კონრად დე ლა ფუენტე: დრიბლინგი და გოლების გატანა ძალიან მომწონს

  • 10-07-2020, 11:31
  • კონრად დე ლა ფუენტე: დრიბლინგი და გოლების გატანა ძალიან მომწონს

    "ბარსელონას" აკადემიის ახალგაზრდა ამერიკელმა ტალანტმა, კონრად დე ლა ფუენტემ, პრესასთან ინტერვიუში საკუთარ სათამაშო სტილზე ისაუბრა. 

    "როგორც ფეხბურთელი, ძალიან სწრაფი ვარ. ბურთის ტარება და გოლების გატანა ძალიან მიყვარს. შემიძლია, მოედნის ნებისმიერ მხარეს, სხვადასხვა პოზიციაზე ვითამაშო." - დე ლა ფუენტეს სიტყვებს "ბარსელონას" ოფიციალური საიტი ციტირებს. 

    შეგახსენებთ, რომ ახალგაზრდა მოთამაშემ კლუბთან კონტრაქტი 2 წლით გაახანგრძლივა, ამერიკელი, ამჯერად, "ბარსელონა ბ-ში" იასპარეზებს. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ფრენკი წევრი [?]

    10 ივლისი 2020 22:35

    Gamarjobat culeebo ludovit reisze rato araferi iwereba xo ar icit
    arada dzaan kargi sayrdenia sharshan iyides groningenidan da barsa b shia mgoni

    0
    გასულია
    Adama traore წევრი [?]

    10 ივლისი 2020 15:05

    ეს მეორე ადამა ტრაორეაა

    0
    გასულია
    NEYBarca ფანი [?]

    10 ივლისი 2020 14:54

    ციტატა: cezo45
    რა პოზიციაზე თამაშობს? მცვიელი თავდამსხმელი კარში შემიძლია დავდგე ჯოტია ცაავაში რომ იყო ისეა ეს ბიჭიც :დდ

    ციტატა: Kortes
    ანსუმანის ნაცვლად ეს განაცხადში კარგი იქნება შანსაც თუ მისცემს ფატის წითელი აქ და ეგ დრო ამას მისცენ

    ხო რა ასეთ დროს უნდა მისცენ ბარსას აკადემიის ბიჭებს მეტი სათამაშო დრო ლალიგას მაინც ვეღარ მოვიგებთ წელს და ამ ბიჭების გული მაინც მოიგონ

    ვინგერია და მგონი ორივე მხარეს შეუძლია თამაში , მაგიტომ თქვა ყველგან შემიძლია თამაშიო . ალბათ შეტევაში იგულისხმა

    0
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    10 ივლისი 2020 14:32

    რა პოზიციაზე თამაშობს? მცვიელი თავდამსხმელი კარში შემიძლია დავდგე ჯოტია ცაავაში რომ იყო ისეა ეს ბიჭიც :დდ

    ციტატა: Kortes
    ანსუმანის ნაცვლად ეს განაცხადში კარგი იქნება შანსაც თუ მისცემს ფატის წითელი აქ და ეგ დრო ამას მისცენ

    ხო რა ასეთ დროს უნდა მისცენ ბარსას აკადემიის ბიჭებს მეტი სათამაშო დრო ლალიგას მაინც ვეღარ მოვიგებთ წელს და ამ ბიჭების გული მაინც მოიგონ

    1
    გასულია
    Kortes წევრი [?]

    10 ივლისი 2020 14:01

    ანსუმანის ნაცვლად ეს განაცხადში კარგი იქნება შანსაც თუ მისცემს ფატის წითელი აქ და ეგ დრო ამას მისცენ

    2
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    10 ივლისი 2020 13:39

    ციტატა: Barca_MNS
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Barca_MNS
    მორიბა და მბუამბა გვრჩება ახლა დასაზღვევი. ეს ბიჭი თანაბარ კონკურენციას გაუწევს ფატის და ტრინკაუს ჩემი აზრით. 18 წლისაა თან მხოლოდ და მხოლოდ
    ...

    გეთანხმები მარა მუემბამ აღარ გაგვიხანგრძლივა. დავკარგეთ ეგეც. მორიბას ლაიფციგი დასტრიალებდა მარა დარჩა. არადა წელსრო მიეცათ შანსი პირველ გუნდში მაგათთვის იდეალური იქნებოდა

    ხო მეც ეგრე გმონია, არადა წელს მართლა მოინახებოდა ორივეს ადგილი შემადგენლობაში თუარა განაცხადში მაინც.. კაი ბიჭები გვყავს მაგრამ მაინც. 5-10 წუთის მიცემა შეიძლება, მითუფრო მაშინ როცა 100 წლის რაკეტა და ვიდალი გვყავს ნახევარ დაცვაში, არტური გაყიდულია და დე იონგს ტრამვააქ..

    ხოო რას ვკარგავთ, ლა ლიგა მაინც წაგებულია, 5 ცვილელბის შანსი გვაქ, რეალმა შარშან ჭკუა იხმარა და უკვე წაგებულ ლა ლიგაში ვალვერდეებს ვინისიუსებს და სხვა ახალგაზრდებს მისცა შანსი. ვალვერდე კიდე წელს უკვე ძირითადის კაცია. რა საჭიროა დარჩენილ თამაშებში რაკიტიჩის ტანჯვა, ბუსისაც დავასვენებდი ხშირად, ვიდალი წავა სეზონის ბოლოს და აღარც მაგაზე დავხარჯავდი სათამაშო დროს, ფატის პუჩს კოლიადოს მორიბას აი ამათ მივცემდი დროს, მაგრად წაადგებოდათ. აი ეგაა რა, სეტიენს სულ კიდია ბარსას მომავალი. იცის ხვალ ზეგ აღარ იქნება რაში ენაღვლება აკადემია. ამიტო უნდა მოიყვანო მწვრთნელად ბარსას მომავალზე მოფიქრალი მწვრთნელი და არა აწმყოზე/ როგორიც პეპი იყო, ლუჩო იყო, ჩავი იქნება ან კუმანი. ეგენი ბარსას ოჯახის წევრები იყვნენ. სეეტიენის დანიშვნას დე ბური კოკუ ან ვან ბრონხხოსტი დაენიშნათ ეგ მერჩივნა კიდე. ესე არ დაიკიდებნენ მაგ ნიჭიერ ბიჭებს. თორე ადგებიან და წავლენ. თუ არ ვცდები ქოვერზე სიმონსი გიყენია, ეგ ბიჭი რო მახსენდება როგორ დავკარგეთ ცალკე გული მისკდება

    1
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    10 ივლისი 2020 13:05

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Barca_MNS
    მორიბა და მბუამბა გვრჩება ახლა დასაზღვევი. ეს ბიჭი თანაბარ კონკურენციას გაუწევს ფატის და ტრინკაუს ჩემი აზრით. 18 წლისაა თან მხოლოდ და მხოლოდ
    ...

    გეთანხმები მარა მუემბამ აღარ გაგვიხანგრძლივა. დავკარგეთ ეგეც. მორიბას ლაიფციგი დასტრიალებდა მარა დარჩა. არადა წელსრო მიეცათ შანსი პირველ გუნდში მაგათთვის იდეალური იქნებოდა

    ხო მეც ეგრე გმონია, არადა წელს მართლა მოინახებოდა ორივეს ადგილი შემადგენლობაში თუარა განაცხადში მაინც.. კაი ბიჭები გვყავს მაგრამ მაინც. 5-10 წუთის მიცემა შეიძლება, მითუფრო მაშინ როცა 100 წლის რაკეტა და ვიდალი გვყავს ნახევარ დაცვაში, არტური გაყიდულია და დე იონგს ტრამვააქ..

    0
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    10 ივლისი 2020 12:39

    თუ გევასება გაიტანე შეჩემა ბევრი ბევრი ბევრი ბარსას მაისურით

    1
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    10 ივლისი 2020 12:21

    ციტატა: Barca_MNS
    მორიბა და მბუამბა გვრჩება ახლა დასაზღვევი. ეს ბიჭი თანაბარ კონკურენციას გაუწევს ფატის და ტრინკაუს ჩემი აზრით. 18 წლისაა თან მხოლოდ და მხოლოდ
    ...

    გეთანხმები მარა მუემბამ აღარ გაგვიხანგრძლივა. დავკარგეთ ეგეც. მორიბას ლაიფციგი დასტრიალებდა მარა დარჩა. არადა წელსრო მიეცათ შანსი პირველ გუნდში მაგათთვის იდეალური იქნებოდა

    1
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    10 ივლისი 2020 11:50

    მორიბა და მბუამბა გვრჩება ახლა დასაზღვევი. ეს ბიჭი თანაბარ კონკურენციას გაუწევს ფატის და ტრინკაუს ჩემი აზრით. 18 წლისაა თან მხოლოდ და მხოლოდ
    ...

    2
    გასულია
    Sergio5 Culé [?]

    10 ივლისი 2020 11:46

    იმედია თუ დროზე ადრე გახდა რეალი რაც თამაშები იქნება დარჩენილი შიგადაშიგ ამ ახალგაზრდებს მიცემენ შანსს

    იქნებ დევისივით გამოგვადგეს ჩვენც ეს

    2
    გასულია
    სპარტაკი გულშემატკივარი [?]

    10 ივლისი 2020 11:36

    კარგია რომ ამას მაინც გაუხანგრძლივდა კონტრაქტი..

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge