ვიქტორ ფონტი: მომავალში სეტიენთან თანამშრომლობას არ ვაპირებთ

  • 11-07-2020, 13:11
  • ვიქტორ ფონტი: მომავალში სეტიენთან თანამშრომლობას არ ვაპირებთ

    ვიქტორ ფონტი, რომელიც "ბარსელონას" პრეზიდენტობისთვის იბრძვის, Ole-სთან ინტერვიუში კიკე სეტიენის შესახებ დასმულ კითხვას პასუხობს. მისი თქმით, სეტიენი მისი გუნდის გეგმებში არ შედის.

    "იგი ამჟამად "ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელია, ამიტომაც, ჩვენს პატივისცემასა და მხარდაჭერას იმსახურებს. ის არის მწვრთნელი, რომელიც ყოველთვის მომწონდა, თუმცა უნდა ითქვას ისიც, რომ მომავალში მასთან თანამშრომლობას არ ვაპირებთ".

    მან, ასევე, კიდევ ერთხელ გაუსვა ხაზი იმას, რომ, მისი გამარჯვების შემთხვევაში, მთავარი მწვრთნელის პოსტს ჩავი ჩაიბარებს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    datogogsadze წევრი [?]

    11 ივლისი 2020 20:35

    ეს ვაბშე ხეა

    0
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    11 ივლისი 2020 15:21

    ასეთი ღლეობა განცხადებებით გუნდს აზიანებენ, აცადონ ამ კაცს მუშაობა, დასრულდეს სეზონი და გაუშვან წესიერად, უპატივცემულობაა და მეტი არაფერი,როცა საჯაროდ ასეთ განცხადებას აკეთებენ გუნდი კარგავს თვითრწმენას. საქართველოს ვარიანტია , როგორც ჩვენთან სკამებზე ფიქრობენ და ქვეყანა კიდიათ იგივეა ბარსელონაშიც

    3
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    11 ივლისი 2020 14:35

    ციტატა: me da barca
    ის არის მწვრთნელი, რომელიც ყოველთვის მომწონდა, თუმცა უნდა ითქვას ისიც, რომ მომავალში მასთან თანამშრომლობას არ ვაპირებთ".
    ----- ------ ------ ------
    კაი რაა, მოგწონს არა იხვი. თუ მოგწონს რატომ არ აპირებ თანამშრომლობას?
    ეს არის მწყემსი, ადრე ნახა კრიფის სტილი, რომელმაც ბურთი დაუმალა, ამას მოეწონა და ცდილობს მიბაძოს იმ გენიოსს, მაგრამ როგორ და რანაირად არ იცის, აგორავებს ბურთს, მაგრამ მერე რა უყოს არ იცის. ამას "ფილტვი" უნდა, რომელიც მწყემსს არა აქვს
    ფონტი ჩვეულებრივი ფარისეველი (არ მიკვირს რატომ ? ქართველების 95% მაგაზე უარესი ფარისეველია) სიფათი ნახე კლერკი რომელსაც ბანკირობა უნდა (თუ გაუმართლა) საიდან პოულობენ ამ უხერხემლო ქათმებს :((((((((((((((((

    0
    გასულია
    romani23 Culé [?]

    11 ივლისი 2020 14:24

    ცოტა უზრდელური განცხადებაა, იქით ვთხოვეთ სეტიენს მოსვლა თუარა აქეთ არ შეუტენია თავი ჩვენთვის და ელემენტარულ პატივისცემას მაინც იმსახურებს კიკე და არა ასეთ პანღურულ პასუხს.

    7
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    11 ივლისი 2020 13:52

    ის არის მწვრთნელი, რომელიც ყოველთვის მომწონდა, თუმცა უნდა ითქვას ისიც, რომ მომავალში მასთან თანამშრომლობას არ ვაპირებთ".
    ----- ------ ------ ------
    კაი რაა, მოგწონს არა იხვი. თუ მოგწონს რატომ არ აპირებ თანამშრომლობას?
    ეს არის მწყემსი, ადრე ნახა კრიფის სტილი, რომელმაც ბურთი დაუმალა, ამას მოეწონა და ცდილობს მიბაძოს იმ გენიოსს, მაგრამ როგორ და რანაირად არ იცის, აგორავებს ბურთს, მაგრამ მერე რა უყოს არ იცის. ამას "ფილტვი" უნდა, რომელიც მწყემსს არა აქვს

    0
    გასულია
    Barca1899 წევრი [?]

    11 ივლისი 2020 13:34

    რაცარუნდა შუაზე გაიგლიჯო, ლაპორტა გახდება ამჯერად. შენი იდეებით მაგრად მევასები, ლაპორტას ხელმძღვანელობაში თუ დაიმკვიდრებ ადგილს ახალი ფურცელი დაიწერება და იმედიმაქ,რო არ იუკადრისებ შემოთავაზ3ბის შემთხვევაში ხელმძღვანელ9ბასთან თანამშრომლობას

    7
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    11 ივლისი 2020 13:27

    ფეხბურთელებიც გვინდა ისე არა? ყველა მწვრთელი რო ერთად მოიყვანო ვიდალისგან ბარსელონას დეენემს ვერ შექმნის, დემბელე უმტიტის ვერ მოარჩენს და რაკიტოჩს ვერ აასწრაფებს ვერავინ. აღარ გავაგრძელებ კიდე.

    3
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    პარტნიორები
    Flashscore.ge