ოფიციალურად: მესი, წელს, "ოქროს ბურთისთვის" ვერ იბრძოლებს

  • 20-07-2020, 16:21
  • ოფიციალურად: მესი, წელს, "ოქროს ბურთისთვის" ვერ იბრძოლებს

    რამდენიმე წუთის წინ ცნობილი გახდა, 2020 წელს, ლიონელ მესი "ოქროს ბურთის" მოსაგებად ვერ იბრძოლებს. ამის მიზეზი არა არგენტინელის ჯერჯერობით უტიტულო სეზონი, არამედ ისაა, რომ წელს "ოქროს ბურთი" საერთოდ არ გათამაშდება.

    France Football-ის გადაწყვეტილებით, იმის გამო, რომ კორონავირუსის პანდემიამ ფეხბურთზე მნიშვნელოვანი გავლენა მოახდინა, 2020 წელს, "ოქროს ბურთის" გამარჯვებული არ გამოვლინდება.

    ეს იმას ნიშნავს, რომ "ოქროს ბურთის" მოქმედი მფლობელის სტატუსს, მინიმუმ ერთი წლით, ლეო მესი შეინარჩუნებს. ასევე მინიმუმ ერთი წლით გარანტირებულად გაიხანგრძლივებს ამ ჯილდოს ისტორიაში საუკეთესო ფეხბურთელობას - მესის "ოქროს ბურთი" 6-ჯერ აქვს მოგებული, მე-2 ადგილზე მყოფ რონალდუს კი 5-ჯერ.

    აქვე აღვნიშნავთ, რომ 1956 წლიდან მოყოლებული, "ოქროს ბურთი" უწყვეტად თამაშდებოდა. წელს პირველად მოხდება, როდესაც ეს ჯილდო არავის გადაეცემა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 22 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    MARADONA1968 წევრი [?]

    22 ივლისი 2020 12:26

    პენალდოა და მეტი არაფერი

    0
    გასულია
    Lasha71 Culé [?]

    21 ივლისი 2020 21:49

    გამოდის რომ მესი საუკეთესო ფეხბურთელი 7 წელი იქნება მინიმუმ :)

    0
    გასულია
    Fsicofat წევრი [?]

    21 ივლისი 2020 20:59

    არადა იმსახურებს მე7 ს დდ

    0
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    21 ივლისი 2020 15:43

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    რა პენო ხალხო??? ჯერ იმობილეს ჩრდილშია ისევ და მაგის საუკეთესოობის გჯერათ? პენალტებით რადგან დუბლებს ასრულებს მაგარ ფორმაში გგონიათ??? ჯერ ლიონს გაცდნენ,ლიგა არა სარის "სარი" 😂😂😂😂

    არის? ერთი საათი ამოწმებდნენ ქრისტინას დაჟინებით და ბოლოს მისცეს. გახარებულმაც მიაჭედა 12-ე პენალტი. მერე დიბალამ მოიპარა ბურთი თავის ნახევარზე და პირისპირ გავიდა მეკარესთან, უნდა გენახათ რას მისდევდა რონალდუ, ბოლოს კარებთან დაეწია და მისცა დიბლამაც აბა რა ექნა მოკლავდა ის ისტერიჩკა. ამით არ დასრულდა ყველაფერი იუვეს კარში რო დაინიშნა პენალტი, რონი შჩესნისთან მივიდა და აუხსნა როგორ უნდა აეღო ბურთი რო იმობილეს არ გაეტანა, მაგრამ ვერ აიღო შჩესნიმ და იქ თავიდან დაეწყო ისტერიკები.

    0
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    21 ივლისი 2020 10:49



    აქ თემასთან არაფერ შუაშია მაგრამ
    ლევანას ოქროს ბუცისთვის ბრძოლაში რონალდუ 6 ით ჩირო 5 ით ჩამორჩებოდა
    გუშინ იუვე ლაციოს 2:1 ის შემდეგ ორივე ზემოთ ხსენებული ფეხბურთელები ლევანდოვსკის 4/4 ბურთით ჩამორჩებიან
    იუვე ლაციო 2:1 ..რონალდუ 1:0 რონალდუ 2:0 იმობილე 2:1

    ლევანდოვსკი 34 გოლი
    რონალდუ 30 გოლი
    იმობილე 30 გოლი
    გერმანიის ჩემპიონატი დასრულებულია ხოლო იტალიაში ოთხი ტურია დარჩენილი


    უდინეზე-იუვე.23-07-2020
    ლაციო-კალიარი.23-07-2020


    იუვე-სამპდორია.26-07-2020
    ვერონა-ლაციო.26-07-2020


    კალიარი-იუვე.29-07-2020
    ლაციო-ბრეშა.29-07-2020


    იუვე-რომა,02-08-2020
    ნაპოლი-ლაციო.02-08-2020

    0
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    21 ივლისი 2020 00:24

    ოფიციალურად: წელს ოქროს ბურთი არ გათამაშდება.
    ესეთი სათაური უფრო მოუხდებოდა.

    3
    გასულია
    Bola Culé [?]

    20 ივლისი 2020 22:07

    ლევანას კაი შანსი გაემაზა

    3
    გასულია
    jack slater Culé [?]

    20 ივლისი 2020 20:37

    სპრავედლივი გადაწყვეტილებაა.

    3
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    20 ივლისი 2020 20:10

    აჰაჰაჰაჰ რამაგრად გამისწორდააა🤣🤣🤣

    3
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    20 ივლისი 2020 19:59

    რა პენო ხალხო??? ჯერ იმობილეს ჩრდილშია ისევ და მაგის საუკეთესოობის გჯერათ? პენალტებით რადგან დუბლებს ასრულებს მაგარ ფორმაში გგონიათ??? ჯერ ლიონს გაცდნენ,ლიგა არა სარის "სარი" 😂😂😂😂

    1
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    საიტზეა
    Kulle ფანი [?]

    20 ივლისი 2020 17:56

    ციტატა: MALUMA
    აუ რა პრიკოლი იქმება პენალდომ რო გადაასწროს ლევანდოვსკის და ლიგა მოიგოს და ოქროს ბურთს ვერ მოიგებს xD ძაან კაი!

    წლევანდელ სეზონს მომავალ სეზოზანსაც დამატებენ დამიჯერეთ და ისე შეაჯამებენ მომავალ წელს ოქროს ბურთს

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    20 ივლისი 2020 17:54

    აფსოლიტურად სწორი გადაწყვეტილებაა არც ოქტოს ბუცი უნდა გათამაშდეს მბაპესაც ჰქონდა "პრეტენზია" ოქროს ბუცზე დარჩენილ თამაშებში გაიტანდა გოლებს

    პ.ს. ძალიან გამისწორდა რო არ გათამაშდება მესი ვერ მოიგებდა და იმ პეძიკა კიდე არ იმსახურებს

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    20 ივლისი 2020 16:55

    სწორი გადაწყვეტილებაა, გვაწყობდა 😂 ესეც რომ არ იყოს, აბა ახლა ეს 11 მატჩი,მატჩი იყო? უხარისხო, უენერგიო, სულაც არ ყოფილა ფეხბურთი...

    4
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    20 ივლისი 2020 16:48

    Nu tu ligas avwevdit mashin messi moigebda magram verapers ver avwevt.. amitom magari mkidia... am wels.radgan asea isetze gadaecat simbolirad visac unda moego magram ar mices istoriis mandzilze

    1
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    20 ივლისი 2020 16:44

    რა ცუდი სათაური აქვს დდდ

    5
    გასულია
    kortoxa23 Culé [?]

    20 ივლისი 2020 16:42

    სულელური გადაწყვეტილებაა. გათამაშებებიც განახლდა და ლიგასაც ჩაამთავრებენ, რეალურად წელს ლეოს ნაკლები შანსი ქონდა. მხოლოდ ლიგის მოგების შემთხვევაში მიცემდნენ რაც ურთულესი იქნებოდა ამათი თამაშიდან გამომდინარე

    2
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    გასულია
    ousmane dembele 11 გულშემატკივარი [?]

    20 ივლისი 2020 16:37

    სულ ცოტა ხნის წინ, სოციალურ ქსელებში ახალმა, საინტერესო ამბავმა გაიჟღერა. როგორც ჩანს, ანტუან გრიზმანმა საბოლოოდ თავისი საწადელი აისრულა.

    დიდი ალბათობით, მომავალი სეზონიდან ფრანგი შემტევი 17 ნომრის ნაცვლად, 7 ნომრით იასპარეზებს.

    შეგახსენებთ, რომ საფრანგეთის ეროვნულ ნაკრებშიც და "ატლეტიკოშიც", გრიზმანი 7 ნომრით თამაშობდა. "ბარსელონაში" 7 ნომერი ფილიპე კოუტინიოს ჰქონდა დაკავებული, რომელიც სავარაუდოდ გათავისუფლდება და მას გრიზმანი მოირგებს.

    5
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    20 ივლისი 2020 16:33

    ლევანდოვსკი მეცოდება წელს ალალი იყო მაგაზე ერთი ოქროს ბურთი. რატომ უქმდება ვერ გავიგე შიდა ჩემპიონატებიც გაგრძელდა და ლიგაც განახლება მალე. უაზრო გადაწყვეტილებაა

    9
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    20 ივლისი 2020 16:29

    აუ რა პრიკოლი იქმება პენალდომ რო გადაასწროს ლევანდოვსკის და ლიგა მოიგოს და ოქროს ბურთს ვერ მოიგებს xD ძაან კაი!

    1
    --------------------
    შტეგენის წყევლა - 2016 წლიდან დღემდე!
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    20 ივლისი 2020 16:25

    ჭკვიანური გადაწყვეტილებაა მოიგებდა ვინმე და მუდმივად კამათის საგანი იქნებოდა წლევანდელი თუმცა ლევანაც ცოდოა

    3
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV