გრიზმანმა, შესაძლოა, ლა ლიგაში ვეღარ ითამაშოს

  • 12-07-2020, 07:54
  • გრიზმანმა, შესაძლოა, ლა ლიგაში ვეღარ ითამაშოს

    "ბარსელონასა" და "ვალიადოლიდს" შორის გუშინ გამართულ შეხვედრაში (0-1), სტუმართა სასტარტო შემადგენლობაში ანტუან გრიზმანი ვიხილეთ, მე-2 ტაიმის პირველივე წუთიდან კი, მის ნაცვლად თამაშში ლუის სუარესი ჩაერთო.

    როგორც ირკვევა, საქმე "ბარსელონას" შემადგენლობაში მორიგ ტრავმასთან გვაქვს. RAC1-ის ცნობით, ფრანგ შემტევს, კვადრიცეფსის კუნთის არეში, ტკივილი აწუხებს და შესაძლოა, მან ლა ლიგის დარჩენილ შეხვედრებში ვერ ითამაშოს.

    ესპანეთის ჩემპიონატის მიმდინარე გათამაშებაში, 35 მატჩში, ანტუანს 9 გოლი და 4 ასისტი დაუგროვდა.

    დარჩენილ ორ მატჩში "ბარსელონა" "ოსასუნას" შინ (16 ივლისი) და "ალავესს" სტუმად (19 ივლისი) დაუპირისპირდება.

    შესაძლოა, ამ ორ შეხვედრაში მონაწილეობა ვერც ანსუ ფატიმ მიიღოს. პირველ შემთხვევაში, მას, შესაძლოა, დისკვალიფიკაცია გაუხანგრძლივონ. "ალავესთან" მატჩის დღეს კი, ანსუს "ბარსა ბ-ს" ძალიან მნიშვენლოვანი თამაში აქვს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    vitorborbafereira ფანი [?]

    12 ივლისი 2020 16:08

    ციტატა: uncrowned king
    ციტატა: vitorborbafereira
    გრიზმანის ტრამვა ისტორიას არ ახსოვს

    ცალსახაა რომ ეს იდიოტების შტაბი
    მიზანკიმართულად ანგრევენ გუნდს და არ გამოვრიცხავ პირდაპირ მადრიდის ტიპები იყვნენ,

    სხვა შემთხვევაში მესის ვინ რას მოუგებდა

    ჰო მესი ხომამაღმერთია 😂😂😂😂


    ღმერთზე რა გითხრა მაგრამ ფაქტია რეალს მესის ეპოქაში მხოლოდ 2 ლა ლიგა აქვს მოგებული, მესის კი 11

    მარტივი არითმეტიკით შეგიძლია მიხვდე რაზე მაქვს საუბარი

    0
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    12 ივლისი 2020 13:23

    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: Lautaro Martínez
    იცით რა მიკვირს ? თემისგან შორსაა მარა რატო გონია ყველას რო პსჟ 1 ნაბიჯით ფინალშია და ასე ადვილად გაცდება ატლეტიკოს და რატო გონია ყველას რო რეალისთვის ყველაფერი დასრულდა ლიგაზე? ეგ რო სიტის გაცდეს 100% ვიცი რო მოიგებს ლიგასაც

    ატალანტა ისეთ ფორმაშია შეიძლება გააგდოს პესეჟე და თუ მაინც გავიდა და ატლეტიკოს შეხვდა ფავორიტი ოდნავ ატლეტიკოა ყველა ვარიანტში ასე რომ რავი რა პესეჟე არაფერი აქვთ განაღდებულთან ახლოც კი :დ მითუმეტეს ამდენი ხანია არ უთამაშიათ, რეალს რაც შეეხება სიტი ჰანდიკაპით დაადებს :დ კიდევ ერთხელ ჩაუტარებს მასტერ კლასებს გუარდი ზიდანს :დ

    პეპ გუარდიოლამ „ბაიერნში“ მუშაობის ეპოქა გაიხსენა...


    „როდესაც „რეკორდმაისტერს“ ვედექი სათავეში, ზინედინ ზიდანი რამდენიმე დღით მიუნხენში იმყოფებოდა და „ბაიერნის“ წვრთნებს ეცნობოდა. ფრანგს მასტერ-კლასებს ვუტარებდი და საკუთარ ფილოსოფიას ვაცნობდი.

    :დდდდდდდდდ

    ხეზე ასვლაც ასწავლა?

    1
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    12 ივლისი 2020 13:20

    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: Lautaro Martínez
    იცით რა მიკვირს ? თემისგან შორსაა მარა რატო გონია ყველას რო პსჟ 1 ნაბიჯით ფინალშია და ასე ადვილად გაცდება ატლეტიკოს და რატო გონია ყველას რო რეალისთვის ყველაფერი დასრულდა ლიგაზე? ეგ რო სიტის გაცდეს 100% ვიცი რო მოიგებს ლიგასაც

    ატალანტა ისეთ ფორმაშია შეიძლება გააგდოს პესეჟე და თუ მაინც გავიდა და ატლეტიკოს შეხვდა ფავორიტი ოდნავ ატლეტიკოა ყველა ვარიანტში ასე რომ რავი რა პესეჟე არაფერი აქვთ განაღდებულთან ახლოც კი :დ მითუმეტეს ამდენი ხანია არ უთამაშიათ, რეალს რაც შეეხება სიტი ჰანდიკაპით დაადებს :დ კიდევ ერთხელ ჩაუტარებს მასტერ კლასებს გუარდი ზიდანს :დ

    პეპ გუარდიოლამ „ბაიერნში“ მუშაობის ეპოქა გაიხსენა...


    „როდესაც „რეკორდმაისტერს“ ვედექი სათავეში, ზინედინ ზიდანი რამდენიმე დღით მიუნხენში იმყოფებოდა და „ბაიერნის“ წვრთნებს ეცნობოდა. ფრანგს მასტერ-კლასებს ვუტარებდი და საკუთარ ფილოსოფიას ვაცნობდი.

    :დდდდდდდდდ

    😜 😂 😂

    0
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    12 ივლისი 2020 12:55

    ციტატა: Lautaro Martínez
    იცით რა მიკვირს ? თემისგან შორსაა მარა რატო გონია ყველას რო პსჟ 1 ნაბიჯით ფინალშია და ასე ადვილად გაცდება ატლეტიკოს და რატო გონია ყველას რო რეალისთვის ყველაფერი დასრულდა ლიგაზე? ეგ რო სიტის გაცდეს 100% ვიცი რო მოიგებს ლიგასაც

    ატალანტა ისეთ ფორმაშია შეიძლება გააგდოს პესეჟე და თუ მაინც გავიდა და ატლეტიკოს შეხვდა ფავორიტი ოდნავ ატლეტიკოა ყველა ვარიანტში ასე რომ რავი რა პესეჟე არაფერი აქვთ განაღდებულთან ახლოც კი :დ მითუმეტეს ამდენი ხანია არ უთამაშიათ, რეალს რაც შეეხება სიტი ჰანდიკაპით დაადებს :დ კიდევ ერთხელ ჩაუტარებს მასტერ კლასებს გუარდი ზიდანს :დ

    პეპ გუარდიოლამ „ბაიერნში“ მუშაობის ეპოქა გაიხსენა...


    „როდესაც „რეკორდმაისტერს“ ვედექი სათავეში, ზინედინ ზიდანი რამდენიმე დღით მიუნხენში იმყოფებოდა და „ბაიერნის“ წვრთნებს ეცნობოდა. ფრანგს მასტერ-კლასებს ვუტარებდი და საკუთარ ფილოსოფიას ვაცნობდი.

    :დდდდდდდდდ

    1
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    12 ივლისი 2020 12:53

    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: Lautaro Martínez
    იცით რა მიკვირს ? თემისგან შორსაა მარა რატო გონია ყველას რო პსჟ 1 ნაბიჯით ფინალშია და ასე ადვილად გაცდება ატლეტიკოს და რატო გონია ყველას რო რეალისთვის ყველაფერი დასრულდა ლიგაზე? ეგ რო სიტის გაცდეს 100% ვიცი რო მოიგებს ლიგასაც

    შანსი არ აქვს არც პსჟს და არც რეალს ატალანტა საოცარ ფეხბურთს თამაშობს რეალი კიდე სამივე გუნდში ვერ გაძვრება სიტიც საოცრად თამაშობს და რეალი ყოვლად ნაგავ ფეხბურთს თამაშობს მაგაზე უარესად მხოლოდ ბარსა თამაშობს

    ვიცი მაგრამ არაფერი გამიკვირდება უკვე ფული ჯოჯოხეტს ანათებსო...ისე მაგრა მინდა სიტმა მოიგოს ჩვენ თუ ვერა

    1
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    საიტზეა
    MESSI 2017 ფანი [?]

    12 ივლისი 2020 12:38

    ციტატა: Lautaro Martínez
    იცით რა მიკვირს ? თემისგან შორსაა მარა რატო გონია ყველას რო პსჟ 1 ნაბიჯით ფინალშია და ასე ადვილად გაცდება ატლეტიკოს და რატო გონია ყველას რო რეალისთვის ყველაფერი დასრულდა ლიგაზე? ეგ რო სიტის გაცდეს 100% ვიცი რო მოიგებს ლიგასაც

    შანსი არ აქვს არც პსჟს და არც რეალს ატალანტა საოცარ ფეხბურთს თამაშობს რეალი კიდე სამივე გუნდში ვერ გაძვრება სიტიც საოცრად თამაშობს და რეალი ყოვლად ნაგავ ფეხბურთს თამაშობს მაგაზე უარესად მხოლოდ ბარსა თამაშობს

    1
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    12 ივლისი 2020 12:35

    აუუ როგორ უმოქმედია კოვიდ 19 ტს სკოლის შეჩერებაზე და სწავლის შეწყვეტაზე ნელნელა ვხვდები ეხლა 😉

    0
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    12 ივლისი 2020 12:27

    ციტატა: uncrowned king
    ჰო მესი ხომამაღმერთია 😂😂😂😂

    სკოლის მოსწავლეობა რო გაგიმწარა ფაქტია :D დაგცინოდნენ ალბათ კლასელები მორიგ წაგებებზე :D:D:D

    2
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    12 ივლისი 2020 10:26

    იცით რა მიკვირს ? თემისგან შორსაა მარა რატო გონია ყველას რო პსჟ 1 ნაბიჯით ფინალშია და ასე ადვილად გაცდება ატლეტიკოს და რატო გონია ყველას რო რეალისთვის ყველაფერი დასრულდა ლიგაზე? ეგ რო სიტის გაცდეს 100% ვიცი რო მოიგებს ლიგასაც

    7
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    12 ივლისი 2020 08:51

    ზოგადად ძაან ძნელი გასახსენებელია გრიზმანმა ტრამვა როდის მიიღო ბოლოს 🤔

    4
    გასულია
    vitorborbafereira ფანი [?]

    12 ივლისი 2020 08:20

    გრიზმანის ტრამვა ისტორიას არ ახსოვს

    ცალსახაა რომ ეს იდიოტების შტაბი
    მიზანკიმართულად ანგრევენ გუნდს და არ გამოვრიცხავ პირდაპირ მადრიდის ტიპები იყვნენ,

    სხვა შემთხვევაში მესის ვინ რას მოუგებდა

    5
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    12 ივლისი 2020 07:56

    სამედიცინო შტაბი კი არა სალობიეა ერთადერთი ფეხბურთელი იყო ვისაც ტრამვა არ ქონდა და ესეც გაგვეტრამვა

    6
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge