ოფიციალურად: "ბარსელონა" "ნაპოლის" "კამპ ნოუზე" უმასპინძლებს

  • 9-07-2020, 23:40
  • ოფიციალურად: "ბარსელონა" "ნაპოლის" "კამპ ნოუზე" უმასპინძლებს

    ცოტა ხნის წინ ოფიციალურად დადასტურდა, რომ ჩემპიონთა ლიგის 1/8-ფინალის განმეორებით მატჩს, რომელიც "ბარსელონასა" და "ნაპოლის" შორის ჩატარდება, "კამპ ნოუ" უნასპინძლებს.

    კორონავირუსის პანდემიით გამოწვეული უსაფრთხოების განსაკუთრებული წესების გამო, ამ დრომდე უცნობი იყო, სად ჩატარდებოდა ჩემპიონთა ლიგის 1/8-ფინალის დარჩენილი შეხვედრები - ნეიტრალურ არენაზე, თუ მასპინძელი გუნდების საშინაო სტადიონებზე. დღეს კი ცნობილი გახდა, რომ თამაშები მასპინძლის სტადიონზე გაიმართება, ანუ "ბარსელონა" "ნაპოლის" "კამპ ნოუზე" უმასპინძლებს, გულშემატკივრის გარეშე. შეგახსენებთ, რომ ნეაპოლში გუნდებმა 1-1 ითამაშეს.

    ჯერჯერობით, თამაშის გამართვის ზუსტი დრო ცნობილი არაა. დაპირისპირება 7 ან 8 აგვისტოს გაიმართება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Pique_3 წევრი [?]

    10 ივლისი 2020 11:06

    აი სასწაული ხო ხდება ხოლმე ლიგაზე და წელსაც მოხდეს და მოიგოს ლიგა ბარსამ😆2018ში რო არავის ეგონა რეალის ზედიზედ 3 ჩემპიონობა მარა მაინც მოიგეს,2012ში ჩელსიზეც ეგრე იყო,ან ვის ეგონა რო ლივერპული გამოგვაგდებდა და ლიგას მოიგებდა ან ტოტენჰემი თუ ფინალში გავიდოდა😆😏ხო შეიძლება რო მოხდეს რაღაც სასწაული წელსაც და გავიდეთ ფინალში😏😆მესი საურესი დეიონგი ალბა პიკე ბუსკეცი გრიზმანი შტეგენი... ამ დონის ვარსკვლავები რო გეყოლება გუნდში და სასწაულების იმედად რო იქნები😑რა დრო დაგვიდგაააა🥺🥺

    3
    გასულია
    Anano ახალბედა [?]

    10 ივლისი 2020 09:44

    უნდა გადავხსნათ ნაპოლი

    2
    გასულია
    Clever liar წევრი [?]

    10 ივლისი 2020 01:01

    ნაპოლისთან რო საჭოჭმანოდ გექნება კაცს საქმე :D

    7
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    10 ივლისი 2020 00:59

    ციტატა: GUGU MSN
    ღმერთო ნაპოლის გავაგდებდეთ ტუნდაც უგოლო ფრეთი და მერე სიტის შევხვდებოდეთ და ის გაგვაგდებდეს სამარცხვინოდ მაინც არ გაგვაგდებს ეს კაცი გვარდილასტან წავაგოთ ის მირჩევნია ვიდრე იუვენტუსმა ან თუნდაც ბავარიამ გაგვაგდოს ეს კლეიტენი მაინც არაფრის მაქნისი არ არის და ფაქტია მასეთი თამაშით შორს ვერ წავალთ ნეტა ისე გაგიჟდენ ჩვენი ბიჭები რომ ფინალი მოვიგოთ არ ვიცი ამინ თუ მოვიგეთ ხარს დავკლავ მაგის დედაც ვატირე

    გვარდიოლა მესის ვერ უგდეს

    3
    გასულია
    mesi_10 Culé [?]

    10 ივლისი 2020 00:48

    ახლა გუშინ როგორც ითამაშეს მკვდარი სულებივით რო დატანტალებდნენ მინდორზე მასე ნაპოლი სახეს აახევს მაგ უბედურებს და რაღა კამპნოუზე უნდა ჩამონ დედიმაგათისა მაგას ჯობდა სადმე ნეიტრალურზე ჩატარებულიყო კამპის წაბილწვას...

    9
    გასულია
    GUGU MSN წევრი [?]

    10 ივლისი 2020 00:44

    ღმერთო ნაპოლის გავაგდებდეთ ტუნდაც უგოლო ფრეთი და მერე სიტის შევხვდებოდეთ და ის გაგვაგდებდეს სამარცხვინოდ მაინც არ გაგვაგდებს ეს კაცი გვარდილასტან წავაგოთ ის მირჩევნია ვიდრე იუვენტუსმა ან თუნდაც ბავარიამ გაგვაგდოს ეს კლეიტენი მაინც არაფრის მაქნისი არ არის და ფაქტია მასეთი თამაშით შორს ვერ წავალთ ნეტა ისე გაგიჟდენ ჩვენი ბიჭები რომ ფინალი მოვიგოთ არ ვიცი ამინ თუ მოვიგეთ ხარს დავკლავ მაგის დედაც ვატირე

    1
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    10 ივლისი 2020 00:36

    მაგარიაააა, "კამპნოუ" მაინც სხვა მოტივაციაა.ურთულესი იქნება,მაგრამ აუცილებლად უნდა გავაგდოთ.

    7
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    MARADONA1968 წევრი [?]

    10 ივლისი 2020 00:05

    ყველაზე კარგი გამოსავალია, ის რომ მესიმ, პიკემ და ბუსიმ უნდა აიღოს თავიანთ თავზე, როგორც ვილირეალთან. ამათმა უფრო იციან, რაა ბარსას გული. ვგულისხმობ მწვრთნელის პონტში, მათ დაგეგმონ ორივე ტაიმი და არავითარ შემთხვევაში არ მოუსმინონ, უვიცს და გამოუცდელ კიკეს. ზრდილობისთვის მოუსმინონ, მარა გაატარონ. ყველაზე კარგი გამოსავალი ეგაა, სამწუხაროდ სხვა შანსი არაა.

    9
    გასულია
    gio 001 წევრი [?]

    9 ივლისი 2020 23:48

    ციტატა: GioKakiashvili
    Dzalian rtuli tamashi gveqneba

    ერთი ის მამშვიდებს რომ ნაპოლისაც გასატანი აქვს და ვიმედოვნებ ბოლომდე დაცვაში არ იქნება,ან შეიძლება ისე ქნან, რომ მეორე ტაიმის მეორე ნახევრამდე ჩაკეტონ და მერე იფიქრონ გოლის გატანაზე.მართლა რთული თამაში იქნება და ესეთი თამაშით რას მივაღწევთ არვიცი,იმედია რამე კარგისკენ შეიცვლება თორემ რავიცი რავიცი.......

    4
    გასულია
    GioKakiashvili გულშემატკივარი [?]

    9 ივლისი 2020 23:39

    Dzalian rtuli tamashi gveqneba

    4
    პარტნიორები
    Flashscore.ge