ანდუხარ ოლივერი ანსუ ფატის გაძევებას გამოეხმაურა

  • 9-07-2020, 16:56
  • ანდუხარ ოლივერი ანსუ ფატის გაძევებას გამოეხმაურა

    წარსულში ცნობილი ესპანელი არბიტრი, ხუან ანდუხარ ოლივერი, "ესპანიოლისა" და "ბარსელონას" გუშინდელ დაპირისპირებაში, ანსუ ფატისა და პოლ ლოსანოს გაძევებებს გამოეხმაურა. 

    "ორივე წითელი ბარათი სამართლიანია. არბიტრი ორივე შემთხვევაში იძულებული გახდა მონიტორთან მისულიყო და VAR-ის საშუალებით შეემოწმებინა ეპიზოდები, ამის შემდეგ, მან სწორი გადაწყვეტილებები მიიღო. 

    ანსუ ფატიმ საკმაოდ უხეშად ითამაშა, ხოლო პოლ ლოსანოს ეპიზოდი ჟერარ პიკეზე, შესაძლოა, უფრო სახიფათოც იყო." - ოლივერის სიტყვებს Marca ციტირებს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტზეა
    me da barca Culé [?]

    10 ივლისი 2020 14:31

    ციტატა: Albicelecte
    ანუსმ შესანიშნავი გამოცდილება მიიღო ამითი, რომ ბარსას მაისურით არავინ დაგინდობს და სიფრთხილე უნდა გამოიჩინო სულ
    ბურთთან პირველი იყო, ჯერ ბურთზე ითამაშა და მოწინააღმდეგის ფეხსაც მოხვდა უნებურად
    აი ლოსანოსი რა გითხრათ...
    20 წლის ბიჭია, ეგრე რამ გაამწარა?
    ალბათ მადრიდელი სკაუტების ყურადღებას მიიპყრობდა
    ცივსისხლიან, დაუნდობელ ყასბებზე ქასთინგი აქვთ ხოლმე

    თან არც ნანობდა, პირიქით ზიზღი იკითხებოდა მის თვალებში ისეთნაორად გადახედა დავარდნილ პიკეს მაგ გნიდა ბავშვმა.

    0
    საიტზეა
    Pako წევრი [?]

    10 ივლისი 2020 12:04

    რეალურად თუ კარგად ნახავთ ბურთზე რეაგირებისას პირველიი ფატია ის ეხება პირველი ბურთს და შემდეგ ის💩

    0
    გასულია
    პავლოვიჩი56 წევრი [?]

    10 ივლისი 2020 08:20

    ხეტაფე-ვილიარიალის თამაშის დროს პენალტი რატომ დაინიშნა? თუ ამ პენალტით ვიმსჯელებთ გასაგდები არა ფატი არამედ ესპანიოლის მოთამაშე იყო...100%!

    0
    გასულია
    rijkaard წევრი [?]

    9 ივლისი 2020 23:13

    ციტატა: Cule Is Always Elegant
    რავა კასპის მაჟორიტარივით იყურება ამ ფოტოში

    😂😂😂😂😂😂😂😂 საღოლ იმენა ავთო მარგიანია :დდდ

    2
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    9 ივლისი 2020 21:57

    ციტატა: Don_Andresito
    ფატი მაინც 17 წლის ბავშვია, ნულოვანი აგრესიით. უნდა გაეგდო კი მარა რო დაენდო არ გამიკვირდებოდა. უბინძურეს რამოსს თუ შეუძლია გარსიებს ფეხები ტეხოს და პენალტიც არ დაიდოს, ფატი რო არ გაეგდოთ ვინ რას იტყოდა. თან გამოუცდელობით მოუხდა, ახტა და ჰაერში ცადა ფეხის გაწევა მარა აკრობატი კი არაა ვეღარ მოასწრო. აი იმ მეორემ იმენა იავნად უხეშად ითამაშა, პიკე არ ევასებათ და ფეხს ტეხავდა განზრახ. ამიტო ფატიზე კამათი კიდე შეიძლება. მარა ჯობდა გაეგდო, ესეთ უაზრო თამაშში, ვიდრე მერე მსგავსი რამე მნიშვნელოვან შეხვედრაში გააკეთოს. ჭკუას ისწავლის

    მაგ შემთხვევაში უნდა გაეგდო და ისწავლის რომ ეგეთ სიტუაციებში დანდობა არაა

    0
    გასულია
    Cule Is Always Elegant Culé [?]

    9 ივლისი 2020 19:55

    რავა კასპის მაჟორიტარივით იყურება ამ ფოტოში

    7
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    9 ივლისი 2020 19:07

    ანუსმ შესანიშნავი გამოცდილება მიიღო ამითი, რომ ბარსას მაისურით არავინ დაგინდობს და სიფრთხილე უნდა გამოიჩინო სულ
    ბურთთან პირველი იყო, ჯერ ბურთზე ითამაშა და მოწინააღმდეგის ფეხსაც მოხვდა უნებურად
    აი ლოსანოსი რა გითხრათ...
    20 წლის ბიჭია, ეგრე რამ გაამწარა?
    ალბათ მადრიდელი სკაუტების ყურადღებას მიიპყრობდა
    ცივსისხლიან, დაუნდობელ ყასბებზე ქასთინგი აქვთ ხოლმე

    6
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    9 ივლისი 2020 18:46

    ფატი მაინც 17 წლის ბავშვია, ნულოვანი აგრესიით. უნდა გაეგდო კი მარა რო დაენდო არ გამიკვირდებოდა. უბინძურეს რამოსს თუ შეუძლია გარსიებს ფეხები ტეხოს და პენალტიც არ დაიდოს, ფატი რო არ გაეგდოთ ვინ რას იტყოდა. თან გამოუცდელობით მოუხდა, ახტა და ჰაერში ცადა ფეხის გაწევა მარა აკრობატი კი არაა ვეღარ მოასწრო. აი იმ მეორემ იმენა იავნად უხეშად ითამაშა, პიკე არ ევასებათ და ფეხს ტეხავდა განზრახ. ამიტო ფატიზე კამათი კიდე შეიძლება. მარა ჯობდა გაეგდო, ესეთ უაზრო თამაშში, ვიდრე მერე მსგავსი რამე მნიშვნელოვან შეხვედრაში გააკეთოს. ჭკუას ისწავლის

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge