ჩემპიონთა ლიგაზე "ბარსელონას" პოტენციური მეტოქეები ცნობილია

  • 10-07-2020, 14:29
  • ჩემპიონთა ლიგაზე "ბარსელონას" პოტენციური მეტოქეები ცნობილია

    ჩემპიონთა ლიგის ფლეი ოფების წილისყრამ ამ ტურნირზე "ბარსელონას" პოტენციური მეტოქეები გამოავლინა.

    იმ შემთხვევაში, თუ კიკე სეტიენის გუნდი "ნაპოლის" ბარიერს დაძლევს, 1/4-ფინალში, "ბაიერნისა" და "ჩელსის" შორის უფრო ძლიერს დაუპირისპირდება. დიდი ალბათობით, ეს "ბაიერნი" იქნება, რომელსაც ლონდონში გამართული პირველი შეხვედრა 3-0 აქვს მოგებული.

    1/2-ფინალში გასვლის შემთხვევაში, "ბარსელონას" მეტოქე "იუვენტუსი", "ლიონი", "მანჩესტერ სიტი" ან მადრიდის "რეალი" იქნება.

    კატალონიურ გუნდს, ფინალის გზაზე, აცდნენ "ლაიფციგი", "პარი სენ-ჟერმენი", "ატალანტა" და "ატლეტიკო".

    ჩემპიონთა ლიგის 1/8-ფინალები 7-8 აგვისტოს, 1/4-ფინალები 12-15 აგვისტოს, 1/2-ფინალები 18-19 აგვისტოს, ხოლო ფინალი 23 აგვისტოს გაიმართება. დასკვნით 3 ეტაპს ლისაბონი უმასპინძლებს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 63 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    11 ივლისი 2020 01:20

    ციტატა: Spain
    კითხვები რო მქონდეს აქამდე დაგირეკავდი როფორც შენ მითხარი რო არ თქვა არ მითხრაო ისე გითხარი ნუ მიმითითებ თქო და იმას ნუ მიხსნი რო არ მიგითითე ავღნიშნეო ეგ არარი აღნიშვნა მითითებაა ეგ და ჩემ ართქმას რაც შეეხება რათქმაუნდა მარტო საფეხბურთო მომენტზე იყო და არაფერი პირადული

    Xoda vsio

    0
    გასულია
    Spain წევრი [?]

    11 ივლისი 2020 01:14

    კითხვები რო მქონდეს აქამდე დაგირეკავდი როფორც შენ მითხარი რო არ თქვა არ მითხრაო ისე გითხარი ნუ მიმითითებ თქო და იმას ნუ მიხსნი რო არ მიგითითე ავღნიშნეო ეგ არარი აღნიშვნა მითითებაა ეგ და ჩემ ართქმას რაც შეეხება რათქმაუნდა მარტო საფეხბურთო მომენტზე იყო და არაფერი პირადული

    0
    გასულია
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    11 ივლისი 2020 01:07

    ციტატა: Spain
    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    ციტატა: Spain
    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    ციტატა: Spain
    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    ციტატა: Spain
    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    Ra penalti dades am bozzeeebmaaa bicho

    Exla ar tkva ar iyo penalio

    Shen shen satqmels daukvirdi bicho da me ras vitkvi magi mevici

    შენ დაკვირვება თუ გინდა შენ სათქმელს დაუკვირდი ბიჭო მე ვაკვირდები და შენგან ეგ რჩევა არ მჭირდება კონკრეტულ მომენტზე მოგწერე პენალი არ იყოთქო როგორც ამ საიტის მომხარებელს და მეტი არაფერი

    Shen bijo ra momwere magi aq weria, shen meubnebi "exla ar tqva penalti arikoo" xoda kiar girchiee agighnishnee ro mixede shen satqmels da chemsas me mivxedavmetqi,es rac sheexeba rchevas, me ro vukvirdebi imito gighnishnav! Am saitis momxmarebels ro momwere mec mase gpasuxob "artqvas" ro meubnebi, gifiqsireb ro shen shen satqmels mixedo, xoda kide tu kitxvebi gaq 577525143 am nomerze damikavshirdi tuara movrchet am sakitxze saubars...

    მერე არ თქვა მეთქი რო გითხარი იმ მომენტზე გითხარი რაზეც შენ თქვი რო პენალი არ იყოო და მე ჩემი აზრი გითხარი მაგაზე ვიმეორებ როგორც ამ საიტის მომხარებელს შენ თუ ეს არ თქვა მიიღე არასასიამოვნოდ ეგრე თქვი და მე რას დავუკვირდები და რას არა შენ მაგაზე ნუ მიმითითებ შენ შენ სიტყვებს დაუკვირდი ვსო ძმაჯან. ელემენტალური თემაა მემგონო გავერკვევით ისე რო ტელერონზე არ გირეკო ამის გამო ხო

    Vinc chem sitkvebshi daukvirveblobas amchnevs cxovrebashi kvelas me deddiiis pirshi shevvveeeci es erti, xoda shen rogorts saitis momxmarebels ro mommarte magi meore xarisxovania, magito gixsni mec ro arunda mitxra shen me ro "artqva" imito ro me tu rame satqmeli maq koveltvis vambob, da imito arasdros shevikaveb simon tavs vinmes tu ar siamovnebs, piradshi tu me ar vexebi aravis chemi satqmelit, xoda roca shen ar shegxebivar ar gaq magis ufleba ro "artqva" mixseno, da kide me shemtvis araferi mimititebia, me gitxari agighnishne da dagifiqsire metqi da magat shoris sxcaobaa, xodaa tu gaerkve axla da tvli ro daurekavadac davesit ert azeze movrchet

    ძმაჯან მოდი ეხლა მე აგიხსნი ეს საფეხბურთო საიტია აქ აზრებს აფიქსირებენ და ესე ირევა სხვადასხვა აზრი მე რო მოგწერე არ თქვა უბრალოდ აზრი დავაფიქსირე კონკრეტულ საფეხბურთო მომენტზე რისთვისაც არის ეს საიტი და ჩემი არ თქვა არ იყო შენი სიტყვების ჩასწორება ან არ მიმითითებია რო რამე არ უნდა გეთქვა ეს იყო საფეხბურთო მომენტის ერთგვარი განხილვა წერტილი და მეორე შენ სიტყბებში ვინმემ ახსენა დაუკვირვებლობას ამჩნევო ?

    დაიცა და რო მეუბნები შენ სიტყვებს დაუკვირდიო ეს აღნიშვნა კიარა მითითებაა რო იცოდე

    Me gitkhari shen chemi satqmeli da tu rame kitxvebi gaq shegidzlia damirekometqi, menimito gitxari daukvirdi metqi ro arunda meubnebode shen "artqvas", da me shentvis dasakvirvebelit ar momimartavs da shen aqet shemomibrune ro shen tviton daukvirdio, da me gifiqsireb ro me vevhnad dakvirvebulad vsaubrob gamige? Xoda im sitkvis tqmis arc ufleba momicia da arc shesadzlebloba ro daukvirdi aqet momibruno gamige, da shen imito gitxari ro sheni azri tu gingoda gadmogeca eg sxvanairad unda gageketebina, sxva rame tu igulisxme ragas malaparakeb amdens, mitxari pirdapir ro sxva ram mindoda metqvao, me shen rac dawere sitkvasitkvit imaze gagimaxvile kuradgeba, da sheni azris dafiqsireba iqneboda ro getqva am gagebit ro chemi azrit penalti ikoo da me getkodi shen azrshi gagimarjos metqi, da rac momwere imas pasuxi gitxari, xoda tu kitxvebi gaq dagitove nomeri da tu gaerkvie kvelafershi movrchet metqi kide geubnebi...

    0
    გასულია
    Spain წევრი [?]

    11 ივლისი 2020 00:59

    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    ციტატა: Spain
    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    ციტატა: Spain
    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    ციტატა: Spain
    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    Ra penalti dades am bozzeeebmaaa bicho

    Exla ar tkva ar iyo penalio

    Shen shen satqmels daukvirdi bicho da me ras vitkvi magi mevici

    შენ დაკვირვება თუ გინდა შენ სათქმელს დაუკვირდი ბიჭო მე ვაკვირდები და შენგან ეგ რჩევა არ მჭირდება კონკრეტულ მომენტზე მოგწერე პენალი არ იყოთქო როგორც ამ საიტის მომხარებელს და მეტი არაფერი

    Shen bijo ra momwere magi aq weria, shen meubnebi "exla ar tqva penalti arikoo" xoda kiar girchiee agighnishnee ro mixede shen satqmels da chemsas me mivxedavmetqi,es rac sheexeba rchevas, me ro vukvirdebi imito gighnishnav! Am saitis momxmarebels ro momwere mec mase gpasuxob "artqvas" ro meubnebi, gifiqsireb ro shen shen satqmels mixedo, xoda kide tu kitxvebi gaq 577525143 am nomerze damikavshirdi tuara movrchet am sakitxze saubars...

    მერე არ თქვა მეთქი რო გითხარი იმ მომენტზე გითხარი რაზეც შენ თქვი რო პენალი არ იყოო და მე ჩემი აზრი გითხარი მაგაზე ვიმეორებ როგორც ამ საიტის მომხარებელს შენ თუ ეს არ თქვა მიიღე არასასიამოვნოდ ეგრე თქვი და მე რას დავუკვირდები და რას არა შენ მაგაზე ნუ მიმითითებ შენ შენ სიტყვებს დაუკვირდი ვსო ძმაჯან. ელემენტალური თემაა მემგონო გავერკვევით ისე რო ტელერონზე არ გირეკო ამის გამო ხო

    Vinc chem sitkvebshi daukvirveblobas amchnevs cxovrebashi kvelas me deddiiis pirshi shevvveeeci es erti, xoda shen rogorts saitis momxmarebels ro mommarte magi meore xarisxovania, magito gixsni mec ro arunda mitxra shen me ro "artqva" imito ro me tu rame satqmeli maq koveltvis vambob, da imito arasdros shevikaveb simon tavs vinmes tu ar siamovnebs, piradshi tu me ar vexebi aravis chemi satqmelit, xoda roca shen ar shegxebivar ar gaq magis ufleba ro "artqva" mixseno, da kide me shemtvis araferi mimititebia, me gitxari agighnishne da dagifiqsire metqi da magat shoris sxcaobaa, xodaa tu gaerkve axla da tvli ro daurekavadac davesit ert azeze movrchet

    ძმაჯან მოდი ეხლა მე აგიხსნი ეს საფეხბურთო საიტია აქ აზრებს აფიქსირებენ და ესე ირევა სხვადასხვა აზრი მე რო მოგწერე არ თქვა უბრალოდ აზრი დავაფიქსირე კონკრეტულ საფეხბურთო მომენტზე რისთვისაც არის ეს საიტი და ჩემი არ თქვა არ იყო შენი სიტყვების ჩასწორება ან არ მიმითითებია რო რამე არ უნდა გეთქვა ეს იყო საფეხბურთო მომენტის ერთგვარი განხილვა წერტილი და მეორე შენ სიტყბებში ვინმემ ახსენა დაუკვირვებლობას ამჩნევო ?

    დაიცა და რო მეუბნები შენ სიტყვებს დაუკვირდიო ეს აღნიშვნა კიარა მითითებაა რო იცოდე

    0
    გასულია
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    11 ივლისი 2020 00:51

    ციტატა: Spain
    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    ციტატა: Spain
    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    ციტატა: Spain
    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    Ra penalti dades am bozzeeebmaaa bicho

    Exla ar tkva ar iyo penalio

    Shen shen satqmels daukvirdi bicho da me ras vitkvi magi mevici

    შენ დაკვირვება თუ გინდა შენ სათქმელს დაუკვირდი ბიჭო მე ვაკვირდები და შენგან ეგ რჩევა არ მჭირდება კონკრეტულ მომენტზე მოგწერე პენალი არ იყოთქო როგორც ამ საიტის მომხარებელს და მეტი არაფერი

    Shen bijo ra momwere magi aq weria, shen meubnebi "exla ar tqva penalti arikoo" xoda kiar girchiee agighnishnee ro mixede shen satqmels da chemsas me mivxedavmetqi,es rac sheexeba rchevas, me ro vukvirdebi imito gighnishnav! Am saitis momxmarebels ro momwere mec mase gpasuxob "artqvas" ro meubnebi, gifiqsireb ro shen shen satqmels mixedo, xoda kide tu kitxvebi gaq 577525143 am nomerze damikavshirdi tuara movrchet am sakitxze saubars...

    მერე არ თქვა მეთქი რო გითხარი იმ მომენტზე გითხარი რაზეც შენ თქვი რო პენალი არ იყოო და მე ჩემი აზრი გითხარი მაგაზე ვიმეორებ როგორც ამ საიტის მომხარებელს შენ თუ ეს არ თქვა მიიღე არასასიამოვნოდ ეგრე თქვი და მე რას დავუკვირდები და რას არა შენ მაგაზე ნუ მიმითითებ შენ შენ სიტყვებს დაუკვირდი ვსო ძმაჯან. ელემენტალური თემაა მემგონო გავერკვევით ისე რო ტელერონზე არ გირეკო ამის გამო ხო

    Vinc chem sitkvebshi daukvirveblobas amchnevs cxovrebashi kvelas me deddiiis pirshi shevvveeeci es erti, xoda shen rogorts saitis momxmarebels ro mommarte magi meore xarisxovania, magito gixsni mec ro arunda mitxra shen me ro "artqva" imito ro me tu rame satqmeli maq koveltvis vambob, da imito arasdros shevikaveb simon tavs vinmes tu ar siamovnebs, piradshi tu me ar vexebi aravis chemi satqmelit, xoda roca shen ar shegxebivar ar gaq magis ufleba ro "artqva" mixseno, da kide me shemtvis araferi mimititebia, me gitxari agighnishne da dagifiqsire metqi da magat shoris sxcaobaa, xodaa tu gaerkve axla da tvli ro daurekavadac davesit ert azeze movrchet

    0
    გასულია
    Spain წევრი [?]

    11 ივლისი 2020 00:43

    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    ციტატა: Spain
    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    ციტატა: Spain
    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    Ra penalti dades am bozzeeebmaaa bicho

    Exla ar tkva ar iyo penalio

    Shen shen satqmels daukvirdi bicho da me ras vitkvi magi mevici

    შენ დაკვირვება თუ გინდა შენ სათქმელს დაუკვირდი ბიჭო მე ვაკვირდები და შენგან ეგ რჩევა არ მჭირდება კონკრეტულ მომენტზე მოგწერე პენალი არ იყოთქო როგორც ამ საიტის მომხარებელს და მეტი არაფერი

    Shen bijo ra momwere magi aq weria, shen meubnebi "exla ar tqva penalti arikoo" xoda kiar girchiee agighnishnee ro mixede shen satqmels da chemsas me mivxedavmetqi,es rac sheexeba rchevas, me ro vukvirdebi imito gighnishnav! Am saitis momxmarebels ro momwere mec mase gpasuxob "artqvas" ro meubnebi, gifiqsireb ro shen shen satqmels mixedo, xoda kide tu kitxvebi gaq 577525143 am nomerze damikavshirdi tuara movrchet am sakitxze saubars...

    მერე არ თქვა მეთქი რო გითხარი იმ მომენტზე გითხარი რაზეც შენ თქვი რო პენალი არ იყოო და მე ჩემი აზრი გითხარი მაგაზე ვიმეორებ როგორც ამ საიტის მომხარებელს შენ თუ ეს არ თქვა მიიღე არასასიამოვნოდ ეგრე თქვი და მე რას დავუკვირდები და რას არა შენ მაგაზე ნუ მიმითითებ შენ შენ სიტყვებს დაუკვირდი ვსო ძმაჯან. ელემენტალური თემაა მემგონო გავერკვევით ისე რო ტელერონზე არ გირეკო ამის გამო ხო

    0
    გასულია
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    11 ივლისი 2020 00:39

    ციტატა: Spain
    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    ციტატა: Spain
    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    Ra penalti dades am bozzeeebmaaa bicho

    Exla ar tkva ar iyo penalio

    Shen shen satqmels daukvirdi bicho da me ras vitkvi magi mevici

    შენ დაკვირვება თუ გინდა შენ სათქმელს დაუკვირდი ბიჭო მე ვაკვირდები და შენგან ეგ რჩევა არ მჭირდება კონკრეტულ მომენტზე მოგწერე პენალი არ იყოთქო როგორც ამ საიტის მომხარებელს და მეტი არაფერი

    Shen bijo ra momwere magi aq weria, shen meubnebi "exla ar tqva penalti arikoo" xoda kiar girchiee agighnishnee ro mixede shen satqmels da chemsas me mivxedavmetqi,es rac sheexeba rchevas, me ro vukvirdebi imito gighnishnav! Am saitis momxmarebels ro momwere mec mase gpasuxob "artqvas" ro meubnebi, gifiqsireb ro shen shen satqmels mixedo, xoda kide tu kitxvebi gaq 577525143 am nomerze damikavshirdi tuara movrchet am sakitxze saubars...

    0
    გასულია
    Spain წევრი [?]

    11 ივლისი 2020 00:32

    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    ციტატა: Spain
    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    Ra penalti dades am bozzeeebmaaa bicho

    Exla ar tkva ar iyo penalio

    Shen shen satqmels daukvirdi bicho da me ras vitkvi magi mevici

    შენ დაკვირვება თუ გინდა შენ სათქმელს დაუკვირდი ბიჭო მე ვაკვირდები და შენგან ეგ რჩევა არ მჭირდება კონკრეტულ მომენტზე მოგწერე პენალი არ იყოთქო როგორც ამ საიტის მომხარებელს და მეტი არაფერი

    0
    გასულია
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    11 ივლისი 2020 00:28

    ციტატა: Spain
    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    Ra penalti dades am bozzeeebmaaa bicho

    Exla ar tkva ar iyo penalio

    Shen shen satqmels daukvirdi bicho da me ras vitkvi magi mevici

    0
    გასულია
    Spain წევრი [?]

    11 ივლისი 2020 00:22

    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    Ra penalti dades am bozzeeebmaaa bicho

    Exla ar tkva ar iyo penalio

    0
    გასულია
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    11 ივლისი 2020 00:13

    Ra penalti dades am bozzeeebmaaa bicho

    0
    გასულია
    nika gela9fcb Culé [?]

    11 ივლისი 2020 00:13

    ai sad dagvendzraa

    0
    გასულია
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    10 ივლისი 2020 23:05

    Tu motivirebuli gavlen 1 matchs lubois mougeben...baierni ufro advilia vidre city...baierni ver chajdeba dacvashi, araaq eg menitaliteti, xoda mand lubois sheidzleba gamzrdeli auwiokos messim,cityc igive, verc gvardis gamodis messistan da verc chaketavs city, vnaxot ra ushansod ro vikavit is shemovabrunet da exla ra gvaq jer gasachiri....

    0
    გასულია
    Messi_Goat 10❤ გულშემატკივარი [?]

    10 ივლისი 2020 22:42

    Imedia napoli gamogvagdebs :D torem bayerntan shercxvena dzaan ar minda

    1
    საიტზეა
    MESSI 2017 ფანი [?]

    10 ივლისი 2020 22:06

    ციტატა: CHEPE
    ჩელსის ქამბექი გაასწორებდა😃😃😃 რევანში გვააქვს ასაღები 2012 ისთვის ნაბიჭვარი ტორესი

    ჩელსის ხომ ავუღეთ რევანში ვალვერდეს დროს? თუ გავედით და ამ ბაიერნს მოვიგეთ შანსი გვაქვს ფინალში გასაშველად თუ სიტი აეშეგვხვდა იმიტოლ რომ არაფერი არ აქვთ დასაკარგი და ბოლომდე გარიკსვენ რომ წელს მოიგომ ჩემპიონთა ლიგა იუვეს რომ ლოვუგოთ შესაძლებელია

    0
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    10 ივლისი 2020 21:44

    ჩელსის ქამბექი გაასწორებდა😃😃😃 რევანში გვააქვს ასაღები 2012 ისთვის ნაბიჭვარი ტორესი

    0
    საიტზეა
    Bellyache წევრი [?]

    10 ივლისი 2020 21:20

    ციტატა: Messi🐐🐐❤❤
    მაგარ ცუდ სიტუაციაში ვართ ბაიერნს თუ გავცდებით სიტი მაინც გაგვაგდებს


    ეგ სხვანაირად უნდა დაგეწერა.ნაპოლის თუ გავცდებით ბაიერნი მაინც გაგვაგდებს.უძლიერეს ფორმაში არიან ეგენი

    2
    გასულია
    carles puyol 5 გულშემატკივარი [?]

    10 ივლისი 2020 17:50

    სეტიენი თუარ მოვიშორეთ ლიგამდე შანსი არ გვაქ ლიგის

    0
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    საიტზეა
    Messi🐐🐐❤❤ წევრი [?]

    10 ივლისი 2020 16:56

    მაგარ ცუდ სიტუაციაში ვართ ბაიერნს თუ გავცდებით სიტი მაინც გაგვაგდებს

    4
    საიტზეა
    MESSI 2017 ფანი [?]

    10 ივლისი 2020 16:14

    ციტატა: me da barca
    ერთ მატჩიანია და აქ ყველაფერი შეიძლება მოხდეს.
    ყველანაირი ვერსი დაიწერა, მაგრამ არავის არ უხსენებია ატლეტიკო. არ გაგიკვირდეთ თუ ატლეტიკომ თავი ფინალში ამოყო.
    ლაიპციგს სავარაუდოდ გააგდებს და თუ ლივერპული გააგდო რატომ არ შეიძლება პსჟ გააგდოს ან ატალანტა.
    ერთ მხარეს ლომები დაჭამენ ერთმანეთს, მეორე მხარეს კი ერთერთი ტურა გაძვრება.

    ატლეტიკო ფინალში 70%პსჟს ტრაკში ამოისმევს მოქმედი ჩემპიონი გააგდო და პესეჟე ვინჩემი ხუხუნაა

    9
    პარტნიორები
    Flashscore.ge