ESPN: "ბარსელონამ" გუსტავო მაია შეიძინა

  • 14-07-2020, 12:46
  • ESPN: "ბარსელონამ" გუსტავო მაია შეიძინა

    ESPN-ის ცნობით, "ბარსელონამ" "სან პაულუს" 19 წლის თავდამსხმელის, გუსტავო მაიას, ტრანსფერი დაასრულა და იგი მომდევნო სეზონიდან კატალონიურ კლუბს შეუერთდება.

    სატრანსფერო ფასმა ჯამში 4.5 მილიონი ევრო შეადგინა. გარიგების მიხედვით, ბრაზილიური კლუბი მაიას მომდევნო ტრანსფერიდან თანხის 30%-ს მიიღებს.

    ჯერჯერობით, უცნობია, როგორ წარიმართება მაიას კატალონიური კარიერა, იქნება ეს პირველ გუნდში, მეორე გუნდში თუ კლუბს იჯარის წესით დატოვებს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტზეა
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    14 ივლისი 2020 19:11

    Dzaan kai bichi chans videoebshi

    0
    გასულია
    messi_leo წევრი [?]

    14 ივლისი 2020 18:51

    ეხლა ეს ბიჭი რო ეყიდათ 65 მილიონად,მერე დააფასებდით თუ რა გადაეკიდეთ ამის დაბალ ფასს.. მე ძაან მომწონს,კრეატიულია,სწრაფი და ტექნიკურია,კარგი პასით და მოედნის ხედვით,ყველა ნეიმარი ვერ იქნება ახლა და ვაცადოთ იქნებ უფრო დიდი ფეხბურთი უნდა ითამაშოს რა იცით.გუარდიოლა და კლოპი ამათზე უნიჭოებიდან ვარსკვლავებად აქცევენ ბიჭებს..

    0
    გასულია
    basa7 ფანი [?]

    14 ივლისი 2020 17:36

    ციტატა: Don_Andresito
    მაგარი ტალანტია :D პირველ გუნდში დებიუტიც არ ქონია. მერე კიდე ტალანტს ვინ მოგცემს 4,5 ად. როცა ამ ასაკის ბიჭში ტალანტს ხედავენ, დაესევიან ხოლმე კომპანიები, თითონ გუნდი, მახინაციობენ რაღაცას და ფასი იწევს მინიმუმ 30 ზე.

    ისე რო იცოდე ელბერი ნაკრებში არასდროს ყოფილა და არც მარიო ჟარდელი

    0
    საიტზეა
    Don_Andresito [?]

    14 ივლისი 2020 16:47

    მაგარი ტალანტია :D პირველ გუნდში დებიუტიც არ ქონია. მერე კიდე ტალანტს ვინ მოგცემს 4,5 ად. როცა ამ ასაკის ბიჭში ტალანტს ხედავენ, დაესევიან ხოლმე კომპანიები, თითონ გუნდი, მახინაციობენ რაღაცას და ფასი იწევს მინიმუმ 30 ზე.

    0
    გასულია
    რიკი პუჩი წევრი [?]

    14 ივლისი 2020 14:47

    კაი ბიჭია. მამამის ვოცნობდი, 90 იანებშიბი. მერე სიტუაცია აირია და გუგუშიძემ გაოყოლა ემიგრაციაში

    0
    --------------------
    პერესმა ჩააწყო
    ვალვერდე კაცი იყო
    არ უნდა ჩათვლილიყო
    მესუ განძუ კრიშტუ ბანძუ
    უეჭვ მოსაყვანია
    დემბუზ მოიხოდე
    ნეი დააბრუნეთ
    ფერმიდან მოვდივარ
    #აჭკარიკout
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    14 ივლისი 2020 14:00

    უთესლესი ბიჭია უბრალოდ კარგი მინდვრის საფარი უნდა რო გაიფურჩკნოს🤣🤣

    2
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    14 ივლისი 2020 13:49

    ციტატა: JABSONA1710
    https://www.youtube.com/watch?v=rTpmHKknIU0

    კაროჩე ვინც მოედანზე დარბის ბარსასთვის ყველა კარგია დღეს დღეობით. ესეც მშვენივრად დარბის, იქნებ აიყოლიოს მესი.

    2
    გასულია
    basa7 ფანი [?]

    14 ივლისი 2020 13:45

    თქვენი არ ვიცი და მე ს ბიჭი ძალიან მომჭონს, სულ ტყუილად ლანძღავთ აქ

    1
    გასულია
    JABSONA1710 გულშემატკივარი [?]

    14 ივლისი 2020 13:23

    ციტატა: DAVID_BARCA_FAN
    არ ვიცი ეს ბიჭი კაია ?

    https://www.youtube.com/watch?v=rTpmHKknIU0

    1
    გასულია
    DAVID_BARCA_FAN წევრი [?]

    14 ივლისი 2020 13:13

    არ ვიცი ეს ბიჭი კაია ?

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge