ESPN: უსმან დემბელე დიდი ალბათობით, “ბარსელონას” დატოვებს

  • 11-07-2020, 05:13
  • ESPN: უსმან დემბელე დიდი ალბათობით, “ბარსელონას” დატოვებს

    ჩატარებული უსახური სეზონის შემდეგ, რომელიც ჯერ კიდევ არ დასრულებულა, კატალონიელები გუნდის გაძლიერებას სერიოზული ძალებით შეეცდებიან, თუმცა დიდი ალბათობით, უსმან "ტრავმირებული" დემბელე ამ გუნდის ნაწილი აღარ იქნება. 

    სარფიანი წინადადების მიღების შემთხვევაში, "ბარსელონა" მზადაა, ფეხბურთელი გაყიდოს, იტყობინება ESPN. 

    23 წლის ფრანგი შემტევი საკმაოდ ხშირი ტრავმიანობით გამოირჩევა, ეს კი მის მსურველებს შორის აღშფოთებას იწვევს. 

    მიმდინარე სეზონში დემბელემ მატჩების უდიდესი რაოდენობა სწორედ ტრავმების გამო გამოტოვა. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    11 ივლისი 2020 13:35

    თუ უშვებენ ბარტერში ჩართონ სხვანაირად მოგებას ვერ ნახავენ

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Henry წევრი [?]

    11 ივლისი 2020 13:04

    და რამდენად უნდა გაყიდონ ეხლა 10 მილიონად? სადაც ამდენი ხანი აცადეს აცადონ კიდე ერთი სეზონი იქნებ რამე ქნას და მერე გაყიდონ იქნებ ნახევარ ფასად მაინც გაყიდონ. ამ კრიზისში ამაში ფულს არავინ გარისკავს და იჯარით გაშვებაც სისულელეა აი კოუტინიოზე რაც ქნეს 140 მილიონიანი ფეხბურთელი რო იჯარით გაუშვეს თან სად გერმანიაში. დააბრუნონ კოუტინიოც და აცადონ ამასაც ერთი სეზონი იქნებ რამე ქნას მერე მოიშორონ.

    1
    საიტზეა
    Iniesta_8 ფანი [?]

    11 ივლისი 2020 13:03

    50 მილიონადაც გაყიდვა დიდი წარმატება იქნება. ხელფასსაც დაზოგავენ და მკურნალობის ხარჯებსაც

    3
    გასულია
    JasoN გულშემატკივარი [?]

    11 ივლისი 2020 12:51

    Amas respublikuri saavadmyopo tu iyidis tore aman pexburtis agaraperi agar icis da eqimobashi ki magari gawtvrnili iqneba ukve )))) tipi 4 welia chvens gundshia da 48 tveshi 40 tve lazaretshi gaatara 6 tve agdgenit varjishebs iketebda ( sadac isev imtvreoda ) da sul jamshi albat 2 tve itamasha. Gasayidi ki ara gasachuqebelia imena jadoa masti

    8
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    11 ივლისი 2020 12:20

    ციტატა: aleqsa
    au rogor mecodebit icit visac gonia rom penalti ar iyo

    შენი შესაცოდებელიბარ მიგახატონ სახეზე ,ვირიშვილო ბავშვო

    6
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    11 ივლისი 2020 12:06

    რამდენი ხანია ამის წასვლას ვითხოვ ტიპი ლაზარეთში კოტრიალში მილიონებს იღებს ერთი მატჩი და ვსო დამტვრეულია რა ჩემ ფეხებად მოათრიეს ნეტა ეგონათ ნეიმარს შეცვლიდა? სასაცილოა აქაოდა ბუნდესლიგაში დაფრინავსო საჩქაროდ მოიყვანეს რა გამოვიდა ყველაზე ცუდი ტრანსფერია ბარსას ისტორიაში რაც შეეხება თავდამსხმელთა ტრიოს მესი სუარესი გრიზმანს მათ უნდა დაუყენო ან შეცვლიან მათ კოუტინიო და ბრეითვაიტი ვალვერდეა შტერი კოუტინიო არასწორად ათამაშა გაანათხოვრა ბაიერნში ლივერპულმაც კი უარი განაცხადა დაბრუნებაზე ასე რომ კოუტინიო უნდა გამოვიყენოთ სწორად ის ათიანია მესის პოზიციაზე ჩემი აზრით მესისთვის კოუტინიო კარგი კონკურენტია მესიმ დროა დაისვენოს ზოგი მატჩი ვცადოთ კოუტინიო სუარესი გრიზმანი ან კოუტინიო ბრეითვაიტი გრიზმანი მე მაგრა მაინტერესებს რას იზამენ კოუტინიოსთვის შანსი იქნებოდა დაამტკიცოს შესაძლებლობები

    5
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    11 ივლისი 2020 12:02

    ციტატა: aleqsa
    au rogor mecodebit icit visac gonia rom penalti ar iyo

    მე სულ მ.იდია რეალიც და იყო თუ არ იყო და როცა აქ საუბრობენ ეს ბიჭები დებენ ფაქტებსაც საუბრობენ გუნდზე და და არ გაყენებენ შეურაწყოფას თქვენ არ საუბრობენ ფანებზე რაღაცნაირი არი მაგალითი თუ როგორი უნდა იყოს ფანი მისგან სწავლა ბევრს არ აწყენდა და თუ გაქვს სასაუბრო ისაუბრე ფაქტებით და პირადულში ნუ შეეხები ვინმეს და ნუ აყენებ შეურაწყოფას ყველა არაა შენი ტოლი და ყველა არ მოგითმენს ეს უბრალოდ მეგობრული რჩევაა რომ იცოდე

    4
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    11 ივლისი 2020 11:25

    უსმან "ტრავმირებული" დემბელე, - ბრავო ავტორ,შენით მოიფიქრე თუ ვინმე დაგეხმარა?

    4
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    aleqsa წევრი [?]

    11 ივლისი 2020 11:16

    au rogor mecodebit icit visac gonia rom penalti ar iyo

    2
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    11 ივლისი 2020 10:39

    აბა მადრიდისტები რას იტყვით როგორ დაასაბუთებთ ამ მატჩს როგორია თქვენი აზრი?

    1
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    11 ივლისი 2020 10:24

    ციტატა: nika 54
    ციტატა: marco reus 11
    მოროგი პენალტი ვის აჩუქესო? უკვე სასაცილოც აღარაა , თუ ყველაფერს მასე დეტალებში ამოწმებენ(როგორც მესის გოლი გააუქმეს 3_1 ზე წინა ტურში) ეგეც მასე მილიმეტრებში უნდა შეემოწმებინათ და კარგად ჩანს, რო კონტაქტი პირველად ხაზზე იყო ,ანუ ჯარიმაა. My Webpage აიღონ გა გა#ხარონ ეგ ლალიგის თასი ბარემ სწორნაწლავში :))

    არ გაინტერესებთ ევროსპორტ.რუ რას წერს ამაზე:
    Хесус Хиль Мансано успел поставить пенальти в ворота «Алавеса». ანუ მსაჯმა ტრავმა მიიღო ამ მატჩში, მაგრად დასცინიან პენალტის დანიშვნა მოასწროო!!! და მერე წყნარად შეიცვალა, თამაში სარეზერვო მსაჯმა გააგრძელა შესვენების შემდეგ. მანსანო ალბათ ბაბუა პერესთან გაიქცა "პრემიის ასაღებად"

    ციტატა: nika 54
    ციტატა: marco reus 11
    მოროგი პენალტი ვის აჩუქესო? უკვე სასაცილოც აღარაა , თუ ყველაფერს მასე დეტალებში ამოწმებენ(როგორც მესის გოლი გააუქმეს 3_1 ზე წინა ტურში) ეგეც მასე მილიმეტრებში უნდა შეემოწმებინათ და კარგად ჩანს, რო კონტაქტი პირველად ხაზზე იყო ,ანუ ჯარიმაა. My Webpage აიღონ გა გა#ხარონ ეგ ლალიგის თასი ბარემ სწორნაწლავში :))

    არ გაინტერესებთ ევროსპორტ.რუ რას წერს ამაზე:
    Хесус Хиль Мансано успел поставить пенальти в ворота «Алавеса». ანუ მსაჯმა ტრავმა მიიღო ამ მატჩში, მაგრად დასცინიან პენალტის დანიშვნა მოასწროო!!! და მერე წყნარად შეიცვალა, თამაში სარეზერვო მსაჯმა გააგრძელა შესვენების შემდეგ. მანსანო ალბათ ბაბუა პერესთან გაიქცა "პრემიის ასაღებად"

    აი ესეც: https://www.eurosport.ru/football/liga/2019-2020/story_sto7802353.shtml

    უკვე მაგრა ტეხავს და აღარც მწყდება გული ლალიგის წაგებაზე სიმართლე რო გითხრა იმდენად აშკარად უნდათ ,რო რეალმა მოიგოს. მისცენ და დაისვენონ :დდდ

    0
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    11 ივლისი 2020 10:18

    ციტატა: marco reus 11
    მოროგი პენალტი ვის აჩუქესო? უკვე სასაცილოც აღარაა , თუ ყველაფერს მასე დეტალებში ამოწმებენ(როგორც მესის გოლი გააუქმეს 3_1 ზე წინა ტურში) ეგეც მასე მილიმეტრებში უნდა შეემოწმებინათ და კარგად ჩანს, რო კონტაქტი პირველად ხაზზე იყო ,ანუ ჯარიმაა. My Webpage აიღონ გა გა#ხარონ ეგ ლალიგის თასი ბარემ სწორნაწლავში :))

    არ გაინტერესებთ ევროსპორტ.რუ რას წერს ამაზე:
    Хесус Хиль Мансано успел поставить пенальти в ворота «Алавеса». ანუ მსაჯმა ტრავმა მიიღო ამ მატჩში, მაგრად დასცინიან პენალტის დანიშვნა მოასწროო!!! და მერე წყნარად შეიცვალა, თამაში სარეზერვო მსაჯმა გააგრძელა შესვენების შემდეგ. მანსანო ალბათ ბაბუა პერესთან გაიქცა "პრემიის ასაღებად"

    ციტატა: nika 54
    ციტატა: marco reus 11
    მოროგი პენალტი ვის აჩუქესო? უკვე სასაცილოც აღარაა , თუ ყველაფერს მასე დეტალებში ამოწმებენ(როგორც მესის გოლი გააუქმეს 3_1 ზე წინა ტურში) ეგეც მასე მილიმეტრებში უნდა შეემოწმებინათ და კარგად ჩანს, რო კონტაქტი პირველად ხაზზე იყო ,ანუ ჯარიმაა. My Webpage აიღონ გა გა#ხარონ ეგ ლალიგის თასი ბარემ სწორნაწლავში :))

    არ გაინტერესებთ ევროსპორტ.რუ რას წერს ამაზე:
    Хесус Хиль Мансано успел поставить пенальти в ворота «Алавеса». ანუ მსაჯმა ტრავმა მიიღო ამ მატჩში, მაგრად დასცინიან პენალტის დანიშვნა მოასწროო!!! და მერე წყნარად შეიცვალა, თამაში სარეზერვო მსაჯმა გააგრძელა შესვენების შემდეგ. მანსანო ალბათ ბაბუა პერესთან გაიქცა "პრემიის ასაღებად"

    აი ესეც: https://www.eurosport.ru/football/liga/2019-2020/story_sto7802353.shtml

    0
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    11 ივლისი 2020 10:11

    ციტატა: marco reus 11
    მოროგი პენალტი ვის აჩუქესო? უკვე სასაცილოც აღარაა , თუ ყველაფერს მასე დეტალებში ამოწმებენ(როგორც მესის გოლი გააუქმეს 3_1 ზე წინა ტურში) ეგეც მასე მილიმეტრებში უნდა შეემოწმებინათ და კარგად ჩანს, რო კონტაქტი პირველად ხაზზე იყო ,ანუ ჯარიმაა. My Webpage აიღონ გა გა#ხარონ ეგ ლალიგის თასი ბარემ სწორნაწლავში :))

    დავი

    0
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    11 ივლისი 2020 08:59

    მოროგი პენალტი ვის აჩუქესო? უკვე სასაცილოც აღარაა , თუ ყველაფერს მასე დეტალებში ამოწმებენ(როგორც მესის გოლი გააუქმეს 3_1 ზე წინა ტურში) ეგეც მასე მილიმეტრებში უნდა შეემოწმებინათ და კარგად ჩანს, რო კონტაქტი პირველად ხაზზე იყო ,ანუ ჯარიმაა. My Webpage აიღონ გა გა#ხარონ ეგ ლალიგის თასი ბარემ სწორნაწლავში :))

    4
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    Gaucho86 გულშემატკივარი [?]

    11 ივლისი 2020 08:44

    ეს აწი ექთანთან ერთად თუ გაიპარება ბარსადან,თორემ ვინაა ამის მყიდველი 😂 😂 😂

    3
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    11 ივლისი 2020 08:20

    ციტატა: REALISTI 777
    მოგესალმებით ყველას!!!

    ზუდუ

    0
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    11 ივლისი 2020 08:08

    Amos.50 milionad gayodvas jobs daitovon..

    1
    გასულია
    REALISTI 777 ახალბედა [?]

    11 ივლისი 2020 07:54

    მოგესალმებით ყველას!!!

    0
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    11 ივლისი 2020 07:53

    თუმცა დიდი ალბათობით, უსმან "ტრავმირებული" დემბელე ამ გუნდის ნაწილი აღარ იქნება.


    უსმან ტრამვირებული დემბელე სააღოლ რენერ 😂 🤣 😄 😋 😍 😜 😉 😂

    3
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    romani23 Culé [?]

    11 ივლისი 2020 06:50

    აბა ტრავმატიკი და უჭკუო არ ყოფილიყო მაშ(ვ)ვინ ვინ გაყიდიდა?!.

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge