებ მის პროფესიონალიზმს და ბევრისგან განსხვავებით სიტუაციას ობიექტურად ვაფასებ, იგივე ლოგიკით დაგისვავ ახლა კითხვებს, მესიმ რაქნა გადამწყვეტ მატჩებში? ყველგან თავჩაღუნული დადიოდა მოედანზე, წელს რომელ გადამწყვეტ მატჩში გაიგიჟა თავი და რომელი თასის ბედი გადაწყვიტა? არცეთის ხო? ნუ მართალია ისიც რომ მთელმა გუნდმა ჩაისვარა სამწვრთნელო შტაბიანა მაგრმ როცა მესია უფრო მეტი მოეთხოვება, მინიმუმ ბრძოლა და თავდადება, შეხედე რონალდოს ტიპი სულ ბრძოლაშია დააკვირხით მის ხასიათს და გამარჯვების სურვილს, პენალტს გატანა უნდა და ანიგ ნუ ამცირებთ, პენალი რო გაეტანა მესის ახლა მინიმუმ 1 სანაკრებო ტიტული ექნებოდა, თამაშის სტილს რაც შეეხება ეგ გემოვნების საკითხია, მე მესის სტილი და ბარსას სტილი რრომ მომწონს იმიტო ვგულშემავტკივრობ ამ გუნდს, ვიღაცას ოუვე მოწონს და ვიღაცას რეალი, ეგ არაფერს ცვლის, მთავარი შედეგებია. ლიგაზე ჯერ სათამაშოა და ვნახოთ რა მოხდება, შეიძლება ლიონმა გამოაგდოს ან პირიქით მოხდეს, გახსოვს ალბათ რა მოხდა ატლე იუვეს შემთხვევაში. მაგ მხრივ არც ბარსაა სახაფბიელო მდგომარეობაში პირიქით იუვე უფრო უკეტესი გუნდია ამ ეტაპზე ვიდრე ბარსა, ვნახოთ რამოხდება, თუ რონალდო სამეულს არ იმსახურებს მაშჯნ არც მესი იმსახურებს ამ შედეგით.

    და რონალდომ რო იბრძოლა რა ფეხები გააკეთა რო? მილანმა უკან გამოისვა ატალანტამ უკან გამოისვა ნაპოლიმ თასი აახია ვის რა ფეხები მოჭამა რო იბრძოლა? თუ რახან ხელებს პარჭყავდა მაგიტომ უნდა დადგეს მესიზე წინ ობიექტური კი არა ძალათ პროფესორი ხარ რომელიც გაიძახის რონალდო მკიდიაო და ისეთ რაღაცეებში ლანძღავ მესის რაშიც რონალდო ორმაგად აშავებს

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    20 ივლისი 2020 20:09

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    წელს მესის რონალდოც ჯობს ლევანაც და მბაპეც, რეალობა ესაა, ლიგა გადაწყვეტდა ყველაფერს, თუ ბარსა მოიგებდა მესი დაბრუნდებოდა ფავორიტად, თუ იუვე მოიგებდა უეჭველი რონის მისცემდენ, ლევანაზე არვიცი რასიზავდენ. მოკლედ უსამართლოდ გაუქმდა.. კრისტინას 1 წელი მოპარესს 😁მარა ეგ ისეთი გიჟია გაისადაც მიზნად დაისახავს ოქროს ბურთს და მაგრი იქნება იუვეშიც თუ მოიგებს

    შენ თუ რონალდოს თამაშს უყურებ და სიამოვნებას იღებ საღოლ ძმაო შენ. ვერ დავუჭირე მაგ კაცის თამაშს მუღამი მარტო გოლი ხო არაა თამაში(მარა მაგაშიც ჯობნის მესი). ფეხბურთში ჩემთვის ყველაზე მნიშვნელოვანია არა თვითონ გოლი არამედ ის თუ როგორ გადის გოლი და რა სანახაობას გვთავაზობს ფეხბურთელი რაშიც მესი დანარჩენებზე 2 თავით მაღლა დგას.

    8
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    20 ივლისი 2020 20:08

    30 გოლი
    26 ასისტი
    :დ

    საუკუნეში მეორე ფეხბურთელი ვინც შეძლო და 20-20 + გოლი და ასისტი მოაგროვა ... ეპოქალური შედეგი . :დ

    გოლს + ასისტით პირველზეა მსოფლიოში :დ და თურმე რონალდუს უკეთესი სეზონი აქვს 15 გატანილი პენალტის გამო ისიც 1 გუნდა ჩემპიონატში :დ

    11
    --------------------

    ForçaBarça
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    20 ივლისი 2020 19:56

    პარალელურად ტროლები დაწერენ რო მესის ჩაუვარდა სეზონი და მაინც არ ჰქონდა მოგების შანსიო. ჩმორის დედა მიაცენზურა პერესმა.

    1
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    20 ივლისი 2020 19:37

    მესის ჯობს რონალდუო ? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD რომელ პარალელურ სამყაროში ეგ ?

    7
    --------------------

    ForçaBarça
    გასულია
    u n e x a m p l e d Culé [?]

    20 ივლისი 2020 18:22

    რატო გააუქმეს წელს ოქროს ბურთის პრიზი?? ხო ისედაც ტარდება თამაშები და აზრი?

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    20 ივლისი 2020 18:11

    ძალიან სწორი გადაწყვეტილება მიიღეს რო გააუქმეს
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    წელს მესის რონალდოც ჯობს ლევანაც და მბაპეც, რეალობა ესაა, ლიგა გადაწყვეტდა ყველაფერს, თუ ბარსა მოიგებდა მესი დაბრუნდებოდა ფავორიტად, თუ იუვე მოიგებდა უეჭველი რონის მისცემდენ, ლევანაზე არვიცი რასიზავდენ. მოკლედ უსამართლოდ გაუქმდა.. კრისტინას 1 წელი მოპარესს 😁მარა ეგ ისეთი გიჟია გაისადაც მიზნად დაისახავს ოქროს ბურთს და მაგრი იქნება იუვეშიც თუ მოიგებს

    აი რა კრიტერიუმით ჯობია რონალდო მესის? 30 გოლი 24 ასისტი ჯამში 54 გოლში მიიღო მონაწილეობა მესიმ და პლიუს ლიგაა წინ რონალდოს კიდე 32 გოლი და 6 ასისტი ჯამში 38 გოლში აქვს მონაწილეობა მიღებული რა კრიტერიუმით ჯობია რონალდო მესის?

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    GIo-GxP-FCB Culé [?]

    20 ივლისი 2020 17:47

    კაცმა 25 გოლი და 20 ასისტი გააკეთა, ჩაძირულ ბარცას ბოლომდე ქაჩავდა ჩემპიონობისკენ არეული გუნდით არა სტაბილური ფეხბურთელებით და სასტავით, გამოცვლილი 2 რადიკალურად განსხვავებული ხედვის და ფეხბურთის მოყვრალული მწვრთნელები პლუს ამას კორონა და გინდა არ გინდა ფორმიდან ამოვარდნა. კაროჩე მესი არის საუკეთესო ფეხბურთელი სულ არ მაინტერესებს ლევანდოვსკის 34 გოლი რომელიც ბუნდესლიგაშია გატანილი და რა მოხოდილი გუნდიც არი ბაიერნი ამ წელს ყველამ ვიცით.

    1
    --------------------
    5:0
    Messi 600
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    20 ივლისი 2020 17:38

    ჯერ-ჯერობით მესი ოქროს ბურთის ფავორიტი არ არის და ეს პოსტი უადგილოა. მესი ამ გენერაციის საუკეთესო ფეხბურთელია, მაგრამ არა ამ სეზონის

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV