ზინედინ ზიდანი: ტიტულს ის მოიგებს, ვინც უფრო მეტ ქულებს დააგროვებს

ზინედინ ზიდანი: ტიტულს ის მოიგებს, ვინც უფრო მეტ ქულებს დააგროვებს

მადრიდის "რეალის" მთავარმა მწვრთნელმა, ზინედინ ზიდანმა, "გრანადასთან" მატჩის წინ ჟურნალისტების შეკითხვებს უპასუხა. ფრანგმა სპეციალისტმა ლა ლიგის საჩემპიონო რბოლაზეც ისაუბრა. 

"ბარსელონას" განცხადება მსაჯებზე? ყველას აქვს უფლება თავისი აზრი დააფიქსიროს. არ ვაპირებ ამ საკითხზე დავას, ჩვენ დაუღალავად ვშრომობთ და ვცდილობთ მოედანზე შესაძლებლობების მაქსიმუმი ვაჩვენოთ, ეს ერთადერთია, რაც მაინტერესებს. 

იქნება თუ არა სამართლიანი, თუ "ბარსელონა" ტიტულს მოიგებს? ტიტულს ის მიიღებს, ვინც უფრო მეტ ქულას დააგროვებს. წინ უკანასკნელი კვირა გველის, რომელიც ყველაზე რთული და ყველაზე მნიშვნელოვანი იქნება." - ზიდანის სიტყვებს Marca ციტირებს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    ფანი [?]
    12 ივლისი 2020 19:48
    1
    აჰა, ეხლა მივხვდით...
    ავთანდილ შოშიაშვილი გადაზმული თავტლოპინა ყოფილა
    ზინედინ, გამოდი გიცანით
    😄
    [?]
    12 ივლისი 2020 18:02
    4
    ციტატა: nika 54
    ზინედინ ზიდანი: ტიტულს ის მოიგებს, ვინც უფრო მეტ ქულებს დააგროვებს.
    ხილ მანსანო: მეტ ქულას კი ის დააგროვებს ვინც მეტ პენალტს დაარტყავს.
    პერესი: აბა მე რას ვაკეთებ?

    მეტ პენალტს ის დაარტყამს ვინც უფრო ხშირად გადარეკავს სამსაჯო კომიტეტში.

    ანუ ვინც უფრო ხშირად გადარეკავს ის გახდება ჩემპიონი. ტებასმა ჩაუშვა ბაბუ, რეაკავს.ხოლმე ხშირადო. აბა საიდან ზიდანს იმის გამბედაობა განახლებამდე ეთქვა ჩემპიონები გავხდებითო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    12 ივლისი 2020 17:49
    4
    სწავლობდი შენ სადმე?
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    12 ივლისი 2020 17:31
    6
    ციტატა: Lasha71
    . . . ისე საინტერესოა ვინმე თუა ისეთი ქინძი რომელსაც ჰგონია რომ ზიდანი იტყვის: კი მსაჯებმა შეცდომები დაუშვეს ჩვენს სასარგებლოდ , მაგრამ რა ვქნათ ფეხბურთია და რა ჩემი ბრალიაო ? :)

    მაგარია ხო? ვალიადოლიდთან 2 საპენალტე მსაჯრიდს რომ დაუდებდნენ ბარსას არ დაუდეს!
    მეექვსე წუთსე ვიდალზე ჯარიმა საწითლე არ იყო? მსაჯმა საერთოდ თამაში არ გააჩერა!

    ბარსამ რა უნდა ქნასო?:
    - გოლს არ ჩაუთვლიან, მეორე გაიტანოსო!
    - პენალტებს არ დაუდებედ, ისე გაიტანოს გოლიო!
    - კაცს გაუგდებენ, 10 კაცით მოიგოსო!
    - ბარსას კარში არასწორად გოლს ჩათვლიან, მერე რა, ბარსამ მეტი უნდა გაიტანოსო და
    რა მოხდა მერე ბარსა რომ ჭაობშია, მაინც უკეთესად უნდა ითამაშოსო!
    უკაცრავად და მგონი ძაან ღრმად შიგა გაქვთ! ხელის მოსმა არ გიშველით კარგად უნდა შეიყოთ!

    🤣
    საღოლ მაგარი გააძრე.ზუსტად მასეა.ესეიგი რახან ბარსელონაა ყველაფერი უნდა შეეძლოს.
    ფანი [?]
    12 ივლისი 2020 17:18
    2
    ჰოი უფალო შენ მიუტევე ყველა ჩობანს მათი ცოდვები
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    Culé [?]
    12 ივლისი 2020 17:10
    4
    . . . ისე საინტერესოა ვინმე თუა ისეთი ქინძი რომელსაც ჰგონია რომ ზიდანი იტყვის: კი მსაჯებმა შეცდომები დაუშვეს ჩვენს სასარგებლოდ , მაგრამ რა ვქნათ ფეხბურთია და რა ჩემი ბრალიაო ? :)

    მაგარია ხო? ვალიადოლიდთან 2 საპენალტე მსაჯრიდს რომ დაუდებდნენ ბარსას არ დაუდეს!
    მეექვსე წუთსე ვიდალზე ჯარიმა საწითლე არ იყო? მსაჯმა საერთოდ თამაში არ გააჩერა!

    ბარსამ რა უნდა ქნასო?:
    - გოლს არ ჩაუთვლიან, მეორე გაიტანოსო!
    - პენალტებს არ დაუდებედ, ისე გაიტანოს გოლიო!
    - კაცს გაუგდებენ, 10 კაცით მოიგოსო!
    - ბარსას კარში არასწორად გოლს ჩათვლიან, მერე რა, ბარსამ მეტი უნდა გაიტანოსო და
    რა მოხდა მერე ბარსა რომ ჭაობშია, მაინც უკეთესად უნდა ითამაშოსო!
    უკაცრავად და მგონი ძაან ღრმად შიგა გაქვთ! ხელის მოსმა არ გიშველით კარგად უნდა შეიყოთ!
    Culé [?]
    12 ივლისი 2020 17:04
    2
    კაი კაცო ვინც მეტ ქულას დააგროვებს ის იგებს
    Culé [?]
    12 ივლისი 2020 17:01
    3
    თანამედროვე ფეხბურთის ახალი ბრძნული გამონათქვამი:
    " ტიტულს ის მოიგებს, ვინც უფრო მეტ ქულებს დააგროვებს მსაჯების დახმარებით"
    ზ.ზიდანი

    ჩემპიონატის გაგრძელებიდან 1 კვირაში დავწერეუკვე რომ ასე იქნებდა :)
    იოლად ამოსაცნობია მსაჯრიდის ვარეალის ჩემპიონობა :)
    Culé [?]
    12 ივლისი 2020 17:00
    8
    ზინედინ ზიდანი: ტიტულს ის მოიგებს, ვინც უფრო მეტ ქულებს დააგროვებს.
    ხილ მანსანო: მეტ ქულას კი ის დააგროვებს ვინც მეტ პენალტს დაარტყავს.
    პერესი: აბა მე რას ვაკეთებ?
    ფანი [?]
    12 ივლისი 2020 16:59
    6
    "ბარსელონას" განცხადება მსაჯებზე? ყველას აქვს უფლება თავისი აზრი დააფიქსიროს. არ ვაპირებ ამ საკითხზე დავას

    აბა პირიქით ყოფილიყო ერთი?
    შენი ცხვირი ბუთქე ბაბუა პერესს და მოვა დრო ძაან მალე ეგ ვარიც ვერ გიშველით იმ კომპიუტერის კლავიატურებს რომელმაც ეს იწინასწარმეტყველა ბაბუა პერესი აჭერს ხო ხელს ?
    ყველანაირ ტყუილს ახვრობას და ფულით ყიდვით კადრულობთ და იწევთ თასისკენ მაგრამ მაინც მართლებიხართ არასდროს იტყვით სიმართლეს ტიპიური ქართული ოცნება ხართ ერთი ერთში

    არ მიყვარს აპელირება მსგავსი თემებით მარა კიდევ რო რაც ვართ ჩვენ ვართო და არც კი აღიარებენ შეცდომებს ჩესნად ვიგებთო ამტკიცებენ უკვე ვერ მოვითმინე რო არ დამეწერა პს ეს ჩემი აზრია ყველას აქ დაფიქსირების უფლება მისი აზრის მათ შორის მეც და ვისაც არ მოწონს გაატაროს და ნუ შემომიხდება კომენტარში
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    მწერალი [?]
    12 ივლისი 2020 16:36
    5
    დაკარგულია ლა ლიგა..
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️