რამდენად რეალურია "ბარსას" ლა ლიგაში გაჩემპიონება - შესაძლო ვარიანტები

  • 13-07-2020, 20:17
  • რამდენად რეალურია "ბარსას" ლა ლიგაში გაჩემპიონება - შესაძლო ვარიანტები

    ლა ლიგის დასრულებამდე საკმაოდ მცირე დრო რჩება. ამ მომენტისათვის, სატურნირო ცხრილის სათავეში "რეალია" მოქცეული, რომელსაც 35 ტურის ჯამში, 80 ქულა აქვს. მისი უახლოესი მდევარი კი "ბარსელონაა", რომელმაც 36 ტურში 79 ქულის მოგროვება შეძლო.

    როგორც ვხედავთ, ერთი შეხედვით, ტიტული "სამეფო კლუბის" ხელთაა... თუმცა, სასწაულების იმედი არ მოგვიშალოს ღმერთმა. 

    მაგრამ ამ შემთხვევაში, "ბლაუგრანას" მხოლოდ ღმერთის სასწაული არ უშველის, არამედ კიკე სეტიენის ზებუნებრივი ძალების გამოყენება და ნორმალური ტაქტიკური გეგმით მოედანზე თამამად გამოსვლაა საჭირო.

    იმისათვის, რომ ლა ლიგის დარჩენილი სეზონის ჩვენთვის პოზიტიური განვითარება განვიხილოთ, უნდა წარმოვიდგინოთ, რომ "ლურჯ-ბროწეულისფერებმა" მომდევნო ორივე მატჩიდან 6 ქულა მოაგროვეს - ანუ, თუ "ოსასუნასთან" და "ალავესთან" შეხვედრები ტრიუმფით დაასრულეს, ჯამში მათ 85 ქულა მოუგროვდებათ.

    რაც შეეხება "რეალს" - "ლოს ბლანკოსს" სათამაშოდ 3 შეხვედრა დარჩა: "გრანადასთან", "ვილიარეალთან" და "ლეგანესთან".

    დღეს გამარჯვება

    ზინედინ ზიდანის ბიჭები 36-ე ტურს დღეს ღამით "გრანადას" წინააღმდეგ გამართავენ. იმ შემთხვევაში, თუ ისინი მოიგებენ (83 ქულა უხდებათ), ლა ლიგის თასის აღმართვას მომდევნო 2 შეხვედრიდან 2 ქულის მოპოვებითაც (85 ქულა უხდებათ) კი შეძლებენ.

    დღევანდელი ფრე

    თუ "გრანადა" შეძლებს და "რეალს" ფრედ დაუსრულებს (81 უხდება), გარკვეული შანსები ჩნდება. კერძოდ კი, გვჭირდება, რომ "ლეგანესმა" ან "ვილიარეალმა" მადრიდელები დაამარცხონ. (კვლავ 81 ქულა და 1 გამარჯვებიდან + 3, რაც ჯამში 84 ქულას გვაძლევს).

    ასევე, "ლურჯ-ბროწეულისფერები" იმ შემთხვევაშიც გაჩემპიონდებიან, თუ "რეალი" ბოლო სამივე შეხვედრას ფრედ დაასრულებს (ჯამში 83 ქულა).

    ბოლო ვარიანტი მართლა დიდი სასწაული იქნებოდა, რადგან თითქოს წარმოუდგენელია, ჩვენმა "მოსისხლე მტრებმა" ზედიზედ 3 შეხვედრა ამგვარად დაასრულონ.

    დღევანდელი წაგება

    თუ დღეს "რეალი" "ნეუვო ლოს კარმენესზე" გმირულად დაეცემა (კვლავ 80 ქულა), ჩემპიონობისათვის დარჩენილი 2 მატჩიდან, უეჭველად ორივეს მოგება აწყობს (86). იმ შემთხვევაში, თუ ორიდან რომელიმეზე ფეხი დაუცდება  - ერთზე ფრის (84 ქულა) შემთხვევაშიც კი, სიტუაცია "ბარსელონას" სასარგებლოდ შემოტრიალდება.

    როგორც ვხედავთ, "ბარსელონა" დარჩენილი მატჩების მოგების შემთხვევაშიც კი, "რეალზეა" დამოკიდებული. თუმცა, თუ სასწაულების გჯერათ და იმისაც, რომ ზიდანის გუნდსათვის დიადი მსაჯები ნაკლებ წყალობას გაიმეტებენ, მაშინ იმედი არ უნდა გაიქროთ.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: რეალი ლა ლიგა
    კომენტარები [ 22 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Lasha71 Culé [?]

    14 ივლისი 2020 15:17

    თქვენ ღადაობთ თუ?
    ვერ ხვდებით რომ რეალის ჩემპიონობა ფედერაციამ დიდი ხანია გადაწყვიტა?
    1 და 2 ფაქტი ხომ არაა?
    შეიძლება 10 და 15 შემთხვევითობის და დამთხვევის გჯეროდეს თუ დამთხვეული არ ხარ?
    პანდემიის მერე 2 ტურში გამოჩნდა რომ მსაჯრიდის ვარეალის ჩემპიონობა გადაწყვეტილი ჰქონდა ფედერავიას, როგორც 2012 და 2017 წლებში! თუ მოკლე მეხსიერბა გაქვთ?

    0
    საიტზეა
    Don_Andresito [?]

    14 ივლისი 2020 13:11

    ციტატა: davidus2020
    ციტატა: grizmann
    ციტატა: davidus2020
    შევეშვათ ზღაპრებს, არ მოგწყინდათ, ჩვენ არ ვიმსახურებთ ჩემპიონობას, სიმართლე ვთქვათ არც შარშან ვიმსახურებდით,უბრალოდ რეალი იმდენად მკვდარი იყო მსაჯებმა ვერ უშველა.

    კაი რა შარშან არ ვიმსახურებდით შარშან გუნდი ფეხბურთს მაინც თამაშობდა

    ვინ თამაშობდა ფეხბურთს,ბარსა?ვალიკოს ხელში როდის იყო ბარსა ფეხბურთს თამაშობდა,მაგრამ დაანგრია ბარსა,გახადა უსახური ბილბაო

    ფეხბურთს არ ვთამაშობიდით კარგს, მაგრამ შარშან რო ტრიპლეტთან ახლოს ვიყავით ეგრე ახლოს სუ 3 ჯერ ვიყავით, რეალი კიდე არც ერთხელ. ლა ლიგა უკვე მოგებული გვქონდა, თასის ფინალში ვიყავით და ლივერთან პირველი იგრა 3-0 იყო მოგებული, ის ავადსახსენებელი საღამო რო არა ენფილდზე ბარსა ისოტირაშI მესამე ტრიპლეტს დადებდა, არც ვალვერდეს გააგდებდნენ, ისევ უსახურ ფეხბურთს ვითამაშებდით ალაგ ალაგ აფეთქებებით, ლეოც ხასიათზე იქნებოდა და რაც მთავარია რეალი იქნებოდა ისევ მეორეზე. ვალვერდემ ზუსტად იცოდა სად ეთამაშა ქულაზე, როგორ მოეგო კლასიკო და როგორ მოეგო ზოგადად ლა ლიგა. მაინც არ მენატრება და ვისაც ვალიკო მოენატროს იმას არ ეღირსოს უკეთესი მწვრთნელი :D::D მარა შედეგი გაცილებით უკეთესი იყო, სანახაობა კიდე ამაზე უარესი სულაც არ იყო. გრიზანიც უკეთ თამაშობდა ფრენკიც არტურიც და იქ რო ტრიპლეტი დაედო, ისეთ ავტორიტეტს შეიძენდა ვალვერდე, ესე ადვილად ვერც არტურს გაუცვლიდნენ ბებერ პიანიჩში და გაცილებით უკეთესი ვითარება იქნებოდა გუნდში. მოხერხება უნდა ვალვერდე გააგდო საშინელ დროს და უარესი მწვრთნელი მოიყვანო

    1
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    13 ივლისი 2020 23:40

    ციტატა: grizmann
    ციტატა: davidus2020
    შევეშვათ ზღაპრებს, არ მოგწყინდათ, ჩვენ არ ვიმსახურებთ ჩემპიონობას, სიმართლე ვთქვათ არც შარშან ვიმსახურებდით,უბრალოდ რეალი იმდენად მკვდარი იყო მსაჯებმა ვერ უშველა.

    კაი რა შარშან არ ვიმსახურებდით შარშან გუნდი ფეხბურთს მაინც თამაშობდა

    ვინ თამაშობდა ფეხბურთს,ბარსა?ვალიკოს ხელში როდის იყო ბარსა ფეხბურთს თამაშობდა,მაგრამ დაანგრია ბარსა,გახადა უსახური ბილბაო

    1
    გასულია
    GUGU MSN წევრი [?]

    13 ივლისი 2020 23:28

    ამ ბოზებს მსაჯი მაინც არ წააგებიებს ამთ დედებს შევთხარე მე

    2
    გასულია
    gio 001 წევრი [?]

    13 ივლისი 2020 22:57

    ციტატა: Tsitsi
    ციტატა: gio 001
    ციტატა: Tsitsi
    ციტატა: gio 001
    ციტატა: NEYBarca
    ანუ დღეს თუ წააგო რეალმა , მომდევნო რომელიმე ორი თამაშიდან თუ ფრე დაასრულა თასი ჩვენია ? ვერ მივხვდი ამ შემთხვევაში თანაბარი ქულები უგროვდება გუნდებს და წესით რეალი ხო უნდა დარჩეს პირველზე კლასიკოში მოგების გამო ?

    ერთი თუ წააგო და ერთი ფრეთ ითამაშა ამ შემთხვევაში 5 ქულას კარგავს და ჩვენ 4 ქულით გვისწრებს.

    დღეს თუ წააგო და იმ ორიდან ერთი მოიგო და ერთი ფრედ დაასრულა, 84 გამოსდით და ჩვენ "ხო 85 გვაქვს"

    ჯერ უნდა მოვიგოთ ორივე თამაში, რომ გვქონდეს 85 ქულა

    დიახ, ყველაზე კარგ ვარიანტში განვიხილე ზემოთ დაწერილი სტატია.. ყველაზე კარგი ვარიანტია, რომ ორივე მატჩს მოვიგებთ:)..

    ყველაზე ცუდი ის არის,რომ რეალი ბოლო სამი თამაშიდან ორს არ გამაზავს ასე უაზროთ,და მეორე კიდე ბარსამ დააბრალოს საკუთარ თავს რომ ჩემპიონები ვერ ვხდებით.რაცარუნდა მსაჯების შეცდომები იყოს მაინც ბარსელონას ბრალია ეს ყველაფერი...ისეთი შთაბეჭდილება მრჩება რომ წნორის მილანის დუბლიორი გუნდის მწვრთნელი ავარჯიშებს ბარსელონას და მაგიტომ თამასობენ ასე....ძAლიან არ მომწონს ასეთ უაზრო სიტუაციაში რომ ვართ და წაგება ორმაგია,ჯერ ის რომ ძაან ბანძ ფეხბურთს ვთAმაშობთ და მერე მეორეც რომ მენახირე გვყავს მწვრთნელი

    4
    საიტზეა
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    13 ივლისი 2020 22:45

    ციტატა: gio 001
    ციტატა: Tsitsi
    ციტატა: gio 001
    ციტატა: NEYBarca
    ანუ დღეს თუ წააგო რეალმა , მომდევნო რომელიმე ორი თამაშიდან თუ ფრე დაასრულა თასი ჩვენია ? ვერ მივხვდი ამ შემთხვევაში თანაბარი ქულები უგროვდება გუნდებს და წესით რეალი ხო უნდა დარჩეს პირველზე კლასიკოში მოგების გამო ?

    ერთი თუ წააგო და ერთი ფრეთ ითამაშა ამ შემთხვევაში 5 ქულას კარგავს და ჩვენ 4 ქულით გვისწრებს.

    დღეს თუ წააგო და იმ ორიდან ერთი მოიგო და ერთი ფრედ დაასრულა, 84 გამოსდით და ჩვენ "ხო 85 გვაქვს"

    ჯერ უნდა მოვიგოთ ორივე თამაში, რომ გვქონდეს 85 ქულა

    დიახ, ყველაზე კარგ ვარიანტში განვიხილე ზემოთ დაწერილი სტატია.. ყველაზე კარგი ვარიანტია, რომ ორივე მატჩს მოვიგებთ:)..

    0
    გასულია
    mesi_10 Culé [?]

    13 ივლისი 2020 22:40

    სამწუხაროთ დღევანდელი რეალობით სპაიდერმენის არსებობის უფრო მჯერა ვიდრე აქ ჩამოწერილი ვარიანტების.... იმ რეალის დედა შ........ცი რომელიც ასეთ უპირატესობას გაანიავებს..

    7
    გასულია
    gio 001 წევრი [?]

    13 ივლისი 2020 22:32

    ციტატა: Tsitsi
    ციტატა: gio 001
    ციტატა: NEYBarca
    ანუ დღეს თუ წააგო რეალმა , მომდევნო რომელიმე ორი თამაშიდან თუ ფრე დაასრულა თასი ჩვენია ? ვერ მივხვდი ამ შემთხვევაში თანაბარი ქულები უგროვდება გუნდებს და წესით რეალი ხო უნდა დარჩეს პირველზე კლასიკოში მოგების გამო ?

    ერთი თუ წააგო და ერთი ფრეთ ითამაშა ამ შემთხვევაში 5 ქულას კარგავს და ჩვენ 4 ქულით გვისწრებს.

    დღეს თუ წააგო და იმ ორიდან ერთი მოიგო და ერთი ფრედ დაასრულა, 84 გამოსდით და ჩვენ "ხო 85 გვაქვს"

    ჯერ უნდა მოვიგოთ ორივე თამაში, რომ გვქონდეს 85 ქულა

    0
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    13 ივლისი 2020 22:12

    ვილიარელმა რომ მოუგოს ზოგი მადრიდოსტა ტვინს წატყნავს ტრაკი ტრაკი მისცენო და ძალით გააჩემპიონესო და ქულები მერე მაინც რომ არ გვეყოს იმას იტუვიან ვილიარელის ტრაკის მიცემამაც ვერ უშველაო

    2
    გასულია
    grizmann ფანი [?]

    13 ივლისი 2020 22:00

    ციტატა: davidus2020
    შევეშვათ ზღაპრებს, არ მოგწყინდათ, ჩვენ არ ვიმსახურებთ ჩემპიონობას, სიმართლე ვთქვათ არც შარშან ვიმსახურებდით,უბრალოდ რეალი იმდენად მკვდარი იყო მსაჯებმა ვერ უშველა.

    კაი რა შარშან არ ვიმსახურებდით შარშან გუნდი ფეხბურთს მაინც თამაშობდა

    3
    საიტზეა
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    13 ივლისი 2020 21:33

    ციტატა: gio 001
    ციტატა: NEYBarca
    ანუ დღეს თუ წააგო რეალმა , მომდევნო რომელიმე ორი თამაშიდან თუ ფრე დაასრულა თასი ჩვენია ? ვერ მივხვდი ამ შემთხვევაში თანაბარი ქულები უგროვდება გუნდებს და წესით რეალი ხო უნდა დარჩეს პირველზე კლასიკოში მოგების გამო ?

    ერთი თუ წააგო და ერთი ფრეთ ითამაშა ამ შემთხვევაში 5 ქულას კარგავს და ჩვენ 4 ქულით გვისწრებს.

    დღეს თუ წააგო და იმ ორიდან ერთი მოიგო და ერთი ფრედ დაასრულა, 84 გამოსდით და ჩვენ "ხო 85 გვაქვს"

    0
    გასულია
    gio 001 წევრი [?]

