"ინტერი" ლაუტაროს სანაცვლოდ €70 მილიონს + ფირპო ჟუნიორი - თანახმაა

  • 14-07-2020, 13:02
  • "ინტერი" ლაუტაროს სანაცვლოდ €70 მილიონს + ფირპო ჟუნიორი - თანახმაა

    მილანის "ინტერის" ხელმძღვანელობა მზადაა, "ბარსელონას" ახალი წინადადება განიხილოს, რომელიც ლაუტარო მარტინესის ტრანსფერის სანაცვლოდ €70 მილიონსა და ფირპო ჟუნიორის გადაბირებას ითვალისწინებს. 

    Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, იტალიელები გარიგებას საკმაოდ სარფიანად თვლიან და კატალონიელებთან შეთანხმებით მოლაპარაკებებს სეზონის დასრულების შემდეგ დაიწყებენ. 

    არაერთხელ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, "კამპ ნოუზე" თამაშის სურვილს თავად ლაუტარო მარტინესიც იჩენს, რომელსაც ლიონელ მესისთან თამაში სურს.

    მიმდინარე სეზონში არგენტინელის აქტივში "ინტერის" მაისურით გატანილი 18 გოლია. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    14 ივლისი 2020 21:36

    ციტატა: Ronaldinho.
    ნორმ:)
    მარა ლაუტაროს სად უპირებენ დაყენებას იქნებ გამარკვიოთ,მაშინ სუა უნდა დაჯდეს ან წავიდეს გრიზი დემბელეც ფატები ტრინკაოები ისა ესა რავიცი სად უნდა ითამაშონ არ ვიცი მესი პლიუს და ნუ მოკლედ დემბელე გრიზმანი უნდა გაიყიდოს
    ჩემი აზრით და ფატი ტრინკაოს მეტი დრო,სუა და ლაუტარო გაიყოფენ ადგილს 1 წელი და მერე წავა სუაც.

    ყველაზე კარგი ვარიანი ჩემი აზრით გრიზმანი ლაუტაროს ცენტრში თამაში და მათ უკან მესის როგორც არგენტინაშია. ნუ არვიცი ჩვენზე უკეთ იციან მანდ რა როგორ და დააყენებენ.ხო სუარესი 34 წლის იქნება და წელიწადია რავა ზემეტი კილოგრამებით არ შემოვიდეს. ტაკ ჩტო სუას დრო მიიურა.

    0
    გასულია
    basa7 ფანი [?]

    14 ივლისი 2020 17:37

    ისე ეს სუაესძე უკეთესი რატომ გგონიათ მომკალით და ვერ ხვდები:))))))))000

    2
    საიტზეა
    Don_Andresito [?]

    14 ივლისი 2020 16:37

    მოვიდეს ჰაა, თუ არ გაგვაძLიერა არც დაგვასუსტებს მარა ვის უშვებენ? დემბელეს გამშვებები ესენი არ არიან, მაქსიმუმ იჯარით გაუშვან თორე გაყიდვა სისულელეა, ჯერ ერთი 60 ზე მეტს არავინ მოგვცემს და იმ 60 დანაც 20 დორტმუნდის ყოფილა. ასე რომ ესე გაჩუქება არ გამოვა. ფატი ტრინკაოს წასვლა არც განიხილება. დემბელე ფატი ტრინკაო, შემტევი ტრიო მესი სუა გრიზი და ამათ დამატებული ლაუტარო. 7 შემტევის შემნარჩუნებელია ჩმორთუმეუ? პერესს კი შეუძლია 8-9 კაცი ყავდეს სკამზე ერთ პოზიციაზე მარა ამ მტერს არა. ამიტო ვინმე ისეთი არ გაუშვას, მაგალIთად სუარესი და არ მოშალოს გუნდი. მესის ცალკე დავკარგავთ და რავი. გრიზმანის გაშვებაც კიდე ლიგაზე იქნება დამოკიდებული. თუ ლიგაზეც ჩაიკუკა შეიძLება გაუშვან და ჩემი აზრით გრიზის გაშვება არ იქნება სწორი. ერთ შანსს სხვა მწვრთნელთან კიდე იმსახურებს.

    2
    გასულია
    Lautaro Martínez ფანი [?]

    14 ივლისი 2020 14:37

    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: Lautaro Martínez
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: Lautaro Martínez
    ციტატა: M10 S9 D11
    ტიპმა ინტერშიც ჩაისვარა და ბარსას მოყავს აი ამისთანა დებილიზმი თუ სადმე მენახოს არ გვჭირდება ეს აარააა


    გამოსასყიდს ვადა გაუვიდა და იქნებ ასე სპეციალურადაც იქცევა კლუბზე ზეწოლის და ფასის დაწევის მიზნით
    რო გადმოვა და რო ათამაშდეს ისე როგორც საჭიროა და არ წაუდემბელეოს მერე რას იტყვით მაინტერესებს მაგრად რაიცით წინასწარ რო უწურავთ წყალს ? პირიქით რო მოხდა ზოგ ფეხბურთელებზე ხო გახსოვთ ვისიც გვქონდა იმედი მოვიდა და ჩაისვარა და პირიქით ასე რო ნუ გადავწურავთ წყალს ჯერ

    არავინ იცის დღეს თუ რამოხდება ხვალ

    ხო და თუ დააკვირდებით სანამ ბარსა გამოიჩენდა მისი ყიდვის სურვილს მანამდე დაფრინავდა

    რა ცუდად თამაშობდა მანამდე რო ?

    პირიქით , მანამდე გოლს გოლზე იტანდა და ლიგაზეც საკაიფოდ თამაშობდა, ჯგუფში 5 გოლი გაიტანა 6 თამაშში.

    ციტატა: OLD
    უეჭველი მოსაყვანია რა თორე სუარესის იმედზე არ შეიძლება რაც მე მაგისი თამაშივნახე ვალიაფოლიდთან იმენნა დრიბლინგი საერთოთ არააქ ტიპს კაცის მოტყუება არ შეუძლია დამაგვირგვინებელ ფაზაში გიჟია მარა ლანგრით მირთმეულს ყველა გაიტანს რა ლაუტარო უეჭველი მოსაყვანია და კიდევ ერთი ცენტრალირი მცველი და ფლანგის და ეგარი რა იქით ტრინკაუ შემოგვემატება აქ ფატი გვყავს ეგ კიდე მოუმატებს აუ გვარდიოლა ჩაიბარებდეს მომავალ სეზონში ბარსელონას მერე ნახეთ თქვენ რას მოქოქავს

    გუარდი არამგონია მარა აი ტენ ჰაგი თუ დაითრია ბართომ ლაუტაროსთან და აუართან ერთად საპრეზიდენტოზე ხმას ვაძლევ 😁

    მართალია ბრატ

    0
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    NEYBarca ფანი [?]

    14 ივლისი 2020 14:33

    ციტატა: Lautaro Martínez
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: Lautaro Martínez
    ციტატა: M10 S9 D11
    ტიპმა ინტერშიც ჩაისვარა და ბარსას მოყავს აი ამისთანა დებილიზმი თუ სადმე მენახოს არ გვჭირდება ეს აარააა


    გამოსასყიდს ვადა გაუვიდა და იქნებ ასე სპეციალურადაც იქცევა კლუბზე ზეწოლის და ფასის დაწევის მიზნით
    რო გადმოვა და რო ათამაშდეს ისე როგორც საჭიროა და არ წაუდემბელეოს მერე რას იტყვით მაინტერესებს მაგრად რაიცით წინასწარ რო უწურავთ წყალს ? პირიქით რო მოხდა ზოგ ფეხბურთელებზე ხო გახსოვთ ვისიც გვქონდა იმედი მოვიდა და ჩაისვარა და პირიქით ასე რო ნუ გადავწურავთ წყალს ჯერ

    არავინ იცის დღეს თუ რამოხდება ხვალ

    ხო და თუ დააკვირდებით სანამ ბარსა გამოიჩენდა მისი ყიდვის სურვილს მანამდე დაფრინავდა

    რა ცუდად თამაშობდა მანამდე რო ?

    პირიქით , მანამდე გოლს გოლზე იტანდა და ლიგაზეც საკაიფოდ თამაშობდა, ჯგუფში 5 გოლი გაიტანა 6 თამაშში.

    ციტატა: OLD
    უეჭველი მოსაყვანია რა თორე სუარესის იმედზე არ შეიძლება რაც მე მაგისი თამაშივნახე ვალიაფოლიდთან იმენნა დრიბლინგი საერთოთ არააქ ტიპს კაცის მოტყუება არ შეუძლია დამაგვირგვინებელ ფაზაში გიჟია მარა ლანგრით მირთმეულს ყველა გაიტანს რა ლაუტარო უეჭველი მოსაყვანია და კიდევ ერთი ცენტრალირი მცველი და ფლანგის და ეგარი რა იქით ტრინკაუ შემოგვემატება აქ ფატი გვყავს ეგ კიდე მოუმატებს აუ გვარდიოლა ჩაიბარებდეს მომავალ სეზონში ბარსელონას მერე ნახეთ თქვენ რას მოქოქავს

    გუარდი არამგონია მარა აი ტენ ჰაგი თუ დაითრია ბართომ ლაუტაროსთან და აუართან ერთად საპრეზიდენტოზე ხმას ვაძლევ 😁

    0
    გასულია
    puioli ფანი [?]

    14 ივლისი 2020 14:30

    ეს კაცი არანაირად არ გვჭირდება გრიზანი სადღა მიგვყავს მერე და მესი ძაან მაინტერესებს
    მარცხენა ფლანგზე კიდე ვერ ითამაშებს ამათგან ვერცერთი

    0
    გასულია
    Lautaro Martínez ფანი [?]

    14 ივლისი 2020 14:13

    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: Lautaro Martínez
    ციტატა: M10 S9 D11
    ტიპმა ინტერშიც ჩაისვარა და ბარსას მოყავს აი ამისთანა დებილიზმი თუ სადმე მენახოს არ გვჭირდება ეს აარააა


    გამოსასყიდს ვადა გაუვიდა და იქნებ ასე სპეციალურადაც იქცევა კლუბზე ზეწოლის და ფასის დაწევის მიზნით
    რო გადმოვა და რო ათამაშდეს ისე როგორც საჭიროა და არ წაუდემბელეოს მერე რას იტყვით მაინტერესებს მაგრად რაიცით წინასწარ რო უწურავთ წყალს ? პირიქით რო მოხდა ზოგ ფეხბურთელებზე ხო გახსოვთ ვისიც გვქონდა იმედი მოვიდა და ჩაისვარა და პირიქით ასე რო ნუ გადავწურავთ წყალს ჯერ

    არავინ იცის დღეს თუ რამოხდება ხვალ

    ხო და თუ დააკვირდებით სანამ ბარსა გამოიჩენდა მისი ყიდვის სურვილს მანამდე დაფრინავდა

    რა ცუდად თამაშობდა მანამდე რო ?

    0
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    14 ივლისი 2020 14:06

    უეჭველი მოსაყვანია რა თორე სუარესის იმედზე არ შეიძლება რაც მე მაგისი თამაშივნახე ვალიაფოლიდთან იმენნა დრიბლინგი საერთოთ არააქ ტიპს კაცის მოტყუება არ შეუძლია დამაგვირგვინებელ ფაზაში გიჟია მარა ლანგრით მირთმეულს ყველა გაიტანს რა ლაუტარო უეჭველი მოსაყვანია და კიდევ ერთი ცენტრალირი მცველი და ფლანგის და ეგარი რა იქით ტრინკაუ შემოგვემატება აქ ფატი გვყავს ეგ კიდე მოუმატებს აუ გვარდიოლა ჩაიბარებდეს მომავალ სეზონში ბარსელონას მერე ნახეთ თქვენ რას მოქოქავს

    2
    გასულია
    NEYBarca ფანი [?]

    14 ივლისი 2020 14:05

    ციტატა: Lautaro Martínez
    ციტატა: M10 S9 D11
    ტიპმა ინტერშიც ჩაისვარა და ბარსას მოყავს აი ამისთანა დებილიზმი თუ სადმე მენახოს არ გვჭირდება ეს აარააა


    გამოსასყიდს ვადა გაუვიდა და იქნებ ასე სპეციალურადაც იქცევა კლუბზე ზეწოლის და ფასის დაწევის მიზნით
    რო გადმოვა და რო ათამაშდეს ისე როგორც საჭიროა და არ წაუდემბელეოს მერე რას იტყვით მაინტერესებს მაგრად რაიცით წინასწარ რო უწურავთ წყალს ? პირიქით რო მოხდა ზოგ ფეხბურთელებზე ხო გახსოვთ ვისიც გვქონდა იმედი მოვიდა და ჩაისვარა და პირიქით ასე რო ნუ გადავწურავთ წყალს ჯერ

    არავინ იცის დღეს თუ რამოხდება ხვალ

    ხო და თუ დააკვირდებით სანამ ბარსა გამოიჩენდა მისი ყიდვის სურვილს მანამდე დაფრინავდა

    0
    გასულია
    Lautaro Martínez ფანი [?]

    14 ივლისი 2020 14:01

    ციტატა: M10 S9 D11
    ტიპმა ინტერშიც ჩაისვარა და ბარსას მოყავს აი ამისთანა დებილიზმი თუ სადმე მენახოს არ გვჭირდება ეს აარააა


    გამოსასყიდს ვადა გაუვიდა და იქნებ ასე სპეციალურადაც იქცევა კლუბზე ზეწოლის და ფასის დაწევის მიზნით
    რო გადმოვა და რო ათამაშდეს ისე როგორც საჭიროა და არ წაუდემბელეოს მერე რას იტყვით მაინტერესებს მაგრად რაიცით წინასწარ რო უწურავთ წყალს ? პირიქით რო მოხდა ზოგ ფეხბურთელებზე ხო გახსოვთ ვისიც გვქონდა იმედი მოვიდა და ჩაისვარა და პირიქით ასე რო ნუ გადავწურავთ წყალს ჯერ

    არავინ იცის დღეს თუ რამოხდება ხვალ

    0
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    14 ივლისი 2020 13:46

    შკრინიარი-ვიდალიც გადაცვალონ და ეგაა

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    14 ივლისი 2020 13:43

    ტიპმა ინტერშიც ჩაისვარა და ბარსას მოყავს აი ამისთანა დებილიზმი თუ სადმე მენახოს არ გვჭირდება ეს აარააა

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Ronaldinho. გულშემატკივარი [?]

    14 ივლისი 2020 13:40

    ნორმ:)
    მარა ლაუტაროს სად უპირებენ დაყენებას იქნებ გამარკვიოთ,მაშინ სუა უნდა დაჯდეს ან წავიდეს გრიზი დემბელეც ფატები ტრინკაოები ისა ესა რავიცი სად უნდა ითამაშონ არ ვიცი მესი პლიუს და ნუ მოკლედ დემბელე გრიზმანი უნდა გაიყიდოს
    ჩემი აზრით და ფატი ტრინკაოს მეტი დრო,სუა და ლაუტარო გაიყოფენ ადგილს 1 წელი და მერე წავა სუაც.

    0
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    14 ივლისი 2020 13:36

    ფირპო; დე ვრეი; სკრინერი;ბასტონი; აკიმი; ერიქსენი; ბრზოოვიჩი; ლუკაკუ; ბარელა; კანტეზეა საუბარი და ემერსონზე - მწვრთნელად კონტე მეტი რაღაუნდათ სერია ა-ში იუვეს დომინაცია ნელ-ნელა შეწყდება და ინტერიც სერიოზული გუნდი ყალიბდება...

    4
    საიტზეა
    DAVID_BARCA_FAN წევრი [?]

    14 ივლისი 2020 13:12

    კაი შეთავზებაა

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge