“ბარსელონას” 10 საუკეთესო თავდამსხმელი 21-ე საუკუნეში

  • 14-07-2020, 10:11
  • “ბარსელონას” 10 საუკეთესო თავდამსხმელი 21-ე საუკუნეში

    Give Me Sport 21-ე საუკუნეში გატანილი გოლების მიხედვით, "ბარსელონას" საუკეთესო შემტევების სიას აქვეყნებს. 

    1. ლიონელ მესი (0,87 კოეფიციენტი 727 მატჩი, 630 გოლი) 
    2. ლუის სუარესი (0,70, 279 მატჩი, 195 გოლი) 
    3. სამუელ ეტო'ო (0,65, 199 მატჩი, 130 გოლი) 
    4. ნეიმარი (0,56, 186 მატჩი, 105 გოლი) 
    5. ზლატან იბრაჰიმოვიჩი (0,48, 46 მატჩი, 22 გოლი)
    6. პატრიკ კლუივერტი (0,47, 257 მატჩი, 122 გოლი) 
    7. ხავიერ სავიოლა (0,42, 168 მატჩი, 70 გოლი)
    8. ტიერი ანრი (0,40, 121 მატჩი, 49 გოლი)
    9. დავიდ ვილია (0,40, 119 მატჩი, 48 გოლი) 
    10. ალექსის სანჩესი (0,33, 141 მატჩი, 47 გოლი) 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Flying Johan გულშემატკივარი [?]

    14 ივლისი 2020 15:42

    ეტოოს ეს მესი ჰყოლოდა ... :დ ოქროს ბუცებს დაალაგებდა თაროზე :დ

    0
    გასულია
    რიკი პუჩი წევრი [?]

    14 ივლისი 2020 14:30

    ციტატა: ferreira10
    წუხელ არ მიყურებია და მსაჯების თემა არ იყო ?)))

    ჩემო ძმაო, პენალი პენალზე იდებოდა, მაგრამ ვერ გამოიყენეს და ბოლოს ორი თამაშგარე მდგომარეობიდან გასული გოლით გაიმარჯვეს. პერესმა მილიარდები გადაიხადა კიდევვერთხელ რომ დაიჩაგროს საუკეთესო კლუბი, ფეღბურთის მეფეთი

    0
    --------------------
    პერესმა ჩააწყო
    ვალვერდე კაცი იყო
    არ უნდა ჩათვლილიყო
    მესუ განძუ კრიშტუ ბანძუ
    უეჭვ მოსაყვანია
    დემბუზ მოიხოდე
    ნეი დააბრუნეთ
    ფერმიდან მოვდივარ
    #აჭკარიკout
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    14 ივლისი 2020 13:59

    Малком занял 24-е место с показателем 0,16 гола за матч.
    მალკომი 24-ეა, 0,16 გოლი თამაშში.

    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: ferreira10
    წუხელ არ მიყურებია და მსაჯების თემა არ იყო ?)))

    არა არ იყო, მარა გრანადასთან ტიპები უკანალის მოჭერით ყომარობდნენ დაჟე მეორე ტაიმში აჯობა დდდ აი სეტიენს და მთელ ბარსელონას დავასხი ამ რეალს რო ლა ლიგას უთმობენ, არაფერი გუნდი არაა სრული პასუხისმგებლობით ვამბობ ამას.

    ევროსპორტზე დაიწერა, 2007-ში ასეთი თამაშით კაპელომ რო რეალი ჩემპიონი გახადა. სეზონის ბოლოს გააგდესო, მოტივი იყო უინტერესო მოსაწყენი თამაში(ძირითადად 1-0) სტატისტიკით ზიდანის გუნდი ვერაფრით ჯობდ იმ რეალსო და საინტერესოა თუ გაუშვებენ ზიდანს-ო.
    https://www.eurosport.ru/football/liga/2019-2020/story_sto7805544.shtml

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    14 ივლისი 2020 12:00

    რონალდინიო სად მოტეხეთ 95 გოლი აქვს გატანილი ბარსაში

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    kingarturo ფანი [?]

    14 ივლისი 2020 11:30

    ციტატა: ferreira10
    წუხელ არ მიყურებია და მსაჯების თემა არ იყო ?)))

    არა არ იყო, მარა გრანადასთან ტიპები უკანალის მოჭერით ყომარობდნენ დაჟე მეორე ტაიმში აჯობა დდდ აი სეტიენს და მთელ ბარსელონას დავასხი ამ რეალს რო ლა ლიგას უთმობენ, არაფერი გუნდი არაა სრული პასუხისმგებლობით ვამბობ ამას.

    5
    გასულია
    Guro ფანი [?]

    14 ივლისი 2020 11:22

    რონალდინიო სადაა?

    1
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    14 ივლისი 2020 11:06

    წუხელ არ მიყურებია და მსაჯების თემა არ იყო ?)))

    0
    გასულია
    Lautaro Martínez ფანი [?]

    14 ივლისი 2020 10:35

    ციტატა: sandro barca
    აქამდეც ცხადი იყო მაგრამ რეალი გახდა ჩემპიონი.ლიგას ასეთი ბარსა თუ მოიგებს არაფერი მცოდნია ფეხბურთის.უტიტულო სეზონი.რა უქნა გუნდს ამ დედა აფეთქებულმა პერესის გოშიამ😟😟😟😟😟

    და გამოდის ეს შობელძაღლი და 2010 ბარსას ვჯობივართო

    4
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    sandro barca წევრი [?]

    14 ივლისი 2020 10:25

    აქამდეც ცხადი იყო მაგრამ რეალი გახდა ჩემპიონი.ლიგას ასეთი ბარსა თუ მოიგებს არაფერი მცოდნია ფეხბურთის.უტიტულო სეზონი.რა უქნა გუნდს ამ დედა აფეთქებულმა პერესის გოშიამ😟😟😟😟😟

    2
    გასულია
    Lautaro Martínez ფანი [?]

    14 ივლისი 2020 10:22

    ლეგენდარულმა ბრაზილიელმა ფეხბურთელმა, რივალდომ, "ბარსელონას" სატრანსფერო სამიზნეებზე ისაუბრა.

    "ყველაფერი იმაზე მეტყველებს, რომ ლაუტარო მარტინესის კონტრაქტში არსებული მუხლი ამოიწურა და ახლა "ბარსას" "ინტერთან" მოლაპარაკება მოუწევს.

    ყოველგვარი ეჭვის გარეშე ვფიქრობ, რომ მათ ყურადღება ნეიმარზე უნდა გაამახვილონ და ეს ზაფხულშივე გააკეთონ.

    ბრაზილიელის დამატებით "ბარსას" კვლავ ეყოლება შესანიშნავი გუნდი და ფეხბურთელებსაც დამატებითი მოტივაცია მიეცემათ. ამასთან, შეტევაში გუნდს მრავალი ალტერნატივა ექნება", - განაცხადა რივალდომ.

    2
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    პარტნიორები
    Flashscore.ge