    13 ივლისი 2020 21:28

    ციტატა: NEYBarca
    ანუ დღეს თუ წააგო რეალმა , მომდევნო რომელიმე ორი თამაშიდან თუ ფრე დაასრულა თასი ჩვენია ? ვერ მივხვდი ამ შემთხვევაში თანაბარი ქულები უგროვდება გუნდებს და წესით რეალი ხო უნდა დარჩეს პირველზე კლასიკოში მოგების გამო ?

    ერთი თუ წააგო და ერთი ფრეთ ითამაშა ამ შემთხვევაში 5 ქულას კარგავს და ჩვენ 4 ქულით გვისწრებს.

    0
    გასულია
    Ani
    Ani ახალბედა [?]

    13 ივლისი 2020 21:13

    Ocnebas kaci ar mouklavso :))))

    6
    საიტზეა
    NEYBarca ფანი [?]

    13 ივლისი 2020 20:58

    ანუ დღეს თუ წააგო რეალმა , მომდევნო რომელიმე ორი თამაშიდან თუ ფრე დაასრულა თასი ჩვენია ? ვერ მივხვდი ამ შემთხვევაში თანაბარი ქულები უგროვდება გუნდებს და წესით რეალი ხო უნდა დარჩეს პირველზე კლასიკოში მოგების გამო ?

    1
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    13 ივლისი 2020 20:52

    შევეშვათ ზღაპრებს, არ მოგწყინდათ, ჩვენ არ ვიმსახურებთ ჩემპიონობას, სიმართლე ვთქვათ არც შარშან ვიმსახურებდით,უბრალოდ რეალი იმდენად მკვდარი იყო მსაჯებმა ვერ უშველა.

    6
    გასულია
    Clever liar წევრი [?]

    13 ივლისი 2020 20:44

    ციტატა: Tsitsi
    ეგრე თუ არ მიუდექი, აბა შეგაზიზღებენ ფეხბურთის ყურებას და მერე ხო საერთოდ კლუბსაც :D :D :D

    უფ სიხარულით როდის ვუყურე ბოლოს ამათ თამაშს აღარც მახსოვს :))) მგონი სუპერთასსზე თბილისში და ვსო :D არაუშავს, ყველა დაღმართს აღამართი აქვს. ასე შევხედოთ და არა ყალბი ილუზიებით. ჩვენი დროც მოვა, დიდზე დიდი კლუბი ვართ ჩვენ, დიდი ისტორიით და ამაზე დიდი ჩავარდნებით :))

    3
    საიტზეა
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    13 ივლისი 2020 20:34

    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: Tsitsi
    წლევანდელი წელი მაინც დაკარგულია და, პოზიტიურად ვიფიქროთ, ჩვენი რა მიდის

    თუ პოზიტივია მაშინ მივადუპლეტოთ,ამის მერე ლიგაზეც დაწერე რამე და ვიზეიმოთ, ჩვენი რა მიდის :))))

    ეგრე თუ არ მიუდექი, აბა შეგაზიზღებენ ფეხბურთის ყურებას და მერე ხო საერთოდ კლუბსაც :D :D :D

    2
    გასულია
    Clever liar წევრი [?]

    13 ივლისი 2020 20:33

    ციტატა: Tsitsi
    წლევანდელი წელი მაინც დაკარგულია და, პოზიტიურად ვიფიქროთ, ჩვენი რა მიდის

    თუ პოზიტივია მაშინ მივადუპლეტოთ,ამის მერე ლიგაზეც დაწერე რამე და ვიზეიმოთ, ჩვენი რა მიდის :))))

    3
    გასულია
    grizmann ფანი [?]

    13 ივლისი 2020 20:31

    იქნება ბოლო ტურამდე ვერ გაირკვეს გამარჯვებული

    3
    საიტზეა
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    13 ივლისი 2020 20:30

    ციტატა: Clever liar
    ისეთივე რეალურია, როგორც ჩემი პიჩიჩი ლა ლიგაში

    😂 წლევანდელი წელი მაინც დაკარგულია და, პოზიტიურად ვიფიქროთ, ჩვენი რა მიდის

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge