MARCA: გრიზმანმა თამაშისგან სიამოვნების მიღება დაიწყო

  • 9-07-2020, 14:38
  • MARCA: გრიზმანმა თამაშისგან სიამოვნების მიღება დაიწყო

    "ესპანიოლთან" თამაშს,  Marca-ს ჟურნალისტი, ხულიო "მალდინი" მალდონადო დაესწრო, რომელმაც მკითხველებს თავის მოსაზრება გაუზიარა.

    "ყველაზე მეტად ლანგლესა და გრიზმანის თამაში მომეწონა. მგონია, რომ ანტუანი საუკეთესო იყო "ბარსელონას" მხრიდან, ქუსლით შესანიშნავი პასი გააკეთა და უკვე ეტყობა, რომ თამაშისგან სიამოვნების მიღება დაიწყო."

    "ვფიქრობ მომდევნო თამაშებში, ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი მოთამაშე იქნება. "ბარსას" ძალიან გამოადგება ასეთი გრიზმანი, როგორც "რეალზე" ზეწოლისთვის, ისე ჩემპიონთა ლიგის შეხვედრებისთვის."

    "საერთო ჯამში, ეს არ ყოფილა კარგი თამაში, განსაკუთრებით "ბარსელონასთვის", მიუხედავად იმისა, რომ ახალი ტაქტიკური სქემა შენარჩუნებული იყო, მესის სივრცე საერთოდ არ ჰქონია, ამიტომ ფლანგზე იწევდა, სადაც ბევრი ვერაფერი შეძლო. მას თამაშზე დიდი გავლენა არ მოუხდენია."

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    BarcelonaForever21 ფანი [?]

    9 ივლისი 2020 21:31

    ციტატა: katalomia
    ციტატა: Romarioo
    ციტატა: katalomia
    Imas vidzaxi ro roca atyobs ro ikargeba gadatasavdes, gacvalos, gaushinaurdes bichebs da eqneba gasrolebi meti.

    თვითონ როგორც მოუნდება ისე კი არა რის.მწვრთნელის დავალების და მიხედვით მოქმედებს,იმ სქემის მიხედვით რასაც მწვრთნელი უხაზავს,ამიტომ მასზე არაა დამოკიდებული ეგ ყოველივე.


    Arcerti mwrvtneli ar ukrdzalavs igroks improvizirebas tu produqtulia. Rava sua ar gadadula flangze? Ini ar aasula shetevashi? Piqe ar yofila centrforvardad? Grizmani dacvashi ar chasula? Napadayushebs vercerti treneri ver aukrdzalavs gacvlas poziciebis tamashismsvlelobisas. Es improvizirebulad xdeba da ara jiutobidan gamomdinare, anu tu im momentshi iq unda iyo sadac sastartodan gamomdinare ar xar ratomac ara?!

    იმპროვიზაცია არ არის პოზიციის შეცვლა.და არავინ არ აკეთებს რაღაცას მწვრთნელის დავალების გარეშე გინდ მესი იყოს. რო ეტყვის აქ იდექი ამ მომენტშიო მანდ უნდა იყოს და ა.შ

    2
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    9 ივლისი 2020 19:40

    ციტატა: Romarioo
    ციტატა: katalomia
    Imas vidzaxi ro roca atyobs ro ikargeba gadatasavdes, gacvalos, gaushinaurdes bichebs da eqneba gasrolebi meti.

    თვითონ როგორც მოუნდება ისე კი არა რის.მწვრთნელის დავალების და მიხედვით მოქმედებს,იმ სქემის მიხედვით რასაც მწვრთნელი უხაზავს,ამიტომ მასზე არაა დამოკიდებული ეგ ყოველივე.


    Arcerti mwrvtneli ar ukrdzalavs igroks improvizirebas tu produqtulia. Rava sua ar gadadula flangze? Ini ar aasula shetevashi? Piqe ar yofila centrforvardad? Grizmani dacvashi ar chasula? Napadayushebs vercerti treneri ver aukrdzalavs gacvlas poziciebis tamashismsvlelobisas. Es improvizirebulad xdeba da ara jiutobidan gamomdinare, anu tu im momentshi iq unda iyo sadac sastartodan gamomdinare ar xar ratomac ara?!

    1
    გასულია
    Griezzy7 გულშემატკივარი [?]

    9 ივლისი 2020 19:16

    100% მართალიააა 🙏💜

    1
    გასულია
    Romarioo წევრი [?]

    9 ივლისი 2020 17:46

    ციტატა: katalomia
    Imas vidzaxi ro roca atyobs ro ikargeba gadatasavdes, gacvalos, gaushinaurdes bichebs da eqneba gasrolebi meti.

    თვითონ როგორც მოუნდება ისე კი არა რის.მწვრთნელის დავალების და მიხედვით მოქმედებს,იმ სქემის მიხედვით რასაც მწვრთნელი უხაზავს,ამიტომ მასზე არაა დამოკიდებული ეგ ყოველივე.

    1
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    9 ივლისი 2020 17:07

    ციტატა: cezo45
    ციტატა: katalomia
    ციტატა: cezo45
    გრიზმანი ცენტრ ფორვარდად უფრო პროდუქტიული იქნება ჩემი აზრით ვიდრე მარცხენა კრაიზე ტიპი მარცხენა ფეხით თამაშობს და ეს პიტალოებოო მარცხენა კრაიზე ათამაშებენ იქედან კარში როგორ უნდა დაარტყა? გასაგები მარჯვნივ მესია ისიც ცაცია მარა გაცენტრე რომელიმე შეე შობელ ძაღლოო 😁


    Rogor uraxunebs dembo marjvnidan marjvenati?! Ai ise unda daartyas. Ra mnishvneloba aqvs sait dgas (misjili kiaraaqva mteli tamashi iq idges) gadatasavdes gacvalos flangi messistan, suastan, da eg iqneba. Grizmos problema araa is ro arasworad dgas aramet is ro morcxvobs ar ixsneba ar naglobs tavs ar grdznobs noukampis sruluflebian wevrad rogorc sua nemo messi xavi da ase shemdeg tore klassi da profesionalizmi aqvs mag igroks da saidanac ar unda daiwyos tamashi tu tamami iqneba nebismieri wertilidan mosinjavs da daasrulebs shetevas. Rogorc messis da suasia is kampnou ise misic aris da gablatavdes unda grizmo da mxeci iqneba.

    სხვაობა ისაა რომ დემბელე ორივე ფეხით ერთნაირად თამაშობს და გრიზმანი მარცხენა კრაიზე იკარგება


    Imas vidzaxi ro roca atyobs ro ikargeba gadatasavdes, gacvalos, gaushinaurdes bichebs da eqneba gasrolebi meti.

    1
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    9 ივლისი 2020 16:35

    ციტატა: katalomia
    ციტატა: cezo45
    გრიზმანი ცენტრ ფორვარდად უფრო პროდუქტიული იქნება ჩემი აზრით ვიდრე მარცხენა კრაიზე ტიპი მარცხენა ფეხით თამაშობს და ეს პიტალოებოო მარცხენა კრაიზე ათამაშებენ იქედან კარში როგორ უნდა დაარტყა? გასაგები მარჯვნივ მესია ისიც ცაცია მარა გაცენტრე რომელიმე შეე შობელ ძაღლოო 😁


    Rogor uraxunebs dembo marjvnidan marjvenati?! Ai ise unda daartyas. Ra mnishvneloba aqvs sait dgas (misjili kiaraaqva mteli tamashi iq idges) gadatasavdes gacvalos flangi messistan, suastan, da eg iqneba. Grizmos problema araa is ro arasworad dgas aramet is ro morcxvobs ar ixsneba ar naglobs tavs ar grdznobs noukampis sruluflebian wevrad rogorc sua nemo messi xavi da ase shemdeg tore klassi da profesionalizmi aqvs mag igroks da saidanac ar unda daiwyos tamashi tu tamami iqneba nebismieri wertilidan mosinjavs da daasrulebs shetevas. Rogorc messis da suasia is kampnou ise misic aris da gablatavdes unda grizmo da mxeci iqneba.

    სხვაობა ისაა რომ დემბელე ორივე ფეხით ერთნაირად თამაშობს და გრიზმანი მარცხენა კრაიზე იკარგება

    1
    საიტზეა
    marco reus 11 Culé [?]

    9 ივლისი 2020 15:53

    გრიზმანი არის ვიში კლასი , უბრალოდ ჩვენ სხვა სტილის ფეხბურთელი გვჭირდებოდა. ახლა რადგან აქაა ყველაფერი უნდა მოისინჯოს, პროსტა სეტიენი ცუდი მწვრთნელია და ეგეც აჯანჯლებს საქმეს:)

    4
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    9 ივლისი 2020 15:29

    ციტატა: cezo45
    გრიზმანი ცენტრ ფორვარდად უფრო პროდუქტიული იქნება ჩემი აზრით ვიდრე მარცხენა კრაიზე ტიპი მარცხენა ფეხით თამაშობს და ეს პიტალოებოო მარცხენა კრაიზე ათამაშებენ იქედან კარში როგორ უნდა დაარტყა? გასაგები მარჯვნივ მესია ისიც ცაცია მარა გაცენტრე რომელიმე შეე შობელ ძაღლოო 😁


    Rogor uraxunebs dembo marjvnidan marjvenati?! Ai ise unda daartyas. Ra mnishvneloba aqvs sait dgas (misjili kiaraaqva mteli tamashi iq idges) gadatasavdes gacvalos flangi messistan, suastan, da eg iqneba. Grizmos problema araa is ro arasworad dgas aramet is ro morcxvobs ar ixsneba ar naglobs tavs ar grdznobs noukampis sruluflebian wevrad rogorc sua nemo messi xavi da ase shemdeg tore klassi da profesionalizmi aqvs mag igroks da saidanac ar unda daiwyos tamashi tu tamami iqneba nebismieri wertilidan mosinjavs da daasrulebs shetevas. Rogorc messis da suasia is kampnou ise misic aris da gablatavdes unda grizmo da mxeci iqneba.

    0
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    9 ივლისი 2020 15:06

    გრიზმანი ცენტრ ფორვარდად უფრო პროდუქტიული იქნება ჩემი აზრით ვიდრე მარცხენა კრაიზე ტიპი მარცხენა ფეხით თამაშობს და ეს პიტალოებოო მარცხენა კრაიზე ათამაშებენ იქედან კარში როგორ უნდა დაარტყა? გასაგები მარჯვნივ მესია ისიც ცაცია მარა გაცენტრე რომელიმე შეე შობელ ძაღლოო 😁

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge