სრულყოფილი ფეხბურთელი vs უმაღლესი კლასის შემტევი

  • 13-07-2020, 16:39
  • სრულყოფილი ფეხბურთელი vs უმაღლესი კლასის შემტევი

    კრიშტიანუ რონალდუმ მიმდინარე სეზონში, "იუვენტუსის" მაისურით 39 გოლში მიიღო მონაწილეობა. მის ანგარიშზე 32 გოლი და 7 ასისიტია. იმ შემთხვევაში, თუ პენალტებიდან გატანილ ბურთებს უგულებელვყოფთ, მას ჯამში 20 გოლი გამოუვა.

    რაც შეეხება, ლიონელ მესის, მან ჯამში 51 გოლში მიიღო მონაწილეობა, გაიტანა 27 გოლი და შეასრულა 24 საგოლე გადაცემა. არგენტინელის ანგარიშზე თერთმეტმეტრიანის ნიშნულიდან მხოლოდ 5 გატანილი გოლია.

    შესაბამისად, გოლში მონაწილეობის მიხედვით, რონალდუს მაჩვენებელი 27 არის, მაშინ როცა მესის შემთხვევაში ეს რიცხვი 45-ს უტოლდება.

    ამგვარი სტატისტიკური მონაცემი ნათლად ასახავს, რომ ლეო სრულყოფილი ფეხბურთელია, შეუძლია ერთდროულად თამაში ნახევარმცველად, გარემარბად, გამთამაშებლად და ცენტრალურ თავდამსხმელად.

    მიუხედავად კრიშტიანუს მიმართ პატივისცემისა, ის თავს შეტევის დამასრულებელ ფაზაში იჩენს და რეალურად ხიფათს უმეტესად მხოლოდ საჯარიმოში ყოფნის დროს ქმნის.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    13 ივლისი 2020 23:15

    უაზრო სტატიაა, არ მოგბეზრდათ არაფრის მომცემი საუბარიი? ორივე მაგარია და ორივეს აქვს პლუს-მინუსები.. პენალიო ისე იძახით ვითომ გატანა არუნდოდეს, მაგ პენალი როგაეტანა მესის მინიმუმ კოპა ამერიკას მოიგებდა და კიდე მინიმუმ ერთით მეტი ლიგის ფინალი ექნებოდა მესის ნათამაშები, ამიტო ნუ აკნინებთ, ორივე უძლიერესია და ისიამოვნეთ თუ ფეხბურთი გიყვართ

    0
    გასულია
    ronaldinho1999 წევრი [?]

    13 ივლისი 2020 20:51

    qartlela, vinc shen chamotvale varskvlavebi, kicha, pele da ase shemdeg, arcerti araa messize srulyofili. da uzroa komentaria, ro messi kutxurebs ro awvdis magito aq amdeni asisti, tu ase advilia moawodos ronaldom ratom vera, imitom rom ar aqvs uketesi moednis xedva mesize. Pele fegburtis mefe iyo imitom mis dros unelesi tempi, giganti burti da susti mcvelebi iyo, ase rom veranairad ver davayeneb mesize win peles, ramosi, pyuli, canavaro, nesta,maldini am fegburtelebis epoqashi aramgonia is eqna rac messim qna.

    1
    გასულია
    Lasha71 Culé [?]

    13 ივლისი 2020 20:07

    როგორ გამოდის რომ უმაღლესი კლასის შემტევი კრიშტიანაა და მესიმეტს იტანს? ძაან საინტერესოა :)

    0
    გასულია
    Qartlela77 წევრი [?]

    13 ივლისი 2020 19:57

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Qartlela77
    და როდის აქეთაა სრულყოფილი ფეხბურთელი ასისტებით განისაზღვრება😂😂 ვახ დღითი დღე მაოცებთ😅 პელეს, რომარიოს, რონალდო ნაზარიოს, მარადონას, გერდ მიულერს სრულყოფილება აკლდათ რახან ასისტებით არ იკლავდნენ თავს და გოლებზე იყვნენ დაგეშილები? თავდამსხმელის მოვალეობა როდიდანაა სრულყოფილების მანიშნებელი ასისტი? მესის პონტში ხო არა?😅 მაგალითად ბრაზილიელ რონალდოს კარიერაში სულ 67 ასისტი აქ გაკეთებული და რა, ერთი კარგი თავდამსხმელი იყო?😅 პელე? 160 ასისტი აქ მარა ვიცით რო ფეხბურთის მეფე პელეა და არა იოზილი პასების გამო😂😂 ბიჭო გეყოთ არ გიტყდებათ რეებს წერთ😂😂 მესი კუთხურის მომწოდებელია უკვე 10 წელზე მეტია, პლიუს შორეულ ჯარიმასაც ეგ აწვდის და ექნება რონიზე მეტი რა ფილოსოფია უნდა მაგას? 😅😅 მესი თავით თამაშობს? ორივე ფეხს თუ ხმარობს თანაბრად? ყუმბარისებული დარტყმით გამოირჩევა? არაა!!! ხო და ზნაჩიტ ბენზემა ყოფილა😅😅😅 მესიმანიის ლოგიკა😂😂 ფორვარდმა უნდა გაიტანოს, მისი საქმე ესაა ეეეს! და ბოლო ბოლო 235 ასისტი აქ კარიერაში რონის მეტი ვიდრე პელეს და ნაზარიოს ერთად აღებულს.... ინიესტაზე მეტი ასისტიცა აქვს, ზიზუზეც, ფიგუზეც, ბექემზეც და კიდე ბევრ გამორჩეულ ნახევარ მცველზე, თან იმის გათვალისწინებით რო კუთხურს ეს არ აწვდის და ჯარიმას🙂 მეტი რა უნდა ქნას ფორვარდმა😅😅

    კრუიფი, ვან ბასტენი, დისტეფანო, პუშკაში და ეუსებიოც გამომჩა ეგენიც ერთი ჩვეულებრივი კარგი შემტევები იყვნენ😅

    ოოოო დიდო მესი რა გაჩნდი ამისთანა, ხალხო ცოტა რეალობაში დარჩით, არ ვცხოვრობს სხვა პლანსტაზე, სადაც ოდინი და თორი განაგებენ ზე ბუნებრივ ფეხბურთს, ჩვეულებრივ არასრულყოფილ და მოკვდავ ადამიანებს ვუყურებთ რომლებსაც ზოგს განსაკუთრებულად აქვს განვითარებული ნიჭი და ზოგს ნაკლებად ეგაა და ეგ.. მართლა ღმერთი ხო არ გონიათ ნუ გამამაშტერებთ😂😂

    პლიუს ამას არც ეგ შობელძაღლი ოდინი და თორის სამყაროა რეალური და რჩება რეალობა რო ერთი ჩვეულებრივი ადამიანია ადამიანი😅😅 სხვა პლანეტიდან არარი არც ერ მესი და არც რონი ორივე ბედგრული დედამიწის შვილები არიან😅😅

    ბავშვთა მანია, მესი მანია, ლოგიკა მოკლული მანია, ყბელანაირი მანიაა ბარსას გარდა😏

    სრულყოფილი ფეხბურთელი თავით თამაშითაც უნდა გამოირჩეოდეს, ორივე ფეხით თამაშითაც, სისწრაფითაც, დრიბლინგითაც, სტანდარტულებითაც, დარტყმის სიძლიერითაც, ტექნიკით, მოედნის ხედვით, ყველა ვითარებაში და ყველა ადგილიდან უნდა შეეძლოს გატანა, და პლიუს მოტივატორი უნდა იყოს, მშრომელი მოედანზე.. ეხლა მითხარი მესი არის სრულყოფილი? თუ მხოლოდ ასისტით განისაზღვრება მაშინ მესისთან ერთად დავაყენოთ, იოზილი, ხავი, ანრი, დებრუინი, და ვინ მოთვლის კიდე რამდენი სრულყოფილი იგროკი ყოლია დედამიწას😀

    არა და ვიცი კაცო რო სრულყოფილი არარსებობს არააა, სრულყოფილი ადამიანი გინახავთ? მაიტა მეც გამაცანით ე ოხერი😅

    ზუსტად მაგას ნიშნავს სრულყოფილო ფეხბურთელი ასისტებსაც და გოლებსაც ერთნაირად დიდი რაოდენობით რო აკეთებს ასე რომ ტყუილად წერე მაგდენი

    კიდე კაი შენ არ წყვეტავ მაგას რით გამოიხატება სრულყოფილება თორე დეერხეოდა ლოგიკას😅😅

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    13 ივლისი 2020 19:19

    ციტატა: Qartlela77
    და როდის აქეთაა სრულყოფილი ფეხბურთელი ასისტებით განისაზღვრება😂😂 ვახ დღითი დღე მაოცებთ😅 პელეს, რომარიოს, რონალდო ნაზარიოს, მარადონას, გერდ მიულერს სრულყოფილება აკლდათ რახან ასისტებით არ იკლავდნენ თავს და გოლებზე იყვნენ დაგეშილები? თავდამსხმელის მოვალეობა როდიდანაა სრულყოფილების მანიშნებელი ასისტი? მესის პონტში ხო არა?😅 მაგალითად ბრაზილიელ რონალდოს კარიერაში სულ 67 ასისტი აქ გაკეთებული და რა, ერთი კარგი თავდამსხმელი იყო?😅 პელე? 160 ასისტი აქ მარა ვიცით რო ფეხბურთის მეფე პელეა და არა იოზილი პასების გამო😂😂 ბიჭო გეყოთ არ გიტყდებათ რეებს წერთ😂😂 მესი კუთხურის მომწოდებელია უკვე 10 წელზე მეტია, პლიუს შორეულ ჯარიმასაც ეგ აწვდის და ექნება რონიზე მეტი რა ფილოსოფია უნდა მაგას? 😅😅 მესი თავით თამაშობს? ორივე ფეხს თუ ხმარობს თანაბრად? ყუმბარისებული დარტყმით გამოირჩევა? არაა!!! ხო და ზნაჩიტ ბენზემა ყოფილა😅😅😅 მესიმანიის ლოგიკა😂😂 ფორვარდმა უნდა გაიტანოს, მისი საქმე ესაა ეეეს! და ბოლო ბოლო 235 ასისტი აქ კარიერაში რონის მეტი ვიდრე პელეს და ნაზარიოს ერთად აღებულს.... ინიესტაზე მეტი ასისტიცა აქვს, ზიზუზეც, ფიგუზეც, ბექემზეც და კიდე ბევრ გამორჩეულ ნახევარ მცველზე, თან იმის გათვალისწინებით რო კუთხურს ეს არ აწვდის და ჯარიმას🙂 მეტი რა უნდა ქნას ფორვარდმა😅😅

    კრუიფი, ვან ბასტენი, დისტეფანო, პუშკაში და ეუსებიოც გამომჩა ეგენიც ერთი ჩვეულებრივი კარგი შემტევები იყვნენ😅

    ოოოო დიდო მესი რა გაჩნდი ამისთანა, ხალხო ცოტა რეალობაში დარჩით, არ ვცხოვრობს სხვა პლანსტაზე, სადაც ოდინი და თორი განაგებენ ზე ბუნებრივ ფეხბურთს, ჩვეულებრივ არასრულყოფილ და მოკვდავ ადამიანებს ვუყურებთ რომლებსაც ზოგს განსაკუთრებულად აქვს განვითარებული ნიჭი და ზოგს ნაკლებად ეგაა და ეგ.. მართლა ღმერთი ხო არ გონიათ ნუ გამამაშტერებთ😂😂

    პლიუს ამას არც ეგ შობელძაღლი ოდინი და თორის სამყაროა რეალური და რჩება რეალობა რო ერთი ჩვეულებრივი ადამიანია ადამიანი😅😅 სხვა პლანეტიდან არარი არც ერ მესი და არც რონი ორივე ბედგრული დედამიწის შვილები არიან😅😅

    ბავშვთა მანია, მესი მანია, ლოგიკა მოკლული მანია, ყბელანაირი მანიაა ბარსას გარდა😏

    სრულყოფილი ფეხბურთელი თავით თამაშითაც უნდა გამოირჩეოდეს, ორივე ფეხით თამაშითაც, სისწრაფითაც, დრიბლინგითაც, სტანდარტულებითაც, დარტყმის სიძლიერითაც, ტექნიკით, მოედნის ხედვით, ყველა ვითარებაში და ყველა ადგილიდან უნდა შეეძლოს გატანა, და პლიუს მოტივატორი უნდა იყოს, მშრომელი მოედანზე.. ეხლა მითხარი მესი არის სრულყოფილი? თუ მხოლოდ ასისტით განისაზღვრება მაშინ მესისთან ერთად დავაყენოთ, იოზილი, ხავი, ანრი, დებრუინი, და ვინ მოთვლის კიდე რამდენი სრულყოფილი იგროკი ყოლია დედამიწას😀

    არა და ვიცი კაცო რო სრულყოფილი არარსებობს არააა, სრულყოფილი ადამიანი გინახავთ? მაიტა მეც გამაცანით ე ოხერი😅

    ზუსტად მაგას ნიშნავს სრულყოფილო ფეხბურთელი ასისტებსაც და გოლებსაც ერთნაირად დიდი რაოდენობით რო აკეთებს ასე რომ ტყუილად წერე მაგდენი

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    13 ივლისი 2020 19:04

    კრისწი გერდ მიულერს უნდა შეადარო,მესი ძაან უსწრებს პენალტისტს.

    0
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Qartlela77 წევრი [?]

    13 ივლისი 2020 19:00

    და როდის აქეთაა სრულყოფილი ფეხბურთელი ასისტებით განისაზღვრება😂😂 ვახ დღითი დღე მაოცებთ😅 პელეს, რომარიოს, რონალდო ნაზარიოს, მარადონას, გერდ მიულერს სრულყოფილება აკლდათ რახან ასისტებით არ იკლავდნენ თავს და გოლებზე იყვნენ დაგეშილები? თავდამსხმელის მოვალეობა როდიდანაა სრულყოფილების მანიშნებელი ასისტი? მესის პონტში ხო არა?😅 მაგალითად ბრაზილიელ რონალდოს კარიერაში სულ 67 ასისტი აქ გაკეთებული და რა, ერთი კარგი თავდამსხმელი იყო?😅 პელე? 160 ასისტი აქ მარა ვიცით რო ფეხბურთის მეფე პელეა და არა იოზილი პასების გამო😂😂 ბიჭო გეყოთ არ გიტყდებათ რეებს წერთ😂😂 მესი კუთხურის მომწოდებელია უკვე 10 წელზე მეტია, პლიუს შორეულ ჯარიმასაც ეგ აწვდის და ექნება რონიზე მეტი რა ფილოსოფია უნდა მაგას? 😅😅 მესი თავით თამაშობს? ორივე ფეხს თუ ხმარობს თანაბრად? ყუმბარისებული დარტყმით გამოირჩევა? არაა!!! ხო და ზნაჩიტ ბენზემა ყოფილა😅😅😅 მესიმანიის ლოგიკა😂😂 ფორვარდმა უნდა გაიტანოს, მისი საქმე ესაა ეეეს! და ბოლო ბოლო 235 ასისტი აქ კარიერაში რონის მეტი ვიდრე პელეს და ნაზარიოს ერთად აღებულს.... ინიესტაზე მეტი ასისტიცა აქვს, ზიზუზეც, ფიგუზეც, ბექემზეც და კიდე ბევრ გამორჩეულ ნახევარ მცველზე, თან იმის გათვალისწინებით რო კუთხურს ეს არ აწვდის და ჯარიმას🙂 მეტი რა უნდა ქნას ფორვარდმა😅😅

    კრუიფი, ვან ბასტენი, დისტეფანო, პუშკაში და ეუსებიოც გამომჩა ეგენიც ერთი ჩვეულებრივი კარგი შემტევები იყვნენ😅

    ოოოო დიდო მესი რა გაჩნდი ამისთანა, ხალხო ცოტა რეალობაში დარჩით, არ ვცხოვრობს სხვა პლანსტაზე, სადაც ოდინი და თორი განაგებენ ზე ბუნებრივ ფეხბურთს, ჩვეულებრივ არასრულყოფილ და მოკვდავ ადამიანებს ვუყურებთ რომლებსაც ზოგს განსაკუთრებულად აქვს განვითარებული ნიჭი და ზოგს ნაკლებად ეგაა და ეგ.. მართლა ღმერთი ხო არ გონიათ ნუ გამამაშტერებთ😂😂

    პლიუს ამას არც ეგ შობელძაღლი ოდინი და თორის სამყაროა რეალური და რჩება რეალობა რო ერთი ჩვეულებრივი ადამიანია ადამიანი😅😅 სხვა პლანეტიდან არარი არც ერ მესი და არც რონი ორივე ბედგრული დედამიწის შვილები არიან😅😅

    ბავშვთა მანია, მესი მანია, ლოგიკა მოკლული მანია, ყბელანაირი მანიაა ბარსას გარდა😏

    სრულყოფილი ფეხბურთელი თავით თამაშითაც უნდა გამოირჩეოდეს, ორივე ფეხით თამაშითაც, სისწრაფითაც, დრიბლინგითაც, სტანდარტულებითაც, დარტყმის სიძლიერითაც, ტექნიკით, მოედნის ხედვით, ყველა ვითარებაში და ყველა ადგილიდან უნდა შეეძლოს გატანა, და პლიუს მოტივატორი უნდა იყოს, მშრომელი მოედანზე.. ეხლა მითხარი მესი არის სრულყოფილი? თუ მხოლოდ ასისტით განისაზღვრება მაშინ მესისთან ერთად დავაყენოთ, იოზილი, ხავი, ანრი, დებრუინი, და ვინ მოთვლის კიდე რამდენი სრულყოფილი იგროკი ყოლია დედამიწას😀

    არა და ვიცი კაცო რო სრულყოფილი არარსებობს არააა, სრულყოფილი ადამიანი გინახავთ? მაიტა მეც გამაცანით ე ოხერი😅

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    13 ივლისი 2020 17:27

    ამას ვუხსნი ყველა პენალდოს ფანს აფაოლიტურად მარა არ ესმით

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    13 ივლისი 2020 16:59

    კრისტინა პენალტებში და 4 მეტრიდან მხეცია.

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge