MD: კოუტინიო გადაწყვეტილებას ჩემპიონთა ლიგის დასრულების შემდეგ მიიღებს

  • 11-07-2020, 13:52
  • MD: კოუტინიო გადაწყვეტილებას ჩემპიონთა ლიგის დასრულების შემდეგ მიიღებს

    ფილიპე კოუტინიო, რომელიც მიუნხენის "ბაიერნის" ღირსებას იცავს, საკუთარ მომავალთან დაკავშირებით, გადაწყვეტილებას ჩემპიონთა ლიგის დასრულების შემდეგ მიიღებს, იტყობინება Mundo Deportivo.

    ბრაზილიელის "ბარსელონადან" წასვლა, თითქმის, გარდაუვალია. გავრცელებული ინფორმაციით, ფეხბურთელის პრიორიტეტს პრემიერ ლიგაში დაბრუნება წარმოადგენს, თუმცა საბოლოოდ იგი ჩამოყალიბებული ჯერ არ არის.

    თავის მხრივ, "ბარსაც" არ აპირებს კოუტინიოს გუნდში დაბრუნებას და მისი ტრანსფერისგან სოლიდური შემოსავლის მიღებას გეგმავს, რომლის გამოყენებაც, შესაძლოა, ლაუტარო მარტინესის შეძენისას მოხდეს.

    გუშინ გამართული წილისყრის შედეგად, დიდია ალბათობა იმისა, რომ კოუტინიო "ბარსელონას" 14 აგვისტოს, ჩემპიონთა ლიგის მეოთხედფინალში, დაუპირისპირდეს. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    11 ივლისი 2020 16:56

    ციტატა: Arthur008
    ვაფშე ამის იჯარით გაშვება რაიყო გამაგებინეთ ვინმემ თუ გაყიდვა უნდოდათ გაეყიდათ ეგრევე... გაუშვეს ბუნდესლიგაში აი ვაფშე სხვა ჩემპიონატში და თან ვინ კოუტინიო რომელსაც ისეთი კლასი აქ რო შესაძლებელი იყო წელს უკვე შეჩვეოდა გუნდს თან მის პოზიციაზე დააყენებდა ეს კაცი მაინც ხოდა დღეს რო საჭიროა მგონი ყველამ ვიცით ნახევარდაცვაში ეს დეიონგი და პუჩი იდეალური იქნება

    ყიდვით არავინ იყიდიდა. ხელფასს კიდე ვერ გადაიხდიდნენ, ლიჟბი შეეტენათ ვინმესთვის ვინც გადაუხდიდა იმ 12 მილიონს. რო დაეტოვებინათ მაშინ დემბელე უნდა წასულიყო თორე სახელფასო ჭერი ისედაც თავზე ექცევა გუნდს. და ეს სეზონი რო ბარსაში გაეტარებინა კიდე,25 მილიონამდე ბონუსი ლივესთვის უნდა მიეცათ. 25+12 მილიონი ხელფასი, გამოდის რო ლამის 40 მილიონამდე დაჯდებოდა ამის შენარჩუნება. დემბელე არ გვეყოფა ზარალი? ამიტო გაუშვეს და ამიტოც არ დააბრუნებენ. გაყიდიან ესე 60-65 მილიონად

    2
    გასულია
    rijkaard წევრი [?]

    11 ივლისი 2020 15:35

    ციტატა: Messiah
    My Webpage

    ეეეეეეეეეეეჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰ :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((9 ცოტა გული მწყდება ამ ბიჭზე

    მეც დასანანია ნიჭი არ აკლია მაგრამ თავის პოხუისტობას დააბრალოს როცა კვების რაციონსაც არ იცავდა სპეც მზარეულიც დაუნიშნეს ვარჯიშებზე ეძინებოდა და აგვიანებდა და რამდენი კიდევ. მსგავსი ფეხბურთელების ყველაზე დიდი მაგალითი მთელი მსოფლიოსთვის რონალდინიოა.

    0
    გასულია
    ფრანკო ახალბედა [?]

    11 ივლისი 2020 15:29

    ნაპოლუსთან წააგებს ბარსა

    1
    გასულია
    dembelle გულშემატკივარი [?]

    11 ივლისი 2020 15:03

    Noieri ra nabo#ari tvalebit uyurebs

    0
    გასულია
    Arthur008 წევრი [?]

    11 ივლისი 2020 14:45

    ვაფშე ამის იჯარით გაშვება რაიყო გამაგებინეთ ვინმემ თუ გაყიდვა უნდოდათ გაეყიდათ ეგრევე... გაუშვეს ბუნდესლიგაში აი ვაფშე სხვა ჩემპიონატში და თან ვინ კოუტინიო რომელსაც ისეთი კლასი აქ რო შესაძლებელი იყო წელს უკვე შეჩვეოდა გუნდს თან მის პოზიციაზე დააყენებდა ეს კაცი მაინც ხოდა დღეს რო საჭიროა მგონი ყველამ ვიცით ნახევარდაცვაში ეს დეიონგი და პუჩი იდეალური იქნება

    1
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    11 ივლისი 2020 14:41

    My Webpage

    ეეეეეეეეეეეჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰ :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((9 ცოტა გული მწყდება ამ ბიჭზე

    0
    --------------------
    Leo Messi - The GOD of football!

    We 61D it!

    ForçaBarça
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    11 ივლისი 2020 14:26

    ესაა ბიჭო უთავმოყვარეო ადამიანი არაფერი არ გააჩნია დიდი ფეხფურთელობის ნოსტალგიის გარდა ისევე როგორც ნეიმარს ფარჩაკი ბრაზილიელები ტყუილად გადაყრილი ფული და ნერვების შლა იყო ეს მეტი არაფერი უბრალოდ დემბელეს მაინც მერჩივნა

    0
    გასულია
    romani23 Culé [?]

    11 ივლისი 2020 14:20

    მწყინს რომ მან ვერ ჩაანაცვლა ინიესტა ფრთაზე და ვერც უნეიმარობა დაგვატყო. წარმატებებს ვუსურვებ მას მომავალ გუნდში.

    0
    გასულია
    • ხავიესტა • გულშემატკივარი [?]

    11 ივლისი 2020 13:55

    ხოა ღირსი ბარსელონა კოუტინიომ გააგდოს ? ნახევარდაცვა რა ნელი გვყავს და ამას ვუშვებთ და პიანიჩი მოყავთ ბიჯო მერე გიკვირთ კონტრშეტევებზე რატო ვერ გარბიან

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge