MD: 10 ეპიზოდი, რომელმაც "ბარსას" მარცხი განაპირობა

  • 17-07-2020, 12:40
  • MD: 10 ეპიზოდი, რომელმაც "ბარსას" მარცხი განაპირობა

    Mundo Deportivo-მ მიმდინარე ლა ლიგის 10 მთავარი ეპიზოდი განიხილა.

    გახსნითი მატჩი

    "ბარსამ" ლა ლიგა "ბილბაოსთან" წაგებით დაიწყო. უბერებელმა არიც ადურისმა ბასკებს ბოლო წუთებზე გატანილი ბრწყინვალე გოლით მოაგებინა.

    სეზონის დაწყება ძალიან გაჭირდა ვალვერდესთვის, იმაზე მეტად, ვიდრე წინა სეზონი, რადგან "რომასთან" წაგების მერე თუ კიდევ შერჩა თვითრწმენა, "ლივერპულთან" თამაშის მერე, პრობლემები მასაც დაეწყო. მართალია, ფეხბურთელები ბოლომდე გვერდით ედგნენ, მაგრამ პირველივე ტურებიდან გამოჩნდა, რომ სეზონი ძალიან რთული იქნებოდა.

    ამ შეხვედრაში ლუის სუარესმა ტრავმა მიიღო და მოედანი დატოვა, ლიონელ მესი საერთოდ არ ყოფილა, ხოლო უსმან დემბელემ, ანტუან გრიზმანთან ერთად, ვერაფერი გააწყო.

    უსმან დემბელე

    ვალვერდემ უსმანის გამოყენება მხოლოდ ხუთ შეხვედრაში შეძლო, ხოლო კიკე სეტიენს საერთოდ არ მიეცა ლა ლიგაში მასთან მუშაობის საშუალება.

    დემბელე ერთადერთი ფეხბურთელია "ბარსელონაში", ლიონელ მესის შემდეგ, რომელსაც დრიბლინგის ხარჯზე შეუძლია ხიფათის შექმნა. უცნაური მოსასმენია, მაგრამ ფაქტია, სუარესს სისწრაფე დაკარგული აქვს, გრიზმანის ძლიერი მხარე კი დრიბლინგი არასდროს ყოფილა.

    უსმანის გამოკლებით, "ბარსა" გაცილებით მარტივად შესაჩერებელი გახდა.

    "ელ კლასიკო"

    პირველი "კლასიკო" 26 ოქტომბერს უნდა გამართულიყო, მაგრამ პოლიტიკური მდგომარეობის გამო შეხვედრა გადაიდო. ამ დროს "ბარსა" "რეალს" ისედაც უსწრებდა და შანსი ჰქონდა, რომ დამაჯერებლად დაწინაურებულიყო, მით უმეტეს, რომ "რეალი" საშინელ ფორმაში იყო და "ბარსა" უპირობო ფავორიტად ითვლებოდა, მაგრამ კალენდარში ცვლილებამ ყველაფერი შეცვალა, "რეალმა" კრიზისი დაძლია და "კლასიკო" შედგა მაშინ, როცა აღარც "ბარსა" იყო სასურველ ფორმაში.

    აბიდალის საოცრებები

    ზამთრის სატრანსფერო პერიოდში, აბიდალმა "ბარსა" დაასუსტა, ლუის სუარესმა ტრავმა მიიღო, რაც ძალიან დიდი პრობლემა იყო, მაგრამ მიუხედავად ამისა, "ბარსამ" გუნდიდან გაუშვა კარლეს ალენია და კარლეს პერესი, რომელიც ერთადერთი გარემარბი იყო კლუბში. ეს იმით ახსნეს, რომ უსმან დემბელე ვარჯიშს დაუბრუნდა, მაგრამ აბიდალს დაავიწყდა, რომ დემბელეს ნდობა არ შეიძლება, ამიტომ, როცა ისევ ტრავმა მიიღო, კლუბს გარემარბი აღარ დარჩა. (თუ 17 წლის ბავშვს არ ჩავთვლით).

    სუარესის შემცვლელად, უმცირეს თანხად, ერლინგ ჰოლანდის მოყვანის შანსი იყო, მაგრამ "ბარსას" მესვეურებმა, "უნაიტედის" მესვეურების მსგავსად, ეს შანსი ხელიდან გაუშვეს და თითქმის იგივე თანხად, მარტინ ბრეითუეიტი მოიყვანეს.

    ერნესტო ვალვერდე

    კლუბმა ვალვერდე დატოვა მაშინ, როცა "რომასთან" სამარცხვინოდ გამოვარდნენ, დატოვეს იმიტომ, რომ ესპანეთის ჩემპიონატი საოცარი სტატისტიკით მოიგო. ვალვერდე დატოვეს მაშინ, როცა "ლივერპულთან" ფანებს კინაღამ გულის შეტევა დამართეს, აპატიეს სტილის შეცვლა და პრაგმატიზმი, ფილოსოფიისთვის ზურგის შექცევა, აპატიეს ყველაფერი! მაგრამ "ატლეტიკოსთან" მარცხი, რაც მეტწილად VAR-ის სინდისზეა, აღარ აპატიეს და შუა სეზონში, როცა ჩემპიონატს ლიდერობდა, როცა მისი შემცვლელი მოძებნილიც კი არ იყო, ერნესტო გადააყენეს, ეს მაშინ, როცა ფეხბურთელების უმრავლესობა მის დარჩენას ითხოვდა და პირველი დიდი კონფლიქტის საფუძველი, სწორედ ეს გახდა.

    "ბერნაბეუ"

    "ბარსას" ერთ-ერთი ყველაზე საშინელი "ელ კლასიკო" ბოლო წლებში. კატალონელებს "ბერნაბეუზე" თამაში ყოველთვის უადვილდებოდათ, რადგან "რეალი" იძულებული იყო შეეტია, ეს "ბარსას" წისქვილზე ასხამდა წყალს და ყოველთვის ბევრს იტანდა, მაგრამ როცა გყავს მწვრთნელი, რომელიც არასდროს არ უტევს, უპირატესობა აღარ არსებობს.

    არადა, ვალვერდეს ბრწყინვალე ბალანსი ჰქონდა "რეალთან". მისი ნათამაშები ფრეც კი ცუდი შედეგი იყო, არათუ წაგება.

    პანდემია

    პანდემიამდე "ბარსა" დაწინაურდა, მესის დამსახურებით, რომელიც მარტო იგებდა თამაშებს. ლა ლიგის ბედი რომ ისე გადაწყვეტილიყო, როგორც ლიგა 1-ის ბედი გადაწყდა, "ბარსა" ჩემპიონი იქნებოდა, მაგრამ გუნდებს კიდევ 11 შეხვედრის ჩატარება მოუწიათ, ამისთვის კი "ბარსელონა" მზად არ აღმოჩნდა.

    მიუხედავად უამრავი დროისა, კიკე სეტიენმა ვერაფერი დაალაგა.

    კალენდარი

    ყოველ სამ დღეში თამაში "ბარსასთვის" მეტად რთული გამოდგა, რადგან ფაქტია, რომ გუნდი გადაბერებულია. იმის მაგივრად, რომ ხელმძღვანელობა შემადგენლობის გაახალგაზრდავებაზე ფიქრობდეს, პირიქით, 30 წლის ფეხბურთელთან გააფორმეს კონტრაქტი.

    მეგოლეები

    მესიმ, წინა წლებთან შედარებით, ცოტა გაიტანა. მას რამდენიმე შეხვედრის გამოტოვება მოუწია, სუარესის დაბრუნებას პანდემიამ შეუწყო ხელი, მაგრამ 10 თამაში მაინც გაუცდა და მის ანგარიშზეც საკმაოდ მცირე რაოდენობის გოლია., დანარჩენებზე არც ღირს ლაპარაკი, "ბარსას" აღარ ჰყავს სტაბილური ტრიო, რომელიც ბევრ გოლს გაიტანს.

    VAR-ი

    VAR-ის მუშაობით ყველა უკმაყოფილო იყო "ბარსას" მხარეს და ყველა კმაყოფილი "რეალის" მხარეს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 21 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    სპარტაკი გულშემატკივარი [?]

    18 ივლისი 2020 11:31

    ყველანაირად მოტ ... პატრონი გუნდს გინდ გაგიკვირდეს და გინდ არა.. რასაც ეხლა გუნდი თამაშობს არის საშვალო დონე..

    0
    გასულია
    Lasha71 Culé [?]

    17 ივლისი 2020 15:50

    მთავარი მიზერი არის "ვარ"ი!

    ბარსელონას პრობლემები კარგად ვიცით ყველამ. უპირველესი ასაკია რის გამოც წავაგეთ რომასტან და ლივერპულთან რომლებმაზე ზემაღალი ტემპით ითამაშეს.

    ტრამვები, თამაშის სტილი, მერე მწვრთნელი

    მაგრამ მთავარ სიმართლეს რატომ არ ვამბობთ ასეთი ბარსელონაც კი ჩემპიონი ხდებოდა მსაჯები რომ ყოლოდა თამაშებს. რეალი რომ არაა იდეალურ მდგომარეობაში ვერ უყურებთ? მაშინ ფეხბურთის გაგებაში არ ხართ.
    რამდენჯერ უნდა წაგართვან ჩემპიონობა მსაჯებმა? მერე რა რომ პრობლემები აქვს ბარსას?!
    ამიტომ თვალი დავხუჭოთ? ჰოდა ამიტომაც გაუდეს მსაჯობით, ადრეც უდებდნენ და კიდევ გაუდებენ თუ ამაზე არ ატყდა განგაში! რა არის ეს რა პაკაზუხობაა თვითკრიტიკულობის!
    უკვე მესამედ მიართვეს რეალ თასი მსაჯებმა ბოლო ათწლეულში! მოგწონთ ? შეიდეთ მაშინ და შეგერგოთ!
    მე არ მომწონს და ვილაპარაკებ ამაზე!
    ვინც კულეა ასე ფიქრობს, თუ არადა გაიარე ბიძია სხვა სპორტისკენ!

    0
    გასულია
    totti10 წევრი [?]

    17 ივლისი 2020 15:09

    ციტატა: nika 54
    ციტატა: totti10
    რაცარუნდა ვწეროთ და ბევრი ნერვი ვიშალოთ უმთავრესი რამ გვავიწყდება რომ მთავარი ბირთვი გადაბერებულია, პიკე, ბუსი, მესი, სუარესი, პიკეზზე ადრე დავწერე მაგან როგორი ლაპარაკიც იცის მაგის მეასედი რომ ითამაშოს რა უჭირს გუნდსთქო და დამცინეს შენ რა გესმის ფეხბურთიო, გამოჩნდა თუ არაა მასე, ტიპი 2-3 წელია ვაფშე რატო თამაშობს ვერ ვიგებ, პოლიტიკოსი უფროა ვიდრე ფეხბურთელი, გუშინაც პირველი გოლი 1000% მაგის კისერზე იყო, რა ქუსლით მოგერიება მოუნდა, მეორე გოლზე ვაფშე სად იდგა, რც შეეხება სხვა დანარჩენს, ხავი ინიესტას შემდეგ გუნდს არ ყავს ბურთის დამჭერი, ახლა არ დაიწყოთ არტურები და დე იონგები, ეგ ღლაპები ძალიან სხვა დონეზე არიან ჯერ, გუნდს ჭირდება გამოცდილი ნახევარმცველი აი როგორიცაა პიანიჩი, კანტე, კროოსი და კაზემირო, ან თუნდაც დე ბრუნი, აქ ასევე დაიწერა ბვან დე ბეეკიო, რა ვან დე ბეეკი ბარსელონააა თუ აიაქსი მართლაც, ასევე უნდა ავღნიშნოთ რომ სუარესი აღარაა ის რაც წლების წინ იყო, ნელნელა სკამზე უნდა გადაჯდეს და ვინმე ახალგაზრდა დაწინაურდეს თუნდაც რიკი პუჩისნაირი და ფატისნაირი აკედამიიდან, მესიმაც უნდა დააყენოს პალაჟენია გუნდში აი როგორც ამას პუიოლი ხავი და ინიესტა აკეთებდა, პიკე გასაგდებია, ასევე ბუსის შემცვლელია ნელნელა მისაყვანი ვიდალი რაკიტიჩი და რობერტო იმენა მოსაშორებელია, გუნდს გამოცდილი ხალხი ჭირდება რომელიც შეტევას გაამწვავებს და მესი დაცვაში არ იქნება ბურტის ამოსატანად. აი ეს ფუნქციებ უნდა გაკეთდეს, ასევე უნდა დაწინაურდნენ პირველ გუნდში აკადემიის ბიჭები, გვარდიოლას დროს ამრტო გვარდიოლა არ იყო იქ, იქ იყო აკადემია, 11 კაციდან ძირითადში მინიმუმ 7 აკადემიის მოთამაშე იყო და მიტომ დაფრინდა გუნდი, აი ეგ რომ მოირყა მიტომაც არის რომ ხან ვისთან რცხვება ბარსელონა და ხან ვისთან, აქ მარტო ტრენერის ბრალი არაა, აქ მესისაც მიუძღვის წყვლილი რომ არაა გამტრაკებელი როგორც რამოსი, პუიოლი და კაპიტნები არიან რააა

    პიკე უკვე მსაჯებს კი არა მეც მიშლის ნერვებს. აი 4 გაფრთხილება რო გაქვს, უმტიტი რო ტრავმირებულია, მსაჯთან რაზე ბლატაობ? უხეშ თამაშზე რო არ მოგცა ყვითელი, სხვა სიტუაციაზე რაზე ელაპარაკები, რამდენჯერ უთხრა მსაჯი წადი მომცილდიო, არ მოიშალა ამ მუტრუკმა სანამ ყვითელი არ აყლაპა. აბა ეხლა დაცვის ცენტრში ვის აყენებს კიკე ალავესთან? თუ დაიკიდეს საბოლოოდ, ტიტული სანსი აღარ არის და ლეოს არ უნდა პირადი სტატისტიკა? გუშინ რეალი როგორ ცდილობდა ბენზემასთვის დახმარებას რო ლეოს დასწეოდა და ლამის დაეწია, რამოსმაც კი უარი თქვა პენალტზე და ბენზემას დაუთმო. თუმცა თავიდან კი სცადეს რაღაც ბარსელონასმაგვარი ტრიუკი, მაგრამ რათ გინდა. რამოსს დარტყმული არ ქონდა ბენზემა რო უკვე შესული იყო საჯარიმოში. მაგრამ რა მიკვირს, შტეგენმა რო პენალტის მოგერიებაში ნაბიჯი დარტყმამდე გადადგა, მსაჯმა ხო აჩვენა ყვითელი. რა ბენზემას რით არ ეკუთვნოდა მანდვე ყვითელი? იგივე დარღვევა არ არის, თუ ჩვენ გვეჩვენება ყველაფერი ცუდი მსაჯებზე.


    წესები შეცვლილია მაგ საკითხზე ძმაო, პენალი ხომ იგივე ჯარიმაა, ხოდა მაგიტომაც არაფერი ქნა ბენზემაზე, ხოლო , მეკარე რომ წინ დგება ხაზზე 2 სანტიმეტრითაც კი ეგ დარღვევაა, წელს შემოვიდა ეგეთი წესები, ამ ესპანეთში ნამეტანი ... წესებია, მესის როგორ არ უნდა სტატისტიკა, მაგრამ ხომ შეიძლება ამოიღოს ხმა და უთხრას გააჯმევინე ამდენ.... და წესიერი მოიყვანე რამოდენიმე, თორემ განა სხვა რამე, პიკე იმენა უნდა დაიჭირო და სახით ახოხიალო ისეთი ქინძია უკვე, უაზრო გამოხტომები გამო აზარალებს კლუბს, თუ პოლიტიკაში გინდა წადი ვინ უშლის, კატალონია რომ არის ამგიტომ იქცევა მსაჯი ასე და უაზრო რაღაცები, ეს ღუპავს კლუბს

    1
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    17 ივლისი 2020 15:03

    ციტატა: totti10
    რაცარუნდა ვწეროთ და ბევრი ნერვი ვიშალოთ უმთავრესი რამ გვავიწყდება რომ მთავარი ბირთვი გადაბერებულია, პიკე, ბუსი, მესი, სუარესი, პიკეზზე ადრე დავწერე მაგან როგორი ლაპარაკიც იცის მაგის მეასედი რომ ითამაშოს რა უჭირს გუნდსთქო და დამცინეს შენ რა გესმის ფეხბურთიო, გამოჩნდა თუ არაა მასე, ტიპი 2-3 წელია ვაფშე რატო თამაშობს ვერ ვიგებ, პოლიტიკოსი უფროა ვიდრე ფეხბურთელი, გუშინაც პირველი გოლი 1000% მაგის კისერზე იყო, რა ქუსლით მოგერიება მოუნდა, მეორე გოლზე ვაფშე სად იდგა, რც შეეხება სხვა დანარჩენს, ხავი ინიესტას შემდეგ გუნდს არ ყავს ბურთის დამჭერი, ახლა არ დაიწყოთ არტურები და დე იონგები, ეგ ღლაპები ძალიან სხვა დონეზე არიან ჯერ, გუნდს ჭირდება გამოცდილი ნახევარმცველი აი როგორიცაა პიანიჩი, კანტე, კროოსი და კაზემირო, ან თუნდაც დე ბრუნი, აქ ასევე დაიწერა ბვან დე ბეეკიო, რა ვან დე ბეეკი ბარსელონააა თუ აიაქსი მართლაც, ასევე უნდა ავღნიშნოთ რომ სუარესი აღარაა ის რაც წლების წინ იყო, ნელნელა სკამზე უნდა გადაჯდეს და ვინმე ახალგაზრდა დაწინაურდეს თუნდაც რიკი პუჩისნაირი და ფატისნაირი აკედამიიდან, მესიმაც უნდა დააყენოს პალაჟენია გუნდში აი როგორც ამას პუიოლი ხავი და ინიესტა აკეთებდა, პიკე გასაგდებია, ასევე ბუსის შემცვლელია ნელნელა მისაყვანი ვიდალი რაკიტიჩი და რობერტო იმენა მოსაშორებელია, გუნდს გამოცდილი ხალხი ჭირდება რომელიც შეტევას გაამწვავებს და მესი დაცვაში არ იქნება ბურტის ამოსატანად. აი ეს ფუნქციებ უნდა გაკეთდეს, ასევე უნდა დაწინაურდნენ პირველ გუნდში აკადემიის ბიჭები, გვარდიოლას დროს ამრტო გვარდიოლა არ იყო იქ, იქ იყო აკადემია, 11 კაციდან ძირითადში მინიმუმ 7 აკადემიის მოთამაშე იყო და მიტომ დაფრინდა გუნდი, აი ეგ რომ მოირყა მიტომაც არის რომ ხან ვისთან რცხვება ბარსელონა და ხან ვისთან, აქ მარტო ტრენერის ბრალი არაა, აქ მესისაც მიუძღვის წყვლილი რომ არაა გამტრაკებელი როგორც რამოსი, პუიოლი და კაპიტნები არიან რააა

    პიკე უკვე მსაჯებს კი არა მეც მიშლის ნერვებს. აი 4 გაფრთხილება რო გაქვს, უმტიტი რო ტრავმირებულია, მსაჯთან რაზე ბლატაობ? უხეშ თამაშზე რო არ მოგცა ყვითელი, სხვა სიტუაციაზე რაზე ელაპარაკები, რამდენჯერ უთხრა მსაჯი წადი მომცილდიო, არ მოიშალა ამ მუტრუკმა სანამ ყვითელი არ აყლაპა. აბა ეხლა დაცვის ცენტრში ვის აყენებს კიკე ალავესთან? თუ დაიკიდეს საბოლოოდ, ტიტული სანსი აღარ არის და ლეოს არ უნდა პირადი სტატისტიკა? გუშინ რეალი როგორ ცდილობდა ბენზემასთვის დახმარებას რო ლეოს დასწეოდა და ლამის დაეწია, რამოსმაც კი უარი თქვა პენალტზე და ბენზემას დაუთმო. თუმცა თავიდან კი სცადეს რაღაც ბარსელონასმაგვარი ტრიუკი, მაგრამ რათ გინდა. რამოსს დარტყმული არ ქონდა ბენზემა რო უკვე შესული იყო საჯარიმოში. მაგრამ რა მიკვირს, შტეგენმა რო პენალტის მოგერიებაში ნაბიჯი დარტყმამდე გადადგა, მსაჯმა ხო აჩვენა ყვითელი. რა ბენზემას რით არ ეკუთვნოდა მანდვე ყვითელი? იგივე დარღვევა არ არის, თუ ჩვენ გვეჩვენება ყველაფერი ცუდი მსაჯებზე.

    1
    გასულია
    totti10 წევრი [?]

    17 ივლისი 2020 14:41

    რაცარუნდა ვწეროთ და ბევრი ნერვი ვიშალოთ უმთავრესი რამ გვავიწყდება რომ მთავარი ბირთვი გადაბერებულია, პიკე, ბუსი, მესი, სუარესი, პიკეზზე ადრე დავწერე მაგან როგორი ლაპარაკიც იცის მაგის მეასედი რომ ითამაშოს რა უჭირს გუნდსთქო და დამცინეს შენ რა გესმის ფეხბურთიო, გამოჩნდა თუ არაა მასე, ტიპი 2-3 წელია ვაფშე რატო თამაშობს ვერ ვიგებ, პოლიტიკოსი უფროა ვიდრე ფეხბურთელი, გუშინაც პირველი გოლი 1000% მაგის კისერზე იყო, რა ქუსლით მოგერიება მოუნდა, მეორე გოლზე ვაფშე სად იდგა, რც შეეხება სხვა დანარჩენს, ხავი ინიესტას შემდეგ გუნდს არ ყავს ბურთის დამჭერი, ახლა არ დაიწყოთ არტურები და დე იონგები, ეგ ღლაპები ძალიან სხვა დონეზე არიან ჯერ, გუნდს ჭირდება გამოცდილი ნახევარმცველი აი როგორიცაა პიანიჩი, კანტე, კროოსი და კაზემირო, ან თუნდაც დე ბრუნი, აქ ასევე დაიწერა ბვან დე ბეეკიო, რა ვან დე ბეეკი ბარსელონააა თუ აიაქსი მართლაც, ასევე უნდა ავღნიშნოთ რომ სუარესი აღარაა ის რაც წლების წინ იყო, ნელნელა სკამზე უნდა გადაჯდეს და ვინმე ახალგაზრდა დაწინაურდეს თუნდაც რიკი პუჩისნაირი და ფატისნაირი აკედამიიდან, მესიმაც უნდა დააყენოს პალაჟენია გუნდში აი როგორც ამას პუიოლი ხავი და ინიესტა აკეთებდა, პიკე გასაგდებია, ასევე ბუსის შემცვლელია ნელნელა მისაყვანი ვიდალი რაკიტიჩი და რობერტო იმენა მოსაშორებელია, გუნდს გამოცდილი ხალხი ჭირდება რომელიც შეტევას გაამწვავებს და მესი დაცვაში არ იქნება ბურტის ამოსატანად. აი ეს ფუნქციებ უნდა გაკეთდეს, ასევე უნდა დაწინაურდნენ პირველ გუნდში აკადემიის ბიჭები, გვარდიოლას დროს ამრტო გვარდიოლა არ იყო იქ, იქ იყო აკადემია, 11 კაციდან ძირითადში მინიმუმ 7 აკადემიის მოთამაშე იყო და მიტომ დაფრინდა გუნდი, აი ეგ რომ მოირყა მიტომაც არის რომ ხან ვისთან რცხვება ბარსელონა და ხან ვისთან, აქ მარტო ტრენერის ბრალი არაა, აქ მესისაც მიუძღვის წყვლილი რომ არაა გამტრაკებელი როგორც რამოსი, პუიოლი და კაპიტნები არიან რააა

    2
    გასულია
    rijkaard გულშემატკივარი [?]

    17 ივლისი 2020 14:24

    ციტატა: Lautaro Martínez
    ციტატა: რიკი პუჩი
    ძმებო, კლუბს მოგების ტრა*ი არ აქვს და მსაჯების თემა მოვხოდოთ

    შენი ვერაფერი გავიგე ხელწერაში გიწერია ფერმიდან მოვდივარ და წეღან სეტიენს ნუაგინებთ სირცხვილია მე მას ვენდობიო იქნებ ჩამოვყალიბდეთ რა გვინდა ასე ჯობია მგონი

    მადრიდელი შიკრიკია.

    3
    გასულია
    რიკი პუჩი წევრი [?]

    17 ივლისი 2020 14:23

    ციტატა: Lautaro Martínez
    ციტატა: რიკი პუჩი
    ძმებო, კლუბს მოგების ტრა*ი არ აქვს და მსაჯების თემა მოვხოდოთ

    შენი ვერაფერი გავიგე ხელწერაში გიწერია ფერმიდან მოვდივარ და წეღან სეტიენს ნუაგინებთ სირცხვილია მე მას ვენდობიო იქნებ ჩამოვყალიბდეთ რა გვინდა ასე ჯობია მგონი


    ტოპ 9 საუკეთესო ციტატის კრებულია

    0
    --------------------
    პერესმა ჩააწყო
    ვალვერდე კაცი იყო
    არ უნდა ჩათვლილიყო
    მესუ განძუ კრიშტუ ბანძუ
    უეჭვ მოსაყვანია
    დემბუზ მოიხოდე
    ნეი დააბრუნეთ
    ფერმიდან მოვდივარ
    #აჭკარიკout
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    17 ივლისი 2020 14:16

    ძირეული ცვლილებებია საჭირო მომავალი სეზონისთვის თორე დავიღუპებით

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    17 ივლისი 2020 13:51

    ციტატა: grizmann
    მე მაინც მგონია რო ვალვერდე ლივერპულის მერე უნდა გაეგდოთ

    არააა,რომას მერე უნდა მოესროლათ სანაგვეზე,როცა ძაან მაგარ ფორმაში მყოფი მესი გყავს, რომას დონის გუნდი არ უნდა გაგდებდეს,თან 3 ბურთიანი უპირატესობის ფონზე.

    1
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    MARADONA1968 წევრი [?]

    17 ივლისი 2020 13:39

    პირველ რიგში ბართომეუა გასაგდები, წელსაც ასე, რომ დასრულდებოდა, კი ვიცოდით. და ასე იქნება მუდამ და უარესიც მოხდება სანამ ბართომეუა სათავეში. პირველი რიგში ცვლილებაა საჭირო, სასწრაფოდ ბართომეუს იმპიჩმენტი.

    SOS!!! არა ბართომეუს!!!

    არა ბართომეუს!!![b][/b]

    ბართომეუ, თავის შანტრაბით - ბარსას განადგურებისთვის პასუხისგებაშია მისაცემი!!!

    2
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    17 ივლისი 2020 13:38

    ციტატა: MARADONA1968
    პირველ რიგში ბართომეუა გასაგდები, წელსაც ასე, რომ დასრულდებოდა, კი ვიცოდით. და ასე იქნება მუდამ და უარესიც მოხდება სანამ ბართომეუა სათავეში. პირველი რიგში ცვლილებაა საჭირო, სასწრაფოდ ბართომეუს იმპიჩმენტი.

    SOS!!! არა ბართომეუს!!!

    არა ბართომეუს!!![b][/b]

    გეთანხმები
    ყველამ ერთად #bartomeuout

    2
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    MARADONA1968 წევრი [?]

    17 ივლისი 2020 13:38

    პირველ რიგში ბართომეუა გასაგდები, წელსაც ასე, რომ დასრულდებოდა, კი ვიცოდით. და ასე იქნება მუდამ და უარესიც მოხდება სანამ ბართომეუა სათავეში. პირველი რიგში ცვლილებაა საჭირო, სასწრაფოდ ბართომეუს იმპიჩმენტი.

    SOS!!! არა ბართომეუს!!!

    არა ბართომეუს!!![b][/b]

    ბართომეუ, თავის შანტრაბით - ბარსას განადგურებისთვის პასუხისგებაშია მისაცემი!!!

    3
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    17 ივლისი 2020 13:25

    ციტატა: რიკი პუჩი
    ძმებო, კლუბს მოგების ტრა*ი არ აქვს და მსაჯების თემა მოვხოდოთ

    შენი ვერაფერი გავიგე ხელწერაში გიწერია ფერმიდან მოვდივარ და წეღან სეტიენს ნუაგინებთ სირცხვილია მე მას ვენდობიო იქნებ ჩამოვყალიბდეთ რა გვინდა ასე ჯობია მგონი

    0
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    საიტზეა
    me da barca Culé [?]

    17 ივლისი 2020 13:24

    ციტატა: grizmann
    მე მაინც მგონია რო ვალვერდე ლივერპულის მერე უნდა გაეგდოთ და ზაფხულში მოეყვანათ წესიერი მწვრთნელი და თუ დატოვეს შუა სეზონში არ უნდა გაეგდოთ და მეძროხის იმედზე არ დავეტოვებიეთ რო დარჩენილიყო ლა ლიგას მოიგებდა თან ლიგა წელს 1 თამაშიანია და თვით ვალვერდესაც ვერ დაუქამბექებენ

    ლივერპულის მერე უნდა გაეგდოთ და თანაც წიხლებით.

    0
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    17 ივლისი 2020 13:21

    ციტატა: Cule Is Always Elegant
    კი აღარ აქვს აზრი, მარა გუშინ რეალის თამაშზე რამოსმა რო პენალტი გაუთამაშა ბენზემას და არ ჩათვალეს იმიტომ, რომ ბემზემა დარტყმამდე შევარდა საჯარიმოში და გაამეორებინეს. წესებში პირდაპირ წერია, რომ თუ გოლი გავა ასეთ დროს, გოლი უქმდება და ბურთი მოწინააღმდეგეს გადაეცემა. და რეალს რატო გაამეორებინეს პენალტი? :დდდ 11 კაცი მაგას უხსნიდა მსაჯს :დდ მარა მამენტ წინა თამაშზე არც კი გაუჩერებიათ ზუსტად იმავე სიტუაციაში თამაში და ჩაუთვალეს პენალტი, ანუ ნელნელა მიდიოდნენ უკვე რეალურ წესებამდე, დრო არ ეყოთ უბრალოდ, 1 თამაშიღა დარჩა :დდდ
    რავი ეგ რო ვთქვი გამაზეს და თავიდან არტყმევინებენ მეთქი ღრეჯვა დაიწყო ბევრმა და ეგ წესები რო შეესწავლათ კაი იქნებოდა ისეკი რო უნდოდენ მიებაძათ თან ვისთვის მაგ ტრიკოტაჟებს

    ციტატა: Pako
    ის, რაც „რეალმა“ გააკეთა ჩემთვის, სრულიად „ბარსასთვის“ და ალბათ ყველასთვის საკვირველი იყო. დაბრუნების შემდეგ ზედიზედ 10 მატჩის მოგება განსაკუთრებულ სტაბილურობას ნიშნავს. დარწმუნებული ვიყავი, რომ ჩვენ შანსი მოგვეცემოდა, თუმცა ასე მოხდა.
    Es Tu martla setienma tkva unda aigoda moisrolo dzeoxebis permashi👌👌👌👌 samarcxvino gancxadebaa

    პუჩმა არ გაგიგოს ეგ სეტიენს ენდობა

    1
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    რიკი პუჩი წევრი [?]

    17 ივლისი 2020 13:18

    ძმებო, კლუბს მოგების ტრა*ი არ აქვს და მსაჯების თემა მოვხოდოთ

    0
    --------------------
    პერესმა ჩააწყო
    ვალვერდე კაცი იყო
    არ უნდა ჩათვლილიყო
    მესუ განძუ კრიშტუ ბანძუ
    უეჭვ მოსაყვანია
    დემბუზ მოიხოდე
    ნეი დააბრუნეთ
    ფერმიდან მოვდივარ
    #აჭკარიკout
    გასულია
    Pako წევრი [?]

    17 ივლისი 2020 13:18

    ის, რაც „რეალმა“ გააკეთა ჩემთვის, სრულიად „ბარსასთვის“ და ალბათ ყველასთვის საკვირველი იყო. დაბრუნების შემდეგ ზედიზედ 10 მატჩის მოგება განსაკუთრებულ სტაბილურობას ნიშნავს. დარწმუნებული ვიყავი, რომ ჩვენ შანსი მოგვეცემოდა, თუმცა ასე მოხდა.
    Es Tu martla setienma tkva unda aigoda moisrolo dzeoxebis permashi👌👌👌👌 samarcxvino gancxadebaa

    1
    გასულია
    Cule Is Always Elegant Culé [?]

    17 ივლისი 2020 13:14

    კი აღარ აქვს აზრი, მარა გუშინ რეალის თამაშზე რამოსმა რო პენალტი გაუთამაშა ბენზემას და არ ჩათვალეს იმიტომ, რომ ბემზემა დარტყმამდე შევარდა საჯარიმოში და გაამეორებინეს. წესებში პირდაპირ წერია, რომ თუ გოლი გავა ასეთ დროს, გოლი უქმდება და ბურთი მოწინააღმდეგეს გადაეცემა. და რეალს რატო გაამეორებინეს პენალტი? :დდდ 11 კაცი მაგას უხსნიდა მსაჯს :დდ მარა მამენტ წინა თამაშზე არც კი გაუჩერებიათ ზუსტად იმავე სიტუაციაში თამაში და ჩაუთვალეს პენალტი, ანუ ნელნელა მიდიოდნენ უკვე რეალურ წესებამდე, დრო არ ეყოთ უბრალოდ, 1 თამაშიღა დარჩა :დდდ

    3
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    17 ივლისი 2020 13:14

    ციტატა: grizmann
    მე მაინც მგონია რო ვალვერდე ლივერპულის მერე უნდა გაეგდოთ და ზაფხულში მოეყვანათ წესიერი მწვრთნელი და თუ დატოვეს შუა სეზონში არ უნდა გაეგდოთ და მეძროხის იმედზე არ დავეტოვებიეთ რო დარჩენილიყო ლა ლიგას მოიგებდა თან ლიგა წელს 1 თამაშიანია და თვით ვალვერდესაც ვერ დაუქამბექებენ

    1 000 000 %

    1
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Pako წევრი [?